Äitini pilasi päivän taas kerran
Olen aikuinen nainen. Oma äitini haluaa hallita ja pitää talutusnuorassa. Hän haluaa rikkoa minulle läheisiä suhteita. Löydä ovelasti henkisesti alas juuri kun tarvitsen tukea. Valehtelee asioista omien lasteni läsnäollessa tarkoituksena satuttaa.
Kommentit (20)
äitisi on narsisti. kannattaa minimoida yhteydenpito
Kaikki äitini parisuhteet isäni jälkeen ovat rassukoita miehiä joita äitini voi määrätä ja joille äitini voi yksinpuhua.
Äitini kyllä auttaa minua taloudellisestikin mutta sitä ennen hän pitää huolen siitä että minä olen niin rikki että tarvitsen hänen apuansa.
Vierailija kirjoitti:
Äitini osti tänään minulle uuden puhelimen mutta pari tuntia sitä ennen valehteli asioista lapseni kuulleen niin että minä aloin itkemään.
Ap on vastenmielinen lapsi. Voi äitiparkaa kun on tuollaisen kitisevän valittajan taakakseen saanut.
Älä ole missään tekemisissä. Simple.
Koska mutsilta saa rahaa ja puhelimia. Sossusta saa vähemmän.
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat
Sama tilanne! Itselläni olisi alkamassa iso projekti, jollaista en ole aiemmin tehnyt. Äitini mielestä minun ei kannattaisi sitä ollenkaan vaan maksaa vieraalle. Minähän saatan vaikka sairastua tai en vaan jaksa muuten vaan.
Aiemmin olin positiivinen projektini onnistumisesta mutta äiti dumasi asian niin että olo on sen suhteen tosi epävarma. Samoin koko fiilis laski kun mietin asiaa koko työpäivän ajama ja harmittelin miten paska olen enkä osaa mitään.
Tästä on kuitenkin turha puhua täällä. En edes halua että kukaan tunnistaa minua. Äitini on kyllä rakas mutta osaa tahallaan kärjistää ihmisten pahaa oloa. Minulle oikeudenmukaisuus on kaikista tärkein arvo. Se tarkoittaa sitä ettei vaieta väärällä hetkellä ja etten teeskennellä aiheuttaakseen vääriä oletuksia etenkin kun läsnä on myös lapsi.
Mutta äitini on eläkeläinen, kaipaa ilmeisesti draamaa ja nauttii kun saa jonkun itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat
Tämäpä se. Äitini oikeastaan nauttii salaa siitä jos hänen lahjakas maisteris tytär on työtön, hakattu ja nuijittu.
Vierailija kirjoitti:
ÄITIsi on kaamea ihminen
Sanoinkin äidille ett raha ei merkkaa mitään jos olisit ollut oikeasti tukena etkä sabotoinut elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini osti tänään minulle uuden puhelimen mutta pari tuntia sitä ennen valehteli asioista lapseni kuulleen niin että minä aloin itkemään.
Alapeukuttajille tiedoksi että puhelimeni varastettiin, tein rikosilmoituksen ja kaiken sen kaiken eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajille tiedoksi että puhelimeni varastettiin, tein rikosilmoituksen ja kaiken sen kaiken eteen.
Joopajoo, taidat olla näitä joille aina sattuu ja tapahtuu ja sitten surkutellaan kurjaa kohtaloa sen sijaan että asioille tehtäisiin jotain
Minä katkaisin välit 5 vuotta sitten tuollaiseen äitiin. En ole koskaan voinut paremmin, kuin nyt.
Aina sitä olisi myös peiliin katsomisen paikka tyttärelläkin, kun asiat tuollaiseksi menevät. Mutta luuseri ei halua kehittyä, vaan jää omalle tasolleen.
Muuta Belizeen.