Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tarttuko gf-jankkaajan syöttiin.. taas oli pakko vetää tosielämn realiteetit tähän fantasiahippiin. ei liity mitenkään tosielämään
Mä oon kyllä ihan eri ku gf-jankkaaja tai mikään muukaan jankkaaja. Totean vaan mitä tässä tullut katseltua ja mietittyä. Ei pahalla. Mut B vaan on paljon kiinnostavampi ja hotimpi.
Ei tartte mainita mitään tuollaisia makuasioita. Heteromiehelle B ei ole edes häviävä ajatus, sori vaan. Eri ihmiset näkevät eri asiat kuumina. Turha SINUN mielipiteitäsi on kaikille yleistää. Minä olen heteronaine, enkä pidä B:tä minään kuumuuden multihuipentumana. Ja heteronaisen mielipide toisen naisen "kuumuudesta" ei ole kovin validi kuitenkaan
Palstalla useampi entinen heteromies on ilmoittanut heteroutensa päättyneen Bojaniin.
Mun mies sanoi lähtevänsä tänään kaverinsa mökille, hmmm. Täytyy katsoa tarkasti kaikki Tampereen keikkakuvat, jos mun mies on siellä eturivissä mylvimässä Bojanin edessä. Täytyy käydä huomenna ostamassa kostopitsit tätä varten vai lainaisiko Bojan tai Jan mulle jotakin yläosaa.
Pari sonnia kuulemma kiertää Jokereiden keikkoja, onko niistä toinen sun aviomies?😂
Jotain ne siellä nyt värkkää, kun on niin pitkä hiljaisuus somessa ja ovat keikkapaikalla harjoittelemassa. Ei hemmetti, kun saatais jostain live niin ei missään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sanomien arvio Logomon keikasta oli ihan positiivinen alun epäilyistä huolimatta:
Keikan alkaessa yllätyn myönteisesti: Joker Out kuulostaa hyvältä. Siis sillä tavalla, millä perinteinen bändikokoonpano kuulostaa. Rumpusoundi on napakka, sähkökitarat helisevät millenniumin taitteen brittibändien tavoin, basso tuntuu ja laulajan artikulaatiosta saa selvää. Taustanauhaltakaan ei tule liikaa höystettä. Tätähän jaksaa kuunnella!
Mainitsee vielä rumpukompin ja kitaroiden muistuttavan Arctic Monkeysia ja Franz Ferdinandia. Bändi vaikuttaa sympaattiselta ja aidosti häkeltyneeltä suosiostaan Turussa.Olipa kiva kuulla, että toimittaja pääsi yli ennakkoluuloistaan keikan edetessä :) Vaikka ensin häkeltyikin *huikean komeasta* laulajasta.
Nähdäänkö B oikeasti "huikean koemana" ? tietenkin on hyvän näköinen, mutta en ikinä pitänyt häntä mitenkään tajuttoman koemana
Aivan tajuttoman komea on. Kaunein mies ikinä 😍🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä lavalla mieluiten paidattoman Joker Outin, koko bändin siis. Hojan, vie niille sellaiset terveiset!!
Jure on usein ilman paitaa ja se Janin paita/toppi Tavastian K-18 keikalta on niin olematon että sama kuin olisi ilman (meinasi mennä jalat alta kun näin sen). Kriskin ollut paidaton, joten kunhan nämä vain tapahtuisi samalla keikalla niin siinähän se melkein.
Kris on varmaan paidaton tänään. Paikalle en pääse, mutta näin veikkaan.
Toisaalta pitsit ja muut paljastavat paidat voi olla kuumempia kuin jos olisi kokonaan ilman. 🔥🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sanomien arvio Logomon keikasta oli ihan positiivinen alun epäilyistä huolimatta:
Keikan alkaessa yllätyn myönteisesti: Joker Out kuulostaa hyvältä. Siis sillä tavalla, millä perinteinen bändikokoonpano kuulostaa. Rumpusoundi on napakka, sähkökitarat helisevät millenniumin taitteen brittibändien tavoin, basso tuntuu ja laulajan artikulaatiosta saa selvää. Taustanauhaltakaan ei tule liikaa höystettä. Tätähän jaksaa kuunnella!
Mainitsee vielä rumpukompin ja kitaroiden muistuttavan Arctic Monkeysia ja Franz Ferdinandia. Bändi vaikuttaa sympaattiselta ja aidosti häkeltyneeltä suosiostaan Turussa.Olipa kiva kuulla, että toimittaja pääsi yli ennakkoluuloistaan keikan edetessä :) Vaikka ensin häkeltyikin *huikean komeasta* laulajasta.
Nähdäänkö B oikeasti "huikean koemana" ? tietenkin on hyvän näköinen, mutta en ikinä pitänyt häntä mitenkään tajuttoman koemana
Omasta puolestani sanoa, että on mielestäni huikean komea. Klassisen komea jo muutenkin, mutta magneettinen tosielämässä. Toisissa ihmisissä on selvästi jotain vetovoimaa tai karismaa, joka kompensoi muut ulkonäölliset puutteet. (En halua aloittaa keskustelua aiheesta, mutta kuinka moni muka olisi tunnustanut olevansa viehtynyt pottatukasta ja pömppömahasta alkuvuodesta... K on karisman kuningas.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien mukaan ruotsalaiset haukkuu Kääriän uuden biisin roskaksi.
Ai Iltasanomistako sinä luet musiikkiarvosteluja. Ihanko totta?
Taattua roskaa taas Ilta-Sanomilta. Se ei ollut mikään musiikkiarvostelu.
He siis lähettivät toimittajan jonnekin torille kuunteluttamaan icipiä randomeille ruotsalaisille. Lyhyt video oli tehty, jossa kolme, siis 3 ihmistä sai sen kuunteluun. Yksi heistä haukkui. Yksi sanoi että joo voisi laittaa koulun kaiuttimista soimaan. Yksi sanoi ettei ehkä oo kohderyhmää.
No just ISn tyypillistä "journalismia", johon trolli näköjään uskoo ja luottaa. Ei ISssa varmaan ole edes musiikkitoimittajaa.
Vierailija kirjoitti:
hmm.. Ehkä tuo soundcheck klippi oli ennen biisin alkua.. Näyttis siltä uin K olisi sanonut jotain mikkiin, ja kuunnellut korvanapeista
Bojanin ja Kn suut käy samaan aikaan, et kyllä se enemmän biisiltä vaikuttaa.
Lähtikö bojan taas instasta?
Tampereella jonossa ja kauheata kun tunnen itseni vanhaksi. 😂 Ehkä tää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa manifestoidaan, mitä Boitsun pitäis antaa Kärppylille!
https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/729177384535965696/i-need-someon…
Tähän haluaisin vastata erään laulun sanoin...
Munakoisoemoji, munakoisoemoji....
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Tampereen jonotus alkanut kahdelta yöllä.
https://twitter.com/paidatonjere/status/1705238642434703454?t=z7fUnyoVY…
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mahtava speku: keikalla muu biisi kuin CCC?! Mikä biisi? One, two, three... go!
icip?
Tää tuli kans mulle heti mieleen, mut sit se on kuitenkin vaan chachacha eikä mikään muu. :D
Romanttinen ballaadi CCC <3
Vierailija kirjoitti:
hmm.. Ehkä tuo soundcheck klippi oli ennen biisin alkua.. Näyttis siltä uin K olisi sanonut jotain mikkiin, ja kuunnellut korvanapeista
Minustakin näyttää siltä, että ei laula tuossa. Ei ainakaan aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Kn suut käy samaan aikaan, et kyllä se enemmän biisiltä vaikuttaa.
B:n elehdintä ja laulu näyttää ihan CCC:ltä, joten taitaa olla se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin näyttää siltä, että ei laula tuossa. Ei ainakaan aluksi.
Musta se voi ihan yhtä hyvin puhua tai räpätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tajuttoman komea on. Kaunein mies ikinä 😍🔥
No joo ja ei. Silloin kun katoin jotkut ekat viisujen promokuvat tms. kiinnitin ekana huomiota Naceen. Se on mun makuun silleen perinteisellä tavalla komein. Kris kuin malli ja Jan syntisen seksikäs ja Jure vekkuli. Bojan ei aluksi erottunut erityisesti, mutta sitten kun tuli koko tämä K -kuvio niin rest is history.
Kyllä K on maailman komein ja ihanin ja jumalaisin ja valaistunein ilmestys, mutta ehkä se vaatii että häneen rakastuu ensin 😍
Nyt jo stressaa tuleeko liveä tänään keneltäkään, tässä on tottunut niin hyvään.
Joo, mä.oon tiktokissa katsonut tän videot, huikeeta omistautumista. 🤩