Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolen tähän fomo-tilaan.
En olis ikinä uskonut. Mut se on nyt näin.
Mulla meinaa tulla pikkuinen fomo kun luovuin mun Tampereen lipusta mutta sitten lohduttaudun että olin kuitenkin kahdella keikalla ja sen PITÄÄ riittää. 😁 Miettikää mikä fomo Suomen ulkopuolella olevilla faneilla. Välillä miettii mitä ne alkuperäiset slovenialaisfanit ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin aamulla Bojaniin. Sain juuri ja juuri kysytyksi, saanko ottaa kuvan, sitten pakenin paikalta. Tein varmaan vaikutuksen. Ehkä hän on tottunut. Kuva on ihana, koska en itse ole sitä pilaamassa. Sanoisin, että olo on hiukan epätodellinen. Onneksi en alkanut sönköttää mitään.
Ihanaa, että pääsit tapaamaan Boitsun! Missä törmäsitte? Eiköhän B ole tottunut siihen, että faneilla menee pasmat sekaisin, kun tapaavat hänet ja bändin.
Oltiin samassa hotellissa. Nyt mua hävettää. Oon iloinen, mutta mua hävettää. Kärtsälle oli helppo puhua, mutta sekin hävettää, mitä mä menin avautumaan😄hullun kevään ja kesän vielä hullumpi syksy. Kärtsä on kyllä sydämellinen. Ainut lohtu, että en alkanut avautua Boitsulle 🙃🙃🙃👀😄
Hei älä suotta häpeä. Bojanilla on ollut huonompiakin kokemuksia suomalaisten fanejen kanssa.
T. Amsterdamin aasi 😁
Sä tulit mun mieleen! Aattelin, että jos tuo Bojan tulee jotain sanomaan, mä varmaan ajan sen hermostuksissani tiehensä😄
😁😁😁 ymmärrän tunteen 😅. Mut eikö ole hyvä et palstalla on tämmöinen elävä varoittava esimerkki niin kaikki muut sitten osaa käyttäytyä (lähes) normaalisti kun B tulee juttusille 😁.
T. AA
Bllä ollut aina tuo sormus peukalossa.
Vierailija kirjoitti:
nouroblem kirjoitti:
moi! oon pahoillani, jere ja bojan ei ollu eilen kahestaan baarissa😅 loput jokerit oli paikalla myös ja bojan lähti ennen jereä pois.
No niin, sain raporttia Olympia -korttelista. Tytär oli tosiaan bongannut puolisen tuntia sitten B, K ja Häärijän. Kertoo että B oli avoin ja juttelu sujui. Oli lyhuempi mitä kuvat antaa ymmärtää, mutta hyvännäköinen. Suorastaan kaunis!!!
K oli maininnut että ehkä vähän turvallisuusuhka jo kävellä ihmisten näin, mutta koska siinä tilanteessa oli vain tyttäreni lisäksi yksi vanhempi nainen lastensa kanssa niin oli mahdollisuus kuviin ja vartin jutusteluun.
Voiii eiiii .... Ihanaa et sun tytär tapasi heidät. Oon kyllä niin kateellinen nyt, en ikinä ole ollut näin kade mistään ... Ja ihan itseä saa syyttää. Mut voin kuvitella ihan et B on KAUNIS 🥰😍💕
Vierailija kirjoitti:
nouroblem kirjoitti:
moi! oon
pahoillani, jere ja bojan ei ollu eilen kahestaan baarissa😅 loput jokerit oli paikalla myös ja bojan lähti ennen jereä pois.Kukaan ei epäile heidän olleen kahdestaan baarissa, mut pari palstalaista on nähnyt heidät kahdestaan toisaalla 😂.
Mikä siinä on mullistavaa, jos he ovat jossain kahdestaan.
Onko toi peukalosormus joku uusi? Melkein ainahan sillä on peukalossa se mummon sormus.
Vierailija kirjoitti:
nouroblem kirjoitti:
moi! oon pahoillani, jere ja bojan ei ollu eilen kahestaan baarissa😅 loput jokerit oli paikalla myös ja bojan lähti ennen jereä pois.
No niin, sain raporttia Olympia -korttelista. Tytär oli tosiaan bongannut puolisen tuntia sitten B, K ja Häärijän. Kertoo että B oli avoin ja juttelu sujui. Oli lyhuempi mitä kuvat antaa ymmärtää, mutta hyvännäköinen. Suorastaan kaunis!!!
K oli maininnut että ehkä vähän turvallisuusuhka jo kävellä ihmisten näin, mutta koska siinä tilanteessa oli vain tyttäreni lisäksi yksi vanhempi nainen lastensa kanssa niin oli mahdollisuus kuviin ja vartin jutusteluun.
Siis turvallisuusuhka heille/hänelle vai? Useinhan Kärtsällä on ihmisjoukoissa ollut nykyään oma turvamies mukana, mut tällä kiertueella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/tako_chan8/status/1705168255726285263?s=20
hmm??
No nyt täytyy kyllä myöntää, että tunnistan useamman kuvan.
Mä en saa tosta mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
ohje Tampereen keikalle menijöille:
Mikäköhän numero on menossa?
Eilen logomon edessä jonoja siirrettiin puolelta toiselle pitkin päivää, eikä lappusysteemistä ollut mitään infoa esillä. Järkkärit oli muutenkin kuin jossain yläasteikäisten leirikeskuksessa. En siis todellakaan saanut lappunumeroa enkä ollut kovin alkupäässä sitä toistakaan jonoa. Sisällä saliin ei päässytkään heti, joten siellä jonotettiin uudestaan, ja se olikin meitsille onnenpotku, koska pääsin sen ansiosta sitten jonossa kärkipaikoille. Päädyin Janin puolelle salia ja edessäni oli vain pari ihmistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/tako_chan8/status/1705168255726285263?s=20
hmm??
Ennen kun kutsun Niuvanniemeen kyydin, voiko joku kertoa, onko toi sormus ollut ennenkin peukalossa.
Ei oo. Millon meidän kyyti lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nouroblem kirjoitti:
moi! oon
pahoillani, jere ja bojan ei ollu eilen kahestaan baarissa😅 loput jokerit oli paikalla myös ja bojan lähti ennen jereä pois.Kukaan ei epäile heidän olleen kahdestaan baarissa, mut pari palstalaista on nähnyt heidät kahdestaan toisaalla 😂.
Mikä siinä on mullistavaa, jos he ovat jossain kahdestaan.
Mä myös mietin samaa. 😀 Voihan ne käydä vaikka tupakalla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi peukalosormus joku uusi? Melkein ainahan sillä on peukalossa se mummon sormus.
Toi ei ole se sormus, se on semmonen erikoisempi.
No kenen kuvia se B katseli? Mun äskeinen kysymys lähti valvomoon.
Vierailija kirjoitti:
Junassa matkalla kohti Tamperetta. Edes tolvanat vieruskaverit eivät pilaa tätä mahtavaa fiilistä. 🤗 Kuka muu pohjoisesta tulevassa junassa Tampereelle menossa?
T. Ritva-Liisa
Tulin jo aiemmalla. Nyt vedän hetken happea hotellilla. Ja sitten mennään.
Onko Tampereelta mitään kuvia vielä? Mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin aamulla Bojaniin. Sain juuri ja juuri kysytyksi, saanko ottaa kuvan, sitten pakenin paikalta. Tein varmaan vaikutuksen. Ehkä hän on tottunut. Kuva on ihana, koska en itse ole sitä pilaamassa. Sanoisin, että olo on hiukan epätodellinen. Onneksi en alkanut sönköttää mitään.
Ihanaa, että pääsit tapaamaan Boitsun! Missä törmäsitte? Eiköhän B ole tottunut siihen, että faneilla menee pasmat sekaisin, kun tapaavat hänet ja bändin.
Oltiin samassa hotellissa. Nyt mua hävettää. Oon iloinen, mutta mua hävettää. Kärtsälle oli helppo puhua, mutta sekin hävettää, mitä mä menin avautumaan😄hullun kevään ja kesän vielä hullumpi syksy. Kärtsä on kyllä sydämellinen. Ainut lohtu, että en alkanut avautua Boitsulle 🙃🙃🙃👀😄
Hei älä suotta häpeä. Bojanilla on ollut huonompiakin kokemuksia suomalaisten fanejen kanssa.
T. Amsterdamin aasi 😁
Sä tulit mun mieleen! Aattelin, että jos tuo Bojan tulee jotain sanomaan, mä varmaan ajan sen hermostuksissani tiehensä😄
😁😁😁 ymmärrän tunteen 😅. Mut eikö ole hyvä et palstalla on tämmöinen elävä varoittava esimerkki niin kaikki muut sitten osaa käyttäytyä (lähes) normaalisti kun B tulee juttusille 😁.
T. AA
👍👍
Bulbasaur-samikset 😍
Vierailija kirjoitti:
Onks K kihlannut murun?
Ihan tätä en nyt hakenut takaa.
Sama kommentti Discordissa, ei tosiaan baarissa. Siellähän ne oli porukalla kai.