Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko soundcheckissä ääntä ollenkaan?
Ei. Ja toi näytti melkein, kuin ei olisi ollut edes ccc. Mutta en nyt liikaa uskalla manifestoida mitään uutta. K vaan tuntuu keskittyvän tosi kovasti.
No jep. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko soundcheckissä ääntä ollenkaan?
Ei. Ja toi näytti melkein, kuin ei olisi ollut edes ccc. Mutta en nyt liikaa uskalla manifestoida mitään uutta. K vaan tuntuu keskittyvän tosi kovasti.
Niin ja onhan tässä ccc jo muutaman kerran kuultu että miksei vois olla ääniä...
Nyt on mahtava speku: keikalla muu biisi kuin CCC?! Mikä biisi? One, two, three... go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, turkulaiset! Missä nämä hullut crewlaiset ovat!!? 😲
https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3197564564864761088?utm_sour…Tampereella kattokävelemässä siellä Finlaysonin alueella?
Mielestäni ovat sen rakennuksen katolla, jossa Olympia on. 😊
Vierailija kirjoitti:
Siellä alkaa Vain elämää ja Sohvikset myös kohta et mammat parkkeraa kohta töllön äärelle.
Ei kyllä pysty nyt, kyllä tässä on ihan muut kohokohdat tänään!!
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/fcca192d-9a84-42f8-941d-edde2b14…
No nyt jotain positiivista!
Kärtsä, Boitsu ja Hoitsu vetämässä Mic Mac olisi kiva, mutta lienisi aika haastava biisi Boitsulle opetella. :)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mahtava speku: keikalla muu biisi kuin CCC?! Mikä biisi? One, two, three... go!
CCC ja joku toinen on mun vahvin veikkaus. Jotain outoa tossa tosiaan on, ei ainakaan K näytä siltä että treenattais biisiä, mitä hän on esittänyt tänä vuonna varmasti yli sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
icip?
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun näkyy tulleen luova tauko. Mammat katsovat Maajussille morsianta 😂😂😂
Meitä mitkään maajuntit kiinnosta. Lähiöräppärit lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tarttuko gf-jankkaajan syöttiin.. taas oli pakko vetää tosielämn realiteetit tähän fantasiahippiin. ei liity mitenkään tosielämään
Mä oon kyllä ihan eri ku gf-jankkaaja tai mikään muukaan jankkaaja. Totean vaan mitä tässä tullut katseltua ja mietittyä. Ei pahalla. Mut B vaan on paljon kiinnostavampi ja hotimpi.
Ei tartte mainita mitään tuollaisia makuasioita. Heteromiehelle B ei ole edes häviävä ajatus, sori vaan. Eri ihmiset näkevät eri asiat kuumina. Turha SINUN mielipiteitäsi on kaikille yleistää. Minä olen heteronaine, enkä pidä B:tä minään kuumuuden multihuipentumana. Ja heteronaisen mielipide toisen naisen "kuumuudesta" ei ole kovin validi kuitenkaan
Palstalla useampi entinen heteromies on ilmoittanut heteroutensa päättyneen Bojaniin.
Mun mies sanoi lähtevänsä tänään kaverinsa mökille, hmmm. Täytyy katsoa tarkasti kaikki Tampereen keikkakuvat, jos mun mies on siellä eturivissä mylvimässä Bojanin edessä. Täytyy käydä huomenna ostamassa kostopitsit tätä varten vai lainaisiko Bojan tai Jan mulle jotakin yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
icip?
Vähän on turhan rauhallinen meno siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa manifestoidaan, mitä Boitsun pitäis antaa Kärppylille!
https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/729177384535965696/i-need-someon…
Ai kamala, mä luin "että" sen "mitä"-sanan kohdalla (miten se on edes mahdollista???) 🤨🤣🙈
Sopiihan sitäkin manifestoida 😂🥰🔥 (tosikot eivät tosin tykkää).
Ai saakeli, niin minäkin luin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
icip?
Tää tuli kans mulle heti mieleen, mut sit se on kuitenkin vaan chachacha eikä mikään muu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, turkulaiset! Missä nämä hullut crewlaiset ovat!!? 😲
https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3197564564864761088?utm_sour…Tampereella. 😂 Sori, oli pakko.
Ei kun niin tamperelaiset!!!! Mä en kestä, itsekin alkanut sekoilemaan täällä jo vähän joka käänteessä..! 😂😂😂
Mun pitäisi tuntea Turun baarit kuin omat taskuni, mutta ei vaan välähdä. Mistä h*tosta se kuva on.
Joku ennenkuulumaton. Siksi ne oli niin vaikeina siitä yhteisbiisistä eilen livessä. 👌
Joo, joo. Tiedän, ei tämmöisiä tule ilman promoamista ennalta. Kunhan heitin.
Franz Ferdinand -vertaus on osuva, kitarat kuulostaa hyvin samanlaisilta.
hmm.. Ehkä tuo soundcheck klippi oli ennen biisin alkua.. Näyttis siltä uin K olisi sanonut jotain mikkiin, ja kuunnellut korvanapeista
Kris on varmaan paidaton tänään. Paikalle en pääse, mutta näin veikkaan.