Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä tosiaan koko tän (pitkän) Nordic Tourin ihastellut Bojanin kuvia ja videoklippejä, et näyttää niin freesiltä ja nuorelta, ihan siis siltä omalta "alkuperäiseltä" itseltään. Ei ole näin valovoimainen ja pirteä ja raikas ollut hetkeen. Sulin lopullisesti kun täällä silminnäkijät kertoi et livenä on todella hyvännäköinen ja melkein kaunis. Ja satuolennoksikin tituleerattiin. Huh. I'm all yours, Bojan, all yours 💜💘 Now and forever.
Olen samaa mieltä, Boitsu oli Logomon livessä todella freesin ja hyvävointisen oloinen! Mitä ikinä onkaan tehnyt niin toivottavasti jatkaa samaan malliin.
Hei Kärtsän maha arvostelija. Joo olet oikeassa, Kärtsällä ei tosiaan ole sixpackia mutta hänellä on jotain vielä parempaa sen tilalla eli sexpack. Siihen kun yhdistää pienen ja piukan sexybackin, niin se on👌👍 🥵😍🔥.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cxf34x6tYvI/
Housukuvan uusi versio? xD Missä tää muuten on otettu?
Varmaan PB bileet, kun hän oli siellä.
Huomasin just tähän liittyen että Nace seuraa Aapoa ja vice versa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sanomien arvio Logomon keikasta oli ihan positiivinen alun epäilyistä huolimatta:
Keikan alkaessa yllätyn myönteisesti: Joker Out kuulostaa hyvältä. Siis sillä tavalla, millä perinteinen bändikokoonpano kuulostaa. Rumpusoundi on napakka, sähkökitarat helisevät millenniumin taitteen brittibändien tavoin, basso tuntuu ja laulajan artikulaatiosta saa selvää. Taustanauhaltakaan ei tule liikaa höystettä. Tätähän jaksaa kuunnella!
Mainitsee vielä rumpukompin ja kitaroiden muistuttavan Arctic Monkeysia ja Franz Ferdinandia. Bändi vaikuttaa sympaattiselta ja aidosti häkeltyneeltä suosiostaan Turussa.Eikö ollut mainintaa Kentistä? Moni täällä on itseni mukaanlukien sanonut että Kent tulee mieleen.
Ei mainittu Kentiä jutussa, mutta kylläkin Mando Diao, jota en tunne mutta näyttäisi olevan ruotsalainen bändi. The Killers mainittiin myös vertailukohtana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö bojan taas instasta?
Ei.
Miks en löydä??
Tämä on outoa. En itsekään löydä nimellä hakemalla (ainoastaan feikkitilit). Mutta omasta seurattavien listalta sitten löytyy. En tajua...🤔
Tässä suora linkki jos ei ole vielä löytynyt..
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä kuva Boitsun kännykästä! Klikkaa kuvaa niin suurenee vielä hiukan!
https://pbs.twimg.com/media/F6n6ykNXEAAAxWU?format=jpg&name=900x900
No ei tosta saa kyllä Mitään selvää. Näyttää ihan vaan iphonen kuvagallerialta eli missä omia otettuja kuvia ja tallennettuja
Se miten ihmiset kuvailevat Boitsun ja Kärtsän karismaa tuntuu osittain samanlaiselta - se ei ole välttämättä aivan samantyyppistä karismaa, mutta molempia ihmiset ovat kuvailleet livenä todella häkellyttäväksi ja poikkeukselliseksi.
Tällä naudalla alkaa nyt tän viikonlopun jälkeen kuntokuuri. Olen koko vapaapäivän päivystänyt täällä, pessyt sentään 2 koneellista pyykkiä, mutta muuten syönyt koko päivän herkkuja. Mä haluan olla ensi kesänä kevyempi ja hyvinvoivaisempi, B:n esimerkkiä seuraten 💪
Vierailija kirjoitti:
Tampereella jonossa ja kauheata kun tunnen itseni vanhaksi. 😂 Ehkä tää tästä.
Ehkä joku nuori aikuinen just mietti sut huomatessaan, että haluaa itsekin jonottaa keikoille vielä 40 vuodenkin päästä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tosiaan koko tän (pitkän) Nordic Tourin ihastellut Bojanin kuvia ja videoklippejä, et näyttää niin freesiltä ja nuorelta, ihan siis siltä omalta "alkuperäiseltä" itseltään. Ei ole näin valovoimainen ja pirteä ja raikas ollut hetkeen. Sulin lopullisesti kun täällä silminnäkijät kertoi et livenä on todella hyvännäköinen ja melkein kaunis. Ja satuolennoksikin tituleerattiin. Huh. I'm all yours, Bojan, all yours 💜💘 Now and forever.
Olen samaa mieltä, Boitsu oli Logomon livessä todella freesin ja hyvävointisen oloinen! Mitä ikinä onkaan tehnyt niin toivottavasti jatkaa samaan malliin.
Näin se Jeretoniini toimii 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace ja Aapo vaikuttavat samantyylisiltä. Tulivat varmasti hyvin juttuun. (Tarkoitan siis kavereina.)
Vierailija kirjoitti:
Mikä maaginen freudilainen typoenergia on nyt liikkeellä, tänään on mm. Kiki ajanut Aitoa, Boitsun kuiva tuli K:n perään ja nyt biisikin oli vielä gei. :D
Ja lisätään vielä, että Tumblrissa manifestoidaan, että Boitsun pitäis antaa Kärppylille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sanomien arvio Logomon keikasta oli ihan positiivinen alun epäilyistä huolimatta:
Keikan alkaessa yllätyn myönteisesti: Joker Out kuulostaa hyvältä. Siis sillä tavalla, millä perinteinen bändikokoonpano kuulostaa. Rumpusoundi on napakka, sähkökitarat helisevät millenniumin taitteen brittibändien tavoin, basso tuntuu ja laulajan artikulaatiosta saa selvää. Taustanauhaltakaan ei tule liikaa höystettä. Tätähän jaksaa kuunnella!
Mainitsee vielä rumpukompin ja kitaroiden muistuttavan Arctic Monkeysia ja Franz Ferdinandia. Bändi vaikuttaa sympaattiselta ja aidosti häkeltyneeltä suosiostaan Turussa.Olipa kiva kuulla, että toimittaja pääsi yli ennakkoluuloistaan keikan edetessä :) Vaikka ensin häkeltyikin *huikean komeasta* laulajasta.
Nähdäänkö B oikeasti "huikean koemana" ? tietenkin on hyvän näköinen, mutta en ikinä pitänyt häntä mitenkään tajuttoman koemana
Omasta puolestani sanoa, että on mielestäni huikean komea. Klassisen komea jo muutenkin, mutta magneettinen tosielämässä. Toisissa ihmisissä on selvästi jotain vetovoimaa tai karismaa, joka kompensoi muut ulkonäölliset puutteet. (En halua aloittaa keskustelua aiheesta, mutta kuinka moni muka olisi tunnustanut olevansa viehtynyt pottatukasta ja pömppömahasta alkuvuodesta... K on karisman kuningas.)
Jännä.. minun makuuni B:n kasvojen suhteet eivät ihan mätsäää siihen mitä pitäisin todella komeana.. mutta makuja on monia :D
B:sitäkin on huonoja kuvia, mutta videoituna se on yleensä todella hyvännäköinen. Mutta makuja on tosiaankin monia. Mä kirjoittelin yöllä plussan yöketjun puolelle keikkaraporttia ja samalla nuoren näkemyksiä pojista eilisen keikan jälkeen.
Mietin tosin viittinkö edes kirjoittaa ettei bojanistit pahoita mieltään mutta ajattelin sitten että antaa mennä. 😇 Mun tytär todellakin piti Bojania näin livenä nähtynä kaikista ei-komeimpana eilen, sanoi että tukka näytti rasvaiselta, kasvot on erikoiset ja parrastakaan ei tykännyt. 😭 Kris siloposki oli sitten todella hyvännäköinen hänen mielestään.
Nauratti kyllä tuo tukan rasvaisuus -kommentti kun täälläkin joskus vitsailtiin siitä. En tosiaankaan ole sanonut koskaan itse mitään siitä tytölle tai muutenkaan arvioinut noiden ulkonäköjä. 😀
Itse keikka/musiikki/esittäminen oli molemmista oikein hyvää. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ollut Suomessa kaikkein komein, kaunein, vahvin, magneettisin, säteilevin, hyvinvoivin versio omasta ihanasta itsestään.
Kuka sen hyvän olon tuo? Tässä aika hyvin.
https://x.com/planetorbar/status/1704870681576718668?s=20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en olisi odottanut mutta näin vain kävi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä maaginen freudilainen typoenergia on nyt liikkeellä, tänään on mm. Kiki ajanut Aitoa, Boitsun kuiva tuli K:n perään ja nyt biisikin oli vielä gei. :D
Ja lisätään vielä, että Tumblrissa manifestoidaan, että Boitsun pitäis antaa Kärppylille!
toi koko lause kuulostaa väärältä sanasta kärppyli lähtien. Ja believe me olen shippaaja mut silti.
Jos joku tietää jonku kikan millä etsiä ja löytää liven pitäjiä?