Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi stoori xD mutta kun katsoo kuvaa, ja lukee ne tekstit niin näkee, että H edustaa K:ta. H on kuin sika, joka on laitettu pöydälle juhlakansan syötävöksi.. K on ihmiset, kaikki haluavat palan... Aika taiteellinen xD
Tämä mullekin tulee mieleen. Suu suljettu ettei voi itse päättää mitä haluaa ja aseteltu pöydälle esille kuin tarjottimella ihmisten syötäväksi.
Käärijähän siinä kuvassa on syömässä Häärijää, eli kyllä se kuva on alunperin tehty ihan vaan vitsailumielessä samaan tapaan kuin useat muutkin Käärijän videopätkät.
Kyllä siinä ajatus on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näköjään ole pelkkää trollaamista, kun kävin katsomassa noi seuraamishommat instan puolella.
Niin mutta seurasivatko toisiaan aiemminkaan? Kuvat näkyy ja kommentit.
K:n seurattavien tilien lukumäärä on edelleen sama eli K ei ehkä ole seurannut Tiiaa alunperinkään?
Siis kyse on siitä, että T on lakannut seuraamasta molempia.
Tiedän, mutta joku mietti onko K lakannut seuraamasta häntä niin siihen oli tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!
Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)
Kuulostaa tosi kiltiltä, oon tosi iloinen sun puolesta että sulla on ollut kiva kokemus fanilahjan kanssa!
Jure on jotenkin niin symppis että en kestä. <3
Tykkään
T. Härde
Tykkään sinusta.
T. Kris
Musta riittää molemmille
T: Härde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kn ig-seuraajat ei tippunut tän sotkun aikana. Oli jo aamusta tuon 531k! Monesti kun menee sen instaan ja katsoo seuraajat, niin se näyttää jotain vanhempaa määrää, mut kun päivittää sivun, niin näkyy oikein. Eli 531k oli ja on. Älkää luoko draamaa sinne missä sitä ei ole.
Ei se ollut mikään draaman luominen vaan yleinen huomio. Miksi siltä olisi jonkun valokuvausjutun takia lähtenyt yhtään. Jatkuvastihan ne tulee pikkuisen alaspäin noi seuraajat instassa mutta eipä sillä suurempaa merkitystä.
Mutta kun ne seuraajat EI ole tänään tippuneeet, vaikka joku niin väitti. Siinä sitä draamanluomista.
No on ne mun instan mukaan tippuneet jonkun verran jos aamulla oli 532k ja nyt 531k. Ei siitä tarvii K:n puolesta loukkaantua. Sillä tippuu joka tapauksessa vähän joka postauksella.
Ovat tippuneet, mutta ne tippuivat jo silloin kun kuvat postattiin. Eli ei liittynyt mitenkään tähän T-kuvioon (siitä niin harva edes tietää)
Harmi, että heti kivan NTn jälkeen meni tähän. Mikä selkkaus sitten ikinä onkaan.
Äkkiä vävypoika Boitsu takaisin Suomeen ennenkuin Kärtsä sekoaa lopullisesti😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin, että ilman lupaa ei saa jakaa toisen ottamia kuvia, vaikka antaisi krediittiä. Kyllä tuolla Tiialla meni munkin mielestä överiksi, mutta laki on hänen puolellaan tässä. Tuli siis mieleen, että liittykö tuo asianajajajuttu jotenkin tekijänoikeuskysymyksiin ja K saanut tästä jotain uhkailua.
On se hektistä nykyään kun K kuitenkin korjasi sen nopeasti ja pahoittelu mut mikään ei riitä nykyään. Ja ihan uskomatonta että kuvattavalla ei oo oikeuksia omiin kuviinsa lain mukaan vaan kuvaaja omistaa ne.
Edelleen, olen sitä mieltä, että tässä meni munkin mielestä Tiialla överiksi ja tuo oli inhimillinen moka, mutta laki menee vaan niin, että kuvaajalta täytyy kysyä lupa erikseen. Mä en sille voi mitään, että se menee niin, mutta näin se nyt vaan on. Mä oon ollut lehtikuvauksissa enkä saanut muita kuvia julkaista missään, vaikka itse esiinnyin niissä. Tyhmää, mut kuvaaja omistaa oikeudet kuviinsa.
Mitäs tyhmää siinä on? Ne kuvat on kuvaajan tekemän työn tuloksia, ja työstä pitää saada aina palkka. Totta kai ne oikeudet pitää hänelle kuulua.
Miksei Tiia Ö ole aiemmin huomauttanut, että kuvaajan nimi puuttuu?
Ehtisin vasta äsken käymään läpi Jokereiden instat. Aivan ihana tuo kuva Krisistä ja Häärijästä.💖 Nacen ja Juren instasta myös todella kivaa materiaalia. Jan taas on noh Jan. Logomon yleisömäärä tehnyt nähtävästi suuren vaikutuksen heihin kaikkiin. Kiitos Jokerit kaikesta (joo ja tiedän, etteivät he lue tätä palstaa).
twitterissä T oli vastannut:
"Juu, tuskin tahallista. Eikä maatakaatavaa. Mutta kirpaseehan toi, varsinkin kun ei se korjaus enää muutaman tunnin kohdalla paljon auta.
Ei voi mittään, uutta kohti :)"
ei enää korjauskaan auta? vaikuttaa todella ärtyneen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kn ig-seuraajat ei tippunut tän sotkun aikana. Oli jo aamusta tuon 531k! Monesti kun menee sen instaan ja katsoo seuraajat, niin se näyttää jotain vanhempaa määrää, mut kun päivittää sivun, niin näkyy oikein. Eli 531k oli ja on. Älkää luoko draamaa sinne missä sitä ei ole.
Ei se ollut mikään draaman luominen vaan yleinen huomio. Miksi siltä olisi jonkun valokuvausjutun takia lähtenyt yhtään. Jatkuvastihan ne tulee pikkuisen alaspäin noi seuraajat instassa mutta eipä sillä suurempaa merkitystä.
Mutta kun ne seuraajat EI ole tänään tippuneeet, vaikka joku niin väitti. Siinä sitä draamanluomista.
No on ne mun instan mukaan tippuneet jonkun verran jos aamulla oli 532k ja nyt 531k. Ei siitä tarvii K:n puolesta loukkaantua. Sillä tippuu joka tapauksessa vähän joka postauksella.
Googlen haussa näkyy edelleen 532K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tippuneet, mutta ne tippuivat jo silloin kun kuvat postattiin. Eli ei liittynyt mitenkään tähän T-kuvioon (siitä niin harva edes tietää)
Joo ei sellaista kukaan ole sanonutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykää joku tosta kuvaajalta Juren reaktiota sukkiin! On varmasti ollut siinä kun se on avannut ne!
Kysyin Johannalta tästä, niin hän sanoi, että Jure oli tosi iloinen ja yllättynyt ja avasi heti lahjan. Oli ihastellut sitä, että fani oli ne itse tehnyt. Johanna oli kertonut, että villasukat on tosi perinteinen suomalainen juttu ja siihen Jure oli sanonut, että tiesikin sen. Tämä sattui kuulemma olemaan ainoa kuva, jonka hän otti fanilahjojen kanssa ja halusi julkaista sen, kun Jure oli siinä iloinen :)
Kuulostaa tosi kiltiltä, oon tosi iloinen sun puolesta että sulla on ollut kiva kokemus fanilahjan kanssa!
Jure on jotenkin niin symppis että en kestä. <3
Tykkään
T. Härde
Tykkään sinusta.
T. Kris
Musta riittää molemmille
T: Härde
Prkle. Pitikin valita tämä lumpustelija.
Vierailija kirjoitti:
"Juu, tuskin tahallista. Eikä maatakaatavaa. Mutta kirpaseehan toi, varsinkin kun ei se korjaus enää muutaman tunnin kohdalla paljon auta.
Vaihtakoon kuvauksen kohdetta, Käärijällä on jo oma kuvaaja. Ihan vapaaehtoista tuo on, mutta onpahan saanut akkreditoitua itsensä ilmaiseksi keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?? Siis K ei tiennyt että kuvat oli ottanut joku muu kun hänelle ei sitä kerrottu? Ja nyt tämä haukkuu molemmat veljekset ja lakkaa seuraamasta instassa?
Nyt Bojan äkkiä takas Suomeen ja mökille. Hetken kun pitää Jereä kainalossaan, silittelee tämän poskea, pörröttää hiuksia ja sanoo "Ljubim te", niin kaikki on taas hyvin. 💚
Pehmennystä ketjuun, ihana fan art Nacesta ja Janista 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.
Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.
Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.
Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.
Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.
Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.
En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.
No nyt oli kyllä ihme tulkinta. Kyseisessä spiikissä K sanoo että we are brothers and maybe something more ei kuulosta siltä, että shippausta yritetään hillitä. Hän vain halusi korostaa bändiä ja teki sen hienosti.
Minusta nimenomaan kuulosti siltä, että we are brothers, kun se tuli ensin, tarkoitti, että älkää nyt oikeasti luulko, että olemme menossa naimisiin.
JAtko, or maybe something more taas kuulostaa avaukselta sille, että "mutta aiomme hullutella aiheella silti", eli kirous on kumottu, asiaa ei tarvitse enää työntää pensaaseen ja olla aiheesta hiljaa.
Näin mä sen tulkitsin.
Tai sitten oli vaan pelkkää Bojanin hyväntahtoista roastia. Minusta K selvästi heitti tuon jatko kommentin B:n suuntaan ja virnuili päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toi on monta tuntia sitten julkaistu twiitti, ei mikään viimeisin päivitys. Mikke unfollannut, se kertoo jotain
Mielestäni kyseessä ei ole tämä kuvailemasi tilanne. Eikö T:n kommentti juuri sanonut, että hän on odottanut että artisti julkaisi hänen kuvansa, mutta kun ei ollut sitä tägiä, niin ei ollut innoissaan. Eli ongelma ei ikinä liittynyt siihen, että K:lla ei olisi oikeutta julkaista sitä kuvaa.