Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
104421/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ladyt, jonossa ollaan. Kaksi eri jonoa kahteen suuntaan. Vettä ripeksii.

Vierailija
104422/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/fcca192d-9a84-42f8-941d-edde2b14…

No nyt jotain positiivista!

Joo, mä.oon tiktokissa katsonut tän videot, huikeeta omistautumista. 🤩

Onhan se jutun arvoista, jos joku innostuu noin kovasti Harjavallasta! Hiittenharjulla on kyllä hienot lenkkeilymaastot mutta tuo keikkapaikka oli siis aika korvessa, reilusti kaupungin ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104423/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoin I wanna be your slave dueton. Gei, on sitä hullumpaakin nähty!

Vierailija
104424/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaan korjata, että oli tarkoitus kirjoittaa hei.

Vierailija
104425/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin että tarkoituksella 😅

Vierailija
104426/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tarttuko gf-jankkaajan syöttiin.. taas oli pakko vetää tosielämn realiteetit tähän fantasiahippiin. ei liity mitenkään tosielämään

Mä oon kyllä ihan eri ku gf-jankkaaja tai mikään muukaan jankkaaja. Totean vaan mitä tässä tullut katseltua ja mietittyä. Ei pahalla. Mut B vaan on paljon kiinnostavampi ja hotimpi.

Ei tartte mainita mitään tuollaisia makuasioita. Heteromiehelle B ei ole edes häviävä ajatus, sori vaan. Eri ihmiset näkevät eri asiat kuumina. Turha SINUN mielipiteitäsi on kaikille yleistää. Minä olen heteronaine, enkä pidä B:tä minään kuumuuden multihuipentumana. Ja heteronaisen mielipide toisen naisen "kuumuudesta" ei ole kovin validi kuitenkaan

Palstalla useampi entinen heteromies on ilmoittanut heteroutensa päättyneen Bojaniin.

Kyllä, voin vahvistaa yllä olevan todeksi 😊

T. Yksi niistä entisistä heteromiehistä

Vierailija
104427/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä duetossa hei on vähän gei 

Vierailija
104428/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Sanomien arvio Logomon keikasta oli ihan positiivinen alun epäilyistä huolimatta:

Keikan alkaessa yllätyn myönteisesti: Joker Out kuulostaa hyvältä. Siis sillä tavalla, millä perinteinen bändikokoonpano kuulostaa. Rumpusoundi on napakka, sähkökitarat helisevät millenniumin taitteen brittibändien tavoin, basso tuntuu ja laulajan artikulaatiosta saa selvää. Taustanauhaltakaan ei tule liikaa höystettä. Tätähän jaksaa kuunnella!

Mainitsee vielä rumpukompin ja kitaroiden muistuttavan Arctic Monkeysia ja Franz Ferdinandia. Bändi vaikuttaa sympaattiselta ja aidosti häkeltyneeltä suosiostaan Turussa.

Olipa kiva kuulla, että toimittaja pääsi yli ennakkoluuloistaan keikan edetessä :) Vaikka ensin häkeltyikin *huikean komeasta* laulajasta.

Nähdäänkö B oikeasti "huikean koemana" ? tietenkin on hyvän näköinen, mutta en ikinä pitänyt häntä mitenkään tajuttoman koemana

Omasta puolestani sanoa, että on mielestäni huikean komea. Klassisen komea jo muutenkin, mutta magneettinen tosielämässä. Toisissa ihmisissä on selvästi jotain vetovoimaa tai karismaa, joka kompensoi muut ulkonäölliset puutteet. (En halua aloittaa keskustelua aiheesta, mutta kuinka moni muka olisi tunnustanut olevansa viehtynyt pottatukasta ja pömppömahasta alkuvuodesta... K on karisman kuningas.)

Jännä.. minun makuuni B:n kasvojen suhteet eivät ihan mätsäää siihen mitä pitäisin todella komeana.. mutta makuja on monia :D

Vierailija
104429/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ladyt, jonossa ollaan. Kaksi eri jonoa kahteen suuntaan. Vettä ripeksii.

Heiii ihanaa keikkaa!!!

Vierailija
104430/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/Cxf34x6tYvI/

Housukuvan uusi versio? xD Missä tää muuten on otettu?

Vierailija
104431/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää tarttuko gf-jankkaajan syöttiin.. taas oli pakko vetää tosielämn realiteetit tähän fantasiahippiin. ei liity mitenkään tosielämään

Mä oon kyllä ihan eri ku gf-jankkaaja tai mikään muukaan jankkaaja. Totean vaan mitä tässä tullut katseltua ja mietittyä. Ei pahalla. Mut B vaan on paljon kiinnostavampi ja hotimpi.

Ei tartte mainita mitään tuollaisia makuasioita. Heteromiehelle B ei ole edes häviävä ajatus, sori vaan. Eri ihmiset näkevät eri asiat kuumina. Turha SINUN mielipiteitäsi on kaikille yleistää. Minä olen heteronaine, enkä pidä B:tä minään kuumuuden multihuipentumana. Ja heteronaisen mielipide toisen naisen "kuumuudesta" ei ole kovin validi kuitenkaan

Palstalla useampi entinen heteromies on ilmoittanut heteroutensa päättyneen Bojaniin.

Kyllä, voin vahvistaa yllä olevan todeksi 😊

T. Yksi niistä entisistä heteromiehistä

Aika moni lesbo näyttäisi myös alkaneen epäillä suuntautumistaan Bojanin takia.

Vierailija
104432/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Sanomien arvio Logomon keikasta oli ihan positiivinen alun epäilyistä huolimatta:

Keikan alkaessa yllätyn myönteisesti: Joker Out kuulostaa hyvältä. Siis sillä tavalla, millä perinteinen bändikokoonpano kuulostaa. Rumpusoundi on napakka, sähkökitarat helisevät millenniumin taitteen brittibändien tavoin, basso tuntuu ja laulajan artikulaatiosta saa selvää. Taustanauhaltakaan ei tule liikaa höystettä. Tätähän jaksaa kuunnella!

Mainitsee vielä rumpukompin ja kitaroiden muistuttavan Arctic Monkeysia ja Franz Ferdinandia. Bändi vaikuttaa sympaattiselta ja aidosti häkeltyneeltä suosiostaan Turussa.

Olipa kiva kuulla, että toimittaja pääsi yli ennakkoluuloistaan keikan edetessä :) Vaikka ensin häkeltyikin *huikean komeasta* laulajasta.

Nähdäänkö B oikeasti "huikean koemana" ? tietenkin on hyvän näköinen, mutta en ikinä pitänyt häntä mitenkään tajuttoman koemana

Aivan tajuttoman komea on. Kaunein mies ikinä 😍🔥

No joo ja ei. Silloin kun katoin jotkut ekat viisujen promokuvat tms. kiinnitin ekana huomiota Naceen. Se on mun makuun silleen perinteisellä tavalla komein. Kris kuin malli ja Jan syntisen seksikäs ja Jure vekkuli. Bojan ei aluksi erottunut erityisesti, mutta sitten kun tuli koko tämä K -kuvio niin rest is history.

Kyllä K on maailman komein ja ihanin ja jumalaisin ja valaistunein ilmestys, mutta ehkä se vaatii että häneen rakastuu ensin 😍

Mä kiinnitin kans ekana huomion Naceen. B puhkesi kukkaan K:n kanssa, kun kahjot luonteet kohtasivat.

Vierailija
104433/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut mainintaa Kentistä? Moni täällä on itseni mukaanlukien sanonut että Kent tulee mieleen.

Vierailija
104434/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gei mutta tämä olisi fantastinen.

Vierailija
104435/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö bojan taas instasta?

Ei.

Miks en löydä??

Vierailija
104436/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Cxf34x6tYvI/

Housukuvan uusi versio? xD Missä tää muuten on otettu?

Varmaan PB bileet, kun hän oli siellä.

Vierailija
104437/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuva Boitsun kännykästä! Klikkaa kuvaa niin suurenee vielä hiukan!

https://pbs.twimg.com/media/F6n6ykNXEAAAxWU?format=jpg&name=900x900

Vierailija
104438/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jono on numerolapullisille ja toinen numeroimattomille. Mukava tämä vesisade.

Vierailija
104439/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
104440/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää nyt joku nauta tai sonni pliis tänään liveä. Vaikka joku joka on ollut jo useammalla JO keikalla. Armahtakaa meitä 😭

Ketju on lukittu.