Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

112481/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker Out subsin tekemää haastista Suomesta odottelen kyllä...  Ymmärsin, että he olivat ihan päässeet haastattelijan puikkoihin tällä kertaa. Julkaistaankohan sekin jonain premierenä ensiesityksineen, kun saavat valmiiksi :D

Vierailija
112482/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito kirjoitti:

Joker Out subsin tekemää haastista Suomesta odottelen kyllä...  Ymmärsin, että he olivat ihan päässeet haastattelijan puikkoihin tällä kertaa. Julkaistaankohan sekin jonain premierenä ensiesityksineen, kun saavat valmiiksi :D

Minä myös odotan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112483/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, en ole päässyt tänne palstalle eilisaamupäivän jälkeen ja mennyt luvattoman kauan tänään tällä välillä tulleita viestejä kahlatessa. En voi uskoa, miten paljon shittiä eilen on kirjoitettu! Eikö nyt oikeesti voi jättää noita yksityisten henkilöiden haukkumisia pois? Ja miten tollainen kasa törkyviestejä oli yhä tuolla, vaikka yleensä noi poistuu kiitettävän nopeasti? Mä todella toivon, että J tai kukaan lähipiiristään ole lukenut noita, vaikka taitaa olla turha toivo.

Ja miksi sitten luin noi kaikki, jos ne minua ärsyttivät? Koska olen täällä helkutin kaninkolossa enkä pääse pois ja järjetön FOMO iskee, jos en näe jokaista viestiä, kuvaa, storya, postausta jne. Kyllä, tiedostan tarvitsevani apua.

Lukiessa kannattaa ilmiantaa ne törkyviestit, ehkä poistuvat kun tarpeeksi moni tekee saman.

no mä oon ainakin kiitollinen, että joku insideri kertoo pääpiirteissään tarinoiden syntyhistoriaa.

En halua vain joku täysin pihalla oleva hassahtanut faniobjekti jolle tuotetaan serviceä showpelisääntöjen mukaan.

Tuo vähän skaalaa näihin tarinoihin ja maata jalkojen alle

Vierailija
112484/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, en ole päässyt tänne palstalle eilisaamupäivän jälkeen ja mennyt luvattoman kauan tänään tällä välillä tulleita viestejä kahlatessa. En voi uskoa, miten paljon shittiä eilen on kirjoitettu! Eikö nyt oikeesti voi jättää noita yksityisten henkilöiden haukkumisia pois? Ja miten tollainen kasa törkyviestejä oli yhä tuolla, vaikka yleensä noi poistuu kiitettävän nopeasti? Mä todella toivon, että J tai kukaan lähipiiristään ole lukenut noita, vaikka taitaa olla turha toivo.

Ja miksi sitten luin noi kaikki, jos ne minua ärsyttivät? Koska olen täällä helkutin kaninkolossa enkä pääse pois ja järjetön FOMO iskee, jos en näe jokaista viestiä, kuvaa, storya, postausta jne. Kyllä, tiedostan tarvitsevani apua.

Lukiessa kannattaa ilmiantaa ne törkyviestit, ehkä poistuvat kun tarpeeksi moni tekee saman.

no mä oon ainakin kiitollinen, että joku insideri kertoo pääpiirteissään tarinoiden syntyhistoriaa.

En halua vain joku täysin pihalla oleva hassahtanut faniobjekti jolle tuotetaan serviceä showpelisääntöjen mukaan.

Tuo vähän skaalaa näihin tarinoihin ja maata jalkojen alle

*halua olla*

Vierailija
112485/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa nyt tarkistaa, mutta minä ainakin ilmoitin asiattomiksi kasan viestejä eilisiltana, kaikki nämä yksityishenkilöä koskevat ja erityisesti mollaavat viestit. Eikö ne muka ole poistuneet? Sellainen ei muutenkaan kuulu tähän ketjuun, mutta on se kumma jos ei niitä voida myöskään siivota tarvittaessa pois.

En aina ihan ymmärrä tätä poistelupolitiikkaa, jotkut viestit poistuu salamannopeasti ja jotkut solvaavat viestit, jotka useampi ilmiantanut ei poistu millään?

Johtunee siitä että moderaattori kirjoittelee myös ketjussa (myönsi sen täällä kerran). Muutenhan tämä olisi poistettu jo aikoja sitten, niin kuin pitäisikin.

En tiedä, auttaako asiakaspalveluun yhteyden otto mitään.

Toisaalta en haluais kyllä vetää tarpeetonta huomiota tähän ketjuun, muutenkin seilataan jo aika epävakailla vesillä. Itse jaksan vielä käydä täällä, ja toivon että muutkin jaksavat keskustella asiallisesti ketjuun kuuluvista aiheista ja tällä tavalla hukuttaa alleen kaiken epäasiallisen, kuten Aidon ulostulot, yksityishenkilöjankkaukset ja muut. Joku päivä ketju tulee väistämättä hiljenemään, ja minä ainakin haluaisin, että se tapahtuu luonnollisesti eikä siksi, että annetaan trollien vallata laiva tai moderaattorien poistaa koko ketju.

Meno villiintyy kun B&K eivät ole yhdessä. Seotaan erosta samalla tavalla kuin he ig. Johtopäätös = maailmanrauhan takia B&K samaan maahan (ja tätä ei oteta tosissaan)

Tosin sillä ehdolla, että muut Jokeripojat saavat viettää aikaa muualla erikseen, vaikka vuokramökillä. Maailmanrauha päättyy äkkiä jos B&K on suljettuna viikoksi samaan tilaan muiden kanssa :D

Vierailija
112486/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kapealeukainen itseensä rakastunut luihake, jota ei enää vähempää vois kiinnostaa joku simppelihkö suomalainen läheisriippuvainen lavakiroilija.

No nyt löyty viimeinkin mulle siihen käärijätatskaan teksti 🤣

Suomalainen läheisriippuvainen lavakiroilija 🤣🤣🤣

Kiitos tästä. Ihana palsta kun trollitkin lohkoo tämmösiä kakkoslaatuhyllyn kommentteja 😄 (ja siis kaikella rakkaudella, olenhan mäkin täällä viihtynyt jo monta kuukautta)

Vierailija
112487/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä poissaollessani näytti olevan ihan kiinnostavaakin pohdintaa päättäväisen prinssin päämääristä. Tuli vaan mieleen, että voisiko osa Jeren viehätystä B:n silmissä olla juuri se, että hän ei heittäydy saman tien B:n saataville? Jotenkin sellainen kuva on tullut, että B on tottunut nuoresta pitäen hurmaamaan kaikki teinitytöistä naapurin mummoihin. On kuvia, kun hän makoilee rannalla pitkäsääristen kaunottarien kanssa, ja eksäkin kuvankaunis julkkis.

Sitten kun hän törmäsi tyyppiin, josta kiinnostui (missä mielessä tahansa), niin tämäpä vaan on antanut jatkuvasti ymmärtää muttei ole ns. ymmärtänyt antaa. Perinteinen saalistusvietti siis lähtenyt yhä kovemmille kierroksille, kun välillä annetaan siimaa ja sitten taas vetäydytään esim. heittämällä kaikki huumoriksi. Tämähän sitten saa saalistajan valtavan kiihkon valtaan.

Liekö B koskaan ollut aiemmin tässä tilanteessa? En siis sano, etteikö vilpittömästi olisi muutenkin ihastunut jossain määrin, mutta itselle on herännyt ajatus, että nimenomaan toi J:n kissa ja hiiri -leikki on se juttu, joka on saanut B:n ihan liekkeihin.

Ja joku osa minussa ei siksi halua, että he koskaan päätyvät pidemmälle, koska pelkään että se liekki hiipuu silloin. Saalistaja saa saaliin kiinni, eikä se kiinnosta enää sen jälkeen.

Mä nautin niin näistä kostopitseistä, sheikkauksista, kehräävistä äänensävyistä, veden spruittailuista, leikillistä kiusoitteluista, syvistä katseista, merkitsevistä hymyistä, omistajan elkeistä ja tarpeesta koskettaa joka käänteessä, että haluaisin tilanteen jatkuvan aina vaan tällaisena. Olenko yksin ajatusteni kanssa?

Vierailija
112488/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa nyt tarkistaa, mutta minä ainakin ilmoitin asiattomiksi kasan viestejä eilisiltana, kaikki nämä yksityishenkilöä koskevat ja erityisesti mollaavat viestit. Eikö ne muka ole poistuneet? Sellainen ei muutenkaan kuulu tähän ketjuun, mutta on se kumma jos ei niitä voida myöskään siivota tarvittaessa pois.

En aina ihan ymmärrä tätä poistelupolitiikkaa, jotkut viestit poistuu salamannopeasti ja jotkut solvaavat viestit, jotka useampi ilmiantanut ei poistu millään?

Johtunee siitä että moderaattori kirjoittelee myös ketjussa (myönsi sen täällä kerran). Muutenhan tämä olisi poistettu jo aikoja sitten, niin kuin pitäisikin.

En tiedä, auttaako asiakaspalveluun yhteyden otto mitään.

Toisaalta en haluais kyllä vetää tarpeetonta huomiota tähän ketjuun, muutenkin seilataan jo aika epävakailla vesillä. Itse jaksan vielä käydä täällä, ja toivon että muutkin jaksavat keskustella asiallisesti ketjuun kuuluvista aiheista ja tällä tavalla hukuttaa alleen kaiken epäasiallisen, kuten Aidon ulostulot, yksityishenkilöjankkaukset ja muut. Joku päivä ketju tulee väistämättä hiljenemään, ja minä ainakin haluaisin, että se tapahtuu luonnollisesti eikä siksi, että annetaan trollien vallata laiva tai moderaattorien poistaa koko ketju.

Meno villiintyy kun B&K eivät ole yhdessä. Seotaan erosta samalla tavalla kuin he ig. Johtopäätös = maailmanrauhan takia B&K samaan maahan (ja tätä ei oteta tosissaan)

Tosin sillä ehdolla, että muut Jokeripojat saavat viettää aikaa muualla erikseen, vaikka vuokramökillä. Maailmanrauha päättyy äkkiä jos B&K on suljettuna viikoksi samaan tilaan muiden kanssa :D

I am of the idea of taking them to Italy, showing them the video of Rosa Chemical and Fedez in Sanremo, so they can get inspiration on how they should kiss on stage.

Vierailija
112489/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläinen kaveri harrastaa ASMR:ää ja hänestä esim. saksa on hyvä ASMR-kieli. Suosittelin kokeilemaan sloveenia, jos sillä löytyy matskua, ja on kuulemma hyvä myös. :P

Vierailija
112490/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa Bojanista noita saalistaja- ja pelimies haluaa hurmata kaikki tai että kaikki ois lääpällään häneen -fiiliksiä.

Vierailija
112491/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania Kn uusia stooreja ei oo tainnut vielä kukaan kommentoida. Musta se on näyttänyt NTn jälkeen jotenkin voivan paremmin. Nämä stoorit ja sit toissapäiväiset sieltä studiolta. Haluisin tietää, kuvittelenko muitten mielestä ihan omiani.

Vierailija
112492/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittiläinen kaveri harrastaa ASMR:ää ja hänestä esim. saksa on hyvä ASMR-kieli. Suosittelin kokeilemaan sloveenia, jos sillä löytyy matskua, ja on kuulemma hyvä myös. :P

Haluan ASMR-matskua sloveeniksi Janilta. Se ääni! Mihin voi lähettää pyynnön tästä?

Vierailija
112493/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa Bojanista noita saalistaja- ja pelimies haluaa hurmata kaikki tai että kaikki ois lääpällään häneen -fiiliksiä.

Hyvä! On kiinnostavampaa keskustelun kannalta, kun on erilaisia mielipiteitä. Miten sä näet heidän suhteensa? Näetkö että ovat puhtaasti ystäviä, ja siksi ei ole tuota saalistusta vai näetkö että he ovat tasapuolisesti oikeasti ihastuneita, vai miten?

On oikeasti tosi mielenkiintoista verrata, miten eri lailla ihmiset tulkitsevat näkemäänsä. Sellaisen pohjalta voisi saada tännekin hyvää keskustelua.

Vierailija
112494/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä poissaollessani näytti olevan ihan kiinnostavaakin pohdintaa päättäväisen prinssin päämääristä. Tuli vaan mieleen, että voisiko osa Jeren viehätystä B:n silmissä olla juuri se, että hän ei heittäydy saman tien B:n saataville? Jotenkin sellainen kuva on tullut, että B on tottunut nuoresta pitäen hurmaamaan kaikki teinitytöistä naapurin mummoihin. On kuvia, kun hän makoilee rannalla pitkäsääristen kaunottarien kanssa, ja eksäkin kuvankaunis julkkis.

Sitten kun hän törmäsi tyyppiin, josta kiinnostui (missä mielessä tahansa), niin tämäpä vaan on antanut jatkuvasti ymmärtää muttei ole ns. ymmärtänyt antaa. Perinteinen saalistusvietti siis lähtenyt yhä kovemmille kierroksille, kun välillä annetaan siimaa ja sitten taas vetäydytään esim. heittämällä kaikki huumoriksi. Tämähän sitten saa saalistajan valtavan kiihkon valtaan.

Liekö B koskaan ollut aiemmin tässä tilanteessa? En siis sano, etteikö vilpittömästi olisi muutenkin ihastunut jossain määrin, mutta itselle on herännyt ajatus, että nimenomaan toi J:n kissa ja hiiri -leikki on se juttu, joka on saanut B:n ihan liekkeihin.

Ja joku osa minussa ei siksi halua, että he koskaan päätyvät pidemmälle, koska pelkään että se liekki hiipuu silloin. Saalistaja saa saaliin kiinni, eikä se kiinnosta enää sen jälkeen.

Mä nautin niin näistä kostopitseistä, sheikkauksista, kehräävistä äänensävyistä, veden spruittailuista, leikillistä kiusoitteluista, syvistä katseista, merkitsevistä hymyistä, omistajan elkeistä ja tarpeesta koskettaa joka käänteessä, että haluaisin tilanteen jatkuvan aina vaan tällaisena. Olenko yksin ajatusteni kanssa?

No eikö se mennyt niin, että ensin Amsterdamissa antoi palstailija anto kuvapakit kun ei B kiinnostanut, ja tähän päälle vielä Kärtsä 😄. Bojanille, jolle ei kukaan ole ennen eikä jälkeen sanonut ei.

Vähemmästäkin sitä mies sekoaa 🤣

Vierailija
112495/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut vähän samanlaisia kommentteja aiemmin, myös palstan ulkopuolella. Itse taas olen ihan eri mieltä ja toivoisin heille ihan tavallista arkea yhdessä ja uskon että sekin toimisi, toki tiedostaen että hyvin todennäköisesti emme sitä tule koskaan näkemään.

Vierailija
112496/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ja hiiri -leikki on hyvin kuvaava. Ihanaa flirttailua, oli se sitten tarkoitettu vain toisillensa tai meille muillekin. Kyllähän näiden kahden välillä säkenöi ja lujaa. Ei se olis edes alkanut, sillon joskus keväällä, jos he eivät tuntisi vetoa toisiinsa jollain tasolla ja heillä ei olisi halua ja kykyä käyttäytyä noin.

Se veden pruittaus on esimerkiksi jotenkin äärettömän seksikästä. Ihan hullun viettelevää. Sellainen et tule tänne jos uskallat, mä odotan. Jossain muualla ja muussa tilanteessa olis voinut kuvitella et B sylki vettä, nauroi päälle, ja K olis lähtenyt takaa-ajoon ja ne olis päätynyt johonkin puskaan päällekkäin, K kutittamassa tai sylkemässä muka B:n päälle ...

Vierailija
112497/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä juttu miten B selvästi fanitti K jo ihan alkukeväästä ja paljon ennen kuin olivat tavanneet. Tai ehkä fanitus kuulostaa huonolta tässä tapauksessa. Tarkotan, että selvästi K herätti Bn mielenkiinnon ja ei mitenkään ihan pienesti. Monestihan tällaisissa tilanteissa voi käydä niin että ihmisestä muodostuu kuva ennakkokäsitysten perusteella, mutta sitten livenä kemiat ei ehkä toimikaan ja toinen voi olla ihan erilainen mitä on kuvitellut. Se tässä onkin jännää ja ihanaa, että selvästi B on jostain jo ennakkoon aistinut, mistä lie, että tässä on hänen ihminen. Enkä siis tarkoita välttämättä romanttisessa mielessä.

Tulipa höpinät, mutta joka tapauksessa ihana et ovat löytäneet toisensa elämäänsä 💚

Vierailija
112498/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania Kn uusia stooreja ei oo tainnut vielä kukaan kommentoida. Musta se on näyttänyt NTn jälkeen jotenkin voivan paremmin. Nämä stoorit ja sit toissapäiväiset sieltä studiolta. Haluisin tietää, kuvittelenko muitten mielestä ihan omiani.

On jotenkin fresh ja huolettomamman oloinen. Tai vapautuneemman.

Vierailija
112499/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hei eiku hei nyt. Huomasko kukaan et Kärpällä on nauta seinällä!!!!! Siis me ollaan sen olkkariin asti soluttauduttu 😳

Vierailija
112500/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä parta taas käärijällä ja irrallisia poskikarvoja. Hus poiss tuo pyllysuti poskilta

Ketju on lukittu.