Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109481/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Etenkin kun tämä sama keskustelu käytiin A:n kanssa pari päivää aiemmin ja... noh, onhan siinä eroa kuin yöllä ja päivällä. Sekä korostuu se, miten Jure ja Kris taustalla suhtautuu kauniiseen ja hauskaan naiseen versus B.

Tähän samaan asiaan kiinnitin huomiota miten B ja Kris&Jure oli molemmissa liveissä aivan päinvastaisissa tunnelmissa :D. B oli K:n ljubav mietinnöissä paljon kärsivällisempi kuin A:n kanssa, jota ei aluksi meinannut auttaa ollenkaan ennen kuin Kris avitti, että kyseessä on tunne. Ja kysyttiinkö K:n livessä edes tätä samaa kysymystä "Guess serbian words" vai oliko tää B:n oma heitto, että pääsi kysymään sitä myös K:lta?

Vierailija
109482/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Blind Channel tulossa lapin yksityis keikalle mukaan vai ei????

Mikä yksityiskeikka?

Palstanaudat ja JO yhdessä Lapissa 🐄💕

Tää kuulostaa joltain nuorten dekkarilta, Palstanaudat, JO ja kadonneen nahkahanskan arvoitus. Jos B ja K saa oman ohjelman, niin kohtahan meitä kysytään mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109483/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Käärijä on alkanut seurata madame cykaa. Selkeä syy on tietenkin se, että sieltä löytyy eniten Bojanin kuvia 💕

Hän on varmaan innoissaan Suomen reissun jälkeen.

Siis tarkoitin että Madame Cyka on varmasti innoissaan Suomen reissun jälkeen. Tapasi pojat Kampissa, pääsi ainakin 2 konserttiin ja nyt @paidatonriehuja jakanut hänen kuvia ja alkanut seuraamaan instassa.

Olen löytänyt hänet Twitteristä. Taitaa ihan olla joksujen super fani. Espanjalainen 26v. nainen.

Mä olen miettinyt noita superfaneja, jotka kiertävät monilla keikoilla ja eri maissakin ja pyrkivät juttelemaan fanituksen kohteitten kanssa. Minulla ainakin tämä tapaus jokerit on mennyt niin tunteisiin, että mun mielenterveys ei ehkä kestäisi superfanin elämää. Siis miten pystyy fanittamaan jotain noin vahvasti ja kuitenkin pitämään etäisyyttä kohteeseen niin ettei sekoa.

Vierailija
109484/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisugay: Kiinnostaisi tämänhetkinen näkemyksesi tämän palstan päähenkilöiden väliseen juttuun? :)

Koitan muistaa asian illalla, jos ehdin tänne.

Kiinnostaisi myös kuulla miten miehenä koet nöpötyskeskustelun, onko se mielestäsi loukkaavaa B:tä kohtaan. Myös muut miehet saa vastata 🙂

Vierailija
109485/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut. Vaikka B:llä ja K:lla on vain kuuden vuoden ikäero, niin se on olennainen elementti tässä tarinassa. Kai se on tuossa iässä merkittävä ikäero. Tuntuisi jotenkin oudolta, jos esimerkiksi shippaisimme täällä kahta 24v. jäbää.

Vierailija
109486/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut on taitavia . Tää on kiva.

https://www.instagram.com/reel/CxVSY00NYGu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
109487/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yksityiskeikka?

Tää kuulostaa joltain nuorten dekkarilta, Palstanaudat, JO ja kadonneen nahkahanskan arvoitus. Jos B ja K saa oman ohjelman, niin kohtahan meitä kysytään mukaan.

Siis ollaanko tätä oikeasti toteuttamassa? Pitäisikö tuo nimi Palstanaudat muuttaa hyvissä ajoin vähän viehättävämmäksi, jos päädytään julkisuuteen.

Vierailija
109488/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yksityiskeikka?

Siis ollaanko tätä oikeasti toteuttamassa? Pitäisikö tuo nimi Palstanaudat muuttaa hyvissä ajoin vähän viehättävämmäksi, jos päädytään julkisuuteen.

Eli boot campille joutuu muutkin kuin K😄

Vierailija
109489/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut. Vaikka B:llä ja K:lla on vain kuuden vuoden ikäero, niin se on olennainen elementti tässä tarinassa. Kai se on tuossa iässä merkittävä ikäero. Tuntuisi jotenkin oudolta, jos esimerkiksi shippaisimme täällä kahta 24v. jäbää.

Jere täyttää lokakuussa 30 ja Bojan tammikuussa 25. 5v 3kk ikäero. Sama kuin mulla ja miehelläni (hän on vanhempi) ei ole mitenkään merkittävä!

Vierailija
109490/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aiemmin pohti että aluksi JO sanoi haluavansa tulla ensi vuonna suomeen ja lopuksi se oli jo see you next year. Vieläkös se Merimaa on Tavastialla vai jäikö jo eläkkeelle? Sehän niitä festareitakin pyörittää eli äkkiäkös siinä on alustavat sopimukset tehty.

Merimaa oli keskiviikkona Tavastian ulkopuolella juttelemassa puhelimessa, et voi tosiaan olla et sen kans on jo tehty alustavat sopimukset.

Eihän se, että Merimaa on puhelimessa viittaa yksin tähän bändiin mitenkään. Lisäksi ei se ole enää Tavastian johdossa, onko minkään festarinkaan.

En mä tarkottanukaan et se nyt sillä hetkellä mitään soppareita oli tekemässä :D Eihän pojat ees ollu vielä vetäny kumpaakaan keikkaa. Kunhan vaan totesin et Merimaa oli silloin keskiviikkona paikalla ja sattu olemaan puhelimessa ku näin sen.

Näin Merimaan poistumassa Tavastialta vähän ennen yhdeksää että hyvin ovat ehtineet keskustelemaan. Tosin B sanoi vielä Turussakin vain että toivottavasti nähdään ensi vuonna ja lupasi vasta Tampereella.

Vierailija
109491/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudat on liian ikävä nimi, julkisuusnimi on Lehmukat. :)

Vierailija
109492/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yksityiskeikka?

Se lapissa tapahtuva Blicd Channelin, Käärijän ym. yksityis keikka meille palstalaisille...oli eilen puhetta, onko muisti mennyt?

JO-keikka se on, mistä nämä hangaroundit tänne ilmestyi?🤨😂

Vierailija
109493/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naudat on liian ikävä nimi, julkisuusnimi on Lehmukat. :)

Lasse, Olavi ja himokkaat utarehirmut ois hyvä.

T. L&O

Vierailija
109494/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ohi aiheen ja toivottavasti ette paheksu. Multa varmaan puuttuu elämästä joku ihmissuhde, koska jotkut nimimerkkiä käyttävät herättävät minussa tunteita. Bojan ja Jere vaikuttaa siihen varmaan myös. En tiedä olenko liian herkkä ja enhän mä edes tunne näitä ihmisiä. Tiedän että ihastun mielikuvaan. Anteeksi avautuminen.

Vierailija
109495/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Vierailija
109496/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan ohi aiheen ja toivottavasti ette paheksu. Multa varmaan puuttuu elämästä joku ihmissuhde, koska jotkut nimimerkkiä käyttävät herättävät minussa tunteita. Bojan ja Jere vaikuttaa siihen varmaan myös. En tiedä olenko liian herkkä ja enhän mä edes tunne näitä ihmisiä. Tiedän että ihastun mielikuvaan. Anteeksi avautuminen.

Et ole ainoa, olen kiintynyt nimimerkillisiin. Ja kirjoitustavat on kyllä niin erilaisia, että aivan mahdotonta kuvitella yhden ihmisen kirjoittavan kaikilla. Omaa kirjoitustapaa on hyvin vaikea muokata, tietyt maneerit vain ovat olemassa vaikka niitä tietoisesti yrittäisi muokata.

Vierailija
109497/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin Suomi-brainrot kiertueen aikana feat. Krisin ilmeet :D

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729508860883271680/kris-in-the-back…

Vierailija
109498/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Ei saa sheimata Bojania! Ei ole hassu vaan ihana, avoin ja tunteellinen. Ehkä uskaltaa sen takia, että tietää saavansa vastakaikua tunteilleen.

Vierailija
109499/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä ikäeroa huomaa mitenkään kun nää kaks touhottaa yhdessä. K:n huumori on muutenkin aika sellaista lapsekasta ja B:n kanssa ollessa yhdessä tuntuu molemmat taantuvan jonnekkin pikkupoikatasolle ainakin henkisesti xD.

Vierailija
109500/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Joskus sitä tulee kuviteltua kaikenlaista.🙈

Ketju on lukittu.