Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tappelijahan riehui yhdentoista jälkeen vielä kahdella muullakin palstalla
Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.
Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolialaston Bojan Instassa! 297
Oliko tämä joku harhautus 😀
Oliko se Kärsy joka kävi huuteleen? Poloinen näkee jo harhoja ikävissään.
Pikkuset puolialastomat Boitsut siellä vaan meidän pottatukan mielessä. No on kyllä munkin.
Bojan ja Käärijä ovat ihkuja yhdessä, mutta jossakin vaiheessa mulle iskee aina ähky ja sen jälkeen alan katsomaan kuvia Janista. Niistä huokuu usein syvä rauha (joo ja välillä ihan muutakin😉).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaat,
lähtisikö tällä unihiekat kivasti silmistä? Viime yönä vasta löysin, toivottavasti Kärtsykin näkee tämän Madam Cn mestariteoksen.
Tässä kylläkin K&B ihan sivuosassa ja pyhäkoulupoikina, mutta B licking ja Janin yksityishenkilö oumaigaad!!! 🔥🔥🔥https://www.instagram.com/reel/Cw-wHgZNxvQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kiitos! Kyllä kelpasi herätä tähän. 🔥
Dean julkaissut taas sarjan hienoja kuvia pojista. Kuva Janista on suorastaan taideteos, mutta mikäs ihme se on kun kohde on niin kuvauksellinen.😍
https://www.instagram.com/p/CxsuOBsofQA/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==Herra isä mikä ero on B:n kuvissa UK tourilla ja NTourilla. Hienoa, että B on niin paljon paremmassa kunnossa nyt!
Mä mietin just eilen samaa. UK tourilla oli niin riutuneen näköinen ja nyt taas NTn jälkeen niin onnellinen ja elinvoimainen.
Mielenkiintoista tuo riutuminen kun ajattelee, että käsittääkseni täällä keikka tahti oli paljon kovempi kuin tuolla. Muutama päivä, keikkoja neljä ja matkustamista paljon. Unta tuskin tuli paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.
Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..
Ts. ei "joku" patologinen valepukki, vaan RR:n siskopuoli ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.
Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.
Koitetaan pitää ketju asiallisena.💖
Eikö tuo stanan jankkaaja vois painua helvettiin. Älkää nyt vastatko sille kukaan.
Tänään viikko Logomosta, edelleen aivan fiiliksissä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.
Ei ollut kirjoitettuna N-sanaa. Sen voinee tarkistaa, muuttuuko Kaksplussalla kommenttien järjestysnumero, jos viestejä poistellaan? Jos ei, niin nähdään, ettei keskustelusta ole poistunut viestejä. Ja siis ei siellä kukaan kirjoitellut N-sanaa, koska mä kirjoittelin siellä, eikä N:t kuulu tähän aiheeseen millään tavalla. RR:n siskopuolena esiintyvä RR tässä vain myrkyllisenä yrittää nyt päästä teille esiintymään siskopuolihahmonaan ja on katkera, kun ei saa toteuttaa patoumiaan patologisesti valehdella omia mielikuvitusjuttujaan.
SSOL on kuulkaa todella hyvä biisi!🎺 Epäilin etukäteen että mitä ihmettä sieltä on tulossa ja vielä englanniksi, mutta turhaan. Kuuntelen sen aina aamulla ja päivän mittaan monta kertaa. Mielenkiintoista nähdä kohta ekan viikon striimausluvut, ja varsinkin Suomen osalta.
SSOL Deezerin top 100 Finland -listalla tällä hetkellä sijalla 10! Eilen oli 7, ja pari päivää sitten katsoessani 28. Mikä tilanne muissa striimauspalveluissa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.
Karate mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hyvä. Tuo Bojanin ilme 🤣
https://www.instagram.com/p/CxtCjEitC8j/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bojan ei ole koskaan halunnut yhtä kovasti olla mikkitanko.
Sain kivan NT viikon päätteeksi sitten vuosisadan flunssan, sängynpohjalla taas kuumeessa ties kuinka monetta päivää. Just kun kuvittelin, että tää parantuminen olisi jo lähtenyt käyntiin. :( Mutta jos jollain olisi heitellä suosikkikuviaan B ja K (ja miksei muistakin Jokereista, oon kaikkiruokainen) tänne, olisin kiitollinen. Muuta ei oikein jaksa torkkumisen lomassa kuin väliajoin selata palstaa ja katsella kivoja kuvia, Jos sitä vaikka yrittäisi rakentaa jotain kuvagalleriaa kännykkäänsä.
Kivaa päivää kaikille! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karate mun mielestä.
Eiks se ollut judo? Kymmenen vuotta harrasti sitä. Ei mulla lähdettä tälle kylläkään ole.
Huomenna alkaa Kärtsärin syyskeikat! Ketään menossa pe tai la keikalle?