Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109541/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Mä oon ihan samoissa fiiliksissä. Miten hienoa, että K pääsi ja halusi lähteä mukaan kokemaan ton kiertueen. Ties mihin tää vielä johtaa.

Vierailija
109542/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun katsot, että jee, AO3:een on tullut uusi ficci ja sitten sen pääparitus on ...Bojan Cvjetićanin/Barack Obama.

Jaha, mun palstailut loppui sitten tältä päivältä, kiitos tästä. Lähden pesemään silmäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109543/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Miks sekin tuntuu niin seksikkäältä, pikku kiukkuraivarit ja vttusaatanat - ah!

Hmm......onhan ne tässä näin luettuna , mutta tjaa, ollapa ollu vieressä esim kun boleron tippuminen takakontista todettiin, siinähän otti leasing auton takarengas kuulemma rankkaa osumaa 😂

Ja on ollut myös huono häviäjä, jolloin tempperamentti on päässyt esiin ovien paiskomisella ja huutamisella. Olin todella positiivisesti yllättynyt miten hyvin se kuitenkin nieli viisutappion suorassa lähetyksessä, jos nuorena on ollut aikamoisia tunnepurkauksia häviön hetkellä (ja tiedän, että itki vessassa ainakin kahdesti finaalin aikana, mutta silti.).

Muistanet kuka seisoi vankumatta rinnalla maadoittamassa <3

Jesse oli kylläkin virkaatekevä maadoittaja siellä.

Älkää unohtako Mikkeä!

Tosin olen samaa mieltä siitä, että B tarjosi jotain ihan erityistä. K on haastattelussa sanonut, että kun hänellä on huono fiilis, niin ei todellakaan kannata tulla piristämään, koska se vain kiukuttaa ja harmittaa lisää. B oli poikkeus.

Vierailija
109544/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.

T: Viisugay

Tunnustan olevani yksi ja kirjoittelen myös minificcejä muiden kommenttien lisäksi 👋

Ja minä kirjoitin siitä miten Härtsä sai spessun kuvan Krisiltä. En tiedä olenko kuinka ylpeä siitä kylläkään... itsehän paheksuin niitä ronskeja novelleja mutta pitäydyn nyt iisimmässä linjassa! Enkä toki heitä alunperin keksinyt.

niin siis, innoitushan lähti varmaan siitä kivasta lavakuvasta, missä Kris hymyilee kuin Naantalin aurinko Härtsän niskan takana

Vierailija
109545/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.

Tunnustan olevani yksi ja kirjoittelen myös minificcejä muiden kommenttien lisäksi 👋

Ja minä kirjoitin siitä miten Härtsä sai spessun kuvan Krisiltä. En tiedä olenko kuinka ylpeä siitä kylläkään... itsehän paheksuin niitä ronskeja novelleja mutta pitäydyn nyt iisimmässä linjassa! Enkä toki heitä alunperin keksinyt.

niin siis, innoitushan lähti varmaan siitä kivasta lavakuvasta, missä Kris hymyilee kuin Naantalin aurinko Härtsän niskan takana

Ja itse jakoi stooreissaan Hris postauksen. Eli Krisin aloittama koko shippi. 😂

Vierailija
109546/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lämmin halaus sulle Listagay!💖

Päivität listaa kun siltä tuntuu, ei stressiä!

Kiva että aallokko alkaa pikkuhiljaa rauhoittumaan..

Rakastan tota liveä. Ljubavin lisäksi lempparikohta on se "shower together". Se kohta tarkalleen jossa Jure täysin asiallisesti toteaa "you should shower together".

Leila💖 (Tällä kertaa nikillä)

Vierailija
109547/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut. Vaikka B:llä ja K:lla on vain kuuden vuoden ikäero, niin se on olennainen elementti tässä tarinassa. Kai se on tuossa iässä merkittävä ikäero. Tuntuisi jotenkin oudolta, jos esimerkiksi shippaisimme täällä kahta 24v. jäbää.

No ei sitä ikäeroa huomaa mitenkään kun nää kaks touhottaa yhdessä. K:n huumori on muutenkin aika sellaista lapsekasta ja B:n kanssa ollessa yhdessä tuntuu molemmat taantuvan jonnekkin pikkupoikatasolle ainakin henkisesti xD.

Sitä se on, Jeretoniinin suora vaikutus Touhutonttuiluun.

Vierailija
109548/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ois jääpalaämpäri, mihin upottaa mun pää - kuulen huolestuttavia Kris-Härtsä venussukkulan käynnistysääniä!!! 😳🚀

Vierailija
109549/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Mulla on fiilis, ettei K edes aiemmin ollut kuunnellut Jokerien tuotantoa pahemmin.

Vierailija
109550/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti. Eiköhän Häärijä aina ennen nukkumaanmenoa käy katsomassa sitä Krisin kuvaa ja huokaise sen jälkeen syvään. Siihen kuvaan on hyvä nukahtaa.

Vierailija
109551/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriskin haluaa, että häntä shipataan! Jos bändistä ei löytynyt ketään sopivaa, niin vaikka sit Härtsän kanssa. Ei mikään huono valinta, Hris 4ever. 💛

Vierailija
109552/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💙💚🔥🔥

Mulla on fiilis, ettei K edes aiemmin ollut kuunnellut Jokerien tuotantoa pahemmin.

Tuskin on, on niin eri genreä kuitenkin häneen omaan musaansa. Mutta saattaa olla että nyt kuuntelee vähän enemmän... :)

Vierailija
109553/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tykkää pienistä, söpöistä pottatukista 😄

Vierailija
109554/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💙💚🔥🔥

Tuskin on, on niin eri genreä kuitenkin häneen omaan musaansa. Mutta saattaa olla että nyt kuuntelee vähän enemmän... :)

Tai katselee.. muutamia klippejä ainakin keikoilta 🙈

Vierailija
109555/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso lämmin halaus sulle Listagay!💖

Päivität listaa kun siltä tuntuu, ei stressiä!

Kiva että aallokko alkaa pikkuhiljaa rauhoittumaan..

Rakastan tota liveä. Ljubavin lisäksi lempparikohta on se "shower together". Se kohta tarkalleen jossa Jure täysin asiallisesti toteaa "you should shower together".

Leila💖 (Tällä kertaa nikillä)

Mitä, sanooko? Huomasin vain, että Bojan reagoi K:n shower togetheriin oudosti viiveellä, mutta se alkaakin nauramaan Juren heitolle?

Vierailija
109556/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💙💚🔥🔥

Erittäin hyvä kommentti ja samoja mietteitä 💕💕💕💕 olin tosi iloinen kun huomasin Käärijän Logomon aitiossa. Näki kunnolla JO konsertin ja yleisön reaktiot (paremmin kuin bäkkäriltä)

Vierailija
109557/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle-Kärtsy 💥🔥🥵

Miks sekin tuntuu niin seksikkäältä, pikku kiukkuraivarit ja vttusaatanat - ah!

Ja sit Boitsu rauhoittelee tai antaa kurinpalautuksen sen mukaan kumpaa Kärppyli sillä hetkellä tarvitsee/haluaa.

Molempi parempi :D

Vierailija
109558/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Jokermanin tiktokissa hyvin kuulee. En viitsi linkittää tiktokkia kun välillä se näyttää jakajan, en nyt halua enempää vihamiehiä.

L

Vierailija
109559/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Älkää kivittäkö, mutta eikö K muka olisi nähnyt sitä JO:n ja A:n yhteisvideota saman sanan arvuuttelusta? Me kaikki tiedettiin tuon sanan merkitys. Mutta ihana show se oli ja lempeä. Ja kyllä lähtisin itsekin tuon ljubavin junaan heti ensilausumalta. byebye vaan kotiväki, lähden Sloveniaan.

Vierailija
109560/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asetutaan paljon K:n asemaan eli mitä K näkee Boitsussa. Jos yritätte asettua Bojanin asemaan. Mitä luulette hänen näkevän Kärtsässä? 🥰 saa lähteä laukalle!

Ketju on lukittu.