Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
104301/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B puhuu suomea livessä. Ja ihanaa, kun kaikki muutkin Joksut omaksuneet niin luontevasti sanomaan "Peliä!".

https://twitter.com/kevatuhri/status/1705155340558282997?t=aBsKChDmqcFR…

Mua nauratti eniten toi Bojanin "munkki" silmiä räpäyttämättä ja yhtään epäröimättä. 😂 Hyvä valinta!

Vierailija
104302/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta ensi vuodesta alkaen kalentereissamme on uusi suositeltu liputuspäivä 20.9, joka eroaa muista siinä että silloin salkoon vedetään siniristilipun sijasta pitsinen kangas. Tämä päivä on kansallinen kostopitsipäivä ja Tavastian muistopäivä ja silloin myös suositellaan soitettavaksi Joker Outin musiikkia ja katsottavaksi klippejä tuolta keskiviikolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104303/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit & K voisivat tehdä yhteisen kiertueen joskus. Vuorotellen aina alottavat ettei tule mitään Jokert on K:n lämppärinä. Se voisi olla hauskaa. Kummallakin omat keikat ja somet laulaisi kivaa materiaalia.

Vierailija
104304/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa Instagram 💚

Vierailija
104305/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumblrissa manifestoidaan, mitä Boitsun pitäis antaa Kärppylille!

https://www.tumblr.com/fuckthemforthis/729177384535965696/i-need-someon…

Ai kamala, mä luin "että" sen "mitä"-sanan kohdalla (miten se on edes mahdollista???) 🤨🤣🙈

Vierailija
104306/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevät pojat ja Bojan herrasmiehenä avaa oven Jerelle. https://x.com/paidatonjere/status/1705249261581894140?s=61

Vierailija
104307/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu haikealta kun ei ole mitään varmaa, koska näkisivät uudelleen. Upea ystävyys, joka selvästi välimatkasta huolimatta jatkuu aina siitä mihin viimeksi jäätiin. 

Vierailija
104308/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit & K voisivat tehdä yhteisen kiertueen joskus. Vuorotellen aina alottavat ettei tule mitään Jokert on K:n lämppärinä. Se voisi olla hauskaa. Kummallakin omat keikat ja somet laulaisi kivaa materiaalia.

Kärtsäri lämppärinä Joksujen jokavuotisella Nordic tourilla ja Joksut lämppärinä Kärtsän Balkanin-tourilla. Eli kotikentän suosikki lämppäis vierailevaa osapuolta, ois jännä yhdistelmä.

Muissa Euroopan maissa vois olla vaikeampi yhtälö koska K on sen verran tunnetumpi että tasapainosta tulisi hullunkurinen.

Vierailija
104310/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilevät pojat ja Bojan herrasmiehenä avaa oven Jerelle. https://x.com/paidatonjere/status/1705249261581894140?s=61

Ja mätsäävät asut 💚

Vierailija
104311/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kannattaako tätä seuraavaa kirjoittaa tänne, mutta kirjoitan silti. Olen tässä alkuillan aikana katsonut Kärtsän ja Jokereiden yhteisiä storyja jne. Jos joku katselisi minua samalla tavalla kuin miten Bojan katselee Kärtsää, niin ajattelisin, että tänä yönä sonnit mylvii ja ei tule pakkeja. Kärtsä ei ehkä vaan edes tajua asiaa. Ettei tästä synny mayhemia, niin tämä oli vain minun mielipide.

Ja taas naittaminen alkaa.

Missä kohtaa oltiin naittamassa heitä? Ei missään kohtaan. Jotenkin kummallista, että ankeuttaja on itse se, joka näkee sitä naittamisesta joka paikassa.

Vierailija
104312/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, mä luin "että" sen "mitä"-sanan kohdalla (miten se on edes mahdollista???) 🤨🤣🙈

Sopiihan sitäkin manifestoida 😂🥰🔥 (tosikot eivät tosin tykkää).

Vierailija
104313/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa seurata miten hyvällä mielellä Joksut ja Kärtsä on ollut tällä vierailulla. Ja miten kivaa materiaalia on saatu jokaiselta. Jotenkin positiivisempi fiilis kuin JO:n UK kiertueesta, jossa tuntui olevan aika moinen rälläys päällä (tuskin nytkään on oltu kuivin suin kuten K:n Tavastian vierailusta näki, mutta örvellys ei kuitenkaan ole ollut toistaiseksi pääosassa).

Briteissä on paljon pubeja, missä juoda ja rällästää ja toinen on se, että kumpikaan bändeistä JO tai WY eivät taida olla  kovinkaan tunnettuja briteissä, joten saivat ryypätä rauhassa. 

Vierailija
104314/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se antaa ja on antanutkin jo.

Vierailija
104315/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin katoin, et eipä tossa nyt mitään outoa ole, kyllä ovia pidetään auki kavereille ja kollegoille. Mut hieman huvitti, et B ei kuitenkaan jäänyt pitämään ovea auki sille lippispäiselle tyypille, jonka kanssa se jutteli videon alussa 😄

Vierailija
104316/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hesus että B:llä on ollut ihanat vaatteet Suomen keikoilla. Muillakin pojilla. En tykännyt Tukholman vaatteista enkä edes muista mitä B:llä oli Oslossa.

Muuhun en ota kantaa, mutta se hetki kun Tavan k18 liven alkaessa tajuat, että sillä on kostopitsi. Olisinpa saanut ilmeestäni kuvan.

Kyllä! Kostopitsistä räjähti tajunta, ja kun olin just saanut sen rippeet kerättyä kasaan, Jan tuli Logomoon paidassa joka paljasti olkapään. En oo ikinä änähnyt niin seksikästä olkapäätä!

Lakatkaa nyt jo. Ei se nyt niin ihmeellinen paita ollut.

Siinä koskettaa se, että eikös se ollutkin asu, jossa Bojan ns. tuli takaisin voituaan huonosti ja kun pelkäsimme, että hän on tosi huonona? Ja pieni joukko faneja oli pakottanut erottamaan Gregorin? Niin Bojan tuli ja kosti olemalla gorgeous.

Vierailija
104317/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kannattaako tätä seuraavaa kirjoittaa tänne, mutta kirjoitan silti. Olen tässä alkuillan aikana katsonut Kärtsän ja Jokereiden yhteisiä storyja jne. Jos joku katselisi minua samalla tavalla kuin miten Bojan katselee Kärtsää, niin ajattelisin, että tänä yönä sonnit mylvii ja ei tule pakkeja. Kärtsä ei ehkä vaan edes tajua asiaa. Ettei tästä synny mayhemia, niin tämä oli vain minun mielipide.

Missä kohtaa oltiin naittamassa heitä? Ei missään kohtaan. Jotenkin kummallista, että ankeuttaja on itse se, joka näkee sitä naittamisesta joka paikassa.

Ja kummallista myös, että ankeuttaja itse notkuu täällä koko päivän arvostelemassa muita, ei vissiin kestä sitä että muut ovat iloisia ja onnellisia. Ehkä meidän kannattaa vaan ignoorata hänet.

Vierailija
104318/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitäpaitsi, kyllä ne herrat (tälläkin kertaa) ihan itsekin vähän lisäävät vettä myllyyn. Että ei välttämättä kannata ihan hirveästi nyt paheksua. Oma verenpaine vaan siitä nousee...😘

Vierailija
104319/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiilistelen vieläkin sitä eilistä Käärijän instaliveä. Siinä riittää analysoitavaa! Joku sanoi Tumblrissa ettei ole koskaan nähnyt Bojania yhtä hellänä (käytti sanaa soft). Ja totta, se lempeys ja hellyys Kärtsää kohtaan oli käsinkosketeltavaa. Ne katseet!!

Ja sitten SSOL-videosta kommentti: kukaan ei kai ole vielä ihmeemmin pahastunut siitä, että Kn kuva videossa on kohdassa smoking green, jolla luonnollisesti viitataan kannabikseen.

No, tuskin tarkoittavat väittää, että K olisi pössyttelijä. Ilmeinen tulkinta on tiestysti Kn esiintymisasu, mutta kun seuraava kuva on Bojanista jolla pyörii silmät päässä, tohdin esittää tulkinnan ja teorian, että K on Boitsulle kuin huumetta, joka saa hänet sekaisin!!! 💙💚

Käärijästä on käytetty lempinimeä "Green Man from Finland" aika monessa kansainvälisessä mediassa, eiköhän pääosin johdu siitä tuo asettelu. Ja Bn kännikuva seuraavassa "...prefer to get drunk"-kohdassa on aika self-explanatory 😂

No tottakai, mutta symboliikka ja tulkinta onkin katsojan päässä ja sille ei kukaan voi mitään!! 😅

Kyllä siihen on tarkoituksella laitettu just Bn kuiva Kn perään eikä ketään muuta

B:n kuiva K:n perään 🤔😅

Vierailija
104320/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin katoin, et eipä tossa nyt mitään outoa ole, kyllä ovia pidetään auki kavereille ja kollegoille. Mut hieman huvitti, et B ei kuitenkaan jäänyt pitämään ovea auki sille lippispäiselle tyypille, jonka kanssa se jutteli videon alussa 😄

Ei hele nyt vasta huomasin että se mies yrittää myös napata siitä ovesta kiinni 😂

Ketju on lukittu.