Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Sinä, joka puhut todellisuuspaosta ym. Itsehän nyt tuot tätä yksityishenkilöä keskusteluun, joka ei kuulu tänne. Eikä täällä ole pakko kenenkään olla, jos ei täällä viihdy.
Vierailija kirjoitti:
En ole Aito tai kukaan muukaan mut mä ihmettelen sen verran tätä nimimerkkitapausta et jos nyt joku esittää useempaa hahmoa täällä (pidän ihan mahdollisena) niin tää RR:n homma, jotenkin jäi vaivaan et mikä tää vip-kuvio oli? Miks sen kolumbialainen muusikkomies olis vippinä johkin Jokereiden keikalle Suomeen?
Nää on harhaisten ihmisten keksintöjä! Tännehän voi kirjoittaa kuka vaan mitä vaan! Itse usko ainakaan mitään täällä "faktaksi".
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka puhut todellisuuspaosta ym. Itsehän nyt tuot tätä yksityishenkilöä keskusteluun, joka ei kuulu tänne. Eikä täällä ole pakko kenenkään olla, jos ei täällä viihdy.
Hänestä on puhuttu täällä nyt eilen ja tänään todella epäkunnioittavasti. En tuonut ensimmäisenä esiin. Täällä yritetään kirjoittaa todellisuutta muuksi kuin se on. Oli pakko vain sanoa. Olin alusta asti tässä ketjussa mutta täällä on henki muuttunut varsinkin viime aikoina niin paljon (NT:n jälkeen mennyt ihan mahdottomaksi) että totta, parempi poistua.
Eilen oli käsittääkseni useampi trolli, joka tarttui tuohon aiheeseen ja niitä Pyhis juttuja myös
En jaksa nyt tarkistaa, mutta minä ainakin ilmoitin asiattomiksi kasan viestejä eilisiltana, kaikki nämä yksityishenkilöä koskevat ja erityisesti mollaavat viestit. Eikö ne muka ole poistuneet? Sellainen ei muutenkaan kuulu tähän ketjuun, mutta on se kumma jos ei niitä voida myöskään siivota tarvittaessa pois.
However, speaking of nicknames, I always use mine (and you also know who I was inspired by) and, oh well, by now you also know my name and my appearance.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nyt tarkistaa, mutta minä ainakin ilmoitin asiattomiksi kasan viestejä eilisiltana, kaikki nämä yksityishenkilöä koskevat ja erityisesti mollaavat viestit. Eikö ne muka ole poistuneet? Sellainen ei muutenkaan kuulu tähän ketjuun, mutta on se kumma jos ei niitä voida myöskään siivota tarvittaessa pois.
Samoin, toivottavasti on poistettu, en ole tarkistanut
Vierailija kirjoitti:
En aina ihan ymmärrä tätä poistelupolitiikkaa, jotkut viestit poistuu salamannopeasti ja jotkut solvaavat viestit, jotka useampi ilmiantanut ei poistu millään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestä on puhuttu täällä nyt eilen ja tänään todella epäkunnioittavasti. En tuonut ensimmäisenä esiin. Täällä yritetään kirjoittaa todellisuutta muuksi kuin se on. Oli pakko vain sanoa. Olin alusta asti tässä ketjussa mutta täällä on henki muuttunut varsinkin viime aikoina niin paljon (NT:n jälkeen mennyt ihan mahdottomaksi) että totta, parempi poistua.
Itsekin olen jo kynnyksellä lähdössä. Varsinkin kun nää sekopäät trollaa jostain nimimerkeistä ja takahuone-jutuista joita keksitään ihan hatusta.
Mukaviakin tyyppejä on mutta sekopäät jyrää nekin alleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä puhun taas vähän Janista. Eilen oli kirkas tähtitaivas, joten istuin ulkona rannalla katsomassa tähtiä. Oli hiljaista ja meri oli tyyni. Tähtitaivaan alla mulle tulee sellainen raukea, seesteinen ja hyvä olo. En tiedä miksi, mutta Janilla on samanlainen vaikutus muhun. Kiitos jos joku jaksoi lukea.🙈
Tiedän mitä tarkoitat, mulla sama fiilis Janista. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina ihan ymmärrä tätä poistelupolitiikkaa, jotkut viestit poistuu salamannopeasti ja jotkut solvaavat viestit, jotka useampi ilmiantanut ei poistu millään?
Johtunee siitä että moderaattori kirjoittelee myös ketjussa (myönsi sen täällä kerran). Muutenhan tämä olisi poistettu jo aikoja sitten, niin kuin pitäisikin.
En tiedä, auttaako asiakaspalveluun yhteyden otto mitään.
Vierailija kirjoitti:
Yksityishenkilöviestit jäi, pyhisviestit lähti.
Ei miestä saa käryävissä stringeissä pukea saunaan.
Huh huh, en ole päässyt tänne palstalle eilisaamupäivän jälkeen ja mennyt luvattoman kauan tänään tällä välillä tulleita viestejä kahlatessa. En voi uskoa, miten paljon shittiä eilen on kirjoitettu! Eikö nyt oikeesti voi jättää noita yksityisten henkilöiden haukkumisia pois? Ja miten tollainen kasa törkyviestejä oli yhä tuolla, vaikka yleensä noi poistuu kiitettävän nopeasti? Mä todella toivon, että J tai kukaan lähipiiristään ole lukenut noita, vaikka taitaa olla turha toivo.
Ja miksi sitten luin noi kaikki, jos ne minua ärsyttivät? Koska olen täällä helkutin kaninkolossa enkä pääse pois ja järjetön FOMO iskee, jos en näe jokaista viestiä, kuvaa, storya, postausta jne. Kyllä, tiedostan tarvitsevani apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtunee siitä että moderaattori kirjoittelee myös ketjussa (myönsi sen täällä kerran). Muutenhan tämä olisi poistettu jo aikoja sitten, niin kuin pitäisikin.
Niin kirjoitteli ainakin joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta en haluais kyllä vetää tarpeetonta huomiota tähän ketjuun, muutenkin seilataan jo aika epävakailla vesillä. Itse jaksan vielä käydä täällä, ja toivon että muutkin jaksavat keskustella asiallisesti ketjuun kuuluvista aiheista ja tällä tavalla hukuttaa alleen kaiken epäasiallisen, kuten Aidon ulostulot, yksityishenkilöjankkaukset ja muut. Joku päivä ketju tulee väistämättä hiljenemään, ja minä ainakin haluaisin, että se tapahtuu luonnollisesti eikä siksi, että annetaan trollien vallata laiva tai moderaattorien poistaa koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, en ole päässyt tänne palstalle eilisaamupäivän jälkeen ja mennyt luvattoman kauan tänään tällä välillä tulleita viestejä kahlatessa. En voi uskoa, miten paljon shittiä eilen on kirjoitettu! Eikö nyt oikeesti voi jättää noita yksityisten henkilöiden haukkumisia pois? Ja miten tollainen kasa törkyviestejä oli yhä tuolla, vaikka yleensä noi poistuu kiitettävän nopeasti? Mä todella toivon, että J tai kukaan lähipiiristään ole lukenut noita, vaikka taitaa olla turha toivo.
Ja miksi sitten luin noi kaikki, jos ne minua ärsyttivät? Koska olen täällä helkutin kaninkolossa enkä pääse pois ja järjetön FOMO iskee, jos en näe jokaista viestiä, kuvaa, storya, postausta jne. Kyllä, tiedostan tarvitsevani apua.
Lukiessa kannattaa ilmiantaa ne törkyviestit, ehkä poistuvat kun tarpeeksi moni tekee saman.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kapealeukainen itseensä rakastunut luihake, jota ei enää vähempää vois kiinnostaa joku simppelihkö suomalainen läheisriippuvainen lavakiroilija.
It is not true. Instead he is very nice, kind and good. I think you're very envious
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta en haluais kyllä vetää tarpeetonta huomiota tähän ketjuun, muutenkin seilataan jo aika epävakailla vesillä. Itse jaksan vielä käydä täällä, ja toivon että muutkin jaksavat keskustella asiallisesti ketjuun kuuluvista aiheista ja tällä tavalla hukuttaa alleen kaiken epäasiallisen, kuten Aidon ulostulot, yksityishenkilöjankkaukset ja muut. Joku päivä ketju tulee väistämättä hiljenemään, ja minä ainakin haluaisin, että se tapahtuu luonnollisesti eikä siksi, että annetaan trollien vallata laiva tai moderaattorien poistaa koko ketju.
Meno villiintyy kun B&K eivät ole yhdessä. Seotaan erosta samalla tavalla kuin he ig. Johtopäätös = maailmanrauhan takia B&K samaan maahan (ja tätä ei oteta tosissaan)
Tää on vaan niin ihanaa ja kertoo jotenki niin paljon J stä 💚💚