Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Bojanin Just kidding ja I don't need followers, I need listeners. Niin just! Tosin en silti ihan tajua, että as long as you are here everything's okay, eihän me sitä musaa instals kuunnella, kun siellä on just ne followers.
Mul tuli vähän kyllä sellainen käsitys tuosta että ehkä siinä oli totuuden siemen. Oli kuitenkin huomannut seuraajamäärän ja päättänyt kommentoida. K ei oo ikinä laittanut mitään vastaavaa, koska hän ei välitä pätkääkään.
B välittää. Vaikka muuta väittää.
Joo, tämä. B on kaikesta huolimatta selvästi herkempi ja taipuvainen ahdistukseen toisin kuin K (herkkä eri tavalla, ei sitä kiinnosta Instaseuraajien määrä pätkän vertaa). Kyllähän se näkyi jo silloin kun B deaktivoi Instansa, että tietoisesti tai ei, niin hän asettaa vaatimuksia itselleen somen mukaan. Saa nähdä, kuinka kauan hän jaksaa tällä kertaa pyörittää omaa tiliään. Eihän se selvästi kovin hyvää hänelle tee. :/
Mäkin ajattelin samaa, et mahtaako jaksaa tai kestää tota somen mukana tuomaa painetta. Totta kai sitä kiinnostaa seuraajat, ja pahoittaa mielensä/stressaantuu jos luvut putoaa, se on kuitenkin myös niin nuorikin vielä (ei se K nyt sekään vanha ole), mut nykyään vaan merkitystä niin paljon näillä jutuilla.
Toivon, että viime kesän episodi sai hänet asettamaan asiat perspektiiviin ja osaisi olla ahdistumatta asioista niin paljon. K:llakin tippuu koko ajan seuraajat pikku hiljaa, se on ihan odotettavaa kun viisuista alkaa olla jo aikaa. B:llä sama juttu. Heidän ydinfanikunta tuskin heitä hylkää, mutta satunnaiset viisujen aikaiset seuraajat tippuu pois.
Toisaalta NT:n kautta on varmaan tullut paljon uusia seuraajia, esim. täällä yksi! 😊
Kehtasin alkaa seurata Bojania, bändiä ja sen jäseniä vasta viime viikonlopun jälkeen, kun meni liian työlääksi muuten pysyä kärryillä. Tiedän että vähön säälittävää tuo kehtaamisasia, mutta näin se menee kun tuota ikää on vähän enemmän kuin JOn normifaneilla.Mulla on ikää tosi paljon. Olin taas ehtinyt unohtaa, että osa työkavereista seuraa mua instassa ja siellä mulla näkyy miljoona Jokereihin liittyvää tiliä seurattavissa. Välillä mä kohentelin seurattavieni joukkoa ja lisäilin sinne joitakin yleisesti arvostettuja ja ikäihmiselle sopivia tilejä. Luulen, että aika moni mun tutuista jo tietää, että mulla on näitä erikoisia mielenkiinnon kohteita.
Anteeksi, mutta naurattaa tuo ajatus, että hämäyksen vuoksi lisäät Joksu-tilien väliin seurattaviin jotain Jari Sillanpää, Iltalehti, Tangomarkkinat, A-studio -tyyppisiä tilejä. :D
No mulla on kyllä Musiikkitalo, Ateneum, Ooppera - tyyppisiä tilejä, joita itse asiassa on ihan kiva seurata. Noi sun mainitsemat ei ole tulleet mieleen😄a-studio vielä menisi. Sun mainitsemia työkaverit kyllä ihmettelisivät enemmän kuin jokeripoikia.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.
T: Viisugay
Tunnustan olevani yksi ja kirjoittelen myös minificcejä muiden kommenttien lisäksi 👋
Janhan on useita kertoja puhunut tulevista kumppaneista tyyliin "he or she", toki voi olla vain aktiivinen ally, mutta moni saa hänestä kyllä biviboja. :)
Vierailija kirjoitti:
Watafak :D https://twitter.com/planetorbar/status/1705996259839156658
ihanat toi worse- kommentti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Joo se on priceless se live 💙💚, mun täytyy tunnustaa että olen katsonut sitä kymmeniä kertoja päivässä, hullu kun olen! 😅 No kai tämäkin joskus menee ohi, mutta toivottavasti ei ihan liian pian.
Vaikka se live onkin B&K live kuten aiheellisesti sanoit, niin musta on ihana tarkkailla myös muita bändin jäseniä ja Häärijää siinä ja heidän mikroilmeitään. Esim. se kuuluisa Krisin katse ja pieni pieni hymynkare, kun B ottaa Ljubav-asian puheeksi. Samoin Janilla on aika ihania ilmeitä ja katseita sekä myös kommentteja Ljubav-keskustelun aikana.
Ja entäpä se kun B lukee best boyfriends ja Jan sanoo heti että Yes. Tullut jopa mieleen että entä jos Jan onkin Kn og. ykkösfani ja nykyisin suurin shippaaja (ainakin bändin sisällä, meitähän ei kukaan voita!! 😅) Onko tätä asiaa pohdittu täällä koskaan aiemmin?
Janhan on monen mielestä bändin eniten gay/bi tai ainakin lähettää sellaisia viestejä + Nace bromance. Ja kun muistelee sitä ekaa? Prepartyä niin Jan on se joka esittelee bändin jäseniä Koolle. My name is Jan and this is Bojan. Muistatte varmaan sen videon?
Loppu on tietysti historiaa: kun B ja K yhteys löytyi, ei siihen ollut sitten kenelläkään koko viisuissa enää mitään tsänssiä päästä väliin, vaikka yrittäjiä oli (Itävallan tytöt, Luke Black jne.).
Ja vielä viimeinen hurja spekulaatio: entä jos Bojanilla ja Janilla onkin ollut jossain vaiheessa jotain pientä meneillään ja Nace on Janille vain turvallinen kanava purkaa sitä jännitettä? Oletuksena siis että N pesunkestävä hetero ja B ja Jan jotain muuta. Muistan että JOn keikalla (ei NT) on nähty B+ J pusu SUULLE! laittakaa linkkiä jos löydätte, sekin klippi varmasti pyörii Tumpussa. Ja toinen klassikko mikä kaikkien pitäisi nähdä on kyllä se lentokoneessa nukkuva Jan ja B:n hothothot ilmanuolaisu
Että en yhtään pane pahakseni jos joku jaksaisi kaivaa sen 🔥🔥🔥
Ja lopuksi vielä: En tarkoita että Jan olisi mustis Blle Ksta, päinvastoin. On varmaan sen Turun keikkamatkan jälkeen ihan tyytyväinenkin että hänen ei tarvitse yrittää olla Bn asemassa hulluttelemassa tikutakuna ympäriinsä! 😅😅(ei sellaista skenaariota yksinkertaisesti ole olemassakaan). Mutta noin muuten mielenkiintoisia ajatuskulkuja vaan heräsi.
Pahoitteluni pitkästä horinasta!
Tällaisia on kiva lukea!!! Kiitos 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko case valokuvaaja T:stä kuulunut uutta? Oli ainakin discordissa sanonut ettei välttämättä kuvauslupia enää saa kukaan
Jodelin mukaan kuuluu tähän eliittikerhoon, jossa noin 40 henkeä faneja, joiden tehtävä on haukkua lähinnä muita faneja ja siellä on jatkanut myös mesoamistaan ilmeisesti. Sen verran toksiselta paikalta kuulostaa, että huh.
Oho! Onko kellään tietoa mitä niissä viesteissä on mesonnut?
Leviää kuulemma kyllä screenshotteja ilmeisesti nyt parin ryhmään kuuluvan taholta, mutta en ole nähnyt näitä itse. Järkyttävintä oli kuulla se, että siellä harrastetaan muiden fanien salakuvaamista ja ruotimista. Yököttävää kiusaamista ja sitten kehtaavat kutsua itseään fanien eliitiksi. Luulisi tietävän, mitä mieltä ihan K itsekin esimerkiksi ois tuollaisesta touhusta.
Häärijä ja Kris taisi lähteä siitä heidän söpöstä yhteiskuvasta
Minusta on ihana, että Martin on tykännyt K Joksu postista ja jakaa myös SSOL kamaa stooreissaan. Ja en shippaa Martinia vaan tuntuu todella hienolta ystävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D
Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.
Mä en oo ikinä katsonut mun läheistä kaveria (saatikka veljeä) sillee, kun B katsoo Jtä tossa livessä.
Se ljuba-video oli kyllä jotain niin kaunista, että harvoin sellaista näkee. Bojanin pehmeä ääni, katse ja katsekontakti, joka niillä oli Kärtsän kanssa, saa kyllä kylmät väreet aikaiseksi. Etenkin kun vertaa videoon, jossa opettaa samaa sanaa Alessandralle Oslossa. Siinä ei ollut minkäänlaista tunnetta mukana.
Viisugay: Kiinnostaisi tämänhetkinen näkemyksesi tämän palstan päähenkilöiden väliseen juttuun? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko Blind Channel tulossa lapin yksityis keikalle mukaan vai ei????
Ei ku minä ja Olavi.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.
Mä joudun varmaan ottamaan tästä osaksi syyt niskoilleni, anteeksi. Eilen pingottui pää ainakin siihen malliin, että uhkasin kirjoittaa täyspitkän Hris-fikin ao3:een.
(Terveisin äskeisen "hellän ljubavin lausumisella naimisiin"-kommentin kirjoittaja, eli mun aivot vaihtelee kyllä romantiikasta pervoiluun ihan kellonajan mukaan...)
Vierailija kirjoitti:
Tosta et B lukee sen best boyfriends kommentin ja eikö vielä vilkaise K:n ihan kuin jotain vahvistusta hakien huomaa mun mielestä sen että B on tosi paljon vapautuneempi kuin aiemmin, ei varmasti olisi vielä siellä kesäkuun puolella lukenut tommosia kommentteja kun yritti häivyttää tuota keskustelua.
Ja tuo jaksaa hämmästyttää mua, että monen mielestä Jan olis gay/bi. Mun mielestä hän on niin hetero kuin olla ja voi näin hänet livenä myös tosi lähietäisyydeltä, mitään muita kuin hetskuviboja en saanut. B onkin ihan eri juttu.
Nyt tulee kiire lähteä töihin. Sanon vaan sen verran, että myös minua luullaan joskus heteroksi. Ei aina kannata tehdä päätelmiä sen ulkoisen habituksen, käytöksen jne. perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yksityiskeikka?
Palstanaudat ja JO yhdessä Lapissa 🐄💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D
Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.
Mä en oo ikinä katsonut mun läheistä kaveria (saatikka veljeä) sillee, kun B katsoo Jtä tossa livessä.
Se ljuba-video oli kyllä jotain niin kaunista, että harvoin sellaista näkee. Bojanin pehmeä ääni, katse ja katsekontakti, joka niillä oli Kärtsän kanssa, saa kyllä kylmät väreet aikaiseksi. Etenkin kun vertaa videoon, jossa opettaa samaa sanaa Alessandralle Oslossa. Siinä ei ollut minkäänlaista tunnetta mukana.
Tuntui, että A:n kanssa Bojan oli jopa vähän kärsimätön, että no arvaa nyt. Kun taas K:n kanssa ois varmaan arvuutellut tunnin kunnes oikea vastaus olisi löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: ViisugayMä joudun varmaan ottamaan tästä osaksi syyt niskoilleni, anteeksi. Eilen pingottui pää ainakin siihen malliin, että uhkasin kirjoittaa täyspitkän Hris-fikin ao3:een.
(Terveisin äskeisen "hellän ljubavin lausumisella naimisiin"-kommentin kirjoittaja, eli mun aivot vaihtelee kyllä romantiikasta pervoiluun ihan kellonajan mukaan...)
😉😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yksityiskeikka?
Se lapissa tapahtuva Blicd Channelin, Käärijän ym. yksityis keikka meille palstalaisille...oli eilen puhetta, onko muisti mennyt?
Ei mitään Blind Channelia sinne, tulee liian kalliiksi! Mieluummin 1 yksityiskeikka naudoilla ja sit julkisesti JO vaikka viikoksi sinne Hulluun Poroon tai mikä siellä nyt onkaan isoin keikkapaikka. 😊
Mistä niitä screenshotteja löytää siitä eliitti ryhmästä? Onko ne niitä Tiian viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Viisugay: Kiinnostaisi tämänhetkinen näkemyksesi tämän palstan päähenkilöiden väliseen juttuun? :)
Koitan muistaa asian illalla, jos ehdin tänne.
Siihen en osaa vastata, mutta Kris saa osin syyttää kyllä itseään, mitäs oli instastoorissaan nimennyt itsensä Hrisiksi 😂