Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!
Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)
Kuulostaa tosi kiltiltä, oon tosi iloinen sun puolesta että sulla on ollut kiva kokemus fanilahjan kanssa!
Jure on jotenkin niin symppis että en kestä. <3
Tykkään
T. Härde
En tiedä discordista mitään, mutta tuo seuraamisen lopettaminen on vähän outo ele, jos myönsi twitterissä, ettei ollut iso juttu... Mutta toisaalta, twitter olisi kääntynyt häntä vastaan, jos hän olisi avautunut siellä negatiivisesti asiasta
Siis mitä siinä viestissä on ollut, kun toinen discord kanava kiehuu niin pahasti?
Tialla on ADHD. Pitää ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Tialla on ADHD. Pitää ymmärtää.
Ei pidä ymmärtää sitä, että arvostelee tai haukkuu asiaankuulumatonta. Ei vaikka olisi mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K poistanut ne kuvat. Eli nyt on huono homma.
Millasia kuvia ne oli?
Siellä ne on edelleen, samat kuvat, asia selviää kun itse menet katsomaan, etkä usko pelkkää keskustelupalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näköjään ole pelkkää trollaamista, kun kävin katsomassa noi seuraamishommat instan puolella.
Niin mutta seurasivatko toisiaan aiemminkaan? Kuvat näkyy ja kommentit.
K:n seurattavien tilien lukumäärä on edelleen sama eli K ei ehkä ole seurannut Tiiaa alunperinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!
Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)
Kuulostaa tosi kiltiltä, oon tosi iloinen sun puolesta että sulla on ollut kiva kokemus fanilahjan kanssa!
Jure on jotenkin niin symppis että en kestä. <3
Tykkään
T. Härde
Tykkään sinusta.
T. Kris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kn ig-seuraajat ei tippunut tän sotkun aikana. Oli jo aamusta tuon 531k! Monesti kun menee sen instaan ja katsoo seuraajat, niin se näyttää jotain vanhempaa määrää, mut kun päivittää sivun, niin näkyy oikein. Eli 531k oli ja on. Älkää luoko draamaa sinne missä sitä ei ole.
Ei se ollut mikään draaman luominen vaan yleinen huomio. Miksi siltä olisi jonkun valokuvausjutun takia lähtenyt yhtään. Jatkuvastihan ne tulee pikkuisen alaspäin noi seuraajat instassa mutta eipä sillä suurempaa merkitystä.
Mutta kun ne seuraajat EI ole tänään tippuneeet, vaikka joku niin väitti. Siinä sitä draamanluomista.
Ei jauheta niistä kuvista enää, kun asiasta maininnut jo myönsi, että onhan ne kuvat sittenkin siellä.
Tiian instassa muuten on koirakuvan alla avautuminen jostain 2 päivää sitten tapahtuneesta ikävästä asiasta jonka takia hänel oli ollu joku breakdown.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näköjään ole pelkkää trollaamista, kun kävin katsomassa noi seuraamishommat instan puolella.
Niin mutta seurasivatko toisiaan aiemminkaan? Kuvat näkyy ja kommentit.
K:n seurattavien tilien lukumäärä on edelleen sama eli K ei ehkä ole seurannut Tiiaa alunperinkään?
Siis kyse on siitä, että T on lakannut seuraamasta molempia.
Miten noi muka näkyy, ettei seuraa enää? Tai et blokannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi stoori xD mutta kun katsoo kuvaa, ja lukee ne tekstit niin näkee, että H edustaa K:ta. H on kuin sika, joka on laitettu pöydälle juhlakansan syötävöksi.. K on ihmiset, kaikki haluavat palan... Aika taiteellinen xD
Tämä mullekin tulee mieleen. Suu suljettu ettei voi itse päättää mitä haluaa ja aseteltu pöydälle esille kuin tarjottimella ihmisten syötäväksi.
Käärijähän siinä kuvassa on syömässä Häärijää, eli kyllä se kuva on alunperin tehty ihan vaan vitsailumielessä samaan tapaan kuin useat muutkin Käärijän videopätkät.
Siis: Kärtsä julkaissut kuvia Joker Out-keikoilta ja ei ole tiennyt että Öhmanin kuvia, pyysi siellä Instassa anteeksi asiaa ja oli asianmukaisesti lisännyt Öhmanin kuvaajaksi. Siellähän ihmiset olivat Kärtsälle tästä huomauttaneet. Missä välissä tämä Öhman on sitten Mikkeä/Kärtsää haukkunut ja miksi? Ja onko jotain muuta tässä Öhman-asiassa tapahtunut? Sen tiedän, että ammattikuvaaja Ö. on ollut kova Kärtsä-fani ja "fanina" kuvannut Kärtsän keikkoja ilmeisen intensiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.
Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.
Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.
Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.
Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.
Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.
En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.
No nyt oli kyllä ihme tulkinta. Kyseisessä spiikissä K sanoo että we are brothers and maybe something more ei kuulosta siltä, että shippausta yritetään hillitä. Hän vain halusi korostaa bändiä ja teki sen hienosti.
Minusta nimenomaan kuulosti siltä, että we are brothers, kun se tuli ensin, tarkoitti, että älkää nyt oikeasti luulko, että olemme menossa naimisiin.
JAtko, or maybe something more taas kuulostaa avaukselta sille, että "mutta aiomme hullutella aiheella silti", eli kirous on kumottu, asiaa ei tarvitse enää työntää pensaaseen ja olla aiheesta hiljaa.
Näin mä sen tulkitsin.
Miksi ihmeessä Tiialla on ollut joku priva discord kanava? Ja onko siellä oikeasto ollut tänään joku pitkä viesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kn ig-seuraajat ei tippunut tän sotkun aikana. Oli jo aamusta tuon 531k! Monesti kun menee sen instaan ja katsoo seuraajat, niin se näyttää jotain vanhempaa määrää, mut kun päivittää sivun, niin näkyy oikein. Eli 531k oli ja on. Älkää luoko draamaa sinne missä sitä ei ole.
Ei se ollut mikään draaman luominen vaan yleinen huomio. Miksi siltä olisi jonkun valokuvausjutun takia lähtenyt yhtään. Jatkuvastihan ne tulee pikkuisen alaspäin noi seuraajat instassa mutta eipä sillä suurempaa merkitystä.
Mutta kun ne seuraajat EI ole tänään tippuneeet, vaikka joku niin väitti. Siinä sitä draamanluomista.
No on ne mun instan mukaan tippuneet jonkun verran jos aamulla oli 532k ja nyt 531k. Ei siitä tarvii K:n puolesta loukkaantua. Sillä tippuu joka tapauksessa vähän joka postauksella.
On siellä tunteisiin mennyt asiat, jos Tiia lakannut seuraamasta (kumpaakin) ja K postannut noi stoorit.
Tiian twitter: Ei ole vakavaa.
Tiia: Poistaa molemmat veljekset seurannasta ja samalla omat ig stoorit
K: Postaa 10 stooria samalla aiheella