Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109522/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että tosiaan undiagnosed. Vähän kun K sanoo et hän on adhd kaveri ilman diagnoosia. Ihan vain, ennen kuin lähtee laukalle. Mutta varmasti ymmärtävät molemmat toisiaan tosi hyvin.

Mutta sanoikos K joskus, että on tehty diagnoosi, mutta ei ole löydetty? Ainakin puhui teemasta jossain yhteydessä.

On sanonut, että on adhd kaveri ilman diagnoosia, sanasta sanaan näin. Myös sanonut, että tästä johtuen jotkut jutut saattaa unohtua helposti.

Tuntematta K:ta henkilökohtaisesti niin kyllä sen olemuksesta ja monista videoista tän uskoo ihan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109523/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Miks sekin tuntuu niin seksikkäältä, pikku kiukkuraivarit ja vttusaatanat - ah!

Hmm......onhan ne tässä näin luettuna , mutta tjaa, ollapa ollu vieressä esim kun boleron tippuminen takakontista todettiin, siinähän otti leasing auton takarengas kuulemma rankkaa osumaa 😂

Vierailija
109524/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että tosiaan undiagnosed. Vähän kun K sanoo et hän on adhd kaveri ilman diagnoosia. Ihan vain, ennen kuin lähtee laukalle. Mutta varmasti ymmärtävät molemmat toisiaan tosi hyvin.

Mutta sanoikos K joskus, että on tehty diagnoosi, mutta ei ole löydetty? Ainakin puhui teemasta jossain yhteydessä.

On sanonut, että on adhd kaveri ilman diagnoosia, sanasta sanaan näin. Myös sanonut, että tästä johtuen jotkut jutut saattaa unohtua helposti.

UMK:n aikana jossain instagram videossa sanoi, että on aikaisemmin ollut aika vilkas, mutta nyt rauhallisempi. Jäin miettimään jälkikäteen, että jos tämä nykyinen K on rauhallinen niin miten järkyttävän vilkas hän onkaan ollut nuorempana xD.

Vierailija
109525/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

No tämä! Olin jo ihan varma siitä, että mitään ystävyyttä kummempaa näillä ei ole, mutta se insta-live sekoitti taas mun ajatukset täysin. Nää pojat kyllä osaa hämmentää 😄

Vierailija
109526/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK:n aikana jossain instagram videossa sanoi, että on aikaisemmin ollut aika vilkas, mutta nyt rauhallisempi. Jäin miettimään jälkikäteen, että jos tämä nykyinen K on rauhallinen niin miten järkyttävän vilkas hän onkaan ollut nuorempana xD.

Muistan umk aikaan lähinnä sen, kun sanoi, että pettymyksiä on ollut vaikea sietää (itseensä pettymyksiä) ja on just raivonnut ja tavarat lennellyt, mutta sen suhteen tasaantunut. Bolero-case tosin ehkä nostaa vähän kysymysmerkkejä. 😂

Vierailija
109527/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Hmm......onhan ne tässä näin luettuna , mutta tjaa, ollapa ollu vieressä esim kun boleron tippuminen takakontista todettiin, siinähän otti leasing auton takarengas kuulemma rankkaa osumaa 😂

Ja on ollut myös huono häviäjä, jolloin tempperamentti on päässyt esiin ovien paiskomisella ja huutamisella. Olin todella positiivisesti yllättynyt miten hyvin se kuitenkin nieli viisutappion suorassa lähetyksessä, jos nuorena on ollut aikamoisia tunnepurkauksia häviön hetkellä (ja tiedän, että itki vessassa ainakin kahdesti finaalin aikana, mutta silti.).

Vierailija
109528/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on iteki lopettanut seuraamasta kahta tyyppiä, ketähän lie.

Vierailija
109529/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/kurooscoffee/status/1706542789264085120?s=20

uutta tietoa

En ymmärrä. Mikä tuo on ja mihin lähetetty? Ja milloin? Joku Bojanin teiniaikojen juttu?

Yllä on kuvakaappaus ilmeisesti B:n instasta, alla kuvakaappaus käännöksestä, jonka joku on WhatsAppissa tehnyt. Sen verran kontekstia tajuan.

Mutta en kyllä antais tälle hirveästi painoarvoa, "undiagnosed" + 19-v. joka googlailee kaikenlaista, niin siinä voi helposti diagnosoida itselleen vaikka syövän kun tarpeeksi sopivia oireita etsii.

joo, mun parikymppinen poika on diagnosoinut itselleen keskittymishäiriön, adhd:n ja monta muutakin kirjainyhdistelmää. Kaikki ihan vain googlen kautta.

Vähän sama! Mun pojan (17v) luokkakaverit lukiossa on nyt diagnoisoinut sille adhd. Välillä mietin että pitäisikö se viedä johonkin tutkimukseen, mutta toisaalta päiväkodista ja peruskoulusta selvisi ilman lähetettä. Aika monet pojat on energisiä ja vilkkaita kuten B ja J.

Vierailija
109530/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Vierailija
109531/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naudat on liian ikävä nimi, julkisuusnimi on Lehmukat. :)

Vielä kertaus-tietoiskuna, että nautahan tarkoittaa sekä koiras - että naaraslehmää.

Eli on sekä estrogeeninautoja, että testosteroni/androgeeninautoja

Vierailija
109532/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Ja on ollut myös huono häviäjä, jolloin tempperamentti on päässyt esiin ovien paiskomisella ja huutamisella. Olin todella positiivisesti yllättynyt miten hyvin se kuitenkin nieli viisutappion suorassa lähetyksessä, jos nuorena on ollut aikamoisia tunnepurkauksia häviön hetkellä (ja tiedän, että itki vessassa ainakin kahdesti finaalin aikana, mutta silti.).

Muistanet kuka seisoi vankumatta rinnalla maadoittamassa

Vierailija
109533/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

No tämä! Olin jo ihan varma siitä, että mitään ystävyyttä kummempaa näillä ei ole, mutta se insta-live sekoitti taas mun ajatukset täysin. Nää pojat kyllä osaa hämmentää 😄

Ne oli juuri tavanneet pitkän tauon jälkeen, kun tuo haastattelu tehtiin, joten pikkasen vielä himmailtiin. Mutta ei kovin kauaa pysynyt sellaisena. <3

Vierailija
109534/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Jospa Cyka on K:n mielestä vetävä tsirbula!

Vierailija
109535/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun katsot, että jee, AO3:een on tullut uusi ficci ja sitten sen pääparitus on ...Bojan Cvjetićanin/Barack Obama.

Vierailija
109536/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💙💚🔥🔥

Jospa Cyka on K:n mielestä vetävä tsirbula!

Hän ei päivitä tonne omia juttujaan, henkilökohtainen tili on sitä varten ja sitä K ei seuraa. Että jos haluaa Madamin kuvia katsoa, niin sitten ois väärä osoite.

Vierailija
109537/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Rakkaan tiukka ote kainaloon pelasti.

Kiitos, että olet olemassa, luulen kuulleeni silloin yhdessä kohdassa.💙💚

Vierailija
109538/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Muistanet kuka seisoi vankumatta rinnalla maadoittamassa <3

Juu, Jesse on <3.

Vierailija
109539/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Muistanet kuka seisoi vankumatta rinnalla maadoittamassa <3

Jesse oli kylläkin virkaatekevä maadoittaja siellä.

Vierailija
109540/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne oli juuri tavanneet pitkän tauon jälkeen, kun tuo haastattelu tehtiin, joten pikkasen vielä himmailtiin. Mutta ei kovin kauaa pysynyt sellaisena. <3

Ja ehkä muutenkin tuntui luontevammalta lääppiä ja ihastella toisiaan jossain muussa kontekstissa kuin Ylen haastis. :D

Ketju on lukittu.