Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112261/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kivan NT viikon päätteeksi sitten vuosisadan flunssan, sängynpohjalla taas kuumeessa ties kuinka monetta päivää. Just kun kuvittelin, että tää parantuminen olisi jo lähtenyt käyntiin. :( Mutta jos jollain olisi heitellä suosikkikuviaan B ja K (ja miksei muistakin Jokereista, oon kaikkiruokainen) tänne, olisin kiitollinen. Muuta ei oikein jaksa torkkumisen lomassa kuin väliajoin selata palstaa ja katsella kivoja kuvia, Jos sitä vaikka yrittäisi rakentaa jotain kuvagalleriaa kännykkäänsä.

Kivaa päivää kaikille! :)

Pikaista paranemista sinulle! 💚

Vierailija
112262/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSOL on kuulkaa todella hyvä biisi!🎺 Epäilin etukäteen että mitä ihmettä sieltä on tulossa ja vielä englanniksi, mutta turhaan. Kuuntelen sen aina aamulla ja päivän mittaan monta kertaa. Mielenkiintoista nähdä kohta ekan viikon striimausluvut, ja varsinkin Suomen osalta.

On. Mulla on noussut jostain limbisen järjestelmän aamuhämärästä kaikenlaisia musiikkeja nuoruudesta noin 35 vuoden takaa mieleeni, ilmeisesti aktivoineet jotain samoja aivokeskuksia nämä tapahtumat, kuin millaisia juttuja elin silloin. Niin mä en ymmärrä, mutta tässä kappaleessa on minulle jotakin samaa, kuin pojissa, siis Joker Outissa. Muistaako kukaan muu palstan kääkkä tätä kappaletta edes? Ei ollut ehkä se aikakautensa isoin hitti, eikä ikävä kyllä soi enää missään. Iski itseeni aikoinaan jonnekin syvälle sieluun. 

"The Mission on vuonna 1986 Leedsissä perustettu englantilainen goottirock-yhtye. Yhtyeen perustivat juuri The Sisters of Mercy -yhtyeestä eronneet Wayne Hussey ja Craig Adams"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112263/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna alkaa Kärtsärin syyskeikat! Ketään menossa pe tai la keikalle?

Mä olen tästä jotenkin niin iloinen.

Vierailija
112264/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSOL on kuulkaa todella hyvä biisi!🎺 Epäilin etukäteen että mitä ihmettä sieltä on tulossa ja vielä englanniksi, mutta turhaan. Kuuntelen sen aina aamulla ja päivän mittaan monta kertaa. Mielenkiintoista nähdä kohta ekan viikon striimausluvut, ja varsinkin Suomen osalta.

Mä just kuuntelen sitä, on kyllä  tosi hyvä ja sellai hyvän mielen biisi :) Ja livenä se oli ihan mieletön!

Vierailija
112265/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi tappelijahan riehui yhdentoista jälkeen vielä kahdella muullakin palstalla

Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.

Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..

Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.

Ei ollut kirjoitettuna N-sanaa. Sen voinee tarkistaa, muuttuuko Kaksplussalla kommenttien järjestysnumero, jos viestejä poistellaan? Jos ei, niin nähdään, ettei keskustelusta ole poistunut viestejä. Ja siis ei siellä kukaan kirjoitellut N-sanaa, koska mä kirjoittelin siellä, eikä N:t kuulu tähän aiheeseen millään tavalla. RR:n siskopuolena esiintyvä RR tässä vain myrkyllisenä yrittää nyt päästä teille esiintymään siskopuolihahmonaan ja on katkera, kun ei saa toteuttaa patoumiaan patologisesti valehdella omia mielikuvitusjuttujaan.

Ei pysty tarkistaan ja minäkin näin ne kommentit. Ja kyllähän se vähän liityy jos ei suomalaista nimitellään. Mitä sä enää reuhaat tuskin tulee tuokaan enää edes palstalle.

Vierailija
112266/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.

Vierailija
112267/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.

Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..

Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.

Ei ollut kirjoitettuna N-sanaa. Sen voinee tarkistaa, muuttuuko Kaksplussalla kommenttien järjestysnumero, jos viestejä poistellaan? Jos ei, niin nähdään, ettei keskustelusta ole poistunut viestejä. Ja siis ei siellä kukaan kirjoitellut N-sanaa, koska mä kirjoittelin siellä, eikä N:t kuulu tähän aiheeseen millään tavalla. RR:n siskopuolena esiintyvä RR tässä vain myrkyllisenä yrittää nyt päästä teille esiintymään siskopuolihahmonaan ja on katkera, kun ei saa toteuttaa patoumiaan patologisesti valehdella omia mielikuvitusjuttujaan.

Ei pysty tarkistaan ja minäkin näin ne kommentit. Ja kyllähän se vähän liityy jos ei suomalaista nimitellään. Mitä sä enää reuhaat tuskin tulee tuokaan enää edes palstalle.

Ei pliis enää mitään reagointeja Aidon jankkauksiin. Vetää niistä vaan lisää kierroksia. Riehui taas eilen kolmessa eri ketjussa. Todella epävakaata kirjoittelua. Kyseinen henkilö tosiaan tarvitsisi ihan ammattiapua ja kuten kirjoitin toisessa ketjussa ei ole enää ns. normaalia trollausta riehua kolmessa eri ketjussa tällä tavalla.

Vierailija
112268/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin kasvotkin oli aikalailla pyöreämmät viisuaikana, ja nyt koko toi (uskomaton) runkokin vaikuttaa niin hoikalta ja peppu pieneltä (mut sopivalta!).

Vierailija
112269/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ja vitsi miten mielenkiintoista on seurata K ulkkiskiertuetta, kun se alkaa💚 Itsellä Apollon lippu, mutta ei taida riittää vieroitusoireisiin 😂

Vierailija
112270/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykitän sitä extra paljon, koska A se on hyvä biisi ja B että se sais mahtavat striimausluvut just Suomesta!! 💚💙🔥

Vierailija
112271/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.

Janille oon laittanut kerran kommentin yhteen sen kuvaan. En pystynyt hillitsemään itseäni.

Vierailija
112272/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa joku viiisaampi että jos tekee editin käyttämällä osia jonkun toisen ottamasta valokuvasta, niin miten sillon pitää toimia? Pitääkö siihen laittaa joku Copyright?

Vierailija
112273/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy tarkistamaan ja tämänkin kommentoijan on pakko olla RR:n siskopuoli jne muut galleriansa henkilöt, kun ei ole voinut nähdä siellä mitään väittämäänsä, "toisena palstalaisena", kun siellä ei sellaisia yöllä ollut. Voitte katsoa jokaisen kommentin eilis yöltä, niin numerointi on pysynyt täysin järjestyksessä olevana. Aikamoinen puutarha -ketju siis. 

Aiemminhan täällä Vauvallakin kommenttien numerointi pysyi, jos välistä poistettiin viesti. Eli oli sitten viestejä tyyliin 1, 3, 5, 6, 7, 10... jne

Nykyään täällä kirjoitus saa uuden numeron, jos mode poistaa kommentin. En ainakaan usko, että Kakplussalla on niin notkeaa.

Vierailija
112274/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ihmeessä palautetta voi laittaa bändille, miksi ei voisi. Positiivisista viesteistä tuskin on haittaa.

Vierailija
112275/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanille ei ainakaan pystynyt edes ennen instan sulkua useampaan viikkoon laittamaan viestiä. Jokereita jos haluaa kiittää, veikkaan että palaute menee perille parhaiten Deanin tai Markin kautta.

Vierailija
112276/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ja vitsi miten mielenkiintoista on seurata K ulkkiskiertuetta, kun se alkaa💚 Itsellä Apollon lippu, mutta ei taida riittää vieroitusoireisiin 😂

Odotan myös kiertuetta. En minä monisairas mihinkään pääse, mutta luotan siihen ettei some petä ja minäkin saan kaikesta osani. 🤭

Ollut iso ilo tämä kaikki pöhinä tässä jo viime syksystä lähtien. Omassa elämässä ollut vaikeita juttuja, niin tämä on vienyt ajatuksia muualle.

Vierailija
112277/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut, en tosin keikoista enkä nyt ole tainnut syksyllä laittaa kuin JO Official -tilille viestejä. Kommentoin viimeisenä sitä, että heidän kannattaisi tehdä livetaltiointi tekstityksillä You tubeen kanavalleen, koska itseni tulee kuunneltua lähinnä liveä, ja tällä hetkellä nekin kerrat menevät JO Subsille... Joka tekee tosin tärkeää työtä, koska mä pystyin pääsemään biiseihin sisälle vasta nähtyäni sanoitukset videon alla "reaaliajassa"!

Vierailija
112278/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.

Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.

Vierailija
112279/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden virallinen tili on joskus tykännyt mun viestistä. 😂 Reko ihan vastaili ollessaan vielä puikoissa. Kärtsälle oon laittanut pari, on vastannut molempiin.

Vierailija
112280/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.

Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.

Kärtsän pitää opettaa jääkiekkoa. Sitä ei varmaan hallitse?

Ketju on lukittu.