Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109561/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kanssapalstailijat, haluaisitteko osallistua tällaiseen mun flunssaiseen päähän juuri pälkähtäneeseen projektiin, jossa taltioidaan NT:n Suomen osuus omaksi ja tulevien sukupolvien iloksi nyt kun tapahtumat on vielä tuoreessa muistissa 😊 Eli aikajana mitä on tapahtunut minäkin päivänä, linkit ig postauksiin ja liveen, linkit parhaisiin valokuviin, keikkataltiointeihin ynnä muuhun oleelliseen. Keikka-arvioita ei tainnut olla kuin TS:ssa ja sekin maksumuurin takana.

Eli jotain tähän tapaan:

20.9. Helsinki

Tavastia 1 klo 18.15

Sanallisesti kuvattuna jos oli jotain erityistä, esim. kaikki odottivat Käärijää mutta hän oli PB levyjulkkareissa.

Settilista (voi olla linkki Setlistfm:aan, mutta jos oli jotain erityistä niin voisi kirjoittaa).

Linkit

Keikkatallenne löytyy seuraavilta ig tileiltä:

Tavastia 2, klo 22.15

Sanallinen kuvaus

Settlista

Linkit

21.9. Turku, Logomo, klo 20

K järjesti matkalla ruokailun tienvarteen (linkki ig stooriin)

Sanallinen kuvaus

Settilista

Linkit

CCC-bileet autossa (linkki ja kuvaus mitä tapahtui)

SSOL julkaistiin vuorokauden vaihteessa.

Bojan palasi instaan (toisella palstalla eka viesti tästä klo 01.21).

22.9. Tampere, Olympia, klo 22

SSOL musiikkivideo julkaistiin klo 15.

Sanallinen kuvaus

Settilista

Linkit

23.9.

Paluulento Sloveniaan.

Vierailija
109562/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä asetutaan paljon K:n asemaan eli mitä K näkee Boitsussa. Jos yritätte asettua Bojanin asemaan. Mitä luulette hänen näkevän Kärtsässä? 🥰 saa lähteä laukalle!

Ainakin siinä on melkein kaikki asiat, mitä B kuvaili yhdessä haastattelussa unelmakumppaniltaan. 😂💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109563/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsuko ei olisi lähettänyt Kärtsälle hoteimpia keikkaklippejään koskaan. :) Tai jos olet ihastunut johonkuhun niin etköhän myös tsekkaa tämän musat?

Vierailija
109564/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hymyilyttää vieläkin se haastattelu, missä B sanoi, että unelmien tyttöystävää ei ole, mutta ei suostunut kertomaan, onko sinkku.

Vierailija
109565/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä asetutaan paljon K:n asemaan eli mitä K näkee Boitsussa. Jos yritätte asettua Bojanin asemaan. Mitä luulette hänen näkevän Kärtsässä? 🥰 saa lähteä laukalle!

No jos hän ylipäätään tykkää enemmän miehistä, niinkuin kai oletetus joillain ainakin on, niin varmaan seksikkään söpön hassun tyypin. Jolla on kauniit silmät. Ja jonka haluaa rutistaa kainaloon. Ja sit vaan se, että kun sä ihastut/rakastut, niin kaikki siinä toisessa on ihanaa.

Vierailija
109566/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että monet samat jutut kuin meihin muihinkin. Samassa ihmisessä kuuma seksipeto ja Pokemon-pipossa häröilevä pelleilijä. Sydämellinen, herkkä, lämmin ja iloinen ihminen. Rohkea oman tiensa kulkija.

Vierailija
109567/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281879573111835937?is_fro…

Koklasin vaan jakaa jotain tiktokista 😚 ja että näkyykö mun käyttis. (Mulle ihan sama ku ei kontenttia)

Vierailija
109568/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Älkää kivittäkö, mutta eikö K muka olisi nähnyt sitä JO:n ja A:n yhteisvideota saman sanan arvuuttelusta? Me kaikki tiedettiin tuon sanan merkitys. Mutta ihana show se oli ja lempeä. Ja kyllä lähtisin itsekin tuon ljubavin junaan heti ensilausumalta. byebye vaan kotiväki, lähden Sloveniaan.

Ei näytä siltä että muistaa vaikka olisi nähnyt Alessandran liven.

Vierailija
109569/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koklasin vaan jakaa jotain tiktokista 😚 ja että näkyykö mun käyttis. (Mulle ihan sama ku ei kontenttia)

Eli näköjään tekee tollasen linkin, jos linkittää selaimen avulla Tiktokista kirjautumatta itse

Vierailija
109570/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.

Älkää kivittäkö, mutta eikö K muka olisi nähnyt sitä JO:n ja A:n yhteisvideota saman sanan arvuuttelusta? Me kaikki tiedettiin tuon sanan merkitys. Mutta ihana show se oli ja lempeä. Ja kyllä lähtisin itsekin tuon ljubavin junaan heti ensilausumalta. byebye vaan kotiväki, lähden Sloveniaan.

Tuskin. Kaikesta huolimatta nämä ihmiset eivät ole samalla tavalla online kuin me. K oli lomalla tuolloin ja varmasti oli muuta tekemistä kuin kytätä, milloin A pitäisi yllätysliven Jokereiden kanssa. Ja edes sen yllätysliven jälkeen mun on vähän vaikea uskoa, että K olisi erikseen mennyt etsimään taltiointia siitä. Meinaan sitä, että jos on suora yhteys toiseen (kuten K ja B välillä kulkevat WhatsAppit), niin ei sitä jaksa aina kytätä toisen esiintymisiä kuten me fanit niitä murusia.

Vierailija
109571/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live Love Laugh

K elää täysillä, nauttii joka hetkestä, on iloinen ja hyväntuulinen, uskaltaa näyttää kaikki tunteensa laidasta laitaan.

K varmasti myös rakastaa täysillä ja näyttää sen avoimesti. On myös läsnä toiselle ja antaa kaiken huomionsa sille jota rakastaa.

Nauru on aivan ihana ja aito sekä sydämmellinen. Hän nauttii läheistensä seurasta ja on kiinnostunut näiden seurasta. Hupsun hauska huumorintajuinen touhutonttu.

Vierailija
109572/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että monet samat jutut kuin meihin muihinkin. Samassa ihmisessä kuuma seksipeto ja Pokemon-pipossa häröilevä pelleilijä. Sydämellinen, herkkä, lämmin ja iloinen ihminen. Rohkea oman tiensa kulkija.

Hyvät tissit ja perse!

Vierailija
109573/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Mulla on fiilis, ettei K edes aiemmin ollut kuunnellut Jokerien tuotantoa pahemmin.

Oi oi oi J on kuullut ja nähnyt logomon aitiosta myös demoni huudon 🥵 eikö se siellä ollut erityisen tunteella. Miltähän mahtanut tuntua kun itsellä meni ainakin kylmiä väreitä

Vierailija
109574/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työnteosta ei taas tuu yhtään mitään kun fiilaan tässä niin paljon kaikenlaista. SEND HELP!!

Sydän meinaa pakahtua siitä tiedosta, että K seuraa Madame Cykaa!!! Ei pliis naureskella ja sheimata myöskään Koota sillä asialla. Jotenkin se tuntuu nyt mulle isommalta asialta kuin ehkä onkaan.

Cykalla on paljon hyviä keikkavideoita myös instassaan, varmaan K fiilaa myös niitä. Mä vaan jotenkin nyt tajusin (kuten aiemmin oli sen saunaan menon kanssa), että HETKINEN, K on NT:n aikana päässyt ensimmäistä kertaa kokemaan lähietäisyydeltä koko JOn bändin karisman, rautaisesti soitetun LIVEmusiikin, yleisön hurmion (jota hän saa toki itsekin omilla keikoillaan, mutta ei varmasti jäänyt epäselväksi miten pähkinöinä yleisö oli JOn takia) ja kirsikkana kakun päälle sexy B omalla mukavuusaluellaan : lavalla tekemässä vietteleviä B-asioita, koskettamassa itseään , heiluttamassa lantiota, makaamassa maassa jne. jne. ja sen päälle vielä laulamassa jumalaisesti.

Että ehkä tämä kaikki on myös iskenyt K/J:lle kuin 1000W sähköisku! Ja siihen vielä päälle se pikku juttu, että tuo seksijumala only has eyes for me. Pakkohan sen on jossain tuntua!!!

💙💚🔥🔥

Mulla on fiilis, ettei K edes aiemmin ollut kuunnellut Jokerien tuotantoa pahemmin.

Oi oi oi J on kuullut ja nähnyt logomon aitiosta myös demoni huudon 🥵 eikö se siellä ollut erityisen tunteella. Miltähän mahtanut tuntua kun itsellä meni ainakin kylmiä väreitä

Puristanut Härtsän kättä ja elänyt täysillä mukana.

Vierailija
109575/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Kaikesta huolimatta nämä ihmiset eivät ole samalla tavalla online kuin me. K oli lomalla tuolloin ja varmasti oli muuta tekemistä kuin kytätä, milloin A pitäisi yllätysliven Jokereiden kanssa. Ja edes sen yllätysliven jälkeen mun on vähän vaikea uskoa, että K olisi erikseen mennyt etsimään taltiointia siitä. Meinaan sitä, että jos on suora yhteys toiseen (kuten K ja B välillä kulkevat WhatsAppit), niin ei sitä jaksa aina kytätä toisen esiintymisiä kuten me fanit niitä murusia.

Ja perustelen tän muuten sillä, että se baby seal -juttu esimerkiksi oli ihan kaikkialla viisujen aikaan, yleisin vitsi varmaan fanien keskuudessa, ja K ei ollut siitä ikinä kuullutkaan ennen kuin HS:n viisujen jälkeisessä haastattelussa siitä kysyttiin. Toki silloin oli huomattavasti kiireempää K:lla kuin nyt, mutta silti. Artistit ei välttämättä pysy ihan samassa tahdissa perässä näissä fanien vitseissä ja jutuissa.

Vierailija
109576/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näköjään tekee tollasen linkin, jos linkittää selaimen avulla Tiktokista kirjautumatta itse

Mitä tuolla siis on? En saa linkkiä auki. Kuvailkaa vaikka sanallisesti.

Vierailija
109577/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hymyilyttää vieläkin se haastattelu, missä B sanoi, että unelmien tyttöystävää ei ole, mutta ei suostunut kertomaan, onko sinkku.

Onko jollain tallessa, haluaisin päästä taas fiilistelemään tätä?

Vierailija
109578/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💙💚🔥🔥

Puristanut Härtsän kättä ja elänyt täysillä mukana.

Toivottavasti tosiaan pelkkää kättä, eikä persikkaa tai something worse 😅

Munakoisoemoji, munakoisoemoji 🍆🍆🍆, demonihuuto, kylmikset ja seisokki....

Vierailija
109579/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä siltä että muistaa vaikka olisi nähnyt Alessandran liven.

Jotenkin you ljubav -sana sellane et miten ei tulis mieleen rakkaus, love, jotenkin hankalasti muka ymmärtää edes Alessandra asiaa, tai onko vaan, ettei kehtaa sanoa heti "love". Ja voisko K:lla olla sama, vaikka muuten päästelee suustaan kaikenlaista sammakonpoikasta. Onko liian "arka" aihe, muka. Mut se miten B ton sanan sanoo, niin huh ...

Vierailija
109580/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenen kuvaama tämä on mutta katsokaa mitä Bojan ja Jan tekee. Tämä oli Oslossa ennen kuin Bojan aktivoi Instan 😂

https://instagram.com/stories/joker_out_mexico/3199565671582615626?utm_…

Ketju on lukittu.