Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
En ollut täällä eilen illalla tai tänään aamupäivällä. tässä ajatukseni livestä (jonka missasin xD )
-kaikki pojat ovat niin rentona ja iloisina. Blubasaurhattu saa lisäpisteitä
-K pyrkii pienentämään itseään sekä henkisesti että fyysisesti, ja promoaa ihanasti JO:n uutta sinkkua. K on tehnyt todella paljon JO:lle. tosiystävä.
-K on tajuttoman hauska ja nostattaa tunnelman läsnäolollaan 110%
-Kun K käyttää sanontaa "when the day changes" B reagoi ihanasti! Selvästi juttelevat paljon. B muisteli aiemmin ihmetelleensä tuota sanamuotoa kun he olivat puhuneet uudesta vuodesta. (B:n "I was like what the f*ck" oli niin koominen xD )
-B luki lähes kaikki Matin kommentit chatista ääneen :) K ei kylläkään kääntänyt tai vastannut niihin xD
- Who comes to Tapmere tomorrow? -kohdan jälkeen K sanoo "put it here" ja B toistaa juuri samalla tavalla kuin dinner date -videossa "put it.." (kun K ja B istuvat dinner date-livessä ravintolassa pöydässä)
-Kun on 2 minuuttia aikaa, ja B pyytää K:lle kysymyksiä, K sanoo, että ei kun JO:lle, nyt on JO:n live :)
-Kun B lukee kysymyksen "teettekö laulun yhdessä", tuntuu siltä, kuin JO olisi valmis tekemään sen, mutta K:lla vähän estot päällä (ehkä liian erilainen tyyli, K:n muut projektit ja kiire jne.)
-B "lukee": "K, guess some serbian words".. Tumblurissa sanottiin, että tätä ei kysytty, ja B muokkasi jostain samantyyppisestä kommentista tuon. Tämä koko arvausleikki oli todella hauskaa ja sydämellistä katsottavaa.
-K ei osaa lausua Nacen nimeä xD ("Nice is not doing anything")
-Are you:n seuraaja "can we!?!?!" syntyi
-K joi "vettä" ja kaikki repesivät xD
-B silitteli K:n bulbasaurhatun korvia :) "best boyfriends xD"
-"Näähän pitää mua ihan tyhmänä" > "I said I love you" xD
JA koko tämän liven aikana K oli alhaalla ja käänsi päänsä ylös niin suloisesti katsomaan JO:n poikia... B katsoi niin pehmeästi.. Tuo videon on yksi lempparini sitten viisujen. Kunpa he tekisivät vielä liven!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hojanin stoori sattuu vieläki mun kasvoihin kun hymyilin niin isosti. Sanoin myös isoon ääneen että en mä kestä näitä mutta onneksi sillä hetkellä olin yksin töissä. 😅 Avokonttorissa olis taas ihmetelty että mitä se nyt sekoilee. Kerranki hyötyä että juminu pe ip töihin ku muut jo lähteneet viikonlopun viettoon. 😂 (Älkää käsittäkö väärin, en mä mitään töitä oo taas tässä pariin tuntiin saanu tehtyä kun tätä ketjua ja IGtä vaan seuraan)
Huah. Oot varmasti se ihana tyyppi, jota kukaan ei halua työkaverikseen.
😂😂😂
Ei vaan mä oon se tyyppi, joka ei halua ketään työkavereikseen vaan viihtyy parhaiten omassa rauhassa. Siksipä avokonttorissa pitää olla silloin kun siellä ei muita ole. 🤷🏻😎😂
Eikös siellä olla töissä eikä vauvapalstalla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/crowclublibrary/status/1704948756154609809?s=20
tää on varmaan hauskin kota livessä
Mä en vaan kestä miten suloinen B on.
Käärijä näyttää 45-vuotialta italialaispapalta.
45-v italialaispapat muuten näyttää yleensä ottaen aika helvetin hyviltä.
T. Palstan Italian vahvistus (mutta ei kuitenkaan made in Italy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikk italialaispapat näyttävät tältä: https://www.tumblr.com/windmeupandletmeplay/729169570800205824
niin tänne vain kaikki, kyllä mulle pappa kelpaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi pieni yleisömäärä tänään, mut manifestoidaan liveä silti jostakin.
Kuinka paljon sali vetää?
500.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä selvästi yks vastarannan kiiski taas tehnyt pesää. Hus menehän matkoihis, sinä ankeuttaja.
Kuules nyt kultsi, tämä on edelleen kaikille avoin keskustelupalsta. Ellet tykkää, niin ainahan voit poistua.
Mä en ainakaan voi poistua, tämä on mun koti.
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kokoa kuin Oslo, ja sieltäkin live löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
500.
Ohoh, se on jo aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
En ollut täällä eilen illalla tai tänään aamupäivällä. tässä ajatukseni livestä (jonka missasin xD )
-K pyrkii pienentämään itseään sekä henkisesti että fyysisesti, ja promoaa ihanasti JO:n uutta sinkkua. K on tehnyt todella paljon JO:lle. tosiystävä.
-Kun K käyttää sanontaa "when the day changes" B reagoi ihanasti! Selvästi juttelevat paljon. B muisteli aiemmin ihmetelleensä tuota sanamuotoa kun he olivat puhuneet uudesta vuodesta. (B:n "I was like what the f*ck" oli niin koominen xD )
-B luki lähes kaikki Matin kommentit chatista ääneen :) K ei kylläkään kääntänyt tai vastannut niihin xD
- Who comes to Tapmere tomorrow? -kohdan jälkeen K sanoo "put it here" ja B toistaa juuri samalla tavalla kuin dinner date -videossa "put it.." (kun K ja B istuvat dinner date-livessä ravintolassa pöydässä)
-Kun on 2 minuuttia aikaa, ja B pyytää K:lle kysymyksiä, K sanoo, että ei kun JO:lle, nyt on JO:n live :)
-Kun B lukee kysymyksen "teettekö laulun yhdessä", tuntuu siltä, kuin JO olisi valmis tekemään sen, mutta K:lla vähän estot päällä (ehkä liian erilainen tyyli, K:n muut projektit ja kiire jne.)
-B "lukee": "K, guess some serbian words".. Tumblurissa sanottiin, että tätä ei kysytty, ja B muokkasi jostain samantyyppisestä kommentista tuon. Tämä koko arvausleikki oli todella hauskaa ja sydämellistä katsottavaa.
JA koko tämän liven aikana K oli alhaalla ja käänsi päänsä ylös niin suloisesti katsomaan JO:n poikia... B katsoi niin pehmeästi.. Tuo videon on yksi lempparini sitten viisujen. Kunpa he tekisivät vielä liven!
Tuota, pakko tähän korjata sen verran, että kommenteissa Nacen nimi oli kirjoitettu nimenomaan nice ja siksi K luki sen niin. Tämä siksi, että esim Jodelissa ja Discordissa on jo kivitetty K siitä, ettei tietäisi Nacen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Kai tästä NT:n Suomi osuudesta jotkut kokoaa sellaisen ajallisesti etenevän koosteen, jossa kaikki stoorit yms. ettei olla vaan JO blogin varassa. Sitä odotellessa 😆
kröhöm.. korvessa-tilille voisi vinkata tumpussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammer lienee Tampereen arvokkain hotelli. Et epäilen vähän et ne majottus sinne.
En ajatellutkaan, että majoittuvat siellä, mutta tuli mieleen, että ovat olleet Plevnassa syömässä ja oluella ja siksi kävelivät Tammerin ohi matkalla Olympiaan.
Oon tällaisessa pienessä hotellissa ihan olympian lähellä, en siis osaa yhtään sanoa mistä asti olisivat voineet olla tulossa. Mutta miksi ne olisivat olleet juuri Plevnassa?
Joksuthan ovat oluen ystäviä, joten siksi Plevna tuntuisi luonnolliselta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hojanin stoori sattuu vieläki mun kasvoihin kun hymyilin niin isosti. Sanoin myös isoon ääneen että en mä kestä näitä mutta onneksi sillä hetkellä olin yksin töissä. 😅 Avokonttorissa olis taas ihmetelty että mitä se nyt sekoilee. Kerranki hyötyä että juminu pe ip töihin ku muut jo lähteneet viikonlopun viettoon. 😂 (Älkää käsittäkö väärin, en mä mitään töitä oo taas tässä pariin tuntiin saanu tehtyä kun tätä ketjua ja IGtä vaan seuraan)
Huah. Oot varmasti se ihana tyyppi, jota kukaan ei halua työkaverikseen.
😂😂😂
Ei vaan mä oon se tyyppi, joka ei halua ketään työkavereikseen vaan viihtyy parhaiten omassa rauhassa. Siksipä avokonttorissa pitää olla silloin kun siellä ei muita ole. 🤷🏻😎😂
Eikös siellä olla töissä eikä vauvapalstalla 😂😂😂
Vähän on tällä viikolla nyt lipsunu! 😅😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
500.
Ohoh, se on jo aika pieni.
Niin on. Oletan, että tunnelmaltaan intiimimpi ja varmaan paikalla oleville ikimuistoinen. Jotenkin myös ajattelen että JO tykkää tuon kokoisista keikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, pakko tähän korjata sen verran, että kommenteissa Nacen nimi oli kirjoitettu nimenomaan nice ja siksi K luki sen niin. Tämä siksi, että esim Jodelissa ja Discordissa on jo kivitetty K siitä, ettei tietäisi Nacen nimeä.
Ai, en nähnyt kommenttia ja Kris korjasi K:n ääntämyksen, niin luulin että hän luki sen vain väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikk italialaispapat näyttävät tältä: https://www.tumblr.com/windmeupandletmeplay/729169570800205824
niin tänne vain kaikki, kyllä mulle pappa kelpaa ;)
Sori, toi on eri kuva.
Käärijähän mielellään puhuu kuin italialaismafiosot silloin kun oikein innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.
Näin kyllä selkeästi kärtsän kuvia siinä.
Mistä tuo kuva ylipäänsä on päätynyt kaikkien arvioitavaksi?
Tästä K:n kuvaamasta videosta
https://www.tumblr.com/musicalislife/729157817302499328/boys-on-the-roa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihan sama katsooko Boitsu jotain po rnoa puhelimestaan, toki tuon tason neurootikolle vähän nolo moka jos sitä jää jollekin videolle näkyviin, enemmän kiinnostaa että näkeekö joku oikeasti varmasti Kärtsän kuvia siellä mössössä. :D Koska jos siellä on niitä paljasrintaisia kuvia hänestä niin paljon kun voi teoriassa nähdä (eikä vaan tytsyjä) niin se on aika ...jännää.
Näin kyllä selkeästi kärtsän kuvia siinä.
Mistä tuo kuva ylipäänsä on päätynyt kaikkien arvioitavaksi?
Tästä K:n kuvaamasta videosta
https://www.tumblr.com/musicalislife/729157817302499328/boys-on-the-roa…
Anteeksi siis Janin kuvaamasta.
Kai minäkin uskaltaudun kertomaan, että näin aamulla Bojanin. Ja Janin ja Juren. Muutaman sanan Bojanin kanssa juttelin, kiitin keikoista yms. Jäi harmittamaan, että en enempää uskaltanut jutella, vaikutti tosi symppikseltä ja olisi varmaan jatkanut juttelua enemmänkin, mutta itse olin poistumassa paikalta pika vauhtia. :D Ja kuvaa en kyllä edes harkinnut pyytäväni. :D Vielä pitäisi itsensä jaksaa raahata Tampereen keskustaan täältä kyläpaikasta. Väsyttää, mutta sellainen taistelu oli lipusta, että pakko se on käyttää.
Toi Häärijä on ihan kauhee tossa rölliperuukissa ja bojanpaidassa 😂😂😂
Mä en ainakaan voi poistua, tämä on mun koti.