Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
103321/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/mark_pirc/3197034048642087176?utm_source=…

Tässä tosiaan näyttää siltä kuin J istuisi B:n sylissä💚

Sylissä??? Vai syliin? Ei istu vaan seisoo.

Ja video katkeaa lopussa, kun rupeaa hakemaan paikkaa.

Niin. Eli ei näytä siltä, kuin J istuisi B:n sylissä.

Ymmärrät varmaan, mitä kaikki tarkoittaa.

No en ymmärrä. Videolla ei todellakaan näytä siltä kuin J istuisi B:n sylissä. Videolla näyttää siltä, kuin J istuisi B:n syliiiiin, mutta sekin voi olla, että kun näki, että joutuisi istumaan B:n päälle, ei istunut alas tai mitä vaan.

No tässä puhutaan juurikin siitä, että näyttää, kun olisi istumassa.

Vierailija
103322/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/mark_pirc/3197034048642087176?utm_source=…

Tässä tosiaan näyttää siltä kuin J istuisi B:n sylissä💚

Sylissä??? Vai syliin? Ei istu vaan seisoo.

Ja video katkeaa lopussa, kun rupeaa hakemaan paikkaa.

Niin. Eli ei näytä siltä, kuin J istuisi B:n sylissä.

Ymmärrät varmaan, mitä kaikki tarkoittaa.

No en ymmärrä. Videolla ei todellakaan näytä siltä kuin J istuisi B:n sylissä. Videolla näyttää siltä, kuin J istuisi B:n syliiiiin, mutta sekin voi olla, että kun näki, että joutuisi istumaan B:n päälle, ei istunut alas tai mitä vaan.

Ja vaikka olisikin istunut syliin niin sitähän nuo joksupojat tekee keskenäänkin. Huumoria vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103323/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.

Meinaatko, että ne on pystyssä aamupalan aikaan. 😂

Vierailija
103324/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@LadySlo Good morning! Yes thats us and at one point Bojan waived at us 💖 Käärijä and Häärijä were in the box opposite from us

Vierailija
103325/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I noticed that when K. and B. are together they become more beautiful, they seem younger, happier, more carefree. They haven't been like that lately. They may say they are friends and brothers, but it really feels like there's so much more.

Vierailija
103326/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli hauska, kun ajoin Helsingistä Turkuun ja arvuuttelin puolivitsillä, että missä JO+K porukka pitäis taukoa. Olin jo kääntymässä yhdelle huoltsikalle, mutta viime hetkellä ajattelin, ettei sinne kannata mennä. Kunnes ajoin yhdelle huoltsikan parkkikselle ja se tunne, kun bongaan ensin Janin, Nacen ja sitten muun JO porukan leirin :D. Meinas kirjaimellisesti mennä ajokyky siinä kohtaa. Käytin koiran tarpeilla ja olin palaamassa autolle,  kun kuulin tuttua naurua ja boitsut käveli ohi. K ja B ei voi olla kuulematta ;D Miten ihana bonus tuli vielä keikkojen lisäksi <3

Vierailija
103327/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun Bojan on taas Instassa - niin K ja B voi laittaa pallurat vierekkäin!

Odotan mielenkiinnolla, tuleeko K:lta miten paljon kommentteja ja sydämiä B:n postauksiin, vai yrittääkö hillitä itsensä 😊

Mulla ei ainakaan enää näy B:n profiilia ig:ssä? illalla/yöllä vielä näkyi😯

Vierailija
103328/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan mielenkiinnolla, tuleeko K:lta miten paljon kommentteja ja sydämiä B:n postauksiin, vai yrittääkö hillitä itsensä 😊

On se siellä, instagram vain on hidas. Etsi se jonkun tägeistä ja mene sitä kautta.

Vierailija
103329/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@LadySlo Good morning! Yes thats us and at one point Bojan waived at us 💖 Käärijä and Häärijä were in the box opposite from us

Good Morning! Awesome! :D

Vierailija
103330/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se siellä, instagram vain on hidas. Etsi se jonkun tägeistä ja mene sitä kautta.

Jee kiitos:)

Vierailija
103331/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun ig nyt oikein temppuilee! Eikö se ymmärrä, että olet nauta? Mun ig oli asettanut Bojanin pallukan kiltisti etusivulle yläriviin ja siellä se on siitä asti kiltisti nököttänyt, vaikkei siinä ole enää edes pinkkiä reunusta (storyn julkaisun merkkiä) kun avaan instan. Nyt vaihtamaan puhelinta tai jotain!

Vierailija
103332/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

I noticed that when K. and B. are together they become more beautiful, they seem younger, happier, more carefree. They haven't been like that lately. They may say they are friends and brothers, but it really feels like there's so much more.

Tää on aiemminkin huomattu mut huomasin ite ihan saman nyt, jotenkin niiden molempien olemus muuttuu, hymyt on vähän leveämpiä ja sellainen lämpö niiden välillä, jota ei osaa edes selittää. Ainakin ystävien välistä rakkautta, jos ei muuta

Vierailija
103333/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.

Kärtsyn ig-tarinan mukaan pystyy päättelemään, missä hotellissa ovat. Aamupala on klo 11 saakka. Ehkäpä ennättävät sinne, kun pitäähän huoneetkin luovuttaa klo 12 mennessä.

Vierailija
103334/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/Nea09321828/status/1705027556225802526

Yöketjusta poimittua

Ja siis mitä hittoa!?? *Kai nukut edes Bojanin viekussa? Niin klo 4: *tottakai*

!

Valitettavasti lienee vain huumoria. :)

Miten niin, voihan veljensä vieressä nukkua. Minä siis oikeasti pidän ihan mahdollisena. Siis ilman mitään taka-ajatuksia. Ihan siksi, että ei nuo taas näe toisiaan varmaan pitkään aikaan.

Joo, siis en epäile etteivätkö he voisi nukkua vierekkäin, tuo vastaus ei vaan kuulostanut tosissaan esitetyltä.

Vierailija
103335/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne aika hyvin pystyneet skarppaamaan.😄ne on nuoria.

Vierailija
103336/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä ig-livessä tanssija-Matti oli, taas, kommentoinut: ettei nyt vaan sattuis mitään😅. Taisi kommentoida saman jo Liverpoolin ig livessä

Vierailija
103337/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsyn ig-tarinan mukaan pystyy päättelemään, missä hotellissa ovat. Aamupala on klo 11 saakka. Ehkäpä ennättävät sinne, kun pitäähän huoneetkin luovuttaa klo 12 mennessä.

Mistä pystyy päättelemään? Mikä hotelli?

Vierailija
103338/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä ig-livessä tanssija-Matti oli, taas, kommentoinut: ettei nyt vaan sattuis mitään😅. Taisi kommentoida saman jo Liverpoolin ig livessä

Ja Bojan luki sen kommentin suomeksi.

Vierailija
103339/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun ig nyt oikein temppuilee! Eikö se ymmärrä, että olet nauta? Mun ig oli asettanut Bojanin pallukan kiltisti etusivulle yläriviin ja siellä se on siitä asti kiltisti nököttänyt, vaikkei siinä ole enää edes pinkkiä reunusta (storyn julkaisun merkkiä) kun avaan instan. Nyt vaihtamaan puhelinta tai jotain!

Johtuuko tuo siitä että seuraat B? Itsekkään en löytänyt ennen kuin joku laittoi sen osoitelinkin tänne ja vasta sillä löytyi. Ja en siis seurannut B ennen kuin sulki instansa mutta ehkä tästä eteenpäin.

Vierailija
103340/123801 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?

En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.

Ketju on lukittu.