Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112541/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsäkin aloittaa nyt kuntokuurin ja suuntaa salille. Liekö eräällä timmiytyneellä slovenialaisella vieraalla osuutta asiaan? Kärppy ei halua jäädä kakkoseksi Boitsun kostokropalle. 😏

K mainitsi minulle viime perjantaina, että aloittaa ryhtiliikkeen päästäkseen hieman parempaan kuosiin. On sanansa mittainen mies.

Vierailija
112542/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi, jolle nää ulkonäön arvostelut on kaikista raskainta luettavaa. Oli sitten asia minkä voi muuttaa tai ei. Hyvännäköinen nuori mies. Jos se tykkää tosta ja sillä on mukava olo siinä, miks ihmeessä pitäis tehdä muutos siihen?

Sanotko muuten koskaan miehellesi/puolisollesi ulkonäkövinkkejä/palautetta, kuinka hän saisi parhaimmat puolensa helposti ja näppärästi esiin?

En nyt tiedä, vastaatko oikeaan, mutta en menisi myöskään omalle kumppanilleni sanomaan että hei huomaatko, sun hiukset on aika epäsiistit tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112543/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna alkaa Kärtsärin syyskeikat! Ketään menossa pe tai la keikalle?

Menossa! Keikkavaatetus meni tosin uusiksi, burkhaa tässä sovittelen, kun en ehtinyt rasvaimuun ja kaikki botox ajatkin oli jo mennyt.

Mä kuulin, että on olemassa kasvojen laserkäsittely, jolla pahimmat uurteet saadaan poistetuksi. Siihen nyt säästän🙂

👍 sekään ei ehdi viikonlopuksi, joten suosittelen burkhan tapaista kaapua. Peittää kivasti, eikä kukaan

tunnista. Siinäpähän kuvailette.

Mä ajattelin seuraavalle keikalle paperipussia päähän. Muovipussia en kehtaa ettei mene veltoksi.

Joo voisin kans Pakkahuoneelle laittaa paperipussin päähän. Senhän voi halutessaan vaik jotenki kivasti koristella.

Nyt onkin ratkaistu tämä nautailijoiden tunnistusongelma 😄 Nähdään siellä paperipussit päässä🤗

Vierailija
112544/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on et K menossa salille?

Vierailija
112545/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.

Pyllykän käsite on jo yleiskäsite. Se on semmoinen mehevä pienehkö eikä liian kovaksi bodattu.

Vierailija
112546/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on et K menossa salille?

Instastoorissa.

Vierailija
112547/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D

Eikös täällä ollut vitsiä että kun B ja K tapaavat niin parrat siistiytyvät. No Nace sitten toimitti.

Vierailija
112548/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

Vierailija
112549/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsäkin aloittaa nyt kuntokuurin ja suuntaa salille. Liekö eräällä timmiytyneellä slovenialaisella vieraalla osuutta asiaan? Kärppy ei halua jäädä kakkoseksi Boitsun kostokropalle. 😏

K mainitsi minulle viime perjantaina, että aloittaa ryhtiliikkeen päästäkseen hieman parempaan kuosiin. On sanansa mittainen mies.

Pienet sanat, pienet sanat... 🤭

Vierailija
112550/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D

Eikös täällä ollut vitsiä että kun B ja K tapaavat niin parrat siistiytyvät. No Nace sitten toimitti.

Nace joutunut sijaiskärsijäksi, kun toiveiden vastaisesti K ja B ei juurikaan karvoitusta ajelleet :'D

Vierailija
112551/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

En sanoisi kumpaakaan.

Vierailija
112552/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi, jolle nää ulkonäön arvostelut on kaikista raskainta luettavaa. Oli sitten asia minkä voi muuttaa tai ei. Hyvännäköinen nuori mies. Jos se tykkää tosta ja sillä on mukava olo siinä, miks ihmeessä pitäis tehdä muutos siihen?

Sanotko muuten koskaan miehellesi/puolisollesi ulkonäkövinkkejä/palautetta, kuinka hän saisi parhaimmat puolensa helposti ja näppärästi esiin?

En nyt tiedä, vastaatko oikeaan, mutta en menisi myöskään omalle kumppanilleni sanomaan että hei huomaatko, sun hiukset on aika epäsiistit tms.

Mä sanon, aina. Samoin sanoin kaikesta esim. partaan, hiuksiin, vaatteisiin liittyvistä jutuista. Sanon ihan oikein että ruma, ei näytä nyt hyvältä. Mies tekee ihan mielellään muutoksen. 40 vuotta jo kuunnellut mielipidettäni joten lieko omaa enää ollenkaan :D

Vierailija
112553/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että teidän omalle kumppanille tai teille on ok jotkut jutut, ei oikeuta jonkun toisen ulkonäön arvostelua tai kritisointia. Musta se on rehellisesti vaan rumaa.

Vierailija
112554/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä parta taas käärijällä ja irrallisia poskikarvoja. Hus poiss tuo pyllysuti poskilta

Pyllysuti on just hyvä. Kutittaa kivasti Bojtsun mehevää pyllykkää jos on sinne naamalla joskus asiaa.

Pyllykkäsuti TM

Ei se tuo suti naamalla ikinä sinne pääse. Älkääkä sanoko pyllykkä, sanokaa vaikka perse mieluummin.🙂

pyypyyy pymppypyllykkä! Sanokaa pyllykkä, kun haluatte hyvää!

Aikuisella miehellä että oo mikään pyllykkä😄

Vierailija
112555/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti palstan läppää taas, mut toi Juren takamuksen kuvaileminen noilla sanoilla on kyllä rumaa toisen kehon kommentointia. Ei mitään vikaa hänenkään kropassa tai takapuolessa.

Kuka tässä nyt on Jureata puhunut mitenkään? Jure pikku söpöliini.

Poikien saunaillan pukkarissa nyt sattui ja tapahtui. Mitö tapahtui pukkarissa, jäi pukkariin. Ja Härtsäkin on jo varmaan tuhonnut puhelimensa muistikortin ja aloittanut uuden elämän........

Vierailija
112556/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kumpaakaan.

Onpa sitten kummallinen suhde. Mun mies sanoi esim et älä värjää hiuksia, kun kysyin mielipidettä. Tai voi sanoa et älä anna leikata liikaa, jos oon menossa kampaajalle. Ja itse oon sanonut just noin et sun tukka oli kivampi lyhyenä.

Vierailija
112557/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllykän käsite on jo yleiskäsite. Se on semmoinen mehevä pienehkö eikä liian kovaksi bodattu.

Luinen kalvakka pyllykkä on kyllä ihan kiusaamistason kommentointia. Ei kivasti sanottu kenestäkään.

Vierailija
112558/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin videoita Logomon Aitiosta mutta sit mun kännykkään tuli joku vika enkä saanut katsottua niitä itsekään. Apple tuki vihdoin auttoi ja nyt on eka video, just se konsertin aloitus, tiktokiiin ladattuna. En ole käyttänyt sitä ennen ja olen ihan surkea mitään videoita sinne luomaan, mutta käykää katsomassa. Lisään loputkin videot kohta. Viikko nyt kulunut tästä upeasta keikasta 🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJva5xaG/

Vierailija
112559/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viljelen tätä Juren kalvakkaa pyllykkää täällä aina välillä, mutta en missään haukkumismielessä. Juren pyllykkä on oikein nätti ja voisin ottaa viekkuun My little pony -lakanoihin vaikka heti.

Se on vaan mulle yks parhaista hulvattomista repeilyä aiheuttavista ilmaisuista, jotka on täällä palstalla syntynyt. Ja siis mulla on viha-rakkaussuhde siihen. Ällöttää mutta kuitenkin pitää toistella koko ajan mielessä (toivottavasti en oo kovin moneen kertaan ääneen sanonut mutta en voi taata etteikö olis lipsahtanut). Siis nuo sanat ällöttää. Ei missään mielessä Juren pyllykkä.

Vierailija
112560/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän ku juttelis sopiiko joku paita tai paidan väri kumppanille. Et sopiiko hiukset miten. En näe siinä mitään kummallista.

Ketju on lukittu.