Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107681/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuussa Sloveniassa:

B: Jere, take me. Now. I have waited so long, I am crazy for you.

K: But what happens after this? Can sex ruin our friendship?

B:Well, it worked quite well with Nace and Jan...

K: Watafak? Seriously?

B: Yes, it was in Dublin, too much booze... you know.

K. Ok, at  least its was not Kris and Haarija.

B: Well, now that you mentioned it... I have some gossip to tell.

Ei, ei, ei ja vielä kerran EI. Ette ala upeaa Krisiä nyt parittaan Häärijälle. Oikeesti. Ei.

Vierailija
107682/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä jumala kun ihmiset antais Jeren joskus hengittää.

Hän saa hengittää ihan joka sekunti. Tolle alalle ei pidä ruveta, jos ei siedä mitään p*skaa niskassaan. Sen lähettely on toki väärin, mutta jos se aina menee ihon alle, niin ainoa joka asialle voi tehdä jotain, on artisti itse.

Ei K ole vastannut "joka kerta" kun tulee p*skaa niskaan. Esim. tämä koiratapaus ja monet muut. Eikä nytkään varsinaisesti vastannut. Ilmaisi varmaan vain tunteitaan julkisuuden varjopuolista. Ja hänellä on siihen oikeus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107683/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ton Öhmanin kannattaisi hiljentyä

Vierailija
107684/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!

Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)

Mun sydän sulaa. Aivan ihana Jure, ihanat sukat ja ihana Aito kun näit vaivaa. Olen tämän viikon aikana menettänyt täysin sydämeni Jurelle, vähän sivussa ja vähän ressukka jos voinut huonosti. Ja niin komea ja poikamaisen vekkuli. <3

Aika löysästi kudotut sukat mun makuun.

Vierailija
107685/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia haukkunut Miken kuvat, kuvausvälineet ja etuoikeuden olla mukana Kn keikoilla kuvaamassa, koska on veli. Nämä luin Jodelista just, joten ihan satavarma ei voi olla.

Siis tänään vai ennen?? Koska vastaavia kommentteja se on laukonut ennenkin.

Vierailija
107686/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Näitä viestejä lukiessa en yhtään ihmettele miksi T haluaa lomaa. Tn viesti on asiallinen ja silti häntä maalitetaan.

Miksei hän ottanut Käärijään yhteyttä yksityisesti vaan nosti julkisen äläkän? Se on se pointti tässä.

Olisi ehkä ollut saumaa tulla palkatuksi tulevaisuudessa, jos olisi pelannut korttinsa oikein... nyt ei ole sitä mahdollisuutta

Vierailija
107687/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä toi Öhmanin stoori tarkoittaa?

Vierailija
107688/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.

Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.

Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.

Vaikka hän ottaisi miljoona kuvaa K:sta niin kyllä kuvaajalla pitää käytöstavat säilyä. Kuten sanoin, sai puolen miljoonan ihmisen huomion kuvalleen ja ilmaista mainosta, niin pieni anteeksipyyntö olisi nyt kyllä T:ltä K:lle paikallaan piiloaggressiivisesta kuvakommentista jne.

Aivan totta, näkyvyyshän se on ammattilaiselle paras kiitos. Ei kun....

Ei kenenkään sellaiseen tarvitse suostua, vaikka K onkin pyhä lehmä.

Hän on ammattilainen joka VAPAAEHTOISESTI ja ILMAISEKSI oli kuvaamassa keikkoja. K oli saanut väärää tietoa, mutta korjasi virheensä kun sai sen tietoonsa. Ei siis ole kyse K:n palkkaamasta valokuvaajasta, jolle ei ole maksanut

K ei ole velvoitettu maksamaan kuvaajalle jota ei ole tilannut. Tägätä kyllä pitää jos kuvia käyttää

Vierailija
107689/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Öhmanin Instastory...

Eli Tiian puolustajat varmaankin pommittaneet K:ta oikealta ja vasemmalta tägäysten puuttumisesta, siihen päälle vielä perheenjäsenen haukkumiset ja hirttänyt kunnolla kiinni. Lisäksi saattaa olla jo pidemmältä ajalta kertynyttä painetta ja stressiä taustalla vaikuttamassa.

Vierailija
107690/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, ei ja vielä kerran EI. Ette ala upeaa Krisiä nyt parittaan Häärijälle. Oikeesti. Ei.

😂 Hauska ajatus

Vierailija
107691/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä provosoi heitä.😂 Kris ja Häärijä, ai kauhea sentään.

Vierailija
107692/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia haukkunut Miken kuvat, kuvausvälineet ja etuoikeuden olla mukana Kn keikoilla kuvaamassa, koska on veli. Nämä luin Jodelista just, joten ihan satavarma ei voi olla.

Oon nähnyt nuo keskustelut somessa mutta yksikään puhujista ei ollut tö. Olisiko ollut Facebookin Käärijä-ryhmä ja nyt rikkinäinen puhelin laulaa ja tö ollaan heittämässä bussin alle...

Vierailija
107693/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää paska-myrskyt on just ne mitkä pitää huolen että artistit eläköityy varhain ja vetäytyy julkisuudesta. Eihän tällaista jaksa kukaan järjissään kovin kauaa.

Kuten? Kuka artisti? Eiköhän urat yleensä lopu huipulla tai kun suosiota ei enää ole...

Vierailija
107694/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä repesin tälle totaalisesti. Ehkä tämä on sitä kuuluisaa sarkasmia, mikä ei uppoa kaikkiin.

Vierailija
107695/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se T:n breakdown päivähän on ollut juuri tuo Tavastia päivä. Ilmeisesti jotain jo silloin tapahtunut, kun hän on joutunut kyseenalaistamaan taitonsa kuvaajana. Eiköhän tuo tilanne ole silloin jo alkanut. 😅

Eikös T myynyt toisen extralipun? 

Sitä ennen valitti discordissa kun ei oo saanut kuvauslupaa mistään ja JO oli valinnut muut valokuvaajat keikalle jo monta viikkoa ennen. Olin ite discordissa paikalla tuolloin

Thank god Jokerit valitsi toiset kuvaajat!! Toivottavasti tollaset "harrastekuvaajien" ammattikamerat kielletään yleisöstä, ennen ne on ainakin ollut kiellettyjä jos ei ole lupaa.

Vierailija
107696/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen toki ymmärtää, että Käärijä antaa veljelleen etuoikeuden kuvata, mutta ei se hänestä silti mitään huippukuvaajaa tee. Vaikuttaa myös todella laiskalta. Useat fanit olisi paljon parempia keikkakuvaajia.

Vierailija
107697/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyyköhän Kärtsän uusin ig seurattu asiaan.. 😄

Ei sais toki nauraa mutta ai kamala, toivottavasti ei😅😅

Ketä siis tarkoitetaan? Ei ig:tä

K alkanut seurata asianajajaa instassa, joka edustaa ilmeisesti luovan alan ihmisiä. Muitakin julkkiksia seuraa samaa henkilöä.

Haha, kun mä luen tätä, uusin oli Sara Forsberg ja olin vähän, että liittyy miten? 

Alkoiko se seurata myös Jokereiden official -tiliä tänään? 

Vierailija
107698/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tänään vai ennen?? Koska vastaavia kommentteja se on laukonut ennenkin.

Tälläsiä kommentteja on tosiaan ollut jo aikaisemmin.

Vierailija
107699/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jonkunlainen anteeksipyyntö?

Vierailija
107700/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen toki ymmärtää, että Käärijä antaa veljelleen etuoikeuden kuvata, mutta ei se hänestä silti mitään huippukuvaajaa tee. Vaikuttaa myös todella laiskalta. Useat fanit olisi paljon parempia keikkakuvaajia.

Se, että katkera valokuvaaja haukkuu kollegaansa ei ole millään muotoa ok.

Ketju on lukittu.