Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mitä asuja tänään on manifestoitu? Löytyyköhän Janin matkalaukusta vielä jotakin mustaa ja pikkutuhmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tekään seuraisi mitään Kääriää enää ilman näitä slaavipoikia ja muita oheistuotteita.
No, tää on kyllä totta. Myönnän ilomielin.
No mä kyllä seuraisin, korjattakoon sen verran.
Kärppyli on uinu ikuisesti mun syville aivoaalloille eräänä kevättalvena herran vuonna 2023.
T.Annnnaliisa
Antamisesta puheen ollen, SSOL:ssa sanotaan kahdesti "Hug your best friend" mutta miksi kuulen aina ensimmäisellä kerralla "F*ck your best friend". Kohtalotovereita? :D Ei muuten mutta ajatukset menevät tuosta väkisin Kärtsään.
Mun työpäivä meni kyllä niiin harakoille, että kauhulla odotan maanantaina. No kerrankos sitä ja yolo ja mitä näitä nyt on. Kisakunto meinaa alkaa loppua ja fomiakin pukkaa. Mutta onhan tää noiden hönttien seuraaminen ihanaa puuhaa <3
Logomon kuvat on kyllä huikeita, en nyt muista kuvaajaa, mutta ammattilainen.
En ota kantaa todellisiin ihmisiin, mutta JOS mulla olisi mies, johon joku Bojanin kaltainen tyyppi kävisi kuumana, niin voisin ihan hyvin kokeilla polyamoriaa ja kolmen kimppaa ja mitä näitä nyt on tai että saisin edes vähän aikaa katsoa 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö joku vielä kaipasi? Ansaitsee kyllä jonkun palkinnon tämä live, on niiiiiiiiin ihana!
Minä kaipasin, kiitos tuhannesti! Just kotiuduin Turun reissulta, tällä onkin hyvä palautua ajorupeamasta 😅
Vierailija kirjoitti:
Hei mikäs se Primozen instatili on, en jostain syystä nyt löydä sitä.
Primoz.sirca. Hänellä muuten storyssä pätkä siitä Logomon CD:n "maahan menosta", näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelen vieläkin sitä eilistä Käärijän instaliveä. Siinä riittää analysoitavaa! Joku sanoi Tumblrissa ettei ole koskaan nähnyt Bojania yhtä hellänä (käytti sanaa soft). Ja totta, se lempeys ja hellyys Kärtsää kohtaan oli käsinkosketeltavaa. Ne katseet!!
Ja sitten SSOL-videosta kommentti: kukaan ei kai ole vielä ihmeemmin pahastunut siitä, että Kn kuva videossa on kohdassa smoking green, jolla luonnollisesti viitataan kannabikseen.
No, tuskin tarkoittavat väittää, että K olisi pössyttelijä. Ilmeinen tulkinta on tiestysti Kn esiintymisasu, mutta kun seuraava kuva on Bojanista jolla pyörii silmät päässä, tohdin esittää tulkinnan ja teorian, että K on Boitsulle kuin huumetta, joka saa hänet sekaisin!!! 💙💚
Käärijästä on käytetty lempinimeä "Green Man from Finland" aika monessa kansainvälisessä mediassa, eiköhän pääosin johdu siitä tuo asettelu. Ja Bn kännikuva seuraavassa "...prefer to get drunk"-kohdassa on aika self-explanatory 😂
No tottakai, mutta symboliikka ja tulkinta onkin katsojan päässä ja sille ei kukaan voi mitään!! 😅
Kyllä siihen on tarkoituksella laitettu just Bn kuiva Kn perään eikä ketään muuta
B:n kuiva K:n perään 🤔😅
Ei jumalauta, mun pitää nyt varmaan lähtä käymään vähän kävelyllä ennen illan keikkaa ja mahdollista liveä (ei vissiin vielä kukaan oo ilmotellu että pitäis liveä?), kun alkaa lähes jokainen viesti aiheuttaa henkkoht hepulit täällä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kannattaako tätä seuraavaa kirjoittaa tänne, mutta kirjoitan silti. Olen tässä alkuillan aikana katsonut Kärtsän ja Jokereiden yhteisiä storyja jne. Jos joku katselisi minua samalla tavalla kuin miten Bojan katselee Kärtsää, niin ajattelisin, että tänä yönä sonnit mylvii ja ei tule pakkeja. Kärtsä ei ehkä vaan edes tajua asiaa. Ettei tästä synny mayhemia, niin tämä oli vain minun mielipide.
Ja taas naittaminen alkaa.
Missä kohtaa oltiin naittamassa heitä? Ei missään kohtaan. Jotenkin kummallista, että ankeuttaja on itse se, joka näkee sitä naittamisesta joka paikassa.
Ja sitäpaitsi, kyllä ne herrat (tälläkin kertaa) ihan itsekin vähän lisäävät vettä myllyyn. Että ei välttämättä kannata ihan hirveästi nyt paheksua. Oma verenpaine vaan siitä nousee...😘
Fanien verenpaineet on selkeästi nousseet jo korkeuksiin ja sykkeet pilviin 😍
Vierailija kirjoitti:
Logomon kuvat on kyllä huikeita, en nyt muista kuvaajaa, mutta ammattilainen.
Useitakin taiturikuvaajia putkahdellu
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä lavalla mieluiten paidattoman Joker Outin, koko bändin siis. Hojan, vie niille sellaiset terveiset!!
Jure on usein ilman paitaa ja se Janin paita/toppi Tavastian K-18 keikalta on niin olematon että sama kuin olisi ilman (meinasi mennä jalat alta kun näin sen). Kriskin ollut paidaton, joten kunhan nämä vain tapahtuisi samalla keikalla niin siinähän se melkein.
Vierailija kirjoitti:
Mun työpäivä meni kyllä niiin harakoille, että kauhulla odotan maanantaina. No kerrankos sitä ja yolo ja mitä näitä nyt on. Kisakunto meinaa alkaa loppua ja fomiakin pukkaa. Mutta onhan tää noiden hönttien seuraaminen ihanaa puuhaa <3
Mä en ole myöskään saanut nyt kolmeen päivään aikaiseksi mitään. Piti kirjoittaa essee, mutta se olisi varmaan muuttunut fanfictioniksi kesken kaiken, joten päätin yrittää sitä uudelleen viikonloppuna. Nyt kyllä epäilen, että olisin yhtään paremmassa kirjoituskunnossa parissa päivässä.
Voi nyt tarvittaisiin kyllä se live. Voidaan saada possujuna.
Mä vaan mietin, että eikö suomalaiset ole tunnettuja siitä, että ollaan aika hillittyjä ja hiljaisia? No sitten Joksut tulee tänne ja he joutuvat viettämään aikaa Kärtsän ja PB Tiinan kanssa. Se siitä hillityistä ja hiljaisista suomalaisista sitten.
Jokereilla alkaa siis kahden viikon loma tai keikoista vapaata Treen jälkeen?
Voisihan se Bojan lainata sitä Janin mustaa harsounelmaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hesus että B:llä on ollut ihanat vaatteet Suomen keikoilla. Muillakin pojilla. En tykännyt Tukholman vaatteista enkä edes muista mitä B:llä oli Oslossa.
Muuhun en ota kantaa, mutta se hetki kun Tavan k18 liven alkaessa tajuat, että sillä on kostopitsi. Olisinpa saanut ilmeestäni kuvan.
Kyllä! Kostopitsistä räjähti tajunta, ja kun olin just saanut sen rippeet kerättyä kasaan, Jan tuli Logomoon paidassa joka paljasti olkapään. En oo ikinä änähnyt niin seksikästä olkapäätä!
Lakatkaa nyt jo. Ei se nyt niin ihmeellinen paita ollut.
Siinä koskettaa se, että eikös se ollutkin asu, jossa Bojan ns. tuli takaisin voituaan huonosti ja kun pelkäsimme, että hän on tosi huonona? Ja pieni joukko faneja oli pakottanut erottamaan Gregorin? Niin Bojan tuli ja kosti olemalla gorgeous.
Ahaa, tämä on siis vain teikäläisten tulkintaa ja puhetta "kostopaidasta".
Ei. Tämä on fakta.
Jokereiden uusin Insta story! Tietysti SSOL on uuden musiikin listalla Suomen Spotifyssa :D
Ei hitto! Niin minäkin! 😂😂😂 Ja tajusin vasta tästä sun viestistä että se olikin mitä. Ja siis tuo eka väärinluettu viesti meni ihan ilman mitään ihmettelyjä läp, olin vaan että Noniin, hyvä tumppu. 😂