Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!
Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)
Kuulostaa tosi kiltiltä, oon tosi iloinen sun puolesta että sulla on ollut kiva kokemus fanilahjan kanssa!
Jure on jotenkin niin symppis että en kestä.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä Tiia on kommentoinut asiaa että ei ollut niin vakavaa ja että itseäänkin nolotti (kun K oli korjannut asian)
Ei ole vakavaa, mut Pöyhöset pois seurannasta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.
On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.
Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia on myös aiemmin discordissa valittanut erikseen monta kertaa että K ei julkaise hänen kuviaan, anna huomiota ja haukkunut Miken kuvia.
Ei pelkästään tää päivä, vaan muutenkin käsittämätöntä käytöstä "ammattilaiselta".
Ja vielä discordissa on valittanut että lopettaa kun ei artistit huomioi...
Toivottavasti nauttii nyt hetkestään siellä Kn feedissä sitten, koska voipi olla viimeinen kerta. Ei muuta.
En löydä enää hänen kommenttia, ehkä poisti sen ja samalla hävisi vastaukset?
Joku trollaa. T on ollut normaali aikuinen ihminen somepreesenssissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyllä tipahti tuhannella seuraajat
Ei tipahtanut, ihan samoissa on pysynyt.
Mulla näkyi tänään aikaisemmin 532000, nyt näkyy 531000.
531 567. Googlen haussa näky 532K
Eli ei tuo mihinkään ole muuttunut.
Jumaliste taas. Minä kuvittelin, että nyt tuli vähäksi aikaa seesteinen jakso. Kestihän sitä... yksi yö?
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näköjään ole pelkkää trollaamista, kun kävin katsomassa noi seuraamishommat instan puolella.
Niin mutta seurasivatko toisiaan aiemminkaan? Kuvat näkyy ja kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä Tiia on kommentoinut asiaa että ei ollut niin vakavaa ja että itseäänkin nolotti (kun K oli korjannut asian)
Ei ole vakavaa, mut Pöyhöset pois seurannasta 😂
Nolotti niin paljon että piti lakata seuraamasta niitä ¯\_()_/¯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.
Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.
Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.
Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.
Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.
Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.
En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.
No nyt oli kyllä ihme tulkinta. Kyseisessä spiikissä K sanoo että we are brothers and maybe something more ei kuulosta siltä, että shippausta yritetään hillitä. Hän vain halusi korostaa bändiä ja teki sen hienosti.
Joo "...Brothers and maybe something more" ei kyllä se, mitä heittäis shippaamisen hillitsemistarkoituksessa. Päinvastoin 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mulla näkyy sekä kuvat että kommentit. Joku trollaa nyt.
T:n kommentit oli hävinneet jonkun aikaa, mut nyt palautuneet kommentteihin. Ei tosin ole K:lle vastannut eikä tykännyt hänen kommentistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet että suomalaiset muusikot tykkäilisi tai kommentoisi K:n juttuja? PB tykkää tietenkin mutta miten muut. Benjamin ja Tuisku on myös varmasti ok. Mutta herättää varmaan kateuttakin tuo menestys.
Ps. Muistin vielä yhden, BC:n Hokka kommentoi kyllä.
Roope Salminen ja Kaija K ainakin.
Toni Wirtanen ja Paleface myös
Ja luonnollisesti Haber.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia on myös aiemmin discordissa valittanut erikseen monta kertaa että K ei julkaise hänen kuviaan, anna huomiota ja haukkunut Miken kuvia.
Ei pelkästään tää päivä, vaan muutenkin käsittämätöntä käytöstä "ammattilaiselta".
Toivottavasti nauttii nyt hetkestään siellä Kn feedissä sitten, koska voipi olla viimeinen kerta. Ei muuta.
Tämä normaali aikuinen on tänään rähjännyt, haukkunut asiaankuulumatonta ja lopuksi lakannut seuraamasta instassa molempia.
Vierailija kirjoitti:
no hyvä ettei ryhtynyt millekään trolli-rampagelle.. Varmaan pitää omaa uraansa ajatella siinä vaiheessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näköjään ole pelkkää trollaamista, kun kävin katsomassa noi seuraamishommat instan puolella.
Niin mutta seurasivatko toisiaan aiemminkaan? Kuvat näkyy ja kommentit.
Kyllä Tiia seurasi molempia.
Kn ig-seuraajat ei tippunut tän sotkun aikana. Oli jo aamusta tuon 531k! Monesti kun menee sen instaan ja katsoo seuraajat, niin se näyttää jotain vanhempaa määrää, mut kun päivittää sivun, niin näkyy oikein. Eli 531k oli ja on. Älkää luoko draamaa sinne missä sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.
On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.
Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.
Ja nytkö tämä Öhman vasta huomasi ettei lupaa ole kysytty 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Enkä uskoisi että K poistelisi kuvia ihan tuosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kn ig-seuraajat ei tippunut tän sotkun aikana. Oli jo aamusta tuon 531k! Monesti kun menee sen instaan ja katsoo seuraajat, niin se näyttää jotain vanhempaa määrää, mut kun päivittää sivun, niin näkyy oikein. Eli 531k oli ja on. Älkää luoko draamaa sinne missä sitä ei ole.
Ei se ollut mikään draaman luominen vaan yleinen huomio. Miksi siltä olisi jonkun valokuvausjutun takia lähtenyt yhtään. Jatkuvastihan ne tulee pikkuisen alaspäin noi seuraajat instassa mutta eipä sillä suurempaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
K poistanut ne kuvat. Eli nyt on huono homma.
Millasia kuvia ne oli?