Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107481/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä M ja K ei ole ikinä seuranneet T somessa

Mikke ainakin on.

Vierailija
107482/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä viestin Tiia laittanut tänään discordiin. Ei sillä mitään omaa kanavaa oo?? Laittakaa se tänne pliis se viesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107483/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä M ja K ei ole ikinä seuranneet T somessa

Onko muilla havaintoja?

Vierailija
107484/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia on myös aiemmin discordissa valittanut erikseen monta kertaa että K ei julkaise hänen kuviaan, anna huomiota ja haukkunut Miken kuvia.

Ei pelkästään tää päivä, vaan muutenkin käsittämätöntä käytöstä "ammattilaiselta".

Ja vielä discordissa on valittanut että lopettaa kun ei artistit huomioi...

Toivottavasti nauttii nyt hetkestään siellä Kn feedissä sitten, koska voipi olla viimeinen kerta. Ei muuta.

En löydä enää hänen kommenttia, ehkä poisti sen ja samalla hävisi vastaukset?

Kaikki Tiian kommentit Kn instaan on poistunut.

Vierailija
107485/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee kohta jo mieleen mitä UK Tourin jälkeen tapahtui. K:lla on kyllä aika vahva pää uskoisin.

Jere on itseasiassa sanonut olevansa aika herkkä.

Sillä on "pitkä pinna... tiettyyn pisteeseen..." niinkuin siinä yhdessä laulussa, ja sitten sillä hir***ä kiinni.

Mun veikkaus on, että lopullisesti hirtti kiinni, kun J sai tietoonsa, miten TÖ kirjoitti Mikestä. Tunnistan tuon reaktion: homma pysyy kasassa, kun loukkaukset kohdistuu itseen mutta kun itselle tärkeää ja läheistä loukataan, ei enää myrskyn voimakkuudella ole rajaa. Onhan tässä käynyt selväksi, miten läheisiä ja toisilleen tärkeitä Pöyhösen veljekset ovat ja J on läheisilleen lojaali kuin buldoggi. Nyt raja meni rikki, kun velipoikaa loukattiin.

Vierailija
107486/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä viestin Tiia laittanut tänään discordiin. Ei sillä mitään omaa kanavaa oo?? Laittakaa se tänne pliis se viesti

Se kanava on kuulemma suljettu.

Vierailija
107487/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

En usko. Musta K alkoi seurata sitä asianajajaa hieman ennen kuin tää selkkaus niistä kuvista alkoi. Ja se asianajaja oli postannut Käärijä aiheisia näytelmä-storyja, joiden takia luulen K:n hänet löytäneen.

Vierailija
107488/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.

Miksi alapeukut? En minäkään pidä tästä tilanteesta, mutta näin ne tekijänoikeudet laissa menee.

Vierailija
107489/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K poistanut ne kuvat. Eli nyt on huono homma.

Ei kai?

Vierailija
107490/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsyllä tipahti tuhannella seuraajat

Tipahti jo aiemmin tuon uusimman postauksen myötä. Sillä lähtee joka postauksesta 1000 seuraajaa, seuratkaapa.

Miksiköhän? Vai onko se vaan kun ihmiset näkee uuden postauksen niin tajuavat etteivät enää jaksa seurata. Eipä noilla niin väliä, mutta ihmettelin vaan kun pitkään ollut tasaista.

Vierailija
107491/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.

Ihan tosi suloinen viesti sinänsä, mutta emme voi tietää, miten Jere kokee/näkee asiat.

Eikä me myöskään tiedetä Bojanin tunteiden oikeaa laitaa vaikka suurin osa täällä ajatteleekin hänen olleen/olevan edelleen ihastunut Jereen.

Siis pakko sanoa, että Jerelle on tullut minusta enemmän gay-maneereja (joo, kivittäkää tästä kommentista). Ei nyt yhtä läpinäkyvästi kuin Benjaminilta, kun se tuli kaapista, mutta kyllä silläkin on curious-puoli jo herännyt.

Mitä gay-maneereja? Sehän keimailee noin lavalla ja vetää tankotanssia jopa ihan tekokasvin ja mikrofoniständin kanssa. Mä luulen, et toi on sen tapa olla seksikäs lavalla, ihan sama kuka siinä on mukana :D. Toki lataus ja fiilis on erilainen Daltonien ja Jessen kanssa verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno.

"... verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno." Tuun sun rinnalle kivitysriviin. Sanon ihan samoin. Tommyn kanssa on myös jännitteitä, fiiliksiä ja positioita päälletysten niin, että silmissä vilistää. Panen edelleen toivoni Tommyyn, että koulii J/K-henkilöä, että alkaa Balkanin suunnallakin tapahtua. Mies (31), jonka "pronouns are train/trains", will deliver.

Samaa mieltä Tommystä! Hän on mentori ja mastermind kaiken taustalla ja valmistelee K:n kohtaamaan tiettyjä hmm asioita ja puolia itsessään. Tommy pakottaa!! Jos Nace kuitenkin on laivan kapteeni niin ehkä Tommy on laivan viihdepäällikkö /ohjelmistosuunnittelija. Tai sitten se joka lapio hiiliä konehuoneessa (jos meidän laiva on höyrylaiva niinkuin ehkä saattaa olla) 😅😅😅 💚💙

Mua kuvottaa teidän kirjoittelut. Ihan kuin Käärijä olisi joku lelu, jonka Tommy kouluttaa poikarakkauden saloihin, jotta Käärijä voi jatkaa niitä sitten Bojanin kanssa. Yritän hyppiä näiden kommenttien yli, mutta ne osuvat vaan pahasti silmään. Ei millään pahalla.

Se on shippiä, fiilistelyä ja ennen kaikkea HUUMORIA!! Ei niin vakavaa! Mutta sorry, sullakin on oikeus sun tunteisiin ja totta on että täällä lähtee jutut välillä vähän lapasesta. Itse kun matkustan K&B laivan lisäksi MYÖS Tommyn junassa, niin olen tottunut vähän karskimpaan menoon

T. Heteronainen mutta voi että jos olisin h

Kiitos ymmärtävästä kommentistasi ja siitä, ettet ruvennut kinaamaan kanssani eriävän mielipiteeni takia. Olen joskus pohtinut, että onkohan minulla itselläni joku ongelma seksuaalisuuteni kanssa, koska tuollaiset kommentit yököttävät minua niin kovasti, että alan näkemään punaista. Vai onko reaktioni normaali. Silti viihdyn tällaisessa ketjussa, joissa spekuloidaan ja fiilistellään näillä asioilla. Tiedän, jotenkin ristiriitaista.

Kiitos itsellesi! (sydänemoji tähän)

Vierailija
107492/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, näyttää Tiia blokanneen molemmat veljekset ja toisinpäin.

Toi on sit T:n kiitos siitä että sai mainostettua valokuvaamistaan just ilmaiseksi yli puolelle miljoonalle ihmisille ja tietämättömät ulkomaalaiset fanit varmaan ryntää seuraamaan..

Vierailija
107493/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkauksista en osaa sanoa, mutta sen osaan katsoa, että Tiia on tänään lakannut seuraamasta molempia.

Vierailija
107494/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tipahtanut, ihan samoissa on pysynyt.

Vierailija
107495/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:llä on ollut aika vahva olemus k-fandomissa twitterissä ja tumpussakin.. voi voi...

Vierailija
107496/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti laittaa uusia tilalle esim. Johannalta tai Deaniltä.

Vierailija
107497/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole ensimmäinen kerta kun hänelle näin käy. Miksi juuri Kärtsän kohdalla menee näin tunteisiin? Luultavasti oli jotain jo hampaan kolossa ennestään... Mainitsee muuten itsekin omassa profiilissaan että saanut paljon uusia seuraajia K:n ansiosta, on kyllä hyötynyt hänestä varmasti.

Vierailija
107498/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!

Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)

Kuulostaa tosi kiltiltä, oon tosi iloinen sun puolesta että sulla on ollut kiva kokemus fanilahjan kanssa!

Vierailija
107499/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipahti jo aiemmin tuon uusimman postauksen myötä. Sillä lähtee joka postauksesta 1000 seuraajaa, seuratkaapa.

Miksiköhän? Vai onko se vaan kun ihmiset näkee uuden postauksen niin tajuavat etteivät enää jaksa seurata. Eipä noilla niin väliä, mutta ihmettelin vaan kun pitkään ollut tasaista.

Ihan tyypillistä, että seuraajat putoaa jokaisen postauksen myötä. Osa tajuaa, ettei jaksakaan enää seurata. Osa voi hyvin olla botteja, joita aina väliajoin siivotaan pois. Tuhat seuraajaa on tuolla K:n tasolla myös aika mitätön määrä.

-eri

Vierailija
107500/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä kuvat?

Ketju on lukittu.