Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kärtsäkin aloittaa nyt kuntokuurin ja suuntaa salille. Liekö eräällä timmiytyneellä slovenialaisella vieraalla osuutta asiaan? Kärppy ei halua jäädä kakkoseksi Boitsun kostokropalle. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä parta taas käärijällä ja irrallisia poskikarvoja. Hus poiss tuo pyllysuti poskilta
Pyllysuti on just hyvä. Kutittaa kivasti Bojtsun mehevää pyllykkää jos on sinne naamalla joskus asiaa.
Pyllykkäsuti TM
Ei se tuo suti naamalla ikinä sinne pääse. Älkääkä sanoko pyllykkä, sanokaa vaikka perse mieluummin.🙂
pyypyyy pymppypyllykkä! Sanokaa pyllykkä, kun haluatte hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi, jolle nää ulkonäön arvostelut on kaikista raskainta luettavaa. Oli sitten asia minkä voi muuttaa tai ei. Hyvännäköinen nuori mies. Jos se tykkää tosta ja sillä on mukava olo siinä, miks ihmeessä pitäis tehdä muutos siihen?
Mut kun se nyt ei näytä siltä, kun jotkut haluaisi ja heille tää on sitten ongelma. Onneksi sen ei tarviikkaan. Pirun kuuma jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä parta taas käärijällä ja irrallisia poskikarvoja. Hus poiss tuo pyllysuti poskilta
Pyllysuti on just hyvä. Kutittaa kivasti Bojtsun mehevää pyllykkää jos on sinne naamalla joskus asiaa.
Pyllykkäsuti TM
Ei se tuo suti naamalla ikinä sinne pääse. Älkääkä sanoko pyllykkä, sanokaa vaikka perse mieluummin.🙂
Munakoisoemoji, munakoisoemoji, Juren luinen kalvakka pyllykkä ja Jerpun pyllysutinaama pyrkimässä Boitsun tiukkoihin Plastika -pöksyihin 💕🍆🤗
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten käy viehtymys sillä on tuohon pappapartaan. Luulisi, että itsekin haluaisi näyttää hyvältä.
Tyyppi, jonka tavaramerkki on ihan karsee pottatukka :D.
...Mistä huolimatta hän on hottis. Pottatukka, risuparta ja kesän juhlimisen seurauksena tullut kerros vatsanseudulle. Ja silti, yksi kuumimmista miehistä mitä löytyy.
Eli ei se ole ulkoisista tekijöistä kiinni ;)
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ihmettele jos B bongannut Kn heti kun se voitti UMKn tai jopa ennen sitä. Kyllähän K pelmahti heti tosi viraaliksi ESC skenessä suunnilleen HETI kun CCC musavideo julkaistiin. Muistan vieläkin sen, suosio vaan räjähti heti käsiin!
Eli uskoisin että B on nähnyt CCC musavideon jo varhain ja kiinnostunut Ksta, onhan se magee video ja siinä just K crossdressailee huolettomasti peruukissa jne. Kyllähän se nyt herättää kiinnostuksen jos mikä
Samoin UMK voiton jälkeen Ksta oli kaikenlaista kivaa matskua koko ajan YouTubessa ja muualla ja usein enkuksi teksitettynä, uskon että B seurannut näitäkin.
Kuka lie muistaa /tietää, missä ja milloin B on ekaa kertaa maininnut, että Suomen edustaja K on tosi kiinnostava. Siis jossain haastattelussa tms. Mun mielestä sen on täytynyt tapahtua jo ennen prepartyjä.
https://x.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsSJE3AAR…
Kyllä se Kärtsä heti oli UMK:sta bongattu😊
Vierailija kirjoitti:
Yhtään en ihmettele jos B bongannut Kn heti kun se voitti UMKn tai jopa ennen sitä. Kyllähän K pelmahti heti tosi viraaliksi ESC skenessä suunnilleen HETI kun CCC musavideo julkaistiin. Muistan vieläkin sen, suosio vaan räjähti heti käsiin!
Eli uskoisin että B on nähnyt CCC musavideon jo varhain ja kiinnostunut Ksta, onhan se magee video ja siinä just K crossdressailee huolettomasti peruukissa jne. Kyllähän se nyt herättää kiinnostuksen jos mikä
Samoin UMK voiton jälkeen Ksta oli kaikenlaista kivaa matskua koko ajan YouTubessa ja muualla ja usein enkuksi teksitettynä, uskon että B seurannut näitäkin.
Kuka lie muistaa /tietää, missä ja milloin B on ekaa kertaa maininnut, että Suomen edustaja K on tosi kiinnostava. Siis jossain haastattelussa tms. Mun mielestä sen on täytynyt tapahtua jo ennen prepartyjä.
Haastiksissa mainitsi joo useamman kerran, mutta myös Joksujen virallinen tili twiittasi kai kolmesti Kärtsästä ennen kuin tapasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania Kn uusia stooreja ei oo tainnut vielä kukaan kommentoida. Musta se on näyttänyt NTn jälkeen jotenkin voivan paremmin. Nämä stoorit ja sit toissapäiväiset sieltä studiolta. Haluisin tietää, kuvittelenko muitten mielestä ihan omiani.
Siis hei eiku hei nyt. Huomasko kukaan et Kärpällä on nauta seinällä!!!!! Siis me ollaan sen olkkariin asti soluttauduttu 😳
Ja ne naudat oli veneen vieressä !!!! (= shippivene? tai Jankkarella?)
Tää on crreepyä😱😱😱
Liian pieni jankkikseks. Ehkä tuo on joku meidän paatilta karannut nauta, varastanut ton pelastusveneen. Kuka kävis kannella 4 katsomassa onko niitä hävinnyt?
Onks Annaliisoja näkyny? Kärtsä on vihdoin laittanu niitä seinälle 🔥🤣
Hyvännäköinen mies tosiaan, ja kiinnitin huomion myös noihin Käärijä shortseihin. Mäkin tarvitsen tommoset.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa yksi, jolle nää ulkonäön arvostelut on kaikista raskainta luettavaa. Oli sitten asia minkä voi muuttaa tai ei. Hyvännäköinen nuori mies. Jos se tykkää tosta ja sillä on mukava olo siinä, miks ihmeessä pitäis tehdä muutos siihen?
Siksi, että se oikeasti näyttää epäsiistiltä. En arvostele asioita, joita henkilön ei ole helppo muuttaa. Saa kai K sta JOTAIN vähemmän kivaa joskus sanoa. Ehkä hän ei itse tule ajatelleeksi, ettei nuo karvat vedä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten käy viehtymys sillä on tuohon pappapartaan. Luulisi, että itsekin haluaisi näyttää hyvältä.
...Mistä huolimatta hän on hottis. Pottatukka, risuparta ja kesän juhlimisen seurauksena tullut kerros vatsanseudulle. Ja silti, yksi kuumimmista miehistä mitä löytyy.
Mulle sen ulkonäkö on kyllä hiton kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että se oikeasti näyttää epäsiistiltä. En arvostele asioita, joita henkilön ei ole helppo muuttaa. Saa kai K sta JOTAIN vähemmän kivaa joskus sanoa. Ehkä hän ei itse tule ajatelleeksi, ettei nuo karvat vedä puoleensa.
No en kyllä tykkää, jos se vähemmän kiva mitä on sanottavana, liittyy jonkun ihmisen ulkonäköön.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei K sta tule kuumuus ajatuksia. Mutta aika monelle muulle tulee.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on. Papan pyllykkäsuti not the hottest hot. B pitää kuulakkaan pyllykkänsä visusti kätkössä tommosen karvapöpön edessä.
Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.
Itse olen todella todella ennakkoluuloisen, syrjivän ja rasistisen kasvatuksen saanut. Tähän myös sisältyi täyskielto kaikelle sateenkaarevalle.
Voin ihan myöntää, että itsensä kasvattamista tie on ollut vuosikymmeniä sen jälkeen.
Tajusin kun luin jonkun tekstiä täällä etten ole enää pitkiin aikoihin kokenut mitään negoja kokemuksia ja tunteita esim sukupuolivähemmistöjä kohtaan. Ja olen siitä aika ylpeä. Oikeastaan. En tiedä ymmärtääkö kukaan ajatuksiani, mutta tuli nyt mieleen.
Vaikka tämäkin keskustelu on ihan vaan mutuilua ja ajatusleikkiä huomaan että vihdoin en mieti sukupuolia enää ollenkaan. Sillä ei ole merkitystä. Merkitystä on enemmän sillä, etäätä henkilöt tuntuvat nauttivan toistensa seurassa ja heillä näyttää olevan hyvä olla toistensa lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotko muuten koskaan miehellesi/puolisollesi ulkonäkövinkkejä/palautetta, kuinka hän saisi parhaimmat puolensa helposti ja näppärästi esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsSJE3AAR…
Kyllä se Kärtsä heti oli UMK:sta bongattu😊
Pvm:stä ja kellonajasta päätellen on vissiin ihan katseltu lähetystä :D
Liian pieni jankkikseks. Ehkä tuo on joku meidän paatilta karannut nauta, varastanut ton pelastusveneen. Kuka kävis kannella 4 katsomassa onko niitä hävinnyt?