Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110181/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän jälkeen piti tulla katsomaan olisiko täällä jotain hulvattomia juttuja tai kuumia kiviä, niin onkin tosi ikäviä uutisia discordin syvyyksistä. Toi on niin alhaista toimintaa ettei voi kun halveksia.

Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta p*skamaisesta käytöksestä täytyy olla valmis kestämään rangaistus.

Mun ehdotus on. että se on kaksi viikkoa kovennettua = meiltä lähtee sinne pikalähetyksenä Aito, jonka luulisi kimpaantuvan noin epäoikeudenmukaisesta ja ikävästä käytöksestä kohtuullisille kierroksille hyvinkin pariksi viikoksi.

Saako idea kannatusta?

No, ei hänkään muiden kiusaamisen suhteen mikään puhdaa pulmunen ole...

Tarkoitus pyhittää keinot.

Vierailija
110182/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.

Ihan riittävän rankka ammatti muutenkin.

Kukapa sitä ei toivoisi että poliisi asian ratkaisisi, epäilemättä.....

No mut K:n tehtävä se ei takuulla ole.

Ei varmaan, mutta siistimmin menisi, jos nyt vaan itse yleisesti kommentoisi keikkarauhan antamista kaikille faneille. Ja korostaisi, ettei yksikään fani ole parempi kuin toinen. Jos menee poliisiasiaksi, niin

siitä tulee vaan ikävää julkisuutta ja p*skoja otsikoita iltapäivälehtiin.

Taitaa olla myös, että tämä aihe on kohta myös iltapäivälehtien otsikoissa, koska kyllähän toimittajat seuraa tätäkin keskustelua ja harvemmin tälläistä asiaa tulee julki fanittamisesta. Kun kyse on Suomen ykkösidolista, siellä on jo kynät sauhuaa. Valitettavaa K:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110183/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän jälkeen piti tulla katsomaan olisiko täällä jotain hulvattomia juttuja tai kuumia kiviä, niin onkin tosi ikäviä uutisia discordin syvyyksistä. Toi on niin alhaista toimintaa ettei voi kun halveksia.

Väkivalta ei ole ratkaisu, mutta p*skamaisesta käytöksestä täytyy olla valmis kestämään rangaistus.

Mun ehdotus on. että se on kaksi viikkoa kovennettua = meiltä lähtee sinne pikalähetyksenä Aito, jonka luulisi kimpaantuvan noin epäoikeudenmukaisesta ja ikävästä käytöksestä kohtuullisille kierroksille hyvinkin pariksi viikoksi.

Saako idea kannatusta?

No, ei hänkään muiden kiusaamisen suhteen mikään puhdaa pulmunen ole...

Tässä olisi mahdollisuus kanavoida hänen kykynsä yleishyödyllisesti..

Vierailija
110184/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyikö minulle jo puoliso?

T: Jure

Voi sinä pikku rakas päivänsäde Anteeksi kun täti kertoi sinusta eilen ihan hömppä juttuja!!! Etsitåän sinulle joku samanlainen päivånsäde!

Vierailija
110185/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia julkaisi just Instastooryn liittyen vättåmiin, että on salakuvannut. Suositan katsomaan ja sitten vois siirtyä ketjun ydinaiheisiin.

Siis eihän täällä ole sanottu, että hän on salakuvannut. Paitsi jotkut väärinymmärtäneet.

On annettu ymmärtää tyyliin "on kuvattu ammattilaiskameroilla ja kyllä ihan tod ällöpaskakusipääinhotus, jos se on hän"

Ei vaan kerroin miltä kuvan näyttivät. Ne eivät olleet kännykkäkameralla otettuja. Sen näkee kuvista. Sitä emme varmuudella tietää kuka kuvat on ottanut ja emme sitäkään onko kuvaaja levittänyt välttämättä laajemmin kuvaa vai onko hän vaikka näyttänyt yhdelle ja tämä levittänyt.

Toivoisin ettet vähättelisi edes välillisesti tapahtunutta. Kokemus oli ystävälleni aivan hirveä

Anteeksi nyt vaan, mutta ei siitä kuvasta voi nähdä millä se on otettu. Nykyään kalleimmissa puhelimissa on ihan perus järjestelmäkameran tasoisia kameravirityksiä.

Mies on kuvaaja ja käyttää esim somessa valokuvaustilillä kuvia jotka otettu sekä järkkärillä että puhelimen kameralla. Ei niistä erota ellei mene lukemaan tarkemmin, millä on otettu.

Ja tällä en toki halua ollenkaan vähätellä ystäväsi kokemaa pskaa jota ei todellakaan pidä kenenkään hyväksyä.

Kyllä noista näkee. Ettei ole tavallinen kännykkäräpsy. Miehesi varmaan osaa myös kuvata.. Yrittänyt tässä nyt vaan ilmaista ettei kuva selvästi ole tavallinen kännykkäotos tavallisella taidolla ja kalustolla. Se on hyvin tarkka. Liikkeestä huolimatta.

Ei tämä nyt muuksi muutu vaikka miten asiaa vatvottaisi. Itse toivoisin, että fanit ottaisivat vastuuta tästä ylipäätään. Paikalla oli ihmisiä jotka näkivät mitä tapahtuu ja myös kun kuvaa levitettiin ei kukaan puuttunut.

En ymmärrä miten kukaan ei puuttunut. Itse olisin niin tehnyt. Ihan kuka tahansa teistä voi olla seuraava uhri. Kyllä sitten naurattaa ja voidaan vääntää millainen kamera oli. 🙄

Nyt kyllä alkaa tuoksahtaa aika vahvasti trollilta.

Vierailija
110186/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se Kärpykkä oikein on? Luultavasti studiolla, mutta onhan sitä mukava vähän spekuloida joso liskin jossain muualla 😂

Boitsun kainalossa vai studiolla Daltoneiden kanssa vai mökillä Härtsän kanssa?

( Muistakaa huumori)

Tai Tommyn kaa! Eikö ne Milanon muotiviikot jo loppunu, niin vois suhauttaa Tomppari Suomeen.

Vieläki toivoisin icip-yhteishaastattelua / lisää yhteistä promoa (älkääkä nyt lukeko tuota väärin, heh...)

Vierailija
110187/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako idea kannatusta?

Kuumia kiviä piti siis olla kuumia kuvia 😄 en ole kuumia kiviä sentään aikomassa viskoa kenenkään päälle. Korkeintaan voisin antaa kivet K:lle ja B:lle jotta voivat tehdä toisilleen kuumakivihieronnan.

Ei noille kahdelle tontulle voi mitään kuumia kiviä antaa, saavat vain vahinkoa aikaiseksi. Joudutaan kutsumaan pian ensihoito ja palokunta paikalle.

Juu ei teräviä kulmia myöskään, pehmoleluja ja tyynyjä vaan. Niillä on turvallista touhottaa.

Vierailija
110188/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin Käärijä niin minä haistattaisin jo pitkät paskat näille faneille. Käärisin kerätyt rahat ja painuisin hiljaisuuteen.

Vierailija
110189/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä ei ole niin kaunis ja valokuvauksellinen joka hetki ettei voisi osua ihan omalle kohdalle. 🤷

Autetaan toisiamme. Sitä vaan pyydän.

Vierailija
110190/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin Käärijä niin minä haistattaisin jo pitkät paskat näille faneille. Käärisin kerätyt rahat ja painuisin hiljaisuuteen.

Siis B:n kainaloon

Vierailija
110191/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyikö minulle jo puoliso?

T: Jure

Vähän alkaa jo käydä sääliksi... Anyone?

Siis Jure varattu jo. Alkuperäisen häälistan ihan ekojen joukossa. Mä voin kyllä ottaa pyllyköineen päivineen oikein mielelläni jos alkuperäinen varaaja ei ole enää kiinnostunut.

Eiköhän täältä palstalta löydy Jurelle montakin puolisoa, mutta nyt kun Häärijä valitsi kolmiodraaman jälkeen itselleen Krisin, niin Jure jäi nuolemaan näppejään. Tarvittaisiin joku Häärijän tilalle.

Vierailija
110192/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia julkaisi just Instastooryn liittyen vättåmiin, että on salakuvannut. Suositan katsomaan ja sitten vois siirtyä ketjun ydinaiheisiin.

Siis eihän täällä ole sanottu, että hän on salakuvannut. Paitsi jotkut väärinymmärtäneet.

On annettu ymmärtää tyyliin "on kuvattu ammattilaiskameroilla ja kyllä ihan tod ällöpaskakusipääinhotus, jos se on hän"

Ei vaan kerroin miltä kuvan näyttivät. Ne eivät olleet kännykkäkameralla otettuja. Sen näkee kuvista. Sitä emme varmuudella tietää kuka kuvat on ottanut ja emme sitäkään onko kuvaaja levittänyt välttämättä laajemmin kuvaa vai onko hän vaikka näyttänyt yhdelle ja tämä levittänyt.

Toivoisin ettet vähättelisi edes välillisesti tapahtunutta. Kokemus oli ystävälleni aivan hirveä

Anteeksi nyt vaan, mutta ei siitä kuvasta voi nähdä millä se on otettu. Nykyään kalleimmissa puhelimissa on ihan perus järjestelmäkameran tasoisia kameravirityksiä.

Mies on kuvaaja ja käyttää esim somessa valokuvaustilillä kuvia jotka otettu sekä järkkärillä että puhelimen kameralla. Ei niistä erota ellei mene lukemaan tarkemmin, millä on otettu.

Ja tällä en toki halua ollenkaan vähätellä ystäväsi kokemaa pskaa jota ei todellakaan pidä kenenkään hyväksyä.

Kyllä noista näkee. Ettei ole tavallinen kännykkäräpsy. Miehesi varmaan osaa myös kuvata.. Yrittänyt tässä nyt vaan ilmaista ettei kuva selvästi ole tavallinen kännykkäotos tavallisella taidolla ja kalustolla. Se on hyvin tarkka. Liikkeestä huolimatta.

Ei tämä nyt muuksi muutu vaikka miten asiaa vatvottaisi. Itse toivoisin, että fanit ottaisivat vastuuta tästä ylipäätään. Paikalla oli ihmisiä jotka näkivät mitä tapahtuu ja myös kun kuvaa levitettiin ei kukaan puuttunut.

En ymmärrä miten kukaan ei puuttunut. Itse olisin niin tehnyt. Ihan kuka tahansa teistä voi olla seuraava uhri. Kyllä sitten naurattaa ja voidaan vääntää millainen kamera oli. 🙄

Nyt kyllä alkaa tuoksahtaa aika vahvasti trollilta.

Ai minä vai? Huomaa hyvin mitä sakkia osa tuntuu olevan. Olen aikalailla pettynyt.

Minähän en pyytänyt Käärijään yhteyttä ottamaan. Toivoin, että fanit ottaisivat itse vastuuta.

Vierailija
110193/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako idea kannatusta?

Kuumia kiviä piti siis olla kuumia kuvia 😄 en ole kuumia kiviä sentään aikomassa viskoa kenenkään päälle. Korkeintaan voisin antaa kivet K:lle ja B:lle jotta voivat tehdä toisilleen kuumakivihieronnan.

Ei noille kahdelle tontulle voi mitään kuumia kiviä antaa, saavat vain vahinkoa aikaiseksi. Joudutaan kutsumaan pian ensihoito ja palokunta paikalle.

Juu ei teräviä kulmia myöskään, pehmoleluja ja tyynyjä vaan. Niillä on turvallista touhottaa.

Seuraava fanilahja K:lle voisi olla sellainen pikkuisten pehmustettu Bulbasaur-turvakypärä.

Vierailija
110194/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisessä discordissa joku kielsi puhumasta aiheesta, ettei ihmiset mene "weird mood". Kun TÖ laittoi sinne viestiä ja ihmiset alkoivat puhumaan aiheesta.

Vierailija
110195/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?

Vierailija
110196/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.

Ihan riittävän rankka ammatti muutenkin.

Kukapa sitä ei toivoisi että poliisi asian ratkaisisi, epäilemättä.....

No mut K:n tehtävä se ei takuulla ole.

Ei varmaan, mutta siistimmin menisi, jos nyt vaan itse yleisesti kommentoisi keikkarauhan antamista kaikille faneille. Ja korostaisi, ettei yksikään fani ole parempi kuin toinen. Jos menee poliisiasiaksi, niin

siitä tulee vaan ikävää julkisuutta ja p*skoja otsikoita iltapäivälehtiin.

Taitaa olla myös, että tämä aihe on kohta myös iltapäivälehtien otsikoissa, koska kyllähän toimittajat seuraa tätäkin keskustelua ja harvemmin tälläistä asiaa tulee julki fanittamisesta. Kun kyse on Suomen ykkösidolista, siellä on jo kynät sauhuaa. Valitettavaa K:lle.

Ja tästä saammekin kiittää varsinaista fanien eliittiä. Tällaisista faneista varmaan jokainen artisti ja bändi haaveilee. Niin asialleen omistautuneita ja omaa ihailun kohdettaan alati palvovaa joukkoa, joka sokeasti raivaa tieltään kaikki muut turhat fanit. Koska artistillehan riittää vain tämän pienen lauman ihailu, eikö?

Vierailija
110197/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?

Perhana! No ainahan se on elämässä niin, että nokkelimmat vie parhaat.

Vierailija
110198/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten crewhun voi olla yhteydessä? Onko spostia?

Vierailija
110199/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestien kahlailu työpäivän jälkeen on ihan mahdoton urakka. 🙈 Olen joutunut ottamaan välillä pienet unet ja jatkanut taas 😂

Vierailija
110200/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten crewhun voi olla yhteydessä? Onko spostia?

Jos meinaat tätä eliittijuttua, niin on Jeren ja sitten muidenkin varmasti tiedossa.

Ketju on lukittu.