Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109441/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Etenkin kun tämä sama keskustelu käytiin A:n kanssa pari päivää aiemmin ja... noh, onhan siinä eroa kuin yöllä ja päivällä. Sekä korostuu se, miten Jure ja Kris taustalla suhtautuu kauniiseen ja hauskaan naiseen versus B.

Vierailija
109442/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Mua ehkä vähän jopa yllätti toi, että kun Tavastian Ylen haastattelussa oltiin niin friendship ja brothers yms ja sit toi instalive ei nyt sit ihan taas enää näyttänyt siltä. Että päivässä oli tapahtunut aika paljon :D

Päivän paras 💖💖💖

Ihmiset tulkitsee asioita eri lailla. Mulle live oli jatkumoa kaikelle muullekin NT kontentille eli hyviä, läheisiä kavereita ovat, joilla kemiaa ja hyvä meno keskenään. Mun silmään livessä ei ollut mitään erityisen romanttista vaan sama touhotus menossa.

En kiistele muusta mutta tarjoan yhden vastaväitteen: mä en pääse nimittäin yli siitä "ljubav"-keskustelusta liven aikana. Jos kukaan katsoisi mua tuolla tavalla silmiin ja yhtä hellästi lausuisi "ljubav" niin, ettei siinä tarvitse edes yhteistä kieltä ymmärtääkseen, karkaisin kyllä välittömästi naimisiin sen henkilön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109443/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin nää kaikki gayt katosi yhtäkkiä yhdessä RR:n kanssa. Samalla oven avauksella.

Just saying.

Sori kaikille hyville tyypeille täällä, mutta nyt alkoi jo tää v****aan.

Olin täällä viimeksi lauantaina, koko ajanko täällä pitäis olla? Tiedoksi vaan sullekin että lapsuudenystävä kuoli lauantai aamuna joten ei oo paljon napannut täällä kirjoitella.

Täällä on h elvetin hyviä tyyppejä niin anonyymeinä, kuin myös nimimerkillä, niin ulkomaalaisia kuin suomalaisia. Ja sitten oot sinä ja sun tyyppiset jotka ei tuo tänne palstalle mitään muuta kun pahaa mieltä.

Tule tekemään päivä mun työtä, jossa melkein joka päivä näet kuolemaa ja onnettomuuksia,ihmisiä kaikista heikoimmillaan. Tuollaisen jälkeen kaipaa tällaista palstaa ja hauskanpitoa täällä, ei tuota uskomatonta peen jauhamista.

Ja oot kyllä tosi huono ihmistuntija ja viestien lukija jos et erota noita eri nimimerkkien kirjoitustyylejä. Sun tyylis kyllä erottaa.

Hyvää viikkoa ja nyt treeneihin.

Laitetaan illalla listaa.

T. Lista gay 26 vuotias homo josta ei rouvaa saa tekemälläkåän ja jonka nimimerkin on palstalainen keksinyt

Voimia ja jaksamisia palstaveli.💚

Kunnioitan myös uravalintaansa, itsestäni ei olisi tuollaiseen ammattiin.

Itse kirjoittelin tänne viikonloppuna ilman nimimerkkiä, koska joskus on vain parempi antaa sen pölyn laskeutua. Eilen en ollut palstalla ollenkaan. Ihmisillä on kuitenkin työt, ihmissuhteet ja harrastukset, joten harva täällä kokoajan on. Sitten kuitenkin jotakin positiivista. B ja K, näiden kahden yhdessäolo on legendaarista. Se koukuttaa sen verran, että sitä yhteistä matka, kokki tai ihan mitä tahansa ohjelmaa, kun joku heistä keksisi tehdä. Nyt täytyy lähteä iltavuoroon. Hauskaa päivää kaikille! Viisu ei lähde palstasta, eikä palsta Viisusta.

T: Viisugay

Kiva ettet ole hylännyt meitä! Olit siis keikoilla? :)

Vierailija
109444/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ...kuvaavaa kyllä tuo Kärtsän Madame Cykan seuraus. Onko siis bongattu milloin tämä tapahtui?

Eilen illalla näin ainakin ekan kerran, kun K oli jakanut hänen tililtä stooreihin noi Kris hommat.

Vierailija
109445/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on priceless se live 💙💚, mun täytyy tunnustaa että olen katsonut sitä kymmeniä kertoja päivässä, hullu kun olen! 😅 No kai tämäkin joskus menee ohi, mutta toivottavasti ei ihan liian pian.

Vaikka se live onkin B&K live kuten aiheellisesti sanoit, niin musta on ihana tarkkailla myös muita bändin jäseniä ja Häärijää siinä ja heidän mikroilmeitään. Esim. se kuuluisa Krisin katse ja pieni pieni hymynkare, kun B ottaa Ljubav-asian puheeksi. Samoin Janilla on aika ihania ilmeitä ja katseita sekä myös kommentteja Ljubav-keskustelun aikana.

Ja entäpä se kun B lukee best boyfriends ja Jan sanoo heti että Yes. Tullut jopa mieleen että entä jos Jan onkin Kn og. ykkösfani ja nykyisin suurin shippaaja (ainakin bändin sisällä, meitähän ei kukaan voita!! 😅) Onko tätä asiaa pohdittu täällä koskaan aiemmin?

Janhan on monen mielestä bändin eniten gay/bi tai ainakin lähettää sellaisia viestejä + Nace bromance. Ja kun muistelee sitä ekaa? Prepartyä niin Jan on se joka esittelee bändin jäseniä Koolle. My name is Jan and this is Bojan. Muistatte varmaan sen videon?

Loppu on tietysti historiaa: kun B ja K yhteys löytyi, ei siihen ollut sitten kenelläkään koko viisuissa enää mitään tsänssiä päästä väliin, vaikka yrittäjiä oli (Itävallan tytöt, Luke Black jne.).

Ja vielä viimeinen hurja spekulaatio: entä jos Bojanilla ja Janilla onkin ollut jossain vaiheessa jotain pientä meneillään ja Nace on Janille vain turvallinen kanava purkaa sitä jännitettä? Oletuksena siis että N pesunkestävä hetero ja B ja Jan jotain muuta. Muistan että JOn keikalla (ei NT) on nähty B+ J pusu SUULLE! laittakaa linkkiä jos löydätte, sekin klippi varmasti pyörii Tumpussa. Ja toinen klassikko mikä kaikkien pitäisi nähdä on kyllä se lentokoneessa nukkuva Jan ja B:n hothothot ilmanuolaisu

Että en yhtään pane pahakseni jos joku jaksaisi kaivaa sen 🔥🔥🔥

Ja lopuksi vielä: En tarkoita että Jan olisi mustis Blle Ksta, päinvastoin. On varmaan sen Turun keikkamatkan jälkeen ihan tyytyväinenkin että hänen ei tarvitse yrittää olla Bn asemassa hulluttelemassa tikutakuna ympäriinsä! 😅😅(ei sellaista skenaariota yksinkertaisesti ole olemassakaan). Mutta noin muuten mielenkiintoisia ajatuskulkuja vaan heräsi.

Pahoitteluni pitkästä horinasta!

Vierailija
109446/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109447/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko case valokuvaaja T:stä kuulunut uutta? Oli ainakin discordissa sanonut ettei välttämättä kuvauslupia enää saa kukaan

Jodelin mukaan kuuluu tähän eliittikerhoon, jossa noin 40 henkeä faneja, joiden tehtävä on haukkua lähinnä muita faneja ja siellä on jatkanut myös mesoamistaan ilmeisesti. Sen verran toksiselta paikalta kuulostaa, että huh.

Vierailija
109448/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana toi Bojanin Just kidding ja I don't need followers, I need listeners. Niin just! Tosin en silti ihan tajua, että as long as you are here everything's okay, eihän me sitä musaa instals kuunnella, kun siellä on just ne followers. 

Mul tuli vähän kyllä sellainen käsitys tuosta että ehkä siinä oli totuuden siemen. Oli kuitenkin huomannut seuraajamäärän ja päättänyt kommentoida. K ei oo ikinä laittanut mitään vastaavaa, koska hän ei välitä pätkääkään.

B välittää. Vaikka muuta väittää.

Joo, tämä. B on kaikesta huolimatta selvästi herkempi ja taipuvainen ahdistukseen toisin kuin K (herkkä eri tavalla, ei sitä kiinnosta Instaseuraajien määrä pätkän vertaa). Kyllähän se näkyi jo silloin kun B deaktivoi Instansa, että tietoisesti tai ei, niin hän asettaa vaatimuksia itselleen somen mukaan. Saa nähdä, kuinka kauan hän jaksaa tällä kertaa pyörittää omaa tiliään. Eihän se selvästi kovin hyvää hänelle tee. :/

Mäkin ajattelin samaa, et mahtaako jaksaa tai kestää tota somen mukana tuomaa painetta. Totta kai sitä kiinnostaa seuraajat, ja pahoittaa mielensä/stressaantuu jos luvut putoaa, se on kuitenkin myös niin nuorikin vielä (ei se K nyt sekään vanha ole), mut nykyään vaan merkitystä niin paljon näillä jutuilla.

Toivon, että viime kesän episodi sai hänet asettamaan asiat perspektiiviin ja osaisi olla ahdistumatta asioista niin paljon. K:llakin tippuu koko ajan seuraajat pikku hiljaa, se on ihan odotettavaa kun viisuista alkaa olla jo aikaa. B:llä sama juttu. Heidän ydinfanikunta tuskin heitä hylkää, mutta satunnaiset viisujen aikaiset seuraajat tippuu pois.

Toisaalta NT:n kautta on varmaan tullut paljon uusia seuraajia, esim. täällä yksi! 😊

Kehtasin alkaa seurata Bojania, bändiä ja sen jäseniä vasta viime viikonlopun jälkeen, kun meni liian työlääksi muuten pysyä kärryillä. Tiedän että vähön säälittävää tuo kehtaamisasia, mutta näin se menee kun tuota ikää on vähän enemmän kuin JOn normifaneilla.

Mulla on ikää tosi paljon. Olin taas ehtinyt unohtaa, että osa työkavereista seuraa mua instassa ja siellä mulla näkyy miljoona Jokereihin liittyvää tiliä seurattavissa. Välillä mä kohentelin seurattavieni joukkoa ja lisäilin sinne joitakin yleisesti arvostettuja ja ikäihmiselle sopivia tilejä. Luulen, että aika moni mun tutuista jo tietää, että mulla on näitä erikoisia mielenkiinnon kohteita.

Anteeksi, mutta naurattaa tuo ajatus, että hämäyksen vuoksi lisäät Joksu-tilien väliin seurattaviin jotain Jari Sillanpää, Iltalehti, Tangomarkkinat, A-studio -tyyppisiä tilejä. :D

Vierailija
109449/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ...kuvaavaa kyllä tuo Kärtsän Madame Cykan seuraus. Onko siis bongattu milloin tämä tapahtui?

Viime yönä 😂

Vierailija
109450/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Blind Channel tulossa lapin yksityis keikalle mukaan vai ei????

Vierailija
109451/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa, että kukaan Jokereista tai edes heidän virallinen tili ei seuraa tota Madamea, mut Kärtsä se ei halua jäädä paitsi mistään B-jutuista 😅

Voi Jere.

Vierailija
109452/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa on se koko asetelma! K Bulbasaur pipossaan katselee söpösti ylöspäin ja B hellästi alaspäin ja muut hymyilee ympärillä.

Hauska hetki olis myös, kun Härtsän peruukkia pörröteltiin 😊

Ne on jotenkin niin perhe. Familia. 💖

Vierailija
109453/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109454/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko case valokuvaaja T:stä kuulunut uutta? Oli ainakin discordissa sanonut ettei välttämättä kuvauslupia enää saa kukaan

Jodelin mukaan kuuluu tähän eliittikerhoon, jossa noin 40 henkeä faneja, joiden tehtävä on haukkua lähinnä muita faneja ja siellä on jatkanut myös mesoamistaan ilmeisesti. Sen verran toksiselta paikalta kuulostaa, että huh.

Oho! Onko kellään tietoa mitä niissä viesteissä on mesonnut?

Vierailija
109455/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kuka teistä keksi tuon Häärijän ja Krisin. Ei juma sentään.🤣 Nyt meinasi tämä homo pudota penkiltä.

T: Viisugay

Vierailija
109456/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yksityiskeikka?

Vierailija
109457/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti päivän paras kommentti 💖💖💖

Vierailija
109458/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Käärijä on alkanut seurata madame cykaa. Selkeä syy on tietenkin se, että sieltä löytyy eniten Bojanin kuvia 💕

Hän on varmaan innoissaan Suomen reissun jälkeen.

Siis tarkoitin että Madame Cyka on varmasti innoissaan Suomen reissun jälkeen. Tapasi pojat Kampissa, pääsi ainakin 2 konserttiin ja nyt @paidatonriehuja jakanut hänen kuvia ja alkanut seuraamaan instassa.

Olen löytänyt hänet Twitteristä. Taitaa ihan olla joksujen super fani. Espanjalainen 26v. nainen.

Vierailija
109459/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yksityiskeikka?

Se lapissa tapahtuva Blicd Channelin, Käärijän ym. yksityis keikka meille palstalaisille...oli eilen puhetta, onko muisti mennyt?

Vierailija
109460/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta et B lukee sen best boyfriends kommentin ja eikö vielä vilkaise K:n ihan kuin jotain vahvistusta hakien huomaa mun mielestä sen että B on tosi paljon vapautuneempi kuin aiemmin, ei varmasti olisi vielä siellä kesäkuun puolella lukenut tommosia kommentteja kun yritti häivyttää tuota keskustelua.

Ja tuo jaksaa hämmästyttää mua, että monen mielestä Jan olis gay/bi. Mun mielestä hän on niin hetero kuin olla ja voi näin hänet livenä myös tosi lähietäisyydeltä, mitään muita kuin hetskuviboja en saanut. B onkin ihan eri juttu. 

Ketju on lukittu.