Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/kurooscoffee/status/1706542789264085120?s=20
uutta tietoa
En ymmärrä. Mikä tuo on ja mihin lähetetty? Ja milloin? Joku Bojanin teiniaikojen juttu?
Vierailija kirjoitti:
Tosta et B lukee sen best boyfriends kommentin ja eikö vielä vilkaise K:n ihan kuin jotain vahvistusta hakien huomaa mun mielestä sen että B on tosi paljon vapautuneempi kuin aiemmin, ei varmasti olisi vielä siellä kesäkuun puolella lukenut tommosia kommentteja kun yritti häivyttää tuota keskustelua.
Ja tuo jaksaa hämmästyttää mua, että monen mielestä Jan olis gay/bi. Mun mielestä hän on niin hetero kuin olla ja voi näin hänet livenä myös tosi lähietäisyydeltä, mitään muita kuin hetskuviboja en saanut. B onkin ihan eri juttu.
Tuleeko sulle tästäkin hetskuvibat Janista?
https://www.instagram.com/reel/Ct36as_gpe3/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg%3D%3D
Toisaalta, Janin ensirakkaus/ihastus oli tyttö: https://www.instagram.com/reel/CxV0li3NRbP/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==
Oli hän mitä vaan, ainakin hän on todella söpö ja ihana, ja mulle ainakin b eli beautiful.
T. Se joka aiemmin tunnusti miettivänsä *bi vai gay mutta ei ainakaan straight* ja häpeävänsä että miettii.
Linkkiä ljubav vertailuvideoon Alessandran ja Kärtsyn välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D
Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.
En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.
Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.
Ei ole hassu. On rakastunut. Noin rakastuneet toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän sen Ljubov-pätkän?
Esim YouTube. Sori en ehdi nyt etsiä!!
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä ljubav vertailuvideoon Alessandran ja Kärtsyn välillä?
https://www.tumblr.com/khihi/729152990345396224/sve-sto-znam-requested-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyymipalsta on aina anonyymipalsta. Muistakaa kuitenkin sekin.
Ei ole oikein myöskään anonyymipalstalla haukkua, vainota tai maalittaa ketään. Toki se on paljon helpompi anonyymisti tehdä, mutta en mä ainakaan sellaista katso sivusta tai hyväksy.
Anonyymipalstan idea on se, että täällä ei pitäisikään olla "KETÄÄN", mitä "maalittaa'. Pääosassa pitäisi olla aihe, mistä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uutta tietoa
En ymmärrä. Mikä tuo on ja mihin lähetetty? Ja milloin? Joku Bojanin teiniaikojen juttu?
Yllä on kuvakaappaus ilmeisesti B:n instasta, alla kuvakaappaus käännöksestä, jonka joku on WhatsAppissa tehnyt. Sen verran kontekstia tajuan.
Mutta en kyllä antais tälle hirveästi painoarvoa, "undiagnosed" + 19-v. joka googlailee kaikenlaista, niin siinä voi helposti diagnosoida itselleen vaikka syövän kun tarpeeksi sopivia oireita etsii.
Vierailija kirjoitti:
uutta tietoa
Kiinnostavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan ohi aiheen ja toivottavasti ette paheksu. Multa varmaan puuttuu elämästä joku ihmissuhde, koska jotkut nimimerkkiä käyttävät herättävät minussa tunteita. Bojan ja Jere vaikuttaa siihen varmaan myös. En tiedä olenko liian herkkä ja enhän mä edes tunne näitä ihmisiä. Tiedän että ihastun mielikuvaan. Anteeksi avautuminen.
Et ole ainoa, olen kiintynyt nimimerkillisiin. Ja kirjoitustavat on kyllä niin erilaisia, että aivan mahdotonta kuvitella yhden ihmisen kirjoittavan kaikilla. Omaa kirjoitustapaa on hyvin vaikea muokata, tietyt maneerit vain ovat olemassa vaikka niitä tietoisesti yrittäisi muokata.
Kiva että Sir Lista Gay ja Viisugay oli täällä aamulla 💖 Mulla on myös ikävä RR ja Kukkista!!!
🌹💚 Kirjoittiko he raporttia Tavastian keikasta? Meni torstaina paljon juttuja ohi kun piti ajaa edes takaisin Turkuun ja nauttia Logomon keikasta 💕
Muistakaa, että tosiaan undiagnosed. Vähän kun K sanoo et hän on adhd kaveri ilman diagnoosia. Ihan vain, ennen kuin lähtee laukalle. Mutta varmasti ymmärtävät molemmat toisiaan tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D
Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.
En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.
Miten B kehtaa tuota sanaa alkaa kysellä, kun tarkoitus on niin läpinäkyvä. 🙂On se hassu.
Ei ole hassu. On rakastunut. Noin rakastuneet toimivat.
Rakastuneet usein köyttäytyy ulkopuolisen silmiin hassusti. Kun sä vaan leijut ja näet vain sen yhden ihmisen. Ai hitto miten kaipaisinkaan sitä tunnetta. Liekö enää koskaan tulla sellaista vastaan. Siksi näitä kahta on ihana seurata kun on näkevinään jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uutta tietoa
Yllä on kuvakaappaus ilmeisesti B:n instasta, alla kuvakaappaus käännöksestä, jonka joku on WhatsAppissa tehnyt. Sen verran kontekstia tajuan.
Mutta en kyllä antais tälle hirveästi painoarvoa, "undiagnosed" + 19-v. joka googlailee kaikenlaista, niin siinä voi helposti diagnosoida itselleen vaikka syövän kun tarpeeksi sopivia oireita etsii.
joo, mun parikymppinen poika on diagnosoinut itselleen keskittymishäiriön, adhd:n ja monta muutakin kirjainyhdistelmää. Kaikki ihan vain googlen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.
T: ViisugayTunnustan olevani yksi ja kirjoittelen myös minificcejä muiden kommenttien lisäksi 👋
Ja minä kirjoitin siitä miten Härtsä sai spessun kuvan Krisiltä. En tiedä olenko kuinka ylpeä siitä kylläkään... itsehän paheksuin niitä ronskeja novelleja mutta pitäydyn nyt iisimmässä linjassa! Enkä toki heitä alunperin keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että tosiaan undiagnosed. Vähän kun K sanoo et hän on adhd kaveri ilman diagnoosia. Ihan vain, ennen kuin lähtee laukalle. Mutta varmasti ymmärtävät molemmat toisiaan tosi hyvin.
Mutta sanoikos K joskus, että on tehty diagnoosi, mutta ei ole löydetty? Ainakin puhui teemasta jossain yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sanoikos K joskus, että on tehty diagnoosi, mutta ei ole löydetty? Ainakin puhui teemasta jossain yhteydessä.
On sanonut, että käytettiin testeissä ja ei tullut diagnoosia. Eli ei ole ADHD:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uutta tietoa
joo, mun parikymppinen poika on diagnosoinut itselleen keskittymishäiriön, adhd:n ja monta muutakin kirjainyhdistelmää. Kaikki ihan vain googlen kautta.
Toivottavasti sun suhtautuminen asiaan on vähän parempi, kuin viestissä annat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanonut, että on adhd kaveri ilman diagnoosia, sanasta sanaan näin. Myös sanonut, että tästä johtuen jotkut jutut saattaa unohtua helposti.
uutta tietoa