Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Ja mä otan sen hiton Titanicin oven sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten crewhun voi olla yhteydessä? Onko spostia?
Jos meinaat tätä eliittijuttua, niin on Jeren ja sitten muidenkin varmasti tiedossa.
Mistä me sen tiedämme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.
Ihan riittävän rankka ammatti muutenkin.
Kukapa sitä ei toivoisi että poliisi asian ratkaisisi, epäilemättä.....
No mut K:n tehtävä se ei takuulla ole.
Ei varmaan, mutta siistimmin menisi, jos nyt vaan itse yleisesti kommentoisi keikkarauhan antamista kaikille faneille. Ja korostaisi, ettei yksikään fani ole parempi kuin toinen. Jos menee poliisiasiaksi, niin
siitä tulee vaan ikävää julkisuutta ja p*skoja otsikoita iltapäivälehtiin.Taitaa olla myös, että tämä aihe on kohta myös iltapäivälehtien otsikoissa, koska kyllähän toimittajat seuraa tätäkin keskustelua ja harvemmin tälläistä asiaa tulee julki fanittamisesta. Kun kyse on Suomen ykkösidolista, siellä on jo kynät sauhuaa. Valitettavaa K:lle.
Ja tästä saammekin kiittää varsinaista fanien eliittiä. Tällaisista faneista varmaan jokainen artisti ja bändi haaveilee. Niin asialleen omistautuneita ja omaa ihailun kohdettaan alati palvovaa joukkoa, joka sokeasti raivaa tieltään kaikki muut turhat fanit. Koska artistillehan riittää vain tämän pienen lauman ihailu, eikö?
Niinpä. Ei ongelmien puheeksiottaja ole mikään trolli tai väärintekijä. Kyllä se ongelma on muualla jos joku tai jotkut kuvittelee oikeudekseen toimia noin. Kyllä siitä pitää voida saada puhua ja ottaa ongelma esiin. Kysehän ei ole edelleenkään artistin virheestä tai väärästä teosta. Jos hänen puuttumisesta yleisesti tehdään joku lehtijuttu sehän lienee vain positiivista. Kyllähän kiusaamista vastaan on moni muukin henkilö.
B: what's going on?
K: perus paskaa
B: perus .. paska?
K: well, just shit, you know, but nothing i couldn't handel
B: you do know how to handel things
K: yes that's what i do, babe
B: and i love your hands
K: come here, you little sexy thing! I'm gonna handel the day light out of you!
B: oh yes, sir, just handle me already!
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Mä varaan sen veden, minkä Bojan sylkäisi Kärtsää kohti.
Vierailija kirjoitti:
Yleisessä discordissa joku kielsi puhumasta aiheesta, ettei ihmiset mene "weird mood". Kun TÖ laittoi sinne viestiä ja ihmiset alkoivat puhumaan aiheesta.
Kukaan ei jaksa tö:n draamaa enää.
Minä kestän, jos mua kuvataan ja niille naureskellaan. Kyllä mä kestän sen, vaikka pahalta tuntuu (tämä ei tarkoita, että kaikki kestäisivät). Mutta kotonani on myös 17 vuotias tyttö, joka on itkenyt tätä asiaa nyt iltapäivän ajan. Hänen kaveria on kuvattu ja pelkää nyt ihan hirveästi sen koituvan omalle kohdalleen, kun on vielä aika epävarma itsestään. Kipeä ikä ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥴😁
Vierailija kirjoitti:
Minä kestän, jos mua kuvataan ja niille naureskellaan. Kyllä mä kestän sen, vaikka pahalta tuntuu (tämä ei tarkoita, että kaikki kestäisivät). Mutta kotonani on myös 17 vuotias tyttö, joka on itkenyt tätä asiaa nyt iltapäivän ajan. Hänen kaveria on kuvattu ja pelkää nyt ihan hirveästi sen koituvan omalle kohdalleen, kun on vielä aika epävarma itsestään. Kipeä ikä ja kaikki.
Voi luoja miten ilkeitä jotkut ihmiset on. 😢
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kiusaajat se Käärijän perus eturivijengi? Mä ainakin tiedän ne etunimeltä ja naamalta.
Toinen juttu: onko missään muussa maassa JOn keikalla ollut vastaavaa? Vai onko se vain suomi ja vain toksinen käärijäfaniporukka?
No kesällähän twitterissä kerättiin heti gn potkujen jälkeen vastaavaa tiedostoa yhdestä fanista joka oli ilmeisesti vähän outo. En tiedä mihin sillä pyrittiin mutta tietojen kerääjä kuitenkin sanoi haluavansa varmistaa ettei sitä enää näy keikoilla. En ymmärrä miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥴😁
Nyt on kyllä paha. Siis se on ollut B:n suussa ja K:n tisseillä 😱 (tai mihin kohtaan nyt sattuikaan osumaan, en oo (vielä) zoomaillut siihen itse veteen).
Eiks se oo paidatonriehuja @ gmail.com, ainakin jossain netissä on ollut toi
Somen ja netin voima. Se tuhoo lopulta kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥴😁
Nyt on kyllä paha. Siis se on ollut B:n suussa ja K:n tisseillä 😱 (tai mihin kohtaan nyt sattuikaan osumaan, en oo (vielä) zoomaillut siihen itse veteen).
Sehän on oikeaa elämän eliksiiriä, joku näppärä voisintehdä bisneksen!
Rakastan näiden pituuseroa: Kris + Kärppä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥴😁
Sehän on oikeaa elämän eliksiiriä, joku näppärä voisintehdä bisneksen!
Voisi tehdä
Älkää nyt oikeasti enää ottako Käärijään yhteyttä tästä valokuvakeissistä. Odotetaan edes tuleeko lähipäivinä/seuraavalta keikalta kommenttia häneltä. Ei se hyödytä mitään, että mailit ja somet tukitaan miljoonalla viestillä. Ja vaikka kuinka olisi epäoikeudenmukainen ja väärä tapahtuma, niin K ei edelleenkään ole velvollinen sitä setvimään.
Olisiko jollakin linkkiä tähän ryömimiseen? Ehdin katsoa sen vain muutaman kerran ja unohdin tallentaa