Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.
Eniten pojat ovat saaneet huomiota somessa ja vauvapalstalla.
Ja Seiskassa :D
Ja YLEn nettisivulla oli juttu.
Vierailija kirjoitti:
Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.
Jospa jälkikäteen tulee keikka-arvostelu tms. niinkuin Turun Sanomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta se Tampereen keikka alkaa?
(Mitä ihmettä me ens viikolla tehään kun pitäis muka palata arkeen näiden päivien jälkeen? 😂)
Mukava sitten ensi viikolla herätä unesta ja huomata, että Suomessa on tässä välissä ehtinyt alkaa yleislakko.
No ei sentään, miksi alkaisi. Päästään pikemmin vähäksi aikaa rentoutumaan ennen kuin pitää alkaa seurata K:n Euroopan keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, euroviisutoimittajan tekemä uutisvideo ja siitä samasta asiasta kirjoitettu versio. Mutta ei kunnon lehtijuttuja tai radiohaastatteluja. Olen vähän sekä pettynyt että yllättynyt.
Joku voisi jossain vaiheessa kyllä kiittää Gregsua, että järkkäsi nämä superluksukset. Tekikö kukaan lopulta häntä varten sukkia tai antoiko muuta lahjaa poikien matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolen tähän fomo-tilaan.
En olis ikinä uskonut. Mut se on nyt näin.Mulla meinaa tulla pikkuinen fomo kun luovuin mun Tampereen lipusta mutta sitten lohduttaudun että olin kuitenkin kahdella keikalla ja sen PITÄÄ riittää. 😁 Miettikää mikä fomo Suomen ulkopuolella olevilla faneilla. Välillä miettii mitä ne alkuperäiset slovenialaisfanit ajattelee.
Kai sä kuitenkin myit sen eteenpäin, ettei vaan jää käyttämättä?!!? Uskon että ottajia olisi edelleen
TS julkaisi tänään arvostelun Logomon keikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Mitä ihmettä me ens viikolla tehään kun pitäis muka palata arkeen näiden päivien jälkeen? 😂)
Mukava sitten ensi viikolla herätä unesta ja huomata, että Suomessa on tässä välissä ehtinyt alkaa yleislakko.
No jep! Maanantaiaamuna ei tarvi enää mennä edes töihin, alkanut yleislakko, tullut talvi ja yllättänyt paitsi autoilijat myös vauvapalstalaiset, sitten on covidin uusin versio yhdessä hullunlehmäntaudin kera paukahtanut Suomeen ja saanut aikaiseksi ulkonaliikkumiskiellon ja hirveän hysterian ja vessapaperitkin on loppunut kaupoista ja varastoista ...
Siinä melkein vieressä Olympiaa on yksi vintage-putiikki. Bojan voisi löytää illan keikalle seksihepenet sieltä.
Ihan sama vaikka tää olisi mitä fanserviceä tahansa - ihan mahtavaa seurata noiden menoa. Ihanat yhden aivosolun jakavat touhutonttumme <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sentään, miksi alkaisi. Päästään pikemmin vähäksi aikaa rentoutumaan ennen kuin pitää alkaa seurata K:n Euroopan keikkoja.
Oletko yhtään seurannut uutisia 😂 ens viikolla lakkoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammer lienee Tampereen arvokkain hotelli. Et epäilen vähän et ne majottus sinne.
260 euroa yö. Tarkistin heti kun olin kesäkuussa saanut keikkaliput. Alle puoleen hintaan löytyi hotelli ihan läheltä keikkapaikkaa.
Just tulin. Respassa kysyttiin, onko illaksi suunnitteilla ohjelmaa, ja kun kerroin, näytti setä tiskin takana todella yllättyneeltä. Meikä siis 50+.
Oletko varma, että näytti yllättyneeltä vai onko se omaa kuvitelmaa. Toisaalta mulle kävi Turkuun tullessa niin, että yksi äiti alkoi mulle selittää, että ei hän suinkaan ole menossa Logomoon, vaan tytär. Hän ikään kuin selitteli asiaa. Hän oli minua varmaan ainakin 20 vuotta nuorempi, eikä hänelle taatusti olisi tullut mieleenkään, että minä olisin ollut menossa samaiselle keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, euroviisutoimittajan tekemä uutisvideo ja siitä samasta asiasta kirjoitettu versio. Mutta ei kunnon lehtijuttuja tai radiohaastatteluja. Olen vähän sekä pettynyt että yllättynyt.
Luulisi että jälkikäteen tulisi jotain keikka-arvioita. Mutta täällä ehkä hämärtyy että tämä ei ole kuitenkaan mikään ihan älyttömän iso juttu "kuplan" ulkopuolella.
Asun ulkomailla, enkä ole koko viikolla lukenut mitään uutissivustoa kuten kirjoitin jo aiemmin, ainoa uutislähteeni on ollut Vauva.fi ja silti olen kuullut jostain lakosta. :D
Ainakin jotkut fanit törmänneet jo Joksuihin Tampereella, mm. samat, jotka nähneet B&K yöllä Turussa. Joillakin käy hyvä mäihä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä:
Ärsyttävästi vain tilaajille.. niin epätoivoinen en sentään ole että tilaisin ton takia digin. Vai olenko🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä:
Maksumuurin takana, ja muutenkin lopetin lukemisen ensimmäisen lauseen jälkeen: "Slovenian euroviisuedustajana tunnetuksi tullut yhtye ei tarjoillut yllätyksiä, vaaran tuntua tai taituruutta." Kaikesta muusta voin myöntyä, mutta taitava livebändi JO ainakin on. Varsinkin kun nykyisin suurin osa solisteista ei osaa edes livenä laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että jälkikäteen tulisi jotain keikka-arvioita. Mutta täällä ehkä hämärtyy että tämä ei ole kuitenkaan mikään ihan älyttömän iso juttu "kuplan" ulkopuolella.
Turun Sanomissa on.