Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii että miks hemmetissä mä roikun täällä hullujenhuoneella... Täällä on ainakin muutama jolla varmasti on jotain mielenterveyden haasteita pakostakin, ei tätä muuten voi selittää.
Mielenkiinnolla odotan millaiseksi tämä päivä muodostuu.
Sama! Eilisen jälkeen oli vähän blaah olo, mutta eihän täältä mihinkään pääse 😅
Eilinen oli hyvä, kun sai tehtyä rästiin jääneet hommat ilman että piti 5min välein päivittää palstaa😅
No nyt voi siis tänään roikkua täällä koko päivän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin jatkaa tätä päivää keskustelemalla Kukkiksen ihanasta kommentista, jossa hän kertoi, miten näkee poikien välit. Se positiivinen kommentti hukkui kaiken muun alle ja aiheesta keskusteleminen tyssäsi. On kiva kuulla miesten näkemyksiä asiasta.
Otin kukkiksen kommentistasi screenshotin, se oli ihanimpia viestejä mitä oon täällä lukenut. Jos joku vielä löytää, ehkä sen vois nostaa tähän uudestaan?
Jos sinulla on screenshot, siinä pitäisi näkyä myös kommentin kirjoitusaika ja sen perusteella se on paljon helpompi löytää. :)
Ja jos haet googlesta tarkoilla sanoilla (muutama) sen screenshotin perusteella, + Käärijä Bojan Vauva, niin löytyy varmasti.
Jos löydätte sen viestin, laittakaa sivunumero, haluaisin kans lukea uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähen ostamaan blondia hiusväriä sitten kans.
- KukkisEi käy. Sinä näytät Bojanilta jatkossakin.
Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.
Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.
Ei tää huono idea varsinaisesti ole. Rahaa tulisi ja vois käydä keikoilla niin paljon kun huvittaa.
- KukkisKukkis. Miten näet K&B:n väliset asiat?
Mä oon jo pitkään halunnut kommentoida tätä ja miettinyt tekeväni sen anonyyminä jossain välissä, mutta menköön näin kun tää kysymys tuli. Mulla on ollut muutamiakin poikaystäviä ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaista, kun mitä näillä kahdella on keskenään, ehkä se pistää välillä miettimään. Näen muutakin, kun kaverillista tunnetta molemmilla osapuolilla. Sanat voi valehdella, mutta katseet ja eleet on vähän asia erikseen. En lähde spekuloimaan sitä johtaako johonkin tai mihin, mutta rakkautta se on.
- Kukkis
Kukkis 💕💕💕
Mulla on siis tästä toi kuva 3/9 nyt puhelimessa taustakuvana. Vihdoinkin eilen löysin tän muualtakin kuin screenshottina puhelimestani!
https://www.instagram.com/p/Cxd0h4vo3XY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CwpRAbVtgJl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Äh miten komeita Jan ja Kris tässä on!
Täällä keskitytään usein Janin yksityishenkilöön, joten monesti jää mainitsematta se, että Janissa isoa on myös hiukset. Voi kun haluaisin päästä pörröttelemään niitä.
Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D
Mielenkiinnolla odotan, onko Seiskan juorupalstalle kukaan onnistunut lähettämään kuvia K&B-biletyksestä. Olivat kuitenkin pienessä sievässä tien päällä sekä Turussa että Tampereella. Kuvamateriaalia luulisi kyllä löytyvän. Itse asiassa olisi yllättävää, ellei sellaista mistään tupsahtaisi julkisuuteen.
Miksei ole semmoista Jokereiden biisit - Suomi kielikurssia!? Kaipaisin. . .
Esim. Ne bi smel on hyvä, mutta kun muistan vielä mistä ne sanat kertoo, se aina kuumenee mielessäni lisää. Silti vaikka on käännökset, ois kiva oppia sanoja sana sanalta, että mitä tarkoittaa. Jos ois nuori päähän jäis näistä varmaan paljonkin sloveniaa!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D
Mun huomio meni Bojanin ääneen. . .
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin😅mutta en ollut ihan varma näinkö omiani kun katsoin sen sekunti heräämisen jälkeen. Eli kiitos varmistuksesta :D
Janin hiukset.🥰 Ne on kuin salmiakin makuinen hattarapilvi. Rakastan salmiakkia. Janin olemus tuossa ylläolevassa kuvassa, miten joku voikin olla noin seesteinen.
Minä kans eilen illalla mietin että nyt kyllä hyppään pois laivalta kun ei enää oma mielenterveys kestä tätä palstaa mutta joo, täällä taas. Jos meno tänään vielä kiihtyy samoihin sfääreihin niin ehkä mä hyppään sinne mereen sen yhden perässä vedettävän kaveriksi pelastusrenkaan kanssa ja tuun hinauksessa ainakin siihen asti että Kärvänän keikat taas alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaat,
lähtisikö tällä unihiekat kivasti silmistä? Viime yönä vasta löysin, toivottavasti Kärtsykin näkee tämän Madam Cn mestariteoksen.
Tässä kylläkin K&B ihan sivuosassa ja pyhäkoulupoikina, mutta B licking ja Janin yksityishenkilö oumaigaad!!! 🔥🔥🔥https://www.instagram.com/reel/Cw-wHgZNxvQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kiitos! Kyllä kelpasi herätä tähän. 🔥
Dean julkaissut taas sarjan hienoja kuvia pojista. Kuva Janista on suorastaan taideteos, mutta mikäs ihme se on kun kohde on niin kuvauksellinen.😍
https://www.instagram.com/p/CxsuOBsofQA/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==
Herra isä mikä ero on B:n kuvissa UK tourilla ja NTourilla. Hienoa, että B on niin paljon paremmassa kunnossa nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö Kukkis Bojanilta? Hei Kukkis, koska mennään treffeille? Mä olen kyllä nainen, mutta voin pukeutua Käärijäksi.
Jospa Kukkis perustaisi sen Onlyfans-tilin, kun Bojanilla näköjään vielä kestää.
Ei tää huono idea varsinaisesti ole. Rahaa tulisi ja vois käydä keikoilla niin paljon kun huvittaa.
Mä oon jo pitkään halunnut kommentoida tätä ja miettinyt tekeväni sen anonyyminä jossain välissä, mutta menköön näin kun tää kysymys tuli. Mulla on ollut muutamiakin poikaystäviä ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaista, kun mitä näillä kahdella on keskenään, ehkä se pistää välillä miettimään. Näen muutakin, kun kaverillista tunnetta molemmilla osapuolilla. Sanat voi valehdella, mutta katseet ja eleet on vähän asia erikseen. En lähde spekuloimaan sitä johtaako johonkin tai mihin, mutta rakkautta se on.
- KukkisKukkis 💕💕💕
Meidän Kukkis taitaa olla romantikko.🥰
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole semmoista Jokereiden biisit - Suomi kielikurssia!? Kaipaisin. . .
Esim. Ne bi smel on hyvä, mutta kun muistan vielä mistä ne sanat kertoo, se aina kuumenee mielessäni lisää. Silti vaikka on käännökset, ois kiva oppia sanoja sana sanalta, että mitä tarkoittaa. Jos ois nuori päähän jäis näistä varmaan paljonkin sloveniaa!
https://lyricstranslate.com/en/ne-bi-smel-i-shouldnt-have.html
tuolla englanniksi - on hienot sanat. En muistanutkaan, vaikka näitä olen koko kesän pläräillyt ees taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- KukkisKukkis 💕💕💕
Vierailija kirjoitti:
EIIIIII!!! 😭😭😭😱😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan niin fiiliksissä vieläkin JO Ntourista. Keikoilla oli mahtava meno ja boitsut suut messingillä. Uskon, että JO poijille jäi tosi positiivinen fiilis Suomesta ja saivat ihan erilaisia kokemuksia ulkomailta <3
Mä tykkäsin siitä, miten biisijärjestystä oli muutettu. Gola aloituskappaleena oli tosi hyvä veto! Se nousi ainakin mun huomioon uudella tavalla ja oon kuunnellut sitä nyt enemmän kuin ennen. Sehän on tosi tosi makee biisi. Za naju, za naju. . .
Minulla Gola ei iskenyt pitkään aikaan ollenkaan, pääsin vasta elokuussa siihen sisään. Sittemmin se on ollut eniten kuunneluimpia Joksu-biisejäni. En ollut keikoilla, mutta minusta toimii myös hyvin aloitusbiisinä! Katrina on vähän turhan raskas, siis tykkään biisistä kovasti, mutta minusta aiempi aloitusjärjestys teki settilistasta turhan "etuvetoisen".
Mä tykkään Katrinasta ihan hulluna! Rakastan sitä raskasta soundia. Mutta ehkä joo aloitusbiisinä ei paras.
Sama! Eilisen jälkeen oli vähän blaah olo, mutta eihän täältä mihinkään pääse 😅