Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tämä on ehkä epäsuosittu mielipide, mutta olen lämmennyt uudestaan paljon Are youlle. Siis ei se että nuo huutavat sitä randomisti keikoilla kun yleisössä on kyltti tms, mutta kun huutelevat sitä toisilleen livenä hymy korvissa niin tulee mieleen se alkuperäinen Are you -klippi, joka on ihana. :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen liven löytää vielä? Kiitos ja anteeksi.
Minkä niistä?
Tumblrista! Kärtsä pitää poitsun ja antaa Hojanin tilalle! 😂
https://www.tumblr.com/wednesdayday/729172212902510592/jere-exchanged-b…
Osaisiko joku kaivaa twitteristä (tai tumpusta tms) tietoa fanista, joka aikoisi lähettää Tampereelta liveä!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niistä?
Onko niillä ollut montakin liveä?
No tää eilisen live. Jokerit ja Kärsä ja Hojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi pieni yleisömäärä tänään, mut manifestoidaan liveä silti jostakin.
Kuinka paljon sali vetää?
500.
Ohoh, se on jo aika pieni.
Niin on. Oletan, että tunnelmaltaan intiimimpi ja varmaan paikalla oleville ikimuistoinen. Jotenkin myös ajattelen että JO tykkää tuon kokoisista keikoista.
Puitteet on kyllä juhlavat. Käärijäkin taisi keikkailla siellä keväällä.
Jonkun oli tarkoitus pistää se puhelinkuva johonkin tekoälyyn tai muuhun terävöitysohjelmaan, tuliko siitä mitään vai näkyikö puhelimessa enää kissanpentuja ja capybaroja? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan hirveetä jos sanon et oon melkein tosissani miettinyt et otan poikani pakun ja meen kytikseen tonne Tampereen keikkapaikalle ja sieppaan B:n.
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista! Kärtsä pitää poitsun ja antaa Hojanin tilalle! 😂
https://www.tumblr.com/wednesdayday/729172212902510592/jere-exchanged-b…
Onko tätä missään muualla?
Ajatelkaa kun Härtsä menisi Hojanina jollekin random Kärtsän keikalle ja ihmiset olisivat, että mitä ttua :D
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan hirveetä jos sanon et oon melkein tosissani miettinyt et otan poikani pakun ja meen kytikseen tonne Tampereen keikkapaikalle ja sieppaan B:n.
No hyvä et vaan melkein.
LiputOnista tuli mailia että lippu olisi tarjolla. Itse en enää ehdi matkustaa paikalle. Napatkaa joku.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti 😂😂😂
Härtsän uusin instassa
Apua ei, olen junassa!
Joku Discordissa väittää nähneensä Jokerit tänään jollain hotellilla Tampereella. Tämä on toki vain väite, mut täähän varmaan meinaisi, etteivät lähde aikaisin aamulla lentämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi pieni yleisömäärä tänään, mut manifestoidaan liveä silti jostakin.
Kuinka paljon sali vetää?
Just kävin ovella, 550 lippua myyty.
Perämies rakastaa Kärtsyliä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että jätkät on viety Tampereella viivana syömään mustaamakkaraa, että sellainen kuva olis nyt kiva saada.
Kyllä, mustamakkara on hyvää ja melkein Tampereella asun.
Sanoin aiemmin itse myös et toivottavasti saavat maistaa mut tämmösen ehta tamperelaisnaudankin vatsa menee sekasin jos syö yhtään liikaa tota. Et kannattaa olla varovainen.
Kun nyt saisivat alas edes pienen palan 😂
Mustanmakkaran näkeminen ensimmäistä kertaa voi olla jonkin sortin kulttuurishokki.
Google translator says "black sausage"?
We have something that looks similar. It's called "blood sausage"
It looks like this:
Uskoisin, että ainakin yksi yö hotellissa?