Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
104061/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolen tähän fomo-tilaan.

En olis ikinä uskonut. Mut se on nyt näin.

Mulla meinaa tulla pikkuinen fomo kun luovuin mun Tampereen lipusta mutta sitten lohduttaudun että olin kuitenkin kahdella keikalla ja sen PITÄÄ riittää. 😁 Miettikää mikä fomo Suomen ulkopuolella olevilla faneilla. Välillä miettii mitä ne alkuperäiset slovenialaisfanit ajattelee.

Kai sä kuitenkin myit sen eteenpäin, ettei vaan jää käyttämättä?!!? Uskon että ottajia olisi edelleen

Toki myin. :)

Vierailija
104062/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104063/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammer lienee Tampereen arvokkain hotelli. Et epäilen vähän et ne majottus sinne.

260 euroa yö. Tarkistin heti kun olin kesäkuussa saanut keikkaliput. Alle puoleen hintaan löytyi hotelli ihan läheltä keikkapaikkaa.

Just tulin. Respassa kysyttiin, onko illaksi suunnitteilla ohjelmaa, ja kun kerroin, näytti setä tiskin takana todella yllättyneeltä. Meikä siis 50+.

Oletko varma, että näytti yllättyneeltä vai onko se omaa kuvitelmaa. Toisaalta mulle kävi Turkuun tullessa niin, että yksi äiti alkoi mulle selittää, että ei hän suinkaan ole menossa Logomoon, vaan tytär. Hän ikään kuin selitteli asiaa. Hän oli minua varmaan ainakin 20 vuotta nuorempi, eikä hänelle taatusti olisi tullut mieleenkään, että minä olisin ollut menossa samaiselle keikalle.

Mä en tajua näitä ihmettelyitä eri puolilla kun kautta läntisen maailman vanhempiakin ihmisiä käy keikoilla.

Vierailija
104064/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.

Eniten pojat ovat saaneet huomiota somessa ja vauvapalstalla.

Jospa jälkikäteen tulee keikka-arvostelu tms. niinkuin Turun Sanomiin.

Täällä:

https://www.ts.fi/kulttuuri/6110732

Maksumuurin takana, ja muutenkin lopetin lukemisen ensimmäisen lauseen jälkeen: "Slovenian euroviisuedustajana tunnetuksi tullut yhtye ei tarjoillut yllätyksiä, vaaran tuntua tai taituruutta." Kaikesta muusta voin myöntyä, mutta taitava livebändi JO ainakin on. Varsinkin kun nykyisin suurin osa solisteista ei osaa edes livenä laulaa.

Joo, en lukenut maksumuuria pidemmälle, mutta jutun alusta tulee kuva, että kriitikko on katsonut, että laulaja on huikea komistus ja teinit kirkuvat = kukaan ei voi olla täällä musiikillisten ansioiden takia.

Vierailija
104065/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.

Näin kyllä selkeästi kärtsän kuvia siinä.

Vierailija
104066/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku tilaaja vähän referoida tuota TS:n juttua..?

Vierailija
104067/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne ei nyt päivitä mitään? Turusta tuli kokoajan jotain. Tasaiseen tahtiin.

Vierailija
104068/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti livessä kun Matti kommentoi 'kun ei nyt vaan sattuis mitään '.

Vierailija
104069/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne ei nyt päivitä mitään? Turusta tuli kokoajan jotain. Tasaiseen tahtiin.

Paljon pienempi keikka tänään.

Vierailija
104070/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammer lienee Tampereen arvokkain hotelli. Et epäilen vähän et ne majottus sinne.

260 euroa yö. Tarkistin heti kun olin kesäkuussa saanut keikkaliput. Alle puoleen hintaan löytyi hotelli ihan läheltä keikkapaikkaa.

Just tulin. Respassa kysyttiin, onko illaksi suunnitteilla ohjelmaa, ja kun kerroin, näytti setä tiskin takana todella yllättyneeltä. Meikä siis 50+.

Mä en eilen kehdannut kysyä hotellin vastaanotosta tietä Logomoon, koska ne olisivat voineet ihmetellä, miksi oon menossa teinien keikalle. Täällä taitaa tosi monella olla tämä sama ikäongelma, tosin mun ikäisenä ajattelen, että 50 vuotiaalla sitä ei vielä tarvitse olla.😄

Vierailija
104071/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ei siinä oikeasti ollut p*rnoa, jos totta puhun niin näytti minusta omilta keikkakuvilta B:stä siinä vaalean pinkissä paidassa ja lavan valoissa. Ei olisi sitä puhelintaan avoimesti selaillut Jeren kuvatessa vieressä, jos p olisi. Mutta oikeasti kuvista ei tosiaan saanut mitään selvää. Tylsä todellisuus -tiedotus päättyy. )

Vierailija
104072/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäraportti paikan päältä. Porukat notkuu nyt keikka-auton kupeessa, mut ei ne niillä huudeilla enää ole. Olivat, mutta lähtivät vain auto jäi.

Vierailija
104073/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kanssanaudat, en ole keikkaputkeltani palstalle ehtinyt ollenkaan! Imatran Koski kuohuu yli äyräidensä tän viikon kokemusten takia!!! Manifestoin vahvasti sitä munasarjoihini syöpynyttä kostopitsipaitaa Tavastialle ja sen sain, pääsin siellä tokaan riviin ihan Krisin eteen, haaveilin Janista Logomon keikalle ja siihen pääsinkin ja vieläpä tosi eteen (terve vaan sinä joka juuri kerroit olleesi siinä myös, kenties kohtasimme!) enkä edes siitä kohdasta tajunnut kuinka paljon porukkaa siellä todella oli. Tänään vielä Olympia! Ihan uskomatonta erityisesti siksi, että alun perin en saanut lippua yhdellekään keikalle!

Miten tästä ihminen muka palaa takaisin Imatran arkeen kun koskikaan ei kuohu kuin vasta ensi kesänä?

Vierailija
104074/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin somevastaava pr-Kärde, tuuttaapa meille matskua.

Vierailija
104075/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että jätkät on viety Tampereella viivana syömään mustaamakkaraa, että sellainen kuva olis nyt kiva saada.

Kyllä, mustamakkara on hyvää ja melkein Tampereella asun.

Vierailija
104076/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tuuttas.

Vierailija
104077/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti 😂😂😂

Härtsän uusin instassa

Vierailija
104078/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄÄRIJÄN IG:SSÄ: Joker Out and Hojan! Kukakohan lukee palstaa?? :D

Vierailija
104079/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että jätkät on viety Tampereella viivana syömään mustaamakkaraa, että sellainen kuva olis nyt kiva saada.

Kyllä, mustamakkara on hyvää ja melkein Tampereella asun.

Sanoin aiemmin itse myös et toivottavasti saavat maistaa mut tämmösen ehta tamperelaisnaudankin vatsa menee sekasin jos syö yhtään liikaa tota. Et kannattaa olla varovainen.

Vierailija
104080/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon pienempi keikka tänään.

Saa nähdä kuvaako kukaan liveä?

Ketju on lukittu.