Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
JÄRKYTTÄVÄÄ!!! 😡😡😡😢😢😢
Nyt alkoi oikeesti vtuttaan ihan ja tekis mieli melkein viedä asiaa eteenpäin johonkin. Tollanen käytös lienee jo rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kärtsä pistää ton eliittiryhmän solmuun silleen, ettei ole kenellekkään enää kivaa. Varmaan on vaikeaa, jos ei tiedä, keitä siihen oikeastaan kuuluu yhtä ihmistä lukuunottamatta.
Musta tuntuu ihan pahalta, kun tän asian tiimoilta on nyt varmasti paljon oltu häneen yhteydessä ja en tiedä, onko Jere ollut myöskään ennen tästä porukasta tietoinen. Just puhui kiusaamisenvastaisesti siinä icip livessä. Kivoja vikoja vapaapäiviä hänelle. Harmi, että osa faneista on tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
I already lost track of the message but someone asked about B and Jan kiss video, here it is:
https://twitter.com/marvelthings_/status/1645093926242492424
I can't remember if there was something else the same person asked in that message. :/
Bojan really shows his love. What a cutie. And Jan is more than ready, nothing to doubt about, he just goes for it, like it's something they do all the time. Love this.
I was after Bojans lick and here it is, finally found it! And heres also the kiss. Lucky to get two in One! 🔥🔥
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720328387752787968?source=share
Jos joku löytää sen pidemmän pätkän missä B nuolaisun jälkeen nauraa ja katsoo kameraan, niin kelpaa myös oikein hyvin!
Gosh, which one? The man licks so many cameras like it's his side job!
Its this one!
https://vt.tiktok.com/ZSLhYvS9H/
Mistä tiedätte että on kuvattu? Jos siis ette suoraan nähneet tilannetta. Onko kuvia tullut jossain vastaan? Oksettavaa touhua... Onneksi itse oon käynyt lähinnä metallia kuuntelemassa, luulisin ettei siellä tuollaista tehdä. Kuulostaa niin teinien hommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani. Kaverilla samanlainen kokemus, mutta häntä kuvattu jonossa, ei keikalla ja hän on nuori (muunsukupuolinen).
Jos pitää paikkansa niin järkkyä käytöstä. Koulukiusaaminen se ei näköjään lopu edes fanittamisen yhteydessä. En ymmärrä miksi pitää olla tahallaan muille ilkeä ja käyttäytyä näin ja eikö nää idiootit itse ymmärrä kuinka paljon he voivat toiminnallaan satuttaa muita?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että on kuvattu? Jos siis ette suoraan nähneet tilannetta. Onko kuvia tullut jossain vastaan? Oksettavaa touhua... Onneksi itse oon käynyt lähinnä metallia kuuntelemassa, luulisin ettei siellä tuollaista tehdä. Kuulostaa niin teinien hommalta.
Ryhmässä on kuulemma kaikki ihan täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kun on kuuma Kärtsylin kuva!
https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1706433338829836674
No nyt!!! Herrajeesus and his saints!!! 😳😳😳😭
Noitten käsivarsien ja rintojen väliin ku se painaa Bojanin. Siinä on ja pysyy, namupeppu.
Vierailija kirjoitti:
Siis näillä Joksukeikoilla vai K:n keikoilla? Oksettavaa käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Joo se on priceless se live 💙💚, mun täytyy tunnustaa että olen katsonut sitä kymmeniä kertoja päivässä, hullu kun olen! 😅 No kai tämäkin joskus menee ohi, mutta toivottavasti ei ihan liian pian.
Vaikka se live onkin B&K live kuten aiheellisesti sanoit, niin musta on ihana tarkkailla myös muita bändin jäseniä ja Häärijää siinä ja heidän mikroilmeitään. Esim. se kuuluisa Krisin katse ja pieni pieni hymynkare, kun B ottaa Ljubav-asian puheeksi. Samoin Janilla on aika ihania ilmeitä ja katseita sekä myös kommentteja Ljubav-keskustelun aikana.
Ja entäpä se kun B lukee best boyfriends ja Jan sanoo heti että Yes. Tullut jopa mieleen että entä jos Jan onkin Kn og. ykkösfani ja nykyisin suurin shippaaja (ainakin bändin sisällä, meitähän ei kukaan voita!! 😅) Onko tätä asiaa pohdittu täällä koskaan aiemmin?
Janhan on monen mielestä bändin eniten gay/bi tai ainakin lähettää sellaisia viestejä + Nace bromance. Ja kun muistelee sitä ekaa? Prepartyä niin Jan on se joka esittelee bändin jäseniä Koolle. My name is Jan and this is Bojan. Muistatte varmaan sen videon?
Loppu on tietysti historiaa: kun B ja K yhteys löytyi, ei siihen ollut sitten kenelläkään koko viisuissa enää mitään tsänssiä päästä väliin, vaikka yrittäjiä oli (Itävallan tytöt, Luke Black jne.).
Ja vielä viimeinen hurja spekulaatio: entä jos Bojanilla ja Janilla onkin ollut jossain vaiheessa jotain pientä meneillään ja Nace on Janille vain turvallinen kanava purkaa sitä jännitettä? Oletuksena siis että N pesunkestävä hetero ja B ja Jan jotain muuta. Muistan että JOn keikalla (ei NT) on nähty B+ J pusu SUULLE! laittakaa linkkiä jos löydätte, sekin klippi varmasti pyörii Tumpussa. Ja toinen klassikko mikä kaikkien pitäisi nähdä on kyllä se lentokoneessa nukkuva Jan ja B:n hothothot ilmanuolaisu
Että en yhtään pane pahakseni jos joku jaksaisi kaivaa sen 🔥🔥🔥
Ja lopuksi vielä: En tarkoita että Jan olisi mustis Blle Ksta, päinvastoin. On varmaan sen Turun keikkamatkan jälkeen ihan tyytyväinenkin että hänen ei tarvitse yrittää olla Bn asemassa hulluttelemassa tikutakuna ympäriinsä! 😅😅(ei sellaista skenaariota yksinkertaisesti ole olemassakaan). Mutta noin muuten mielenkiintoisia ajatuskulkuja vaan heräsi.
Pahoitteluni pitkästä horinasta!
Kiitos kun muistutit tästä. 🥵 En tiedä laittoiko jo joku muu, en oo lukenut pidemmälle, mut piti HETI kaivaa tää tärkee klippi omista linkeistä.
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/720537744557916160/sirs-i-am-beg…
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ryhmästä on eilen ruvennut pari tyyppiä vuotamaan juttuja kunnolla. Riskipeliä olettaa, että neljänkymmenen hengen porukkaan ei mahtuisi ketään myyrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kärtsä pistää ton eliittiryhmän solmuun silleen, ettei ole kenellekkään enää kivaa. Varmaan on vaikeaa, jos ei tiedä, keitä siihen oikeastaan kuuluu yhtä ihmistä lukuunottamatta.
Musta tuntuu ihan pahalta, kun tän asian tiimoilta on nyt varmasti paljon oltu häneen yhteydessä ja en tiedä, onko Jere ollut myöskään ennen tästä porukasta tietoinen. Just puhui kiusaamisenvastaisesti siinä icip livessä. Kivoja vikoja vapaapäiviä hänelle. Harmi, että osa faneista on tällaisia.
Ehkä K ottaa tämän puheeksi jollain syksyn tulevista keikoista, siellä viesti menee ainakin suoraan faneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näillä Joksukeikoilla vai K:n keikoilla? Oksettavaa käytöstä!
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Tää on valitettava ilmiö, joka johtuu siitä, että ihailun kohde on nuori ja kuuma mies, joka pelaa kuumuudellaan (sen olennaisen, eli musiikin lisäksi tietty!).
Tää on omiaan saamaan esiin todella epätervettä kilpailuasetelmaa naisvoittoisessa fanikunnassa. (Vaikea kuvitella tämmöstä esim sinänsä hyvien Portion Boysien kohdalla)
Kokemusta mm Sunrise Avenuen fanituksesta, syvästi rakastuneiden naisfaniryhmien myrkyllisyys toisiaan kohtaan ryöstäyty välillä ihan käsistä.
Pelkään vaan sitä, että Kärde ei oo ottanut tämmöstö scheissea huomioon urahaaveissaan...toivon, ettei vaan tee ns ammatillisia johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani. Kaverilla samanlainen kokemus, mutta häntä kuvattu jonossa, ei keikalla ja hän on nuori (muunsukupuolinen).
Jos pitää paikkansa niin järkkyä käytöstä. Koulukiusaaminen se ei näköjään lopu edes fanittamisen yhteydessä. En ymmärrä miksi pitää olla tahallaan muille ilkeä ja käyttäytyä näin ja eikö nää idiootit itse ymmärrä kuinka paljon he voivat toiminnallaan satuttaa muita?
Ja täytyy vielä sanoa että noissa metalli-piireissä on aina tuntunut että ollaan yhtä suurta perhettä ja yhdessä siellä kokemassa jotain todella hienoa hetkeä. Todella harmi jos Kärtsän keikallakin joku on tuntenut samoin muiden fanien seurassa ja sitten tämä onkin totuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ryhmästä on eilen ruvennut pari tyyppiä vuotamaan juttuja kunnolla. Riskipeliä olettaa, että neljänkymmenen hengen porukkaan ei mahtuisi ketään myyrää.
Ah, rakastan myyriä! Kaikki tieto ulos sieltä nyt vaan!!
Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
Mua saa kyllä kuvata ja saa naureskellakin, ihan luvan kanssa. Sehän osoittaa vain tuon porukan älyllisen tason, joten mikseipä tollot voisi repiä ilonsa meikäläisestä. Nauran minäkin heille sekä heidän kanssaan.
Jere on tietoinen tästä porukasta, kysyin Jodelissa yksityisviestillä yhdeltä näistä "myyristä". Kerron ihan vaan siksi, ettei täältäkään kukaan mene mitään yksityisviestiä laittamaan, homma on tiedossa.
Me too 😂 and honestly I always feel so short when in Finland, no such problem here.
T. Your friend from Sicily