Sain juuri myytyä 55 tuumaisen televisioni. Nyt ei enää haittaa ja varjosta olohuonetta mööpeli!
Ja sain vielä kelpo rahat siitä. Löytyy minulta pienempi telkkari, että pysyy ajan hermoilla varsinkin näin uuden presidentin aikana.
Kommentit (14)
Minulla on jokin 32 tuumainen poikani vanha telkkari. Oman isomman tv:n annoin pois. Se ei ole älykäs eikä interaktiivinen, ei vakoile elämääni eikä halua linkittää itseään pesukoneeseen ja leivänpaahtimeen ja tekee sen mitä television kuuluukin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 32 tuumainen 15v vanha töllö. Just hyvän kokoinen.
Järki päätös.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jokin 32 tuumainen poikani vanha telkkari. Oman isomman tv:n annoin pois. Se ei ole älykäs eikä interaktiivinen, ei vakoile elämääni eikä halua linkittää itseään pesukoneeseen ja leivänpaahtimeen ja tekee sen mitä television kuuluukin tehdä.
32 tuumaa riittää monille. Siitäkin näkee ihan hyvin ja tekstitykset usein tarpeeksi isolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki päätös.
Mistään ei enää saa uusia telkkareita tuon kokoisia. Kaikki jotain jättikokoisia 42++ tuumaisia :(
TV on kyllä sellainen turhake että ei toista. Koko olohuone pitää sisustaa mokoman mustan möhkäleen ehdoilla ja sitten yöt läpeensä tapittaa lasittuinen silmin milloin mitäkin jonninjoutavaa sontaa sieltä. Ei tähän taloon, kiitos, ei isoa eikä pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki päätös.
Mistään ei enää saa uusia telkkareita tuon kokoisia. Kaikki jotain jättikokoisia 42++ tuumaisia :(
https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/32_inch_and_smaller_tv/32-TV-ja…
Onhan noita vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki päätös.
https://www.telia.fi/kauppa/tuote/samsung-32-hd-smart-tv-t4305/ue32t430…
Tuossa on yksi
Miten se telkkari varjosti sitä huonetta? Laitoit ikkunan eteen? Nämä taulutv:t ovat siitä käteviä, että ne saa seinään kiinni. Vievät tilaa ja varjostavat yhtä paljon kuin taulu seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se telkkari varjosti sitä huonetta? Laitoit ikkunan eteen? Nämä taulutv:t ovat siitä käteviä, että ne saa seinään kiinni. Vievät tilaa ja varjostavat yhtä paljon kuin taulu seinällä.
Jää muuten karseet jäljet seinään. Ei enää ikinä seinään kiinni muuta kuin taulukoukkuja. Karseimmat jäljet jäi peilistä ja telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Oli ikkunan edessä. Lisäksi kun ei ole päällä, niin tuommoinen musta neliö ei näytä kivalta. Mielummin tauluja seinällä. Jos olisikin saanut johonkin nurkkaan, niin ei olisi stressannut. Nyt kun telkkarista pääsin, niin valoa heti tulvii asuntoon.