Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110221/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kestän, jos mua kuvataan ja niille naureskellaan. Kyllä mä kestän sen, vaikka pahalta tuntuu (tämä ei tarkoita, että kaikki kestäisivät). Mutta kotonani on myös 17 vuotias tyttö, joka on itkenyt tätä asiaa nyt iltapäivän ajan. Hänen kaveria on kuvattu ja pelkää nyt ihan hirveästi sen koituvan omalle kohdalleen, kun on vielä aika epävarma itsestään. Kipeä ikä ja kaikki.

Virtuaalihali tytölle ja ennen kaikkea hänen kaverille. 💚

Vierailija
110222/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden instassa on se story, missä on Janin kissan kuva. Mitä sillä mainostetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110223/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt oikeasti enää ottako Käärijään yhteyttä tästä valokuvakeissistä. Odotetaan edes tuleeko lähipäivinä/seuraavalta keikalta kommenttia häneltä. Ei se hyödytä mitään, että mailit ja somet tukitaan miljoonalla viestillä. Ja vaikka kuinka olisi epäoikeudenmukainen ja väärä tapahtuma, niin K ei edelleenkään ole velvollinen sitä setvimään.

Hän kuitenkin tietää ja varmaan on syystäkin sen hiljaisen tilan laittanut.

Vierailija
110224/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että jatkossa nähdään joltain muualta kun Tiialta kuvia. Jokainen sen priva discordiin kuuluva on syyllinen johonkin. Tai jos on puhdas omatunto Tiialla, IHMETTELEN

Vierailija
110225/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:n suusta K:n tisseille lentänyt vesi, joka sekoittuu K:n hyväntuoksuiseen pieneen pintahikeen ja tipahtelee lavalla siihen kohtaan, missä B hetkeä aiemmin kiemurteli ja mihin Janin jalka vielä tiiviimmin B:n lantiota painoi ...niin se pisara, se yks pisara mulle, se on mun puolisoni.

Vierailija
110226/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kestän, jos mua kuvataan ja niille naureskellaan. Kyllä mä kestän sen, vaikka pahalta tuntuu (tämä ei tarkoita, että kaikki kestäisivät). Mutta kotonani on myös 17 vuotias tyttö, joka on itkenyt tätä asiaa nyt iltapäivän ajan. Hänen kaveria on kuvattu ja pelkää nyt ihan hirveästi sen koituvan omalle kohdalleen, kun on vielä aika epävarma itsestään. Kipeä ikä ja kaikki.

Itseasiassa nyt ei ole enää K:lla väliä, joutuuko hän iltapäivälehtien kynsiin. Pahoittelut siitä. Tärkeintä on nyt nämä nuoret, jotka joutuvat tämän toiminnan uhreiksi. Viekää tämä asia eteenpäin lehdistölle. Yleensä nämä käsitellään kuitenkin nimettömänä.

Vierailija
110227/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan hetkeksi puheenaihetta, ja pyydän panemaan merkille (jos tästä ei vielä ollut puhe), että niistä neljästä kuvasta, jotka K valitsi kertomaan JO:n Suomen turneesta, kolmessa B koskettaa häntä, käytännössä hän on niissä B:n syleilyssä.

Vierailija
110228/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden instassa on se story, missä on Janin kissan kuva. Mitä sillä mainostetaan?

Keikkalippuja ilmeisesti. Ja kodin tuloa keikalle mukaan 😁

Vierailija
110229/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin Käärijä niin minä haistattaisin jo pitkät paskat näille faneille. Käärisin kerätyt rahat ja painuisin hiljaisuuteen.

Mut pitäisin turvamiehen kanssa ekana kunmon nahkavaljassession. Turvamiehen jokainen lihas on varmasti kovin jånnittynyt kun on joutunut pitämään herkkää Kärvänää vahvojen käsiensä suojissa.. mutta ne hetket ovat olleet liian lyhyitä.....Turvamies tahtoisi varmasti niin kovin päästää rajun hellyyden valloilleen...

Vierailija
110230/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keikkalippuja ilmeisesti. Ja kodin tuloa keikalle mukaan 😁

Siis kisun eikä minkään kodin, prkle

Vierailija
110231/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?

Terve!

Saatiin sitten Boitsukka nätisti ja kauniisti meidän väliin! Onko tämä nyt sitten sellainen polysuhde?

T. Janin kengän puoliso

Vierailija
110232/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kiusaajat se Käärijän perus eturivijengi? Mä ainakin tiedän ne etunimeltä ja naamalta.

Toinen juttu: onko missään muussa maassa JOn keikalla ollut vastaavaa? Vai onko se vain suomi ja vain toksinen käärijäfaniporukka?

No kesällähän twitterissä kerättiin heti gn potkujen jälkeen vastaavaa tiedostoa yhdestä fanista joka oli ilmeisesti vähän outo. En tiedä mihin sillä pyrittiin mutta tietojen kerääjä kuitenkin sanoi haluavansa varmistaa ettei sitä enää näy keikoilla. En ymmärrä miten.

Älkää nyt alkako taas summamutikassa hutkimaan koko eturiviporukkaa ja twitteristejä, kun ei oo tarkemmin tiedossa ketkä tohon discord -ryhmään kuuluu. Nuo tiedoston kerääjät oli ilmeisesti brittejä, kun oli kyse UK keikoilla käyneestä fanista.

Vierailija
110233/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B:n suusta K:n tisseille lentänyt vesi, joka sekoittuu K:n hyväntuoksuiseen pieneen pintahikeen ja tipahtelee lavalla siihen kohtaan, missä B hetkeä aiemmin kiemurteli ja mihin Janin jalka vielä tiiviimmin B:n lantiota painoi ...niin se pisara, se yks pisara mulle, se on mun puolisoni.

🔥🔥🔥🔥😬

Vierailija
110234/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella että jatkossa nähdään joltain muualta kun Tiialta kuvia. Jokainen sen priva discordiin kuuluva on syyllinen johonkin. Tai jos on puhdas omatunto Tiialla, IHMETTELEN

Hän on ottanut kantaa vain salakuvaukseen, ei ryhmään kuulumiseen tai toisen valokuvaajan haukkumiseen. Eikä aio kuulemma sanoa enempää.

Vierailija
110235/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan hetkeksi puheenaihetta, ja pyydän panemaan merkille (jos tästä ei vielä ollut puhe), että niistä neljästä kuvasta, jotka K valitsi kertomaan JO:n Suomen turneesta, kolmessa B koskettaa häntä, käytännössä hän on niissä B:n syleilyssä.

Minä olen ainakin jankannut asiasta useampaan kertaan. :) Niissä kolmessa kuvassa on myös selvä jännite, ja neljännessä on se tilanne, missä Boitsulla tilttasi hetkeksi.

Vierailija
110236/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että nimeltä tiedetään ainoastaan tiia joka sinne discord ryhmään kuuluu

Vierailija
110237/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä, varasin jo koko veden. Aion olla tällä kertaa ahne ja itsekäs. Pisaraakaan en anna.

Vierailija
110238/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hiljainen tila? IG joo, mut näettekö siis jostain jos joku sellasen tilan "asettanut" tms? Miten?

Sorry ja juu olen älykääpiö.

Vierailija
110239/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voitit nyt kyllä. Päivän, häälistan ja ehkä koko ketjun paras ikinä.

Onnea.

Vierailija
110240/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä, varasin jo koko veden. Aion olla tällä kertaa ahne ja itsekäs. Pisaraakaan en anna.

🥺😭

Ketju on lukittu.