Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii että miks hemmetissä mä roikun täällä hullujenhuoneella... Täällä on ainakin muutama jolla varmasti on jotain mielenterveyden haasteita pakostakin, ei tätä muuten voi selittää.
Mielenkiinnolla odotan millaiseksi tämä päivä muodostuu.
Sama! Eilisen jälkeen oli vähän blaah olo, mutta eihän täältä mihinkään pääse 😅
Kyyyllä täältä muualle pääsee. Kannattaa olla herkillä ja kun riippuvuutta alkaa ilmetä, täytyy pitää pitempi paussi ja keskittää mielenkiinto muihin asioihin, enemmän tekemiseen. Jos ei siihen kykene, niin sitten on hullusti asiat.
Nimittäin, jossain vaiheessa tämä päättyy pakostakin. 100% varmuudella K lopettaa keikat sillä tämä ei ole hänelle edes puolenkaan elämän mittainen projekti, ehkä vielä reilu vuosi vain. Mitä tekee Joksut se jää nähtäväksi.
Ihan omaksi parhaaksenne, älkää kehittäkö sellaista riippuvuutta että tarvitsette ammattapua kun kaikki päättyy vaikka nyt ette halua ajatella koko asiaa vaan antautua kokonaan tähän - niin ei - säilyttäkää muutakin elämässä, niin on sitten myöhemmin pintaa mihin tarrata kun blackout on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii että miks hemmetissä mä roikun täällä hullujenhuoneella... Täällä on ainakin muutama jolla varmasti on jotain mielenterveyden haasteita pakostakin, ei tätä muuten voi selittää.
Mielenkiinnolla odotan millaiseksi tämä päivä muodostuu.
Sama! Eilisen jälkeen oli vähän blaah olo, mutta eihän täältä mihinkään pääse 😅
Kyyyllä täältä muualle pääsee. Kannattaa olla herkillä ja kun riippuvuutta alkaa ilmetä, täytyy pitää pitempi paussi ja keskittää mielenkiinto muihin asioihin, enemmän tekemiseen. Jos ei siihen kykene, niin sitten on hullusti asiat.
Nimittäin, jossain vaiheessa tämä päättyy pakostakin. 100% varmuudella K lopettaa keikat sillä tämä ei ole hänelle edes puolenkaan elämän mittainen projekti, ehkä vielä reilu vuosi vain. Mitä tekee Joksut se jää nähtäväksi.
Ihan omaksi parhaaksenne, älkää kehittäkö sellaista riippuvuutta että tarvitsette ammattapua kun kaikki päättyy vaikka nyt ette halua ajatella koko asiaa vaan antautua kokonaan tähän - niin ei - säilyttäkää muutakin elämässä, niin on sitten myöhemmin pintaa mihin tarrata kun blackout on edessä.
Mulla on niin päin että olen burn outin partaalla töiden yms suhteen, mutta tämä kaksikon seuraaminen somessa, viime viikon keikka ja tän palstan kivat, romanttiset ja hauskat kommentit ovat auttaneet jaksamisessa ja piristäneet stressaavia päiviä. Kiitos 💚
Ei kai tämä nyt kellekään niin vakavaa ole, että elämä pysähtyy ja mielenterveys järkkyy jos vaikka nyt Käärijä aikanaan lopettaa uransa? 🙄
Aika aikaa kutakin. Eiköhän se nykyään ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että varsinkin hyvin suosittu artisti väsyy jossain vaiheessa ja vaihtaa uransa muuhun. Käärijä on kuitenkin nyt vasta päässyt vauhtiin. Tuskin hän nyt ihan heti on lopettamassa sentään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D
EIIIIII!!! 😭😭😭😱😳
Tuli heti huono omatunto tuosta kommentista, varsinkin eilisen jälkeen. Oltaisiinko kuitenkin tänään armollisia toisillemme, keskustelun aiheena oleville ja muillekin asiaan liittyville ja yritetään levittää hyvää mieltä mielipahan sijaan. Ihana se Nace on noinkin 😘
t. sama
Kukkiksen kommentti oli ihana ja mieltä lämmittävä Otin sen myös eilen itselleni talteen. Toinen mikä tuntui ihanalta, oli eilisiltainen gallup klo 21.26
79 uskoo B&K something more, rakastuneita
20 ystäviä tai tällä edistetään uraa
Ja tunnistan kyllä realiteetikin, olen varmaan vaan sopivasti sekaisin 😂
Tää on kyllä hyvä. Tuo Bojanin ilme 🤣
https://www.instagram.com/p/CxtCjEitC8j/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole semmoista Jokereiden biisit - Suomi kielikurssia!? Kaipaisin. . .
Esim. Ne bi smel on hyvä, mutta kun muistan vielä mistä ne sanat kertoo, se aina kuumenee mielessäni lisää. Silti vaikka on käännökset, ois kiva oppia sanoja sana sanalta, että mitä tarkoittaa. Jos ois nuori päähän jäis näistä varmaan paljonkin sloveniaa!
Olen kyllä iloinen, että opettelin kohtuutasoisesti yhden toisen slaavilaisen kielen hiljattain. Sillä ei ymmärrä Joksujen biiseistä kuin ehkä 20 %, mutta kun lukee lyriikoiden enkkukäännökset pariin kertaan, niin yleensä pystyy suunnilleen muistamaan sen jälkeen, mitä biisin kukin kohta tarkoittaa. Kyllähän tässä on sloveeniakin tarttunut jo kohtuudella, vielä kun kuuntelen paljon myös Siddhartaa, jonka biisit ovat sloveeniksi. Olisi kyllä kiva osata vielä paremmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan niin fiiliksissä vieläkin JO Ntourista. Keikoilla oli mahtava meno ja boitsut suut messingillä. Uskon, että JO poijille jäi tosi positiivinen fiilis Suomesta ja saivat ihan erilaisia kokemuksia ulkomailta <3
Ja olihan ne ihan liekeissä, samoin kuin yleisö. Jopa valtavan kokoinen Logomo oli alusta asti ihan fiiliksissä. Ihan mielenkiintoista seurata seuraavia esityksiä. Tosin seuraava taitaa olla se areenakeikka, jossa 12 000 katsojaa.
Tässä muina naisina etsin mulle ja miehelle hotellihuonetta Kärpän Münchenin keikan jälkeiselle yölle. Oon niin innoissani 🤗🥳🤩😍 En oo koskaan nähny K:ta livenä, kun ei ollu kovin pitkiä aikoja kerrallaan Suomessa.
Nyt konkarit neuvot kehiin. Pitääkö tietää jotain? Tai onko jollain hotellisuosituksia? Joku paikka lähellä keikkapaikkaa varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, kun seisoin Logomon keikan jälkeen Turun kauppatorin kulmalla ja katselin Bojanin sekä Jeren touhuja, niin viereeni pysähtyi noin 5kymppinen pariskunta. Nainen sanoi, että ihanaa nähdä noin rakastunut pari ja hienoa, että miehet uskaltavat nykyään näyttää noin avoimesti seurustelunsa. Sen jälkeen he hetken aikaa keskustelivat seksuaalivähemmistöjen oikeuksista. Vaikka Bojan ja Jere ei ole pariskunta, niin silti sen heidän välisen tunnesiteen aistii kaikki lähellä olevat. Se on vaan jotakin spesiaalia ja en yhtään ihmettele, jos joku erehtyy luulemaan heitä pariksi. Oli se heidän suhteensa pelkkää kaveruutta tai mitä tahansa, niin ollaan onnellisia siitä, että meillä on tällainen parivaljakko, joka tuottaa niin paljon iloa ympäristölleen.
Nyt tuli vähän paksua fantasiaa.
No mitä olette opettaneet sen valehtelemaan. KAIKKI on totta, mitä RR täällä suustaan suoltaa! Totta kai tulee rohkeammaksi.
Lapsellinen motiivi usein on *lopettaa eripurat*. Ei kestä aitoja negatunteita.Nyt riittää. Kirjoitin tuon jutun läpällä ja tein siitä niin paksun, että porukka varmasti ymmärtää sen olevan vitsi. Suurin osa nähtävästi ymmärsi. RR ei ole kirjoittanut sitä ja tuskin hän myöskään on kirjoitellut täällä Janin kengän vaimona. Itse en ole kertaakaan käyttänyt täällä nimimerkkiä, aina olen anonyymina kirjoitellut.
Köh köh, jäit kiinni niin nyt selitys on tämä
Aito anna tulla nyt kunnon tekstiä, että saan kaiken talteen. Mulla on jo kyllä tarpeeksi niitä sun pahimpia viime kerralta, mutta lisä ei tee pahaa. Nämä kaikki on jo toimitettu eteenpäin ja Sanomalta saadun tiedon mukaan kaikki poistatetut viestitkin saadaan kyllä esiin. Luuletko tosiaan pääseväsi tästä kuivin jaloin? Kyllä sun työnantajakin varmasti tykkää. Mä voin sanoa 100% varmuudella että RR ei ole täällä kirjoittanut. Ja muistatko ne leveä suu yms. haukkumiset joita teit sillon viime viikolla plussalla ja joita olet tehnyt myös täällä kohdistuen erääseen lähipiiriin? No nekin on kaikki tallessa. Pidä hauskaa.
Aika kova, 100% varmuudella? Miten? Salli mun ihmetellä tätä.
Tunnen kyseisen henkilön ja tiedän missä tälläkin hetkellä on. Hänen kauttaan tulin palstalle ja asun ihan Suomessa. Miten se on joillekin niin vaikea ymmärtää, että täällä ei ole kaikki valehtelijoita? Taitaa nämä itse olla jotka sitä eniten huutavat. Ja Aidolle vielä sen verran että vähemmästäkin on k.loukkaussyytteitä tehty niinku ollaan saatu lehdestä ihan viime aikoina lukea. Se on asian omistaja rikos. V ituttaa sekin että tiedän RR olleen tulossa kertomaan tänne tapaamisesta poikien kanssa ja nyt kaikki joutuvat kärsimään näiden trollien takia. Ei varmasti tule enää.
Niin, tunnet RR:n, jonka kautta tulit palstalle (=olet hän mutta anonyyminä).
Täällä pidetään käytännössä vain yhtä henkilöä valehtelijana, ei kaikkia.
Lehdissä olevat k.loukkaussyytteet eivät liity millään tavalla Aidon sinuun kohdistamiin kritiikkeihin.
RR oli tulossa kertomaan tapaamisestaan poikien kanssa, mutta koska jotkut joutuvat kärsimään trollien takia, kertoi ensin sinulle(???) että ei tulekaan?
Tarotar, pistähän se korkki kiinni, jookosta?No ehkä tiesin ensin kun olen hänen siskopuoli ja nyt ei varmasti tule tänne kun kerron mitä täällä taas tapahtuu. Olet todella raskas ihminen epäluuloinesi.
Uskooko joku oikeasti, että tänne tuli nyt RR:n siskopuoli?
Mä olen ollut täällä juuri teidän haukkujien takia ja ottanut screenshotteja.[/quote
Luin tämän ketjun aiemmat kommentit. leila siellä availee satupussejaan ja syöttää pajunköyttä vähän kerrallaan kun ei kerrasta uskota, niin pikkuhiljaa tarinaa muuttaen. Ihan tuttua reittiä tarinaansa rakentaa. Viimeisin on yleensä se että väittää nähneensä. Patologista valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muina naisina etsin mulle ja miehelle hotellihuonetta Kärpän Münchenin keikan jälkeiselle yölle. Oon niin innoissani 🤗🥳🤩😍 En oo koskaan nähny K:ta livenä, kun ei ollu kovin pitkiä aikoja kerrallaan Suomessa.
Nyt konkarit neuvot kehiin. Pitääkö tietää jotain? Tai onko jollain hotellisuosituksia? Joku paikka lähellä keikkapaikkaa varmaan?
Mahtavaa! Tuu sit kertoon fiiliksiä. Onkos täällä muita menossa kvkeikoille?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole semmoista Jokereiden biisit - Suomi kielikurssia!? Kaipaisin. . .
Esim. Ne bi smel on hyvä, mutta kun muistan vielä mistä ne sanat kertoo, se aina kuumenee mielessäni lisää. Silti vaikka on käännökset, ois kiva oppia sanoja sana sanalta, että mitä tarkoittaa. Jos ois nuori päähän jäis näistä varmaan paljonkin sloveniaa!
Kansalaisopistoillahan on Rammstein-saksan kursseja. Esim Kauhajoella on sellainen etänä. Ei kun esittämään toivetta.
Vierailija kirjoitti:
Puolialaston Bojan Instassa! 297
Oliko tämä joku harhautus 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, kun seisoin Logomon keikan jälkeen Turun kauppatorin kulmalla ja katselin Bojanin sekä Jeren touhuja, niin viereeni pysähtyi noin 5kymppinen pariskunta. Nainen sanoi, että ihanaa nähdä noin rakastunut pari ja hienoa, että miehet uskaltavat nykyään näyttää noin avoimesti seurustelunsa. Sen jälkeen he hetken aikaa keskustelivat seksuaalivähemmistöjen oikeuksista. Vaikka Bojan ja Jere ei ole pariskunta, niin silti sen heidän välisen tunnesiteen aistii kaikki lähellä olevat. Se on vaan jotakin spesiaalia ja en yhtään ihmettele, jos joku erehtyy luulemaan heitä pariksi. Oli se heidän suhteensa pelkkää kaveruutta tai mitä tahansa, niin ollaan onnellisia siitä, että meillä on tällainen parivaljakko, joka tuottaa niin paljon iloa ympäristölleen.
Nyt tuli vähän paksua fantasiaa.
No mitä olette opettaneet sen valehtelemaan. KAIKKI on totta, mitä RR täällä suustaan suoltaa! Totta kai tulee rohkeammaksi.
Lapsellinen motiivi usein on *lopettaa eripurat*. Ei kestä aitoja negatunteita.Nyt riittää. Kirjoitin tuon jutun läpällä ja tein siitä niin paksun, että porukka varmasti ymmärtää sen olevan vitsi. Suurin osa nähtävästi ymmärsi. RR ei ole kirjoittanut sitä ja tuskin hän myöskään on kirjoitellut täällä Janin kengän vaimona. Itse en ole kertaakaan käyttänyt täällä nimimerkkiä, aina olen anonyymina kirjoitellut.
Köh köh, jäit kiinni niin nyt selitys on tämä
Aito anna tulla nyt kunnon tekstiä, että saan kaiken talteen. Mulla on jo kyllä tarpeeksi niitä sun pahimpia viime kerralta, mutta lisä ei tee pahaa. Nämä kaikki on jo toimitettu eteenpäin ja Sanomalta saadun tiedon mukaan kaikki poistatetut viestitkin saadaan kyllä esiin. Luuletko tosiaan pääseväsi tästä kuivin jaloin? Kyllä sun työnantajakin varmasti tykkää. Mä voin sanoa 100% varmuudella että RR ei ole täällä kirjoittanut. Ja muistatko ne leveä suu yms. haukkumiset joita teit sillon viime viikolla plussalla ja joita olet tehnyt myös täällä kohdistuen erääseen lähipiiriin? No nekin on kaikki tallessa. Pidä hauskaa.
Aika kova, 100% varmuudella? Miten? Salli mun ihmetellä tätä.
Tunnen kyseisen henkilön ja tiedän missä tälläkin hetkellä on. Hänen kauttaan tulin palstalle ja asun ihan Suomessa. Miten se on joillekin niin vaikea ymmärtää, että täällä ei ole kaikki valehtelijoita? Taitaa nämä itse olla jotka sitä eniten huutavat. Ja Aidolle vielä sen verran että vähemmästäkin on k.loukkaussyytteitä tehty niinku ollaan saatu lehdestä ihan viime aikoina lukea. Se on asian omistaja rikos. V ituttaa sekin että tiedän RR olleen tulossa kertomaan tänne tapaamisesta poikien kanssa ja nyt kaikki joutuvat kärsimään näiden trollien takia. Ei varmasti tule enää.
Niin, tunnet RR:n, jonka kautta tulit palstalle (=olet hän mutta anonyyminä).
Täällä pidetään käytännössä vain yhtä henkilöä valehtelijana, ei kaikkia.
Lehdissä olevat k.loukkaussyytteet eivät liity millään tavalla Aidon sinuun kohdistamiin kritiikkeihin.
RR oli tulossa kertomaan tapaamisestaan poikien kanssa, mutta koska jotkut joutuvat kärsimään trollien takia, kertoi ensin sinulle(???) että ei tulekaan?
Tarotar, pistähän se korkki kiinni, jookosta?No ehkä tiesin ensin kun olen hänen siskopuoli ja nyt ei varmasti tule tänne kun kerron mitä täällä taas tapahtuu. Olet todella raskas ihminen epäluuloinesi.
Uskooko joku oikeasti, että tänne tuli nyt RR:n siskopuoli?
Mä olen ollut täällä juuri teidän haukkujien takia ja ottanut screenshotteja.[/quote
Luin tämän ketjun aiemmat kommentit. leila siellä availee satupussejaan ja syöttää pajunköyttä vähän kerrallaan kun ei kerrasta uskota, niin pikkuhiljaa tarinaa muuttaen. Ihan tuttua reittiä tarinaansa rakentaa. Viimeisin on yleensä se että väittää nähneensä. Patologista valehtelua.
Miksi täällä pitää tapella ja nimillä vielä mainiten?
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hyvä. Tuo Bojanin ilme 🤣
https://www.instagram.com/p/CxtCjEitC8j/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja tuo yksi toinen lähikuva Bojanin kasvoista. Hänen silmät loistaa niissä poikkeuksellisen kirkkaina.
Toi tappelijahan riehui yhdentoista jälkeen vielä kahdella muullakin palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Kärsy joka kävi huuteleen? Poloinen näkee jo harhoja ikävissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä niitä vanhoja kuvia vaikka kuinka. Nyt niitä vasta pääseekin kuolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaat,
lähtisikö tällä unihiekat kivasti silmistä? Viime yönä vasta löysin, toivottavasti Kärtsykin näkee tämän Madam Cn mestariteoksen.
Tässä kylläkin K&B ihan sivuosassa ja pyhäkoulupoikina, mutta B licking ja Janin yksityishenkilö oumaigaad!!! 🔥🔥🔥https://www.instagram.com/reel/Cw-wHgZNxvQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kiitos! Kyllä kelpasi herätä tähän. 🔥
Dean julkaissut taas sarjan hienoja kuvia pojista. Kuva Janista on suorastaan taideteos, mutta mikäs ihme se on kun kohde on niin kuvauksellinen.😍
https://www.instagram.com/p/CxsuOBsofQA/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==Herra isä mikä ero on B:n kuvissa UK tourilla ja NTourilla. Hienoa, että B on niin paljon paremmassa kunnossa nyt!
Mä mietin just eilen samaa. UK tourilla oli niin riutuneen näköinen ja nyt taas NTn jälkeen niin onnellinen ja elinvoimainen.
Ei yksityishenkilöitä tänne, sivut rupeaa taas hyppimään