Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107081/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace ja Jure on kommentoinut K:n postaukseen sydänemojilla.

Niin kultaisia. Ja tähän liittyen: tumblrissa on memeilty sille, kuinka Nace-parka tykkäilee jatkuvasti K:n postauksista eikä koskaan saa vastakaikua.

https://www.tumblr.com/echoes-of-mia/729343547858468864/nace-one-day-he…

Mä en ymmärrä miksi Kärtsy ei seuraa noita kaikkia :/

Jaa-a. Juhlan paikka oli, kun K vihdoin seurasi Jurea Suomen reissun aikana. Ja vastapainoksi Kris ei seuraa K:ta. :D

Miksi kytätä keitä K tai Jokerit tms seuraa instassa ja ketkä tykkää postauksia ja kuinka nopeasti? Eikö tällainen mene jo vähän liian pitkälle? Ja mitä tuollaisilla tiedoilla tekee?

Vierailija
107082/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.

Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.

Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.

Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107083/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jollain tallessa sitä klippiä jossa K tulee Tavalle, halaa B:n, höpisee jotain nice to see you..bye bye ja lähtee halamaan muut jokerit. Haluan vielä analysoida siitä kaikki mikroilmeet, mutta en tietenkään laittanut talteen.

Jos sulla on tiktok, niin löytyy jokerman -tililtä ekana kiinnityksenä

Vierailija
107084/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Dublin-puhe keikka-autossa?

Vierailija
107085/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin jotenkin super iloinen Joksujen puolesta jos ne pääsisi kunnon lomalle Thaimaaseen tms.

Vierailija
107086/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.

Nämä taitavat olla siitä hetkestä

https://www.tumblr.com/hunters-angel/729206227768377344

Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!

Ai että, nuo kommentit tuon alla, kualen!!! 😂😍 Ihana!

Kiitos, juuri tätä hetkeä tarkoitin. Toivoisin myös että löytyisi klippi siitä toisesta kuvakulmasta otetusta videosta, jonka minäkin olen nähnyt. Tästä näki hyvin kuitenkin molempien katseet. K niin flirttaileva kuin ikinä voi olla ja B saa tuolla katseella vuoden kanta-asiakkuuden horny jailiin 🥵

Ja noo Tumpun kommentit on tosiaan ihan huippuja 🤣

Tässä yksi mutta mielesätni oli vieläkin joku parempi mutta saatan olla että muistan väärin. Tuolla sivulla on muutenkin paljon materiaalia.

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281770717727804705

Vierailija
107087/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko jollain tallessa sitä klippiä jossa K tulee Tavalle, halaa B:n, höpisee jotain nice to see you..bye bye ja lähtee halamaan muut jokerit. Haluan vielä analysoida siitä kaikki mikroilmeet, mutta en tietenkään laittanut talteen.

Jos sulla on tiktok, niin löytyy jokerman -tililtä ekana kiinnityksenä

Kiitos, löytyi 💚

Vierailija
107088/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.

Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.

Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.

Oishan se ihanaa jos menis mutta oon efelleen siinä käsityksessä että lähtevät sinne Thaimaaseen, eikö ne siitåkin livessäkin puhuneet. Ja mä en kuullut mitään Dublin-juttua keikka-autossa?

Ei puhuttu uudessa livessä Thaimaasta. Thaimaa on mainittu kerran toukokuussa.

Kundeilla on seuraava keikka 6.10 ja sen jälkeen pitkä tauko.Vasta 27.10 olisi tulossa keikka Serbiassa.Joten kyllähän tuossa välissä ehtii matkustelemaan ja näkemään enemmän ja vähemmän tuttuja.

Uskon yhä että menevät sinne Thaimaahan. Liput luultavasti ostettu jo keväällä, kun Loverpoolissa B mainitsi ett Areena-keikan (6.10.) jälkeen lähtevät sinne. Tuskin menevät viikoksi vaan joko 10 päivää tai kaksi viikkoa, jos pitäisi arvata. Pääsevät lähtemään aikaisintaan 7.10. todennäköisemmin 8.10. joten jos olisivat 10 päivää, ehtisi K:n synttäreille just just, mutta kahden viikon reissulta ei ehdi millään. Toki Thaimaasta pystyy lentämään Isoon-Britanniaan halutessaan, jos oikein kovasti haluaa juuri tiettynä päivänä sinne. Vähän kyllä epäilen, ettei ketään joksua Jeren synttäreillä ikävä kyllä näy. Ja todella toivon olevani väärässä.

Vierailija
107089/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.

Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"

No, onhan B jo valkoisissa pitseissä, eli ihan aiheellinen kysymys... (HUOM: VITSI) 😘

Tästä tuli nyt aika jänniä ajatuksia minulle. Ei edes mitään umazane misliä vaan muunlaisia jänniä ajatuksia. :)

Kerro ihmeessä lisää 😘

Siis ihan vaan että mikä asu Bojanilla voisi olla heidän häissään, kostopitsi kelpaisi. :D Anteeksi T: teini 39vee.

Vierailija
107090/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää, mitkä on bändin poikien todelliset mietteet/käsitykset noiden kahden väleistä.. emme varmaan koskaan saa tietää mutta ai että tämä kiinnostaisi

Oonks mä ainoa, jonka mielestä noin lämmin ja läheinen ystävyys ei ole mitään ihmeteltävää?

Vierailija
107091/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää, mitkä on bändin poikien todelliset mietteet/käsitykset noiden kahden väleistä.. emme varmaan koskaan saa tietää mutta ai että tämä kiinnostaisi

Oonks mä ainoa, jonka mielestä noin lämmin ja läheinen ystävyys ei ole mitään ihmeteltävää?

Ilmeisesti. Kuitenkin tässä on nyt yli 5000 sivua jauhettu siitä läheisestä ystävyydestä, kun siinä selvästi monelle riittää analysoitavaa ja ihmeteltävää.

Vierailija
107092/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se siinä mielessä , että mun 50-vuotisen elämän aikana en, valitettavasti, ole vielä aiemmin nähnyt ketään, joilla on NOIN läheinen ja lämmin ystävyys kuin noilla kahdella vaikuttaisi olevan. Ja olen kade.

Vierailija
107093/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti. Kuitenkin tässä on nyt yli 5000 sivua jauhettu siitä läheisestä ystävyydestä, kun siinä selvästi monelle riittää analysoitavaa ja ihmeteltävää.

Jees. Kun kyllä minusta sitä on tosi kiva seurata, mutta en mä siinä mitään juurikaan ihmettele. No, kielimuuria ehkä ihan vähän, mutta miksi oikeastaan sitäkään. Enkku taipuu pojilla!

Vierailija
107094/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäiköhän noille jokereille Nordic Tourista mitään käteen, vai oliko tulos kaikkien kulujen jälkeen puhdas nolla tai peräti miinusmerkkinen.

Vierailija
107095/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kultaisia. Ja tähän liittyen: tumblrissa on memeilty sille, kuinka Nace-parka tykkäilee jatkuvasti K:n postauksista eikä koskaan saa vastakaikua.

Ehkä ei muista ettei jo seuraa heitä? Tai sitten he ei vaan ole esim. Krisin kanssa samalla aaltopituudella riittävästi että kokisi tarpeelliseksi seurata instassa. Välillä mietin miten paljon K on oikeasti edes viettänyt aikaa muiden bändin poikien kanssa kuin B:n xD.

En ymmärrä miksi edes pitäisi olla samalla aaltopituudella. Kyseessä kuitenkin ihmiset joiden kanssa tekee yhteistyötä niin ihan järkeenkäypää olisi että seuraisivat kaikki toisiaan tasapuolisesti.

Vierailija
107096/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.

Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!

Kiitos, juuri tätä hetkeä tarkoitin. Toivoisin myös että löytyisi klippi siitä toisesta kuvakulmasta otetusta videosta, jonka minäkin olen nähnyt. Tästä näki hyvin kuitenkin molempien katseet. K niin flirttaileva kuin ikinä voi olla ja B saa tuolla katseella vuoden kanta-asiakkuuden horny jailiin 🥵

Showtahan nää tietysti on mutta en ole kyllä missään esityksessä/videoissa jossa B esiintyy jonkun naisen/naisten kanssa nähnyt mitään lähelläkään näihin esityksiin rinnastettavaa kemiaa tai edes flirttiä. En vaan ole. Että hienosti vedettyä showta pojat, hyvin uskottavaa😉

Heh, yhtä hyvin voisin väittää että se mitä näen ottamassani minun ja B:n yhteiskuvassa että B on vahvasti ihastunut minuun. Hänellä nyt sattuu olemaan tietynlainen ilme ihmisen lähellä, myös naisen lähellä. Ei sen kummempaa.

Illan paras vitsi 😂😂

Live, Love, Jere 💚💙

Vierailija
107097/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että kyseessä on todella lämmin ja läheinen ystävyys, mutta siinä olen eri mieltä etteikö siinä olisi mitään ihmeteltävää. Koska onhan se nyt ihanaa ihmeteltävää ollut jo 5 kk <3.

Vierailija
107098/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Showtahan nää tietysti on mutta en ole kyllä missään esityksessä/videoissa jossa B esiintyy jonkun naisen/naisten kanssa nähnyt mitään lähelläkään näihin esityksiin rinnastettavaa kemiaa tai edes flirttiä. En vaan ole. Että hienosti vedettyä showta pojat, hyvin uskottavaa😉

Heh, yhtä hyvin voisin väittää että se mitä näen ottamassani minun ja B:n yhteiskuvassa että B on vahvasti ihastunut minuun. Hänellä nyt sattuu olemaan tietynlainen ilme ihmisen lähellä, myös naisen lähellä. Ei sen kummempaa.

Hän on ilmeikäs ihminen, mutta tota tiettyä katsetta en ole muille nähnyt. Hitto onnekas olet, jos oot sen saanut.

Aaaah mitä keimailua K:lta, rakastan... Ja ilmeistä päätellen myös B rakastaa.

Vierailija
107099/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta emme näe muita esimerkkejä vastaavasta sielun vlejeydestä/ystävyydestä, joka olisi yhtä avoimesti jaettu ja yhtä nopeasti muodostunut. J:llähän on paljon läheisiä ystäviä, kuten H, Jesse, allu, jaakko ja jukka. Suurin osa noista ovat K:n suhteen työsuhteita ulkoapäin, jolloin daltonit ja H eivät puhu.. mutta esim. H:n ilotulituskuvassa näkyy kuinka ihania ystäviä he ovat <3 Itse pidän Jessestä todella paljon, hänkin pusuttelee ja halaa K:ta lavalla ihanasti, viisuaikana oli tulkki, tuki ja henkivartija. Jos K ja Jesse kuvaisivat hassutteluaan, voisimme ehkä nähdä samantyyppistä syvää ystävyyttä.. Mutta Jesse ei ole varsinaisesti julkisuuden henkilö samalla tavalla kuin B. 

Vierailija
107100/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei muista ettei jo seuraa heitä? Tai sitten he ei vaan ole esim. Krisin kanssa samalla aaltopituudella riittävästi että kokisi tarpeelliseksi seurata instassa. Välillä mietin miten paljon K on oikeasti edes viettänyt aikaa muiden bändin poikien kanssa kuin B:n xD.

En ymmärrä miksi edes pitäisi olla samalla aaltopituudella. Kyseessä kuitenkin ihmiset joiden kanssa tekee yhteistyötä niin ihan järkeenkäypää olisi että seuraisivat kaikki toisiaan tasapuolisesti.

No ei se niin mene kaikilla ja se on ihan OK. Oon mäki paljon tekemisissä työkavereitteni kanssa päivittäin, mut en mä niistä somessa seuraa kuin vain osaa.

Ketju on lukittu.