Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
103361/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CxZ4wLtN0z1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jure on ihan eri näköinen tässä kuin yleensä. Onhan tuo Jure?

Jurehan se! Tuuli muokannut kampausta. Hänelle sopisi paremmin hiukset pois otsalta, tulisi kauniit silmät paremmin esiin. Mutta pääasia että itse tykkää tietysti!

Vierailija
103362/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja kun julkkisten parittaminen toistensa sänkyihin ei ollut "kevyttä viihdettä" 😏

Muuten näiden toilailuista ja menemisistä on kiva lukea mutta se miten sänkyhommat tai toiveet niistä korostuu joidenkin fanien taholta, niin sitä en ole tajunnut koko aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103363/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä keikka eilen, edelleen ihan fiiliksissä siitä! Tuntui että bändi oli itekin häkeltynyt miten isolle salille pääsi esiintymään, tarinoiden perusteella tais tulla tosiaan yllätyksenä. Toivottavasti tulevat ens kesänä sit festareille, Ruissin rantalava odottaa🤩

Vierailija
103364/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aitioraportti Logomosta

Oli ihan mieletön keikka ja jotenkin epäuskoinen fiilis koko päivän, että vihdoinkin pääsee näkemään JO livenä 🔥

Aitiosta oli loistavat näkymät lavalle ja kaikki meni hyvin porukan kanssa. Jokainen sai fiilistellä just niin kuin itse halusi ja uskalsin jopa ottaa pari vasikkaa sinne nautojen ja parin sonnin sekaan. 🐄 Teinit ei itseasiassa edes missään vaiheessa kysynyt että miten me sinne aitioon päädyttiin ja ketä nämä muut tyypit ovat 😂

Bojan oli ihan super hyvä live laulaja ja todella komea hihattomassa vaaleanpunaisessa paidassa ja kimaltavissa housuissa 🔥🔥🔥 Special moment oli kun hän vilkutti meille 💕

Koko bändi oli ihan huippu, me oltiin lähimpänä Krisiä.

Tosi hyvä fiilis oli Logomossa ja oli kiva nähdä Käärijä ja Häärijä lavalla sekä meitä vastapäätä olleessa aitiossa 💚

Kaikin puolin jäi se fiilis ettei malta odottaa seuraavaa Suomen konserttia. Toivottavasti tulevat pian takaisin, ainakin niin lupailivat!

Vierailija
103365/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että jotain heille itselleenkin mystistä ja selittämätöntä noissa heidän väleissä on. Ja että ovat sitä joutuneet jollain tavalla käsittelemään. Ylen haastattelussa K:n puhuessa taas tästä "something between us" hän katsoi B:tä sillä tavalla kiinteästi, kysyvästi ja vähän epävarmasti, kuin varmistellen, että "saihan näin siis sanoa, saihan?".

Musta siinä oli sitä K:n tahallista "homoerotic" vihjailua. Jotenkin huomaa sen puhetavasta. Kivat ja lämpöiset välit niillä on.

Vierailija
103366/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja kun julkkisten parittaminen toistensa sänkyihin ei ollut "kevyttä viihdettä" 😏

Oot nolo.

Vierailija
103367/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että jotain heille itselleenkin mystistä ja selittämätöntä noissa heidän väleissä on. Ja että ovat sitä joutuneet jollain tavalla käsittelemään. Ylen haastattelussa K:n puhuessa taas tästä "something between us" hän katsoi B:tä sillä tavalla kiinteästi, kysyvästi ja vähän epävarmasti, kuin varmistellen, että "saihan näin siis sanoa, saihan?".

No niin on. Ei ketkään perus äijjäkaverit tuollaista toisilleen puhele ja mietiskele. Mullakin on tosi läheisiä ystäviä, mutta en ajattele kenestäkään tuolla tavoin. Tai no vuosia sitten ajattelin yhdestä naispuolisesta ystävästä ja silloin meidän välillä oli seksuaalista jännitettä ja pientä ihastusta. Asiat eivät edenneet mihinkään, kun molemmilla oli ja on edelleen miespuoliset kumppanit. Mukavaa meillä oli yhdessä viettää aikaa silloinkin.

Madridin Pre partyissa K:n ja B:n ensikohtaamiset, joita on videoille onneksi tallentunut kertovat aika paljon heidän välillä olevasta jännitteestä.

Vierailija
103368/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fuuuuck, on se nukkunut Häärijän kanssa 😭😭😭

https://x.com/sophorsophie/status/1705021990107549870?s=20

Kaikki on siis sujunut täysin kunniallisesti.😄

Vierailija
103369/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta siinä oli sitä K:n tahallista "homoerotic" vihjailua. Jotenkin huomaa sen puhetavasta. Kivat ja lämpöiset välit niillä on.

Mä taas tulkitsin sen niin, että Jere on siinä täysin tosissaan, ja se kysyvyys tulee siitä, että haluaisi Bojanilta varmistuksen, että tunnetko sinäkin näin?

Toki vähän outoa, että se pitää kysyä tv-kameran kuvatessa haastattelussa... mutta itse vain ajattelin, että oikeasti K tietää, että Bojan tuntee samoin, niin jostain syystä ei halunnut peittää omaa ajatustaan heistä julkisesti.

Ei se silti tarkoita, että K haluaisi suhteen tai olisi "seksuaalisesti rakastunut" Bojaniin. 

Vierailija
103370/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not sure if this was shared already? Cha cha cha in the van recorded by a fan.

https://twitter.com/nouroblem/status/1704957004047921479?t=1j38umNIMv7n…

Vierailija
103371/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuita tämän viikon ig keikkalivejä nähtävillä jossain? Helkkarin oikea elämä estää tänään tämän täällä sekoilemisen ja illan keikan katsomisen 😭 mietin että tuleekohan myös se treen keikka myöhemmin jonnekin nähtäville.

Vierailija
103372/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain eilinen keikkalive tallennettuna?

Vierailija
103373/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Not sure if this was shared already? Cha cha cha in the van recorded by a fan.

https://twitter.com/nouroblem/status/1704957004047921479?t=1j38umNIMv7n…

Yes, we talked about it last night!

Vierailija
103374/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas hän nimenomaan vakavoituu ja keskittyy, rauhoittuu. Mutta kivasta ja lämpöisestä ollaan yhtä mieltä. :)

Vierailija
103375/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että tuo logomo oli Gregsun yllätys pojille! Gregor on varmaan tiennyt koko ajan ja pitänyt sen salassa pojilta. Jokerit varmaan luuli, että sinnekin tulee se max 800 hlöä.

Vierailija
103376/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä aitiossa oikein kävi kun keneltäkään sieltä ei ole tullut rapsaa, paitsi jotain sonneja taisi olla baanalla. :)

Kiinnostaisi myös tietää, että näkikö joku Jokereita Turun yöelämässä?

Kärtsä oli ainakin vilkuttanut meidän sonneille sieltä parvekkeelta. Eivätköhän herrat ole kunnon krapulassa nyt :D Yöllä olivat olleet jossain baarissa tanssimassa Girls Just Wanna Have Fun. Hyvinkin ovat voineet törmätä Joksuihin.

Vierailija
103377/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä tästä. Ja uskon kaiken viime päivinä nähdyn perusteella, että ovat siitä kyllä keskenäänkin puhuneet ja molemmat itse tietävät missä mennään.

Vaikuttaa, että heillä on todella hyvät ja lämpimät välit ja hyvä olla toistensa seurassa. Ovat myös jotenkin sen oloisia, että luottavat toisiinsa ja ovat rentoja toistensa kanssa ja jollain lailla varmoja omasta asemastaan toisen elämässä. Tällainen vaikutelma ainakin itselle tullut.

Vierailija
103378/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuita tämän viikon ig keikkalivejä nähtävillä jossain? Helkkarin oikea elämä estää tänään tämän täällä sekoilemisen ja illan keikan katsomisen 😭 mietin että tuleekohan myös se treen keikka myöhemmin jonnekin nähtäville.

joker_out_mexico ja thinkoffinland mielestäni tallensivat ne instasivuilleen josta ne voi katsoa myöhemminkin. Näkyy myös navigationin kautta.

Vierailija
103379/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä heidän välillään on, luultavasti syvää ystävyyttä, mutta jonkinlainen konkreettinen fyysinen vetovoima myös (huom ei välttämättä ollenkaan seksuaalinen tms), koska aina kun he ovat samassa paikassa olleet, he ovat myös fyysisesti lähellä toisiaan, seisovat vierekkain, istuvat vierekkäin, lavallakin lähellä toisiaan. Siis ihan kuin olisi jokin läpinäkyvä kumilanka, joka vetää heitä yhteen.

Vierailija
103380/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sen jonkun ketjulaisen ennustus Bojanin instaan paluusta meni!? Eikö joku povannut, että se palaa sinne biisin julkistamisen hetkellä????? Hän todellakin teki niiin, en voi käsittää tätä ihanuutta! 

Vai oliko se ennustus, että Tavastian keikkojen ja Ccc:n yhteisesityksen jälkeen? Joka tapauksessa todella lähelle meni! Hitsi täällä on monilla ollut hyvä vainu niiin monesta asiasta!

Tai sit Bojat lukeekin tätä palstaa :D

Ketju on lukittu.