Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107701/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marraskuussa Sloveniassa:

B: Jere, take me. Now. I have waited so long, I am crazy for you.

K: But what happens after this? Can sex ruin our friendship?

B:Well, it worked quite well with Nace and Jan...

K: Watafak? Seriously?

B: Yes, it was in Dublin, too much booze... you know.

K. Ok, at  least its was not Kris and Haarija.

B: Well, now that you mentioned it... I have some gossip to tell.

Mä repesin tälle totaalisesti. Ehkä tämä on sitä kuuluisaa sarkasmia, mikä ei uppoa kaikkiin.

Juu, tässä oli ficci jossa hauska loppukoukku eikä pelkkä yes. Tykkäsin. 👍

Vierailija
107702/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on aloitus, jossa kerrotaan, että perheenisä luki Hesessä K&B fiilistelyketjua.🤣 Provo varmaan, mutta huvitti hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107703/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha Kta on täällä kivittää siitä, ettei tägännyt Tiiaa, kun K itse oli saanut väärää tietoa. Korjasi kyllä asian.

Sen jälkeen Tiialta ja muilta kuvaajilta tosin olisi pitänyt kysyä lupa vielä erikseen.

Vierailija
107704/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia haukkunut Miken kuvat, kuvausvälineet ja etuoikeuden olla mukana Kn keikoilla kuvaamassa, koska on veli. Nämä luin Jodelista just, joten ihan satavarma ei voi olla.

Oon nähnyt nuo keskustelut somessa mutta yksikään puhujista ei ollut tö. Olisiko ollut Facebookin Käärijä-ryhmä ja nyt rikkinäinen puhelin laulaa ja tö ollaan heittämässä bussin alle...

Minä ainakin olen discordissa nähnyt Tiian negatiiviset kommentit Mikestä

Vierailija
107705/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko jonkunlainen anteeksipyyntö?

Jos puhut Tiian stoorista, kuulostaa kyllä päinvastaiselta.

Vierailija
107706/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CxjL6f6Nhoy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tähän väliin vähän hemmetin hyvännäköistä Bojania

Vierailija
107707/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yikes.. nyt kannattaisi pitää suu supussa ja jatkaa elämää :O 

Vierailija
107708/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Öhmanin Instastory...

Eli Tiian puolustajat varmaankin pommittaneet K:ta oikealta ja vasemmalta tägäysten puuttumisesta, siihen päälle vielä perheenjäsenen haukkumiset ja hirttänyt kunnolla kiinni. Lisäksi saattaa olla jo pidemmältä ajalta kertynyttä painetta ja stressiä taustalla vaikuttamassa.

Ja K:n fanit hyökkäsi sitten K:n puolesta Tiian kimppuun. 

Vierailija
107709/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Aivan totta, näkyvyyshän se on ammattilaiselle paras kiitos. Ei kun....

Ei kenenkään sellaiseen tarvitse suostua, vaikka K onkin pyhä lehmä.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Ei, mutta on velvoitettu kysymään luvat kuvien käyttämiseen varsinkin noin isolla tilillä.

Vierailija
107710/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi elokuussa jo Tiian kirjoittamista kommenteista screenshotteja. Fakta on, et Mikkeä se on haukkunut.

Vierailija
107711/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Öhmanin Instastory...

Eli Tiian puolustajat varmaankin pommittaneet K:ta oikealta ja vasemmalta tägäysten puuttumisesta, siihen päälle vielä perheenjäsenen haukkumiset ja hirttänyt kunnolla kiinni. Lisäksi saattaa olla jo pidemmältä ajalta kertynyttä painetta ja stressiä taustalla vaikuttamassa.

Ja K:n fanit hyökkäsi sitten K:n puolesta Tiian kimppuun. 

No niin siinä käy kun julkisesti kritisoi julkkista... Ei ole kiva kummallekaan 

Vierailija
107712/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marraskuussa Sloveniassa:

B: Jere, take me. Now. I have waited so long, I am crazy for you.

K: But what happens after this? Can sex ruin our friendship?

B:Well, it worked quite well with Nace and Jan...

K: Watafak? Seriously?

B: Yes, it was in Dublin, too much booze... you know.

K. Ok, at  least its was not Kris and Haarija.

B: Well, now that you mentioned it... I have some gossip to tell.

Ei, ei, ei ja vielä kerran EI. Ette ala upeaa Krisiä nyt parittaan Häärijälle. Oikeesti. Ei.

Älä provosoi heitä.😂 Kris ja Häärijä, ai kauhea sentään.

Täytyy kyllä myöntää, että suomalaisten läheisyys saa Joksuissa aikaan aidon ja suuren hymyn. Laittakaapa esille kuva, jossa Kris hymyilisi leveämmin?

Vierailija
107713/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Ei, mutta on velvoitettu kysymään luvat kuvien käyttämiseen varsinkin noin isolla tilillä.

K ei ole tehnyt mitään väärää, sille oli annettu väärä info ja se korjasi asian.

Vierailija
107714/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kohta jo mieleen mitä UK Tourin jälkeen tapahtui. K:lla on kyllä aika vahva pää uskoisin.

Lol, oliks tää vitsi? Jos olisi, ois tyynen stoalaisesti ohittanut julkisuudessa koko jutun. 

Vierailija
107715/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lupa ei T:llä vaikuta olevan se ongelma edelleen, kun hän halusi nimenomaan, että K käyttäisi hänen kuviaan

Vierailija
107716/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiahan tuossa uudessa storyssa vaikuttaa pyytävän anteeksi aiheuttamaansa sotkua ja sanoo, että K on a class act even under pressure. 

Vierailija
107717/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CxjL6f6Nhoy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tähän väliin vähän hemmetin hyvännäköistä Bojania

Tää on 🙌 parasta lääkettä mihin tahansa vaivaan.

Vierailija
107718/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei ole tehnyt mitään väärää, sille oli annettu väärä info ja se korjasi asian.

Edelleen, niistä kuvista olisi pitänyt kysyä luvat. Jo ihan siltä oletetulta ekalta kuvaajalta. Näin se vaan menee.

Vierailija
107719/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kohta jo mieleen mitä UK Tourin jälkeen tapahtui. K:lla on kyllä aika vahva pää uskoisin.

Lol, oliks tää vitsi? Jos olisi, ois tyynen stoalaisesti ohittanut julkisuudessa koko jutun. 

Kyllä minäkin aika herkästi triggeröityisin jos joku veljeäni julkisesti ryhtyisi solvaamaan hänen ammattitaidostaan.

Vierailija
107720/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiahan tuossa uudessa storyssa vaikuttaa pyytävän anteeksi aiheuttamaansa sotkua ja sanoo, että K on a class act even under pressure. 

Mut samalla kiittää siitä, et kääryleet pysyi hänen puolellaan..

Ketju on lukittu.