Vierailija

Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?

• ylös 339
  • alas 43

Sivut

Kommentit (391)

Repesin :D meillä kans haisee miehen jäljiltä, mutta on onneksi nahkasohva, on siis helppo putsata. Pistä vähän tolua ja vettä, luulis tepsivän. Ite tehnyt noin kahdesti autonpenkille (kangas), kun kissa kussu autoon, haju lähti heti.

• ylös 221
  • alas 16
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niitä on semmosia tekstiilinpesuaineita huonekalukaupoissa. Tai sappisaippua on halvempaa, auttaiskohan se?

• ylös 94
  • alas 8

No perseeltä perseeltä, ja sukalta. On tässä hajussa mukana katsoa Salkkareita... Kaapissa on vain fairya ja yleisputsareita, uskaltaako niitä kokeilla?

Oi avioauvoa...

• ylös 212
  • alas 11

Kyllä mä oon yksinkertanen että voiki tällänen juttu naurattaa näin paljon!älä nyt ainaka polta mieti mikä lämmin pepun löyhkä siitä sitte irtoo.

• ylös 489
  • alas 6

Mitä jos istuisit itsekin sohvalla pepullasi etkä naamallasi. Mutta jos haju vaivaa, niin ehkä vaahtopesu auttaisi. Kun sohva on kuivunut, pane istuimelle tanakka peite, johon ukkosi - ja sinäki - saa piereskellä kaikessa rauhassa. Peite on helppo tuulettaa. Niin ja huolehdi siitä, että ukkosi oppii lopultakin pesemään peräpäänsä kunnolla. Ja sinä kans!

• ylös 392
  • alas 21

Hyi vittu. Sais oikeesti olla todella rakas mies että ei ärsyttäisi että paljasta persettä hierotaan sohvaan. Oksettaa :D

• ylös 239
  • alas 22

Voisko miehelle jatkossa hommata jonkun perseenalustan siihen sohvalle. Mun miehellä on nyt lampaantalja ja sitä kantaa mukanaan, kun muualla ei saa istua. Joutuu itse pesemään lumella jos haisee. Oppiipahan haisemaan perseeltä. Sika.

• ylös 586
  • alas 20

Jes, mistä noita autovaahtoja saa? Ja kyllä se persehaju tarttuu, kun monta tuntia istuu pelaamassa Gta:a persvako hiessä.

• ylös 147
  • alas 11

Vie roskiin ja uutta tilalle ja mielellään nahkaisena versiona. Sano sille miehellesi että vaihtaa aamjuin illoin pöksyt. Eikä alushoususillaan muutenkaan kukaan istu soffilla.

• ylös 51
  • alas 9

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.