Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112181/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että "Bojanin ja Jeren aurinkolasit" löytyivät jostain kummallisesta paikasta. Kärtsän aurinkolaseista oli tullut siis heidän yhteisensä kun Bojan käytti niitä. :P

Vierailija
112182/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aamu ja uus päivä alkoi väsymyksestä huolimatta, kun nappikuulokkeista soi Bojanin uskomaton ääni .. Se kuulostaa niin hyvältä, oon ihan koukussa siihen, se on suorastaan taianomainen, hypnoottinen ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112183/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma aamu ja uus päivä alkoi väsymyksestä huolimatta, kun nappikuulokkeista soi Bojanin uskomaton ääni .. Se kuulostaa niin hyvältä, oon ihan koukussa siihen, se on suorastaan taianomainen, hypnoottinen ...

Mä kuuntelen joka aamu autossa kun heitän lapset kouluun 💕 Sit loppupäivän voin rauhassanauttia palstailusta etätöiden ohella 😂

Vierailija
112184/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä aamutuimaan että mitähän ne viisukaverit miettii kun ovat varmaan nähneet kuvia yms viime viikosta. Salenat ja muut. He still has eyes only for him..

Tästä tuli mieleen, kun B puhu Alessandralle livessä UMK: sta ja muut repeili sille siitä, että juu ei UMK Norjassa :D

Vierailija
112185/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitä miettii että miks hemmetissä mä roikun täällä hullujenhuoneella... Täällä on ainakin muutama jolla varmasti on jotain mielenterveyden haasteita pakostakin, ei tätä muuten voi selittää.

Mielenkiinnolla odotan millaiseksi tämä päivä muodostuu.

Vierailija
112186/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakkaat,

lähtisikö tällä unihiekat kivasti silmistä? Viime yönä vasta löysin, toivottavasti Kärtsykin näkee tämän Madam Cn mestariteoksen.

Tässä kylläkin K&B ihan sivuosassa ja pyhäkoulupoikina, mutta B licking ja Janin yksityishenkilö oumaigaad!!! 🔥🔥🔥

https://www.instagram.com/reel/Cw-wHgZNxvQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tämä video muistuttaa minua siitä, miksi näitä poikia kannattaa seurata.💖

Vierailija
112187/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä aamutuimaan että mitähän ne viisukaverit miettii kun ovat varmaan nähneet kuvia yms viime viikosta. Salenat ja muut. He still has eyes only for him..

Tästä tuli mieleen, kun B puhu Alessandralle livessä UMK: sta ja muut repeili sille siitä, että juu ei UMK Norjassa :D

Tässä klipissä parasta on se Krisin ihana ilme 🤭🥰 Ihana Kris!

Vierailija
112188/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112189/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan niin fiiliksissä vieläkin JO Ntourista. Keikoilla oli mahtava meno ja boitsut suut messingillä. Uskon, että JO poijille jäi tosi positiivinen fiilis Suomesta ja saivat ihan erilaisia kokemuksia ulkomailta <3 

Vierailija
112190/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin jatkaa tätä päivää keskustelemalla Kukkiksen ihanasta kommentista, jossa hän kertoi, miten näkee poikien välit. Se positiivinen kommentti hukkui kaiken muun alle ja aiheesta keskusteleminen tyssäsi. On kiva kuulla miesten näkemyksiä asiasta.

Vierailija
112191/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä klipissä parasta on se Krisin ihana ilme 🤭🥰 Ihana Kris!

Onko siitä tilanteesta klippiä jossain?

Vierailija
112192/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan niin fiiliksissä vieläkin JO Ntourista. Keikoilla oli mahtava meno ja boitsut suut messingillä. Uskon, että JO poijille jäi tosi positiivinen fiilis Suomesta ja saivat ihan erilaisia kokemuksia ulkomailta <3 

Mä tykkäsin siitä, miten biisijärjestystä oli muutettu. Gola aloituskappaleena oli tosi hyvä veto! Se nousi ainakin mun huomioon uudella tavalla ja oon kuunnellut sitä nyt enemmän kuin ennen. Sehän on tosi tosi makee biisi. Za naju, za naju. . .

Vierailija
112193/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin jatkaa tätä päivää keskustelemalla Kukkiksen ihanasta kommentista, jossa hän kertoi, miten näkee poikien välit. Se positiivinen kommentti hukkui kaiken muun alle ja aiheesta keskusteleminen tyssäsi. On kiva kuulla miesten näkemyksiä asiasta.

Jep! Olisi kiva kuulla Viisunkin mielipide, hän sanoi että kommentoi asiaa joskus pari iltaa sitten jos muistaa/kerkeää, mutta minä en ainakaan nähnyt. Ja kaikki palstalla hengaavat miehet, oli nimimerkki tai ei, gay tai ei, mielipiteenne kiinnostaa. :)

Vierailija
112194/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan muuttn pitkäkin haastattelu se, jonka JOSubs on tehnyt, kun ei käännöstä kuulu vieläkään? No, hyväähän kannattaa aina odottaa.

Odottelen sitä jo myös. Tuntuu vähän epätodelliselta, että nämä murut tosiaan olivat hetki sitten meillä täällä Suomessa <3

Vierailija
112195/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kukkiksen kommentistasi screenshotin, se oli ihanimpia viestejä mitä oon täällä lukenut. Jos joku vielä löytää, ehkä sen vois nostaa tähän uudestaan?

Vierailija
112196/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin samaa. Kun näkevät, että vähän samantapainen meno näillä jatkuu kuin viisuissa. 🙂

Vierailija
112197/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin siitä, miten biisijärjestystä oli muutettu. Gola aloituskappaleena oli tosi hyvä veto! Se nousi ainakin mun huomioon uudella tavalla ja oon kuunnellut sitä nyt enemmän kuin ennen. Sehän on tosi tosi makee biisi. Za naju, za naju. . .

Minulla Gola ei iskenyt pitkään aikaan ollenkaan, pääsin vasta elokuussa siihen sisään. Sittemmin se on ollut eniten kuunneluimpia Joksu-biisejäni. En ollut keikoilla, mutta minusta toimii myös hyvin aloitusbiisinä! Katrina on vähän turhan raskas, siis tykkään biisistä kovasti, mutta minusta aiempi aloitusjärjestys teki settilistasta turhan "etuvetoisen".

Vierailija
112198/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakkaat,

lähtisikö tällä unihiekat kivasti silmistä? Viime yönä vasta löysin, toivottavasti Kärtsykin näkee tämän Madam Cn mestariteoksen.

Tässä kylläkin K&B ihan sivuosassa ja pyhäkoulupoikina, mutta B licking ja Janin yksityishenkilö oumaigaad!!! 🔥🔥🔥

https://www.instagram.com/reel/Cw-wHgZNxvQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kiitos! Kyllä kelpasi herätä tähän. 🔥

Dean julkaissut taas sarjan hienoja kuvia pojista. Kuva Janista on suorastaan taideteos, mutta mikäs ihme se on kun kohde on niin kuvauksellinen.😍

https://www.instagram.com/p/CxsuOBsofQA/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==

Vierailija
112199/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin kukkiksen kommentistasi screenshotin, se oli ihanimpia viestejä mitä oon täällä lukenut. Jos joku vielä löytää, ehkä sen vois nostaa tähän uudestaan?

En muista nähneeni sitä. Mihin aikaan suunnilleen oli. Siis eilen?

Vierailija
112200/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on screenshot, siinä pitäisi näkyä myös kommentin kirjoitusaika ja sen perusteella se on paljon helpompi löytää. :)

Ketju on lukittu.