Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.
Näin kyllä selkeästi kärtsän kuvia siinä.
Mistä tuo kuva ylipäänsä on päätynyt kaikkien arvioitavaksi?
Siis missä tämä kuva on? Kertokaa nyt?
Hojanin stoori sattuu vieläki mun kasvoihin kun hymyilin niin isosti. Sanoin myös isoon ääneen että en mä kestä näitä mutta onneksi sillä hetkellä olin yksin töissä. 😅 Avokonttorissa olis taas ihmetelty että mitä se nyt sekoilee. Kerranki hyötyä että juminu pe ip töihin ku muut jo lähteneet viikonlopun viettoon. 😂 (Älkää käsittäkö väärin, en mä mitään töitä oo taas tässä pariin tuntiin saanu tehtyä kun tätä ketjua ja IGtä vaan seuraan)
Mä en kestä, miten hausksa noilla varmasti on😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kanssanaudat, en ole keikkaputkeltani palstalle ehtinyt ollenkaan! Imatran Koski kuohuu yli äyräidensä tän viikon kokemusten takia!!! Manifestoin vahvasti sitä munasarjoihini syöpynyttä kostopitsipaitaa Tavastialle ja sen sain, pääsin siellä tokaan riviin ihan Krisin eteen, haaveilin Janista Logomon keikalle ja siihen pääsinkin ja vieläpä tosi eteen (terve vaan sinä joka juuri kerroit olleesi siinä myös, kenties kohtasimme!) enkä edes siitä kohdasta tajunnut kuinka paljon porukkaa siellä todella oli. Tänään vielä Olympia! Ihan uskomatonta erityisesti siksi, että alun perin en saanut lippua yhdellekään keikalle!
Miten tästä ihminen muka palaa takaisin Imatran arkeen kun koskikaan ei kuohu kuin vasta ensi kesänä?
On kyllä aika kadehdittava suoritus että olet saanut varsinaisen myyntiminuutin jälkeen liput joka keikalle! Turkuun tietty tuli valtavasti lisälippuja sen teatron vaihduttua logomoksi, mutta tavastian kostopitsikeikka ja olympia ovat olleet kiven alla.
Joo ei oo paljon noille keikoille liputtomassa ollut tarjontaa. Viime yönä tuli Tampereelle lippuja myyntiin ja nekin meni heti joskus puoli kahden aikaan. Ja mulla oli puhelin kädessä silloin enkä silti ehtinyt!
Tavastian jonossa vähän mun edessä oli kaksi tyyppiä joilla oli nimet listassa ja poke ei edes tarkistanut paperista nimiä vaan kauniisti toivotti heidät tervetulleeksi. Vaikka mulla oli tietenkin lippu, tulin silti vähän kateelliseksi että joillakin on tuollaisia mahdollisuuksia. En tiedä kenet pitää tuntea että pääsisi loppuun myydylle keikalle ihan vaan nimellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän palstasonnit ovat kuulemma nyt matkalla kohti Tamperetta. Muitakin keikkailijoita liikkeellä ja fiilis katossa etenkin eilisen K ja B bongauksen jäljiltä. Lähettävät terveisiä kaikille etänaudoille! Jaksaa jaksaa, vaikka nukuttu on pari tuntia.
No nyt tuli sonneilta analyysia miten Bojan näyttää livenä ihan enkeliltä tai satuolennolta. Ja heteroita OLIVAT ennen tätä viikkoa :D
Itse tosiaan kuluneen kesän aikana jo ajattelin et B alkaa menettään vetovoimaansa tai et alkaako
Voi luoja 😫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.
Näin kyllä selkeästi kärtsän kuvia siinä.
Mistä tuo kuva ylipäänsä on päätynyt kaikkien arvioitavaksi?
Siis missä tämä kuva on? Kertokaa nyt?
Keikkabussissa otettu video kyseessä. Onko Juren?
https://x.com/crowclublibrary/status/1704948756154609809?s=20
tää on varmaan hauskin kota livessä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Hojan on hyvä läppä, mutta onhan siinä myös oikeasti ihan aiheellinen pointti, kun miettii, miten Häärijä normaalisti edustaa Kärtsän haamua. Tän esiintymisen jälkeenhän B avasi taas esimerkiksi instansa.
Harmi, että tää pointti tulee varmasti tosi monelta menemään ohi, mutta ihan täyttä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän palstasonnit ovat kuulemma nyt matkalla kohti Tamperetta. Muitakin keikkailijoita liikkeellä ja fiilis katossa etenkin eilisen K ja B bongauksen jäljiltä. Lähettävät terveisiä kaikille etänaudoille! Jaksaa jaksaa, vaikka nukuttu on pari tuntia.
No nyt tuli sonneilta analyysia miten Bojan näyttää livenä ihan enkeliltä tai satuolennolta. Ja heteroita OLIVAT ennen tätä viikkoa :D
Itse tosiaan kuluneen kesän aikana jo ajattelin et B alkaa menettään vetovoimaansa tai et alkaako
Voi luoja 😫
Niin ... Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Häärijän IG 😂😂😂
Hän nyt myös Hojan 🔥
Og Bojan tykännyt Häärijän Hojan vedosta. 💚
Kai tästä NT:n Suomi osuudesta jotkut kokoaa sellaisen ajallisesti etenevän koosteen, jossa kaikki stoorit yms. ettei olla vaan JO blogin varassa. Sitä odotellessa 😆
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/crowclublibrary/status/1704948756154609809?s=20
tää on varmaan hauskin kota livessä
Mä en vaan kestä miten suloinen B on.
Ja Kärtsä just korotti Tuppuraisella ja omalla Röllikuvallaan. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Siis en kestä tätä ihanaa sekoilua 🥰 joko joksut ei ikinä enää tule Suomeen tai sitten ne ei halua täältä ikinä pois 🤣. Nace taitaa kallistua tohon ensimmäisen puolelle keikka-autoilmeistä päätellen.
Mutta kun toisessa vaakakupissa on onnellinen Boitsu ja Kärtsän hymy & siniset kauniit silmät, niin eihän se sit kuitenkaan voi kuin kallistua touhutonttujen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Bulbasaur-samikset 😍
💚💙
Tosi pieni yleisömäärä tänään, mut manifestoidaan liveä silti jostakin.
Täällä selvästi yks vastarannan kiiski taas tehnyt pesää. Hus menehän matkoihis, sinä ankeuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hojanin stoori sattuu vieläki mun kasvoihin kun hymyilin niin isosti. Sanoin myös isoon ääneen että en mä kestä näitä mutta onneksi sillä hetkellä olin yksin töissä. 😅 Avokonttorissa olis taas ihmetelty että mitä se nyt sekoilee. Kerranki hyötyä että juminu pe ip töihin ku muut jo lähteneet viikonlopun viettoon. 😂 (Älkää käsittäkö väärin, en mä mitään töitä oo taas tässä pariin tuntiin saanu tehtyä kun tätä ketjua ja IGtä vaan seuraan)
Huah. Oot varmasti se ihana tyyppi, jota kukaan ei halua työkaverikseen.
😂😂😂
Ei vaan mä oon se tyyppi, joka ei halua ketään työkavereikseen vaan viihtyy parhaiten omassa rauhassa. Siksipä avokonttorissa pitää olla silloin kun siellä ei muita ole. 🤷🏻😎😂
Vierailija kirjoitti:
Tosi pieni yleisömäärä tänään, mut manifestoidaan liveä silti jostakin.
Kuinka paljon sali vetää?
Häärijän IG 😂😂😂
Hän nyt myös Hojan 🔥