Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, että eikö suomalaiset ole tunnettuja siitä, että ollaan aika hillittyjä ja hiljaisia? No sitten Joksut tulee tänne ja he joutuvat viettämään aikaa Kärtsän ja PB Tiinan kanssa. Se siitä hillityistä ja hiljaisista suomalaisista sitten.
Ovatko tavanneet Tiinan jossakin vai onko tämä joku Häärijän koodinimi? :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hesus että B:llä on ollut ihanat vaatteet Suomen keikoilla. Muillakin pojilla. En tykännyt Tukholman vaatteista enkä edes muista mitä B:llä oli Oslossa.
Muuhun en ota kantaa, mutta se hetki kun Tavan k18 liven alkaessa tajuat, että sillä on kostopitsi. Olisinpa saanut ilmeestäni kuvan.
Kyllä! Kostopitsistä räjähti tajunta, ja kun olin just saanut sen rippeet kerättyä kasaan, Jan tuli Logomoon paidassa joka paljasti olkapään. En oo ikinä änähnyt niin seksikästä olkapäätä!
Lakatkaa nyt jo. Ei se nyt niin ihmeellinen paita ollut.
Siinä koskettaa se, että eikös se ollutkin asu, jossa Bojan ns. tuli takaisin voituaan huonosti ja kun pelkäsimme, että hän on tosi huonona? Ja pieni joukko faneja oli pakottanut erottamaan Gregorin? Niin Bojan tuli ja kosti olemalla gorgeous.
Ahaa, tämä on siis vain teikäläisten tulkintaa ja puhetta "kostopaidasta".
Ei. Tämä on fakta.
Ai? Sanoiko Bojan jotain siihen viittaavaa vai suoraan, että tämä on kosto. En ole jaksanut seurata kesällä Jokereitten tekemisiä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelen vieläkin sitä eilistä Käärijän instaliveä. Siinä riittää analysoitavaa! Joku sanoi Tumblrissa ettei ole koskaan nähnyt Bojania yhtä hellänä (käytti sanaa soft). Ja totta, se lempeys ja hellyys Kärtsää kohtaan oli käsinkosketeltavaa. Ne katseet!!
Ja sitten SSOL-videosta kommentti: kukaan ei kai ole vielä ihmeemmin pahastunut siitä, että Kn kuva videossa on kohdassa smoking green, jolla luonnollisesti viitataan kannabikseen.
No, tuskin tarkoittavat väittää, että K olisi pössyttelijä. Ilmeinen tulkinta on tiestysti Kn esiintymisasu, mutta kun seuraava kuva on Bojanista jolla pyörii silmät päässä, tohdin esittää tulkinnan ja teorian, että K on Boitsulle kuin huumetta, joka saa hänet sekaisin!!! 💙💚
Käärijästä on käytetty lempinimeä "Green Man from Finland" aika monessa kansainvälisessä mediassa, eiköhän pääosin johdu siitä tuo asettelu. Ja Bn kännikuva seuraavassa "...prefer to get drunk"-kohdassa on aika self-explanatory 😂
No tottakai, mutta symboliikka ja tulkinta onkin katsojan päässä ja sille ei kukaan voi mitään!! 😅
Kyllä siihen on tarkoituksella laitettu just Bn kuiva Kn perään eikä ketään muuta
B:n kuiva K:n perään 🤔😅
Listalle? 😂 LG:lle kertynyt aikamoinen työmaa näitä tältä viikolta 😅
Vierailija kirjoitti:
No niin, turkulaiset! Missä nämä hullut crewlaiset ovat!!? 😲
https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3197564564864761088?utm_sour…
Tampereella. 😂 Sori, oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella kattokävelemässä siellä Finlaysonin alueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä lavalla mieluiten paidattoman Joker Outin, koko bändin siis. Hojan, vie niille sellaiset terveiset!!
Jure on usein ilman paitaa ja se Janin paita/toppi Tavastian K-18 keikalta on niin olematon että sama kuin olisi ilman (meinasi mennä jalat alta kun näin sen). Kriskin ollut paidaton, joten kunhan nämä vain tapahtuisi samalla keikalla niin siinähän se melkein.
HÄÄRIJÄ/HOJAN kuulitko sä!!!! Me toteutetaan kaikki sun toiveet (ihan mitä tahansa), jos sä järjestät niin, että Jokerit ovat tänään paidattomia.
Kuka siis postasi stoorin Härtsän laulamisesta?
photographyjohann4 -tilillä illan sound check :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevät pojat ja Bojan herrasmiehenä avaa oven Jerelle. https://x.com/paidatonjere/status/1705249261581894140?s=61
Ja mätsäävät asut 💚
Oliks toi se Olympia?
Mun mielestä Bojan matkii liikaa Käärijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden faniryhmässä facessa joku fani kertoi tavanneensa porukkaa aamulla Turussa hotellilla, kuviakin oli. Jan ja Nace oli vissiin keskustelleet hänen kanssaan häiriköivistä faneista, ja Ksta fani oli yllättynyt, kun K olikin puhunut häntä itseään paljon parempaa englantia.
Kaikki aina järkyttyy niin paljon Kn englannista 😅. Musta on päivänselvää, että se puhuu tosiaan huomattavasti paremmin, kuin antaa ymmärtää.
Samaa mieltä. Itse asiassa K puhuu aika nokkelasti sitä huonoa enkkua ja sillä tulee hauskoja, kuvaavia sanoja kokonaisille lauseille. K tekis hyviä sketsejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä noita mätsääviä asuja.
Vierailija kirjoitti:
Ooo oisko myös LIVE?!?
Siis tuo Härtsän Hojan video on niin hauska! Repeän joka kerta ku katon sen 😂 varsinki se alun flirttaileva ilme! Ei hitto aivan huippu! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooo oisko myös LIVE?!?
Tuskin, on ammattivalokuvaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kannattaako tätä seuraavaa kirjoittaa tänne, mutta kirjoitan silti. Olen tässä alkuillan aikana katsonut Kärtsän ja Jokereiden yhteisiä storyja jne. Jos joku katselisi minua samalla tavalla kuin miten Bojan katselee Kärtsää, niin ajattelisin, että tänä yönä sonnit mylvii ja ei tule pakkeja. Kärtsä ei ehkä vaan edes tajua asiaa. Ettei tästä synny mayhemia, niin tämä oli vain minun mielipide.
Ja taas naittaminen alkaa.
Missä kohtaa oltiin naittamassa heitä? Ei missään kohtaan. Jotenkin kummallista, että ankeuttaja on itse se, joka näkee sitä naittamisesta joka paikassa.
Ja kummallista myös, että ankeuttaja itse notkuu täällä koko päivän arvostelemassa muita, ei vissiin kestä sitä että muut ovat iloisia ja onnellisia. Ehkä meidän kannattaa vaan ignoorata hänet.
Roikkuuko täällä myös joku Aina alapeukku? Sorry loukkaava nimittelyni, kuka oletkaan, mutta miksi alapeukutat melkein kaikkia kommentteja ja vietät aikaasi ketjussa? Mikä sinua tässä aiheessa oikein pännii? Olitko jossain vaiheessa itsekin innoissasi mutta tarinasi päättyi jotenkin traagisesti, vai mikä on jutun juoni alapeukkujen takana?
Ketjuun näkyy tulleen luova tauko. Mammat katsovat Maajussille morsianta 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, että eikö suomalaiset ole tunnettuja siitä, että ollaan aika hillittyjä ja hiljaisia? No sitten Joksut tulee tänne ja he joutuvat viettämään aikaa Kärtsän ja PB Tiinan kanssa. Se siitä hillityistä ja hiljaisista suomalaisista sitten.
Ovatko tavanneet Tiinan jossakin vai onko tämä joku Häärijän koodinimi? :'D
Olivat ainakin jossakin vaiheessa tiettävästi mm. Käärijän, PB Tiinan ja Aapon kanssa Tavan keikan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hesus että B:llä on ollut ihanat vaatteet Suomen keikoilla. Muillakin pojilla. En tykännyt Tukholman vaatteista enkä edes muista mitä B:llä oli Oslossa.
Muuhun en ota kantaa, mutta se hetki kun Tavan k18 liven alkaessa tajuat, että sillä on kostopitsi. Olisinpa saanut ilmeestäni kuvan.
Kyllä! Kostopitsistä räjähti tajunta, ja kun olin just saanut sen rippeet kerättyä kasaan, Jan tuli Logomoon paidassa joka paljasti olkapään. En oo ikinä änähnyt niin seksikästä olkapäätä!
Lakatkaa nyt jo. Ei se nyt niin ihmeellinen paita ollut.
Siinä koskettaa se, että eikös se ollutkin asu, jossa Bojan ns. tuli takaisin voituaan huonosti ja kun pelkäsimme, että hän on tosi huonona? Ja pieni joukko faneja oli pakottanut erottamaan Gregorin? Niin Bojan tuli ja kosti olemalla gorgeous.
Ahaa, tämä on siis vain teikäläisten tulkintaa ja puhetta "kostopaidasta".
Kullä.