Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kyse on tasan trolleista, nyt on jopa aitoa ikävä
Varo mitä manaat, ilmaisin saman useampi sivu sitten ja surkea meno vain kiihtyi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieköhän Kärtsä kattonut sitä Jokereiden saamaa lahjamäärää ja tajunnut asian. 😂💚
Ulkkisfanit kyllä pettyy, kun moni on varmasti jo nyt ollut K:lle väsäämässä ties mitä lahjaa. :D Kiinnostaisi kanssa tietää, paljonkohan lahjoja Joksut sai yhteensä kiertueen aikana? Pari matkalaukullista?
Oon vähän ihmetellyt, kun Jokerit ei ole maininneet mitään lahjoista mitä saaneet Nordic Tourilla. En itse antanut mitään, mutta moni muu näin teki. UK kiertueen jälkeen kuitenkin kiittelivät faneja kaikista ihanista lahjoista. Olisiko niitä tullut nyt liikaa, eivätkä saaneet vietyä kaikkia edes kotiin? Toisaalta ihan hyvä käytäntö, ettei lahjoja vietäisi kuin korkeintaan jotain kirjeitä, ettei kerry liikaa roinaa, jota he eivät kuitenkaan pysty käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Lieköhän Kärtsä kattonut sitä Jokereiden saamaa lahjamäärää ja tajunnut asian. 😂💚
Voin kuvitella, miten Joksut sai niin paljon lahjoja, että Boitsu jätti puolet niistä Kärtsän hotellihuoneeseen ja Kärtsä oli että ööööeeeeeiivv it t u. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe mitään samaa Bojanin isässä. Tai siis Bojanissa kuin isässään. Liekö enemmän äitinsä näköinen. Ihan vaan totean tämän.
Minusta hänellä on isänsä silmät ja myös tavassa puhua jotain samaa.
Siskonsa on kyllä kaunotar.
VAROITUS: Seuraava sisältö voi loukata herkkiä.
Bojanilla on kyllä niin täydelliset geenit kuin ihmisellä voi olla. Saisinpa jostakin hänen sperm aansa.
Ulkonäön ja lahjakkuuden suhteen kyllä. Hänen terveydentilastaan vaikea sanoa, kun ei tunne ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä nyt joku tai joitakin aivan uusia lukijoita? Kun joku ei kestä että täällä on sek siaktien kuvailua ja ihmettellään että täällä on hui kauhistus sentään 50 vuotiaita ja kuolataan ties ketä. On ollut jo kuukausia meno samanlaista ja monta ikägalluppiakin sinä aikana ja muutenkin on kirjoiteltu minkä ikäisiä ollaan. Tuleeko nämä nyt yllätyksenä juuri tänä kyseisenä maanantaina?
Ja sitten vielä tuo että keksikää jotkut peitenimet. Huoh kun sekin aika oli ja sekään ei kelvannut vaan ketju poistatettiin.
Ehkä se kyse alkaa nyt olla siitä että enemmän tajutaan että noiden välit on ihan ystävyyttä. Instassa se parittaminen on lähestulkoon loppu. Tumbler nyt on tumbler, siellä varmaan tehdään hidastuksia maailman tappiin.
Selittää korkeintaan yhden noista mutta ei iän kauhistelua, ties kenen kuolausta ja peitenimijuttua.
Voidaanko keskittyä hetki siihen et Kärtsä on taas ilman housuja kun sillä on toi paita päällä. Näkyy siinä vaiheessa, kun kuvaa Härtsän "kokkailuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko keskittyä hetki siihen et Kärtsä on taas ilman housuja kun sillä on toi paita päällä. Näkyy siinä vaiheessa, kun kuvaa Härtsän "kokkailuja".
Miksei näistä kahdesta koskaan shippailla, nehän on käytännössä aina yhdessä kuin paita ja peppu.
Löytyy niistä jonkin verran fikkejä, mutta seksuaalinen ja romanttinen kemia on mun mielestä pyöreä nolla. Ei ihme, ettei innosta porukkaa. Jopa Kris/Härtsä on kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bn ig-storyssa neulottu pipo nyt Magnifico-papan päässä 😂
Kuka se pappa muuten on?
Aasinsiltana: miltähän Boitsun isä muuten näyttää? En hetkeäkään usko, että olis tuo herra kuvassa, mutta kovasti kiinnostelisi nähdä kuva. Ajatelkaa että se saattaa olla melko nuorikin vielä, 47-55 välillä veikkaan!!
LadySLO varmaan tietäisi, mutta hän on ehkä hylännyt meidät tämän kaiken nega mayheimin vuoksi. Toivottavasti ei ole.
Ja tästä saa ankeuttajat lisää syitä mielensäpahoittamiseen: kohta turmellaan jo Bojanin isäkin kauhealla s eksipakottamisella!! 😂😂 Onko kukaan enää turvassa kun kiimaiset naudat mylvivät???!! 😂😂 (huumoria)
Thanks, I knew I could count on you with this! And I was too lazy to search myself. He looks very friendly, sweet and nice but is waaaaay too old, so I'll stay team Bojan (& Käärijä) still. Although I'm 50 years myself, so probably closer to his age than Bojan's. :D :D
50?
Niin? Ongelma oli mikä?
ikä.
Olisiko B enemmän äitinsä näköinen. Mä en näe yhdennäköisyyttä. yleensä näkyy, vaikka ovat eri ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää kun ficeissä nauretaan seksin jälkeen. Musta se on jotenkin todellisuudelle vierasta ja pinnallista, ei oo sit kummosen räjäyttävä kyyti ollu. . Raukeahan siinä on ja tyyni.
Tai sit meitä vaan on moneen junaan.
Minä en epäile yhtään, että Bojan ja Kärtsä pystyisivät nauramaan ihan missä vain tilanteessa. :D
Mä en oo ihan niin varma, onko J siviilissä samanlainem kestonauravainen härdellinpyörittäjä. Voi olla hyvinkin vähän vakavampi mies.
Siks toi ainainen hekotuksentyöntäminen ficciin joka paikkaan vähän töksähtää mulle. Vie emotionaalista uskottavuutta pois.
Eikä poistuko ne Hojan ja Kris/Jure jututkin, nehän oli hauskoja?
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ KYLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näistä kahdesta koskaan shippailla, nehän on käytännössä aina yhdessä kuin paita ja peppu.
AO3:ssa kyllä shippaillaan myös Kärtsää ja Härtsää. Yhdessä ficissä oli myös Bojan kolmantena pyöränä, tosin se ilmeisesti jäi kesken ennen kuin yhtään mitään ehti tapahtua. :P
Kyllä muutkin viisukaverit huomasi K ja B kemian ja omanlaatuisen yhteyden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niistä jonkin verran fikkejä, mutta seksuaalinen ja romanttinen kemia on mun mielestä pyöreä nolla. Ei ihme, ettei innosta porukkaa. Jopa Kris/Härtsä on kiinnostavampi.
Ne on kuin vanha aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla muutama ficci näistäkin ao3, itselle ei uppoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää kun ficeissä nauretaan seksin jälkeen. Musta se on jotenkin todellisuudelle vierasta ja pinnallista, ei oo sit kummosen räjäyttävä kyyti ollu. . Raukeahan siinä on ja tyyni.
Tai sit meitä vaan on moneen junaan.
Minä en epäile yhtään, että Bojan ja Kärtsä pystyisivät nauramaan ihan missä vain tilanteessa. :D
Mä en oo ihan niin varma, onko J siviilissä samanlainem kestonauravainen härdellinpyörittäjä. Voi olla hyvinkin vähän vakavampi mies.
Siks toi ainainen hekotuksentyöntäminen ficciin joka paikkaan vähän töksähtää mulle. Vie emotionaalista uskottavuutta pois.
Vakavampi ja asiallisempi on, keskustelin nimittäin Jeren kanssa perjantaina. Mutta pilke silmäkulmassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Poistelija tehnyt pitkän vuoron palstan sulkeutumisen jälkeen, kun kaikki hauskat ja vähänkään seksiin viittaavat jutut pitänyt poistella.
Vierailija kirjoitti:
No höh. Jollain mennyt todella tunteisiin. Jos jollain on tallessa noita viestejä, laittakaa vaan uudestaan tänne!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutkin viisukaverit huomasi K ja B kemian ja omanlaatuisen yhteyden
Kummallista, että Wiwibloggs tai muutkaan viisusivustot eivät ole innostuneet aiheesta ja heidän kemioistaan yhtään.
VAROITUS: Seuraava sisältö voi loukata herkkiä.
Bojanilla on kyllä niin täydelliset geenit kuin ihmisellä voi olla. Saisinpa jostakin hänen sperm aansa.