Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
104021/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nyt kyllä kuolen! Kävin Olympialla katsomassa että löydän sinne illalla (kaveri vasta matkalla Tampereelle). Ohi mennessä näin mustan tila-auton ja arvasin heti ketä siellä on. Jäin kadun päähän vähäksi aikaa katsomaan. Kytiksellä olleet fanit meni sinne heti.

Mark vilkutti mulle ja hetken päästä moikkasi ohi mennessään 😍

Näin Kikin, Janin, Juren, Häärijän ja Käärijän. K vilkutti ja lähetti lentopusuja 🔥

Sitten lähdin, en halunnut mennä juttelemaan, ei pysty, ei kehtaa :D Koska ikää 48v 😢

Vierailija
104022/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nouroblem kirjoitti:

moi! oon pahoillani, jere ja bojan ei ollu eilen kahestaan baarissa😅 loput jokerit oli paikalla myös ja bojan lähti ennen jereä pois.

Kukaan ei epäile heidän olleen kahdestaan baarissa, mut pari palstalaista on nähnyt heidät kahdestaan toisaalla 😂.

Eikö ne ole nähty nyt aamulla/päivällä kaksin?

Eiks sonnit ollut illalla tai yöllä nähnyt ne kaksin nauramassa jossain?

Ketä nää sonnit on? Ja missä on LG ja Kukkis?

Kaivaten, Ritva-Liisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104023/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tampereelta mitään kuvia vielä? Mitään?

Jere ja Bojan on joutunut kävelemään loppumatkan, kun muut joksut ei kestänyt niitä enää 😅

Vierailija
104024/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks K kihlannut murun?

Eikös kosinnasta ole jo neljä kuukautta...

Vierailija
104025/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nouroblem kirjoitti:

moi! oon pahoillani, jere ja bojan ei ollu eilen kahestaan baarissa😅 loput jokerit oli paikalla myös ja bojan lähti ennen jereä pois.

No niin, sain raporttia Olympia -korttelista. Tytär oli tosiaan bongannut puolisen tuntia sitten B, K ja Häärijän. Kertoo että B oli avoin ja juttelu sujui. Oli lyhuempi mitä kuvat antaa ymmärtää, mutta hyvännäköinen. Suorastaan kaunis!!!

K oli maininnut että ehkä vähän turvallisuusuhka jo kävellä ihmisten näin, mutta koska siinä tilanteessa oli vain tyttäreni lisäksi yksi vanhempi nainen lastensa kanssa  niin oli mahdollisuus kuviin ja vartin jutusteluun.

Siis turvallisuusuhka heille/hänelle vai? Useinhan Kärtsällä on ihmisjoukoissa ollut nykyään oma turvamies mukana, mut tällä kiertueella ei.

Ymmärsin että Käärijälle, kun ilman turvaa nyt liikkui.

Vierailija
104026/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.

Eniten pojat ovat saaneet huomiota somessa ja vauvapalstalla.

Vierailija
104027/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta se Tampereen keikka alkaa?

(Mitä ihmettä me ens viikolla tehään kun pitäis muka palata arkeen näiden päivien jälkeen? 😂)

Vierailija
104028/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, nyt kyllä kuolen! Kävin Olympialla katsomassa että löydän sinne illalla (kaveri vasta matkalla Tampereelle). Ohi mennessä näin mustan tila-auton ja arvasin heti ketä siellä on. Jäin kadun päähän vähäksi aikaa katsomaan. Kytiksellä olleet fanit meni sinne heti.

Näin Kikin, Janin, Juren, Häärijän ja Käärijän. K vilkutti ja lähetti lentopusuja 🔥

Sitten lähdin, en halunnut mennä juttelemaan, ei pysty, ei kehtaa :D Koska ikää 48v 😢

Eiiiii... Eikö me nyt olla täällä jo sovittu että ei hävetä enää mitään! Olisit mennyt vaan

Vierailija
104029/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe ei, Aamulehdessä ei ole vieläkään sanaakaan Jokereista ja Käärijästä. Muutenkaan media ei ole erikoisemmin noteerannut keikkavierailua.

Ja Seiskassa :D

Vierailija
104030/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammer lienee Tampereen arvokkain hotelli. Et epäilen vähän et ne majottus sinne.

En ajatellutkaan, että majoittuvat siellä, mutta tuli mieleen, että ovat olleet Plevnassa syömässä ja oluella ja siksi kävelivät Tammerin ohi matkalla Olympiaan.

Oon tällaisessa pienessä hotellissa ihan olympian lähellä, en siis osaa yhtään sanoa mistä asti olisivat voineet olla tulossa. Mutta miksi ne olisivat olleet juuri Plevnassa?

Vierailija
104031/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junassa matkalla kohti Tamperetta. Edes tolvanat vieruskaverit eivät pilaa tätä mahtavaa fiilistä. 🤗 Kuka muu pohjoisesta tulevassa junassa Tampereelle menossa?

T. Ritva-Liisa

Tulin jo aiemmalla. Nyt vedän hetken happea hotellilla. Ja sitten mennään.

Minulla kyllä kestää Olympialle pääsy. Kai sitä sisälle ehtii, jos ysin maissa jonossa?

Vierailija
104032/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiiii... Eikö me nyt olla täällä jo sovittu että ei hävetä enää mitään! Olisit mennyt vaan

Mä kuolen sun puolesta!!! Mä oon kans 48. En olis ehkä itsekään kyennyt ... En tiedä mitä olisin tehnyt. Kussut housuuni ja pyörtynyt ehkä.

Vierailija
104033/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta se Tampereen keikka alkaa?

(Mitä ihmettä me ens viikolla tehään kun pitäis muka palata arkeen näiden päivien jälkeen? 😂)

klo 22

Vierailija
104034/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Seiskassa :D

No juu, sekin vielä.

Vierailija
104035/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudetaanko yhteen ääneen: foooooomooooo!!!

Vierailija
104036/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammer lienee Tampereen arvokkain hotelli. Et epäilen vähän et ne majottus sinne.

260 euroa yö. Tarkistin heti kun olin kesäkuussa saanut keikkaliput. Alle puoleen hintaan löytyi hotelli ihan läheltä keikkapaikkaa.

Just tulin. Respassa kysyttiin, onko illaksi suunnitteilla ohjelmaa, ja kun kerroin, näytti setä tiskin takana todella yllättyneeltä. Meikä siis 50+.

Vierailija
104037/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtiin voi laittaa juttuvinkkejä

Vierailija
104038/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ootte kyllä Bojania seurannu, jos ette tuota peukalosormusta oo nähny! On ollu sillä jo tosi kauan!

Vierailija
104039/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kehtasin, vaikka oon sua paljon vanhempi. Kyllä minulla oikeasti taitaa olla joku ongelma.

Vierailija
104040/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLE ssä kuitenkin on.

Ketju on lukittu.