Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan oikeasti rakastunut Jereen. Esteet on tehty ylitettäviksi.
Tunne on molemminpuolinen. Mulle se karaokeklippi vahvisti asian. Luoja jos joku mua katsoisi ikinä samalla tavalla, kun K siinä tai kuten B Kta tässä viimeisessä livessä. Jättäisin kaiken.
Ei ole rakastunut, olisin sen keikalla huomannut kun ihan eturivissä fiilistelin. Ovat hyviä frendejä ja heillä on hauskaa yhdessä.
Heh, mikä rakkauden asiantuntijan lausunto. Sinun kannattaa kyllä tutustua monipuolisesti ja silmät avoinna kuviin ja videoihin, joissa K ja B ovat.
On olemassa mahdollisuus, että kun kuvia ja videoita tuijottelee päiväkaupalla ja repeatilla ja oma tunnetila sellainen että oikein toivoo näkevänsä noiden välillä rakkautta niin kyllähän siinä oma usko vahvistuu. Kun niin haluaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu että Bojan on päättänyt että se ei enää suojele niin sitä kotimaansa teinityttöjen sydäntenmurskaaja/unelmavävyimagoa. Vaan se kasvoi vapautuneeksi mieheksi Nordic Tourilla. Lapselliseksi sellaiseksi tosin, mutta silti. :D
Onhan tuota vapautuneisuutta ollut ennenkin, mm. Tavastia 1 ja toki Jokereilla myös keskenään lavalla. Suomessa näyttää kuitenkin pystyvän "toteuttamaan itseään" vapaammin kuin esimerkiksi Balkanilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää, mitkä on bändin poikien todelliset mietteet/käsitykset noiden kahden väleistä.. emme varmaan koskaan saa tietää mutta ai että tämä kiinnostaisi
Oonks mä ainoa, jonka mielestä noin lämmin ja läheinen ystävyys ei ole mitään ihmeteltävää?
On se siinä mielessä , että mun 50-vuotisen elämän aikana en, valitettavasti, ole vielä aiemmin nähnyt ketään, joilla on NOIN läheinen ja lämmin ystävyys kuin noilla kahdella vaikuttaisi olevan. Ja olen kade.
Enemmän noi vaikuttaa ihan vaan kavereilta. Vrt. Käärijä-Häärijä tai Käärijä-Jesse.
Kyllä tässä JB-kombossa jotain erityistä on. Jotain enemmän (enkä minä tiedä mitä). Vanhat silmäni ovat nähneet ennekin miesten välistä koskettelua, eikä ole itsellä missään värähtänyt. Näiltä kahdelta riittää yksi poskikosketus, yksi ratatata ja polttava katse ja minä olen aivan pähkinöinä. Oma elämä tuntuu niin lattealta ja sanoin jo joskus toukokuussa, että jättäisin kaiken jos saisin itse kokea jotain samaa. Olen jopa yrittänyt pelastautua tältä paatilta. Juu, ei onnistunut.
Tulipa mieleeni olikohan se eilen kun joku kommentoi täällä, että K:lla ei ole mitään JO sisältöä IG feedissään niin asia korjaantui nopeasti😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttiko K kenenkään muun mielestä vähän ärsyyntyneeltä siinä livessä, kun Bojan lukee kommentin Dublinista ja K kysyy ilmeisesti leikillään että missä se on niin B sanoo nopeasti jotain että se on saari, sä oot menossa sinne. Ja sitte K sanoo suomeksi että nää pitää häntä ihan idioottina ja sitte tulikin kuittia kirosanoilla höystettynä suomeksi? Tuli sellainen fiilis, että siinä ei ihan K:n huumori Dublinin sijainnista mennyt läpi B:lle, jos se sillai oli tarkoitettu.
Mielestäni hän ei vaikuttunut ärsyyntyneeltä, vaan korjasi vain B:n väärinymmärryksen ja heitti suomeksi sen "nää jätkät pitää mua ihan idioottina" ja sitten jatkaa kiusoittelua: " i said i love you in Finnish". Tuo oli mielestäni K:n "I'm so smart in Finnish" -hetki :D Pojilla voi olla käsitys, että K ymmärtää vähemmän englantia, mitä oikeasti ymmärtää, ja siihe lisätään vielä K:n sarkastinen huumori... Tästä yhdistelmästä voi olla vaikea tunnistaa mitkä ovat vitsejä, ja milloin K ei oikeasti tiedä jotain :D
En usko, että Jokereilla on väärää käsitystä Kn englanninkielen taidosta. Ainakaan yhdellä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä tuo Matti nyt on TikTokissa. Kynnelle kykenevät jakamaan sitä, jotta K huomaa:
https://vm.tiktok.com/ZGJ77SN6c/En ole 100% varma että Bojan, Jere ja Matti tykkää tästä. Se Grinder Mayhem oli tyylikkäämpi ja hauskempi.
Minusta tuo on 100x hauskempi kuin Grindr Mayhem, sen ei ole tarkoituskaan olla tyylikäs vaan täysin päätön, minkä luulisi sopivan hyvin K&B:n huumorintajuun. En usko että kellään heistä olisi mitään videota vastaan, mutta Jere toki tuntee heidät oikeasti ja osaa arvioida sen paremmin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttiko K kenenkään muun mielestä vähän ärsyyntyneeltä siinä livessä, kun Bojan lukee kommentin Dublinista ja K kysyy ilmeisesti leikillään että missä se on niin B sanoo nopeasti jotain että se on saari, sä oot menossa sinne. Ja sitte K sanoo suomeksi että nää pitää häntä ihan idioottina ja sitte tulikin kuittia kirosanoilla höystettynä suomeksi? Tuli sellainen fiilis, että siinä ei ihan K:n huumori Dublinin sijainnista mennyt läpi B:lle, jos se sillai oli tarkoitettu.
Mielestäni hän ei vaikuttunut ärsyyntyneeltä, vaan korjasi vain B:n väärinymmärryksen ja heitti suomeksi sen "nää jätkät pitää mua ihan idioottina" ja sitten jatkaa kiusoittelua: " i said i love you in Finnish". Tuo oli mielestäni K:n "I'm so smart in Finnish" -hetki :D Pojilla voi olla käsitys, että K ymmärtää vähemmän englantia, mitä oikeasti ymmärtää, ja siihe lisätään vielä K:n sarkastinen huumori... Tästä yhdistelmästä voi olla vaikea tunnistaa mitkä ovat vitsejä, ja milloin K ei oikeasti tiedä jotain :D
Tätä hainkin, en ehkä osannut pukea sitä vain sanoiksi. Kun tuli fiilis, että K oli kuitenkin ymmärtänyt Dublin asian ihan oikein, mutta sen huumori ei vain mennyt siinä kohtaa perille :D.
Mitenköhän K:n Slovenian reissu menisi? Saisivatko pojat olla rauhassa? Onko LadySLO:lla jotain mielipidettä asiaan? Suomessa K on todella tunnettu viisujen vuoksi, keväällä kaikki Suomessa oli vihreää, niin kuin B Turussa sanoi. K on ilmaissut ahdistuksensa uutta huomiota kohtaan, häneltä pyydellään nimmareita ja kuvia kauppareissuilla jne. Kuinka hyvin K voisi kävellä vapaasti Sloveniassa? Varmasti kaikki eivät viisuja tiedä siellä.. Vai tiedetäänkö K:sta B:n kautta siellä enemmän kuin vaikka Serbiassa tai muussa lähimaassa?
En kyllä tiedä kuinka hyvin K pärjäisi ilman tulkkeja siellä xD
Boitsun kootut naurut IG livestä 😄
https://www.tumblr.com/jokaarija/729349293872447488/compilation-of-boja…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää, mitkä on bändin poikien todelliset mietteet/käsitykset noiden kahden väleistä.. emme varmaan koskaan saa tietää mutta ai että tämä kiinnostaisi
Oonks mä ainoa, jonka mielestä noin lämmin ja läheinen ystävyys ei ole mitään ihmeteltävää?
On se siinä mielessä , että mun 50-vuotisen elämän aikana en, valitettavasti, ole vielä aiemmin nähnyt ketään, joilla on NOIN läheinen ja lämmin ystävyys kuin noilla kahdella vaikuttaisi olevan. Ja olen kade.
Enemmän noi vaikuttaa ihan vaan kavereilta. Vrt. Käärijä-Häärijä tai Käärijä-Jesse.
Kyllä tässä JB-kombossa jotain erityistä on. Jotain enemmän (enkä minä tiedä mitä). Vanhat silmäni ovat nähneet ennekin miesten välistä koskettelua, eikä ole itsellä missään värähtänyt. Näiltä kahdelta riittää yksi poskikosketus, yksi ratatata ja polttava katse ja minä olen aivan pähkinöinä. Oma elämä tuntuu niin lattealta ja sanoin jo joskus toukokuussa, että jättäisin kaiken jos saisin itse kokea jotain samaa. Olen jopa yrittänyt pelastautua tältä paatilta. Juu, ei onnistunut.
No nyt puhut asiaa
K:n keikistelyt ja Boitsun katse
https://twitter.com/nouroblem/status/1705320044031250560?t=bRqx_sUWgCjv…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan oikeasti rakastunut Jereen. Esteet on tehty ylitettäviksi.
Tunne on molemminpuolinen. Mulle se karaokeklippi vahvisti asian. Luoja jos joku mua katsoisi ikinä samalla tavalla, kun K siinä tai kuten B Kta tässä viimeisessä livessä. Jättäisin kaiken.
Ei ole rakastunut, olisin sen keikalla huomannut kun ihan eturivissä fiilistelin. Ovat hyviä frendejä ja heillä on hauskaa yhdessä.
Heh, mikä rakkauden asiantuntijan lausunto. Sinun kannattaa kyllä tutustua monipuolisesti ja silmät avoinna kuviin ja videoihin, joissa K ja B ovat.
On olemassa mahdollisuus, että kun kuvia ja videoita tuijottelee päiväkaupalla ja repeatilla ja oma tunnetila sellainen että oikein toivoo näkevänsä noiden välillä rakkautta niin kyllähän siinä oma usko vahvistuu. Kun niin haluaa nähdä.
Ja sinä olet päättänyt, että rakkautta ei ole, eikä mikään muuta mieltäsi, koska niin sinä haluat asian nähdä. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi K on editoitu tästä pois, ei tätä oo hauska kattoa.
Uskoisin että Kärtsällä, Bojanilla ja muilla Jokereilla on myös jotain insidevitsejä, joita ei kaikkia ole jaettu someen. En yhtään ihmettelisi, vaikka tuo valikoiva seuraaminen olisi joku hämärä läppä. :) En siis sano että on, mutta ei yllättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO sanoi Ylen haastattelussa että suomalaisilla on omalaatuinen huumorintaju eikä aina tiedä onko ne tosissaan vai ei. Onhan se tälläkin palstalla nähty että esim. sarkasmi ei aina mene perille vaikka suurin osa meistä taitaa olla ihan syntyperäisiä suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö klikata, että Jerekin näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.
Ihan tosi suloinen viesti sinänsä, mutta emme voi tietää, miten Jere kokee/näkee asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö klikata, että Jerekin näkyy?
Ei, on vaan editoitu hölmösti pois.