Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Näin Kärtsän ja Härtsän ja voin luvata, että tämä nauta ei ainakaan ole turvallisuusuhka yhtään kenellekään 🤣 Tein aika lailla pari sivua taaksepäin mainitut 48 v:t ja luikin karkuun. Tai siis yritin toki kävellä coolisti ohi.
Mut vakavasti puhuen tajusin, että en mä halua näitä tyyppejä kohdata eikä mulla ole heille mitään sanottavaa, vaan mieluusti pidän heidät siellä ruudun takana. Ymmärrän tosi hyvin, että joku muu saattaa kokea ihan toisin, mutta tää oli mun kokemus.
Mutta Härtsä oli suloinen, Kärtsä aika kovaääninen (hähätyksen perusteella sen bongasinkin 😁) eikä ollenkaan niin lyhyt kuin jostain kuvista voisi luulla.
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla, enkä ole koko viikolla lukenut mitään uutissivustoa kuten kirjoitin jo aiemmin, ainoa uutislähteeni on ollut Vauva.fi ja silti olen kuullut jostain lakosta. :D
Siis mikä lakko? Olen lukenut lehtiä, enkä ole nähnyt mitään lakkouutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohje Tampereen keikalle menijöille:
Mikäköhän numero on menossa?
Eilen logomon edessä jonoja siirrettiin puolelta toiselle pitkin päivää, eikä lappusysteemistä ollut mitään infoa esillä. Järkkärit oli muutenkin kuin jossain yläasteikäisten leirikeskuksessa. En siis todellakaan saanut lappunumeroa enkä ollut kovin alkupäässä sitä toistakaan jonoa. Sisällä saliin ei päässytkään heti, joten siellä jonotettiin uudestaan, ja se olikin meitsille onnenpotku, koska pääsin sen ansiosta sitten jonossa kärkipaikoille. Päädyin Janin puolelle salia ja edessäni oli vain pari ihmistä!
Voi apua...mä en jaksaisi millään mitään lippulappu sekoilua. Sovittiin kaverin kanssa et treffataan ovien edessä klo 21 ja sillä siisti ja jonon perään jonottamaan....jos nää numerolapulliset päästetään sisälle klo 20 alkaen niin luulis ettei jonoo tolloin klo 21 enää olis, eikös tää laput ole juuri tätä varten ettei kukaan etuilisi jonossa?
Vierailija kirjoitti:
HÄÄRIJÄN IG:SSÄ: Joker Out and Hojan! Kukakohan lukee palstaa?? :D
Kuolen 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hey Italy, Bojan said in Tavastia I that he has a fun fact, and that was that in Finnish language "look at the sea" is Katso merta and that means "something completely different" in italian. What it might be? :)
Kirjoita kääntäjään cazzo merda
v***n paska :D
Siis en kestä tätä ihanaa sekoilua 🥰 joko joksut ei ikinä enää tule Suomeen tai sitten ne ei halua täältä ikinä pois 🤣. Nace taitaa kallistua tohon ensimmäisen puolelle keikka-autoilmeistä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että jätkät on viety Tampereella viivana syömään mustaamakkaraa, että sellainen kuva olis nyt kiva saada.
Kyllä, mustamakkara on hyvää ja melkein Tampereella asun.
Sanoin aiemmin itse myös et toivottavasti saavat maistaa mut tämmösen ehta tamperelaisnaudankin vatsa menee sekasin jos syö yhtään liikaa tota. Et kannattaa olla varovainen.
Kun nyt saisivat alas edes pienen palan 😂
Mustanmakkaran näkeminen ensimmäistä kertaa voi olla jonkin sortin kulttuurishokki.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat kanssanaudat, en ole keikkaputkeltani palstalle ehtinyt ollenkaan! Imatran Koski kuohuu yli äyräidensä tän viikon kokemusten takia!!! Manifestoin vahvasti sitä munasarjoihini syöpynyttä kostopitsipaitaa Tavastialle ja sen sain, pääsin siellä tokaan riviin ihan Krisin eteen, haaveilin Janista Logomon keikalle ja siihen pääsinkin ja vieläpä tosi eteen (terve vaan sinä joka juuri kerroit olleesi siinä myös, kenties kohtasimme!) enkä edes siitä kohdasta tajunnut kuinka paljon porukkaa siellä todella oli. Tänään vielä Olympia! Ihan uskomatonta erityisesti siksi, että alun perin en saanut lippua yhdellekään keikalle!
Miten tästä ihminen muka palaa takaisin Imatran arkeen kun koskikaan ei kuohu kuin vasta ensi kesänä?
On kyllä aika kadehdittava suoritus että olet saanut varsinaisen myyntiminuutin jälkeen liput joka keikalle! Turkuun tietty tuli valtavasti lisälippuja sen teatron vaihduttua logomoksi, mutta tavastian kostopitsikeikka ja olympia ovat olleet kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
En nyt kyllä pysty olemaan ajattelematta, että kyseessä on Bojanin tiettyihin tarkoituksiin tarkoitettu kansio, josta löytyy niin Kärtsää kuin naisiakin (huom. ei väite vaan mitä kuvittelen päässäni). Siis joo, outoa selata sitä bussissa, mutta vaikea nähdä tuosta mössöstä muuta kuin vähäpukeisia ihmisiä silti.
En löydä, mistä tämä keskustelu alkoi. Onko musavideolla tämmöinen kohtaus? Monen minuutin kohdalla? Vai missä?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs toi Behm stoori on, ovatko juhlimassa jonkun synttäreitä?
Levyjulkkarit?
Mikin kirjan julkkarit?
Vierailija kirjoitti:
HÄÄRIJÄN IG:SSÄ: Joker Out and Hojan! Kukakohan lukee palstaa?? :D
Hojan juttu ollut kyllä muuallakin kuin palstalla, ainakin Twitterissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.
Eniten pojat ovat saaneet huomiota somessa ja vauvapalstalla.
Jospa jälkikäteen tulee keikka-arvostelu tms. niinkuin Turun Sanomiin.
Täällä:
Maksumuurin takana, ja muutenkin lopetin lukemisen ensimmäisen lauseen jälkeen: "Slovenian euroviisuedustajana tunnetuksi tullut yhtye ei tarjoillut yllätyksiä, vaaran tuntua tai taituruutta." Kaikesta muusta voin myöntyä, mutta taitava livebändi JO ainakin on. Varsinkin kun nykyisin suurin osa solisteista ei osaa edes livenä laulaa.
Joo, en lukenut maksumuuria pidemmälle, mutta jutun alusta tulee kuva, että kriitikko on katsonut, että laulaja on huikea komistus ja teinit kirkuvat = kukaan ei voi olla täällä musiikillisten ansioiden takia.
Tottahan se on.
Jetsulleen. Kriitikko näki, että Bojan on huikea komistus ja se olikin sitten menoa, aamulla tajusi ettei muistanut muuta kuin vaaleanpunaiset silkkipaidat vain, joten kirjoitti sitten artikkelin puppugeneraattorin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Näin Kärtsän ja Härtsän ja voin luvata, että tämä nauta ei ainakaan ole turvallisuusuhka yhtään kenellekään 🤣 Tein aika lailla pari sivua taaksepäin mainitut 48 v:t ja luikin karkuun. Tai siis yritin toki kävellä coolisti ohi.
Mut vakavasti puhuen tajusin, että en mä halua näitä tyyppejä kohdata eikä mulla ole heille mitään sanottavaa, vaan mieluusti pidän heidät siellä ruudun takana. Ymmärrän tosi hyvin, että joku muu saattaa kokea ihan toisin, mutta tää oli mun kokemus.
Mutta Härtsä oli suloinen, Kärtsä aika kovaääninen (hähätyksen perusteella sen bongasinkin 😁) eikä ollenkaan niin lyhyt kuin jostain kuvista voisi luulla.
K mainitsi, että täyttyy laittaa itsensä kuntoon kun on Seinäjoen Rytmiksellä keikka ens vkon lauantaina. oli vähän pötkistynyt. Oli myös maininnut että kannattaa pistää tanssikengät jalkaan, katsonut likan kenkiä ja todennut että ai jaa sullahan on jo sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.
Näin kyllä selkeästi kärtsän kuvia siinä.
Mistä tuo kuva ylipäänsä on päätynyt kaikkien arvioitavaksi?
Häärijä Hojanina on kyl tän turneen paras läppä. 😂
Mun mielestä toi Hojan on hyvä läppä, mutta onhan siinä myös oikeasti ihan aiheellinen pointti, kun miettii, miten Häärijä normaalisti edustaa Kärtsän haamua. Tän esiintymisen jälkeenhän B avasi taas esimerkiksi instansa.
Härtsä unohti tosta cd-klipistä kameran nuolasun!!! Vaeltava vasen käsi löytyy. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.
Eniten pojat ovat saaneet huomiota somessa ja vauvapalstalla.
Ja Seiskassa :D
Ja YLEn nettisivulla oli juttu.
Niin, euroviisutoimittajan tekemä uutisvideo ja siitä samasta asiasta kirjoitettu versio. Mutta ei kunnon lehtijuttuja tai radiohaastatteluja. Olen vähän sekä pettynyt että yllättynyt.
Luulisi että jälkikäteen tulisi jotain keikka-arvioita. Mutta täällä ehkä hämärtyy että tämä ei ole kuitenkaan mikään ihan älyttömän iso juttu "kuplan" ulkopuolella.
No en minä ainakaan ole luullut että tämä olisi mikään jättijuttu "kuplan" ulkopuolella. Ei Kärtsän menoistakaan kesän mittaan suurin osa tavis-kansasta tiedä mitään, kuten ei muidenkaan suosituiden muusikoiden. Tavis kansaa nämä asiat kiinnostaa suunilleen yhtä paljon kuin jos vaikka Apulannan joku pienempi kaveribändi Portugalista olisi heidän kanssa häröilemässä Suomen keikoilla. Se uutisnotiisi ei saisi hirveästi klikkauksia muilta kuin Apulannan tai sen toisen bändin ydinfaneilta, vaikka tyylii kaikki Suomessa tietää Apulannan.
Tämä on aivan totta. Kuplan ulkopuolella tiedetään korkeintaa sen verran, mitä iltapäivälehdet ja seiska kirjoittelevat. Toisaalta noille keikoille kuitenkin saadaan yleisö jotain kautta haalittua.
No en minä ainakaan ole luullut että tämä olisi mikään jättijuttu "kuplan" ulkopuolella. Ei Kärtsän menoistakaan kesän mittaan suurin osa tavis-kansasta tiedä mitään, kuten ei muidenkaan suosituiden muusikoiden. Tavis kansaa nämä asiat kiinnostaa suunilleen yhtä paljon kuin jos vaikka Apulannan joku pienempi kaveribändi Portugalista olisi heidän kanssa häröilemässä Suomen keikoilla. Se uutisnotiisi ei saisi hirveästi klikkauksia muilta kuin Apulannan tai sen toisen bändin ydinfaneilta, vaikka tyylii kaikki Suomessa tietää Apulannan.