Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
Mistä tiedät missä hotellissa he olivat? Missä ne muuten Hesassa olivat?
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Ehkä olette samassa hotellissa. Helsingissä taisivat olla Presidentissä.
Made in Italy kirjoitti:
I noticed that when K. and B. are together they become more beautiful, they seem younger, happier, more carefree. They haven't been like that lately. They may say they are friends and brothers, but it really feels like there's so much more.
I think even they, K & B, can't put into words what their chemistry is. It´s something :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne saaneet hyvän aamupalan hotellilla ainakin. Täällä itse lopettelen aamupalaa saman ketjun hotellissa.
En tiedä missä olivat. Kärtsän postauksessa on ihan samanlaista sisustusta kuin mun hotellilla. Oletin vaan että samaa ketjua ja samaa aamiaista.
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä aitiossa oikein kävi kun keneltäkään sieltä ei ole tullut rapsaa, paitsi jotain sonneja taisi olla baanalla. :)
Kiinnostaisi myös tietää, että näkikö joku Jokereita Turun yöelämässä?
Valitettavasti ei, vaikka käytiin muutamassa eri baarissa. 😭 Ei kyllä ollut mitään hajua siitä, et Jokeritkin olleet yöelämässä kuin vasta majoitukseen palattua. Luulin, että ne on hotellilla tutimassa. Ei oo meidän Kärtsään luottamista. 😅
Olen kaksi tuntia myöhässä lukemassa eli joku on voinut tähän jo vastatakin, mutta tässä vaihtoehdot a ja B ovat yhtä vahvoja eli a) K vedätti meitä, koska se on vaan hänestä ja miksei meistäkin hauskaa tai B) hän oli oikeasti menossa nukkumaan, mutta joku (köh *B* köh) ylipuhui hänet. Mielen muuttamiseen kului arviolta aikaa yhtä kauan, kuin Dinner datellä B:llä kesti kysyä Who is Benjamin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ollu scandic simonkentässä?
Mä mietin samaa, perustuen jonkun crewsta aamuiseen valokuvaan (videoon). Oliko Marc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3197034048642087176?utm_source=…
Tässä tosiaan näyttää siltä kuin J istuisi B:n sylissä💚
Sylissä??? Vai syliin? Ei istu vaan seisoo.
Ja video katkeaa lopussa, kun rupeaa hakemaan paikkaa.
Siinä aiemmassa stoorissahan K paikka oli B vieressä ja näytti että tosi ahtaasti neljä istuu vierekkäin. Eli etsi vaan sitä omaa paikkaansa.
Sen verran kommentoin, että K ei edelleenkään ole halunnut tuoda tiettyä asiaa julkisuuteen ja sitä aion kunnioittaa niin kauan, kunnes artisti itse tekee toisin.
https://www.instagram.com/reel/CxZ4wLtN0z1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jure on ihan eri näköinen tässä kuin yleensä. Onhan tuo Jure?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Nea09321828/status/1705027556225802526
Yöketjusta poimittua
Ja siis mitä hittoa!?? *Kai nukut edes Bojanin viekussa? Niin klo 4: *tottakai*
!Valitettavasti lienee vain huumoria. :)
No niinpä. Kuten toivottavasti tuo pusu-kommenttikin :)
Jos se pusu tulee niin se on korkeintaan sellainen että silleen kummartuvat vastakkain ja nopea pikkupusu vartalot kaukana toisistaan. Silloin lupaus on täytetty mutta selvää huumoria. Itse en usko että mitään on tulossa eikä tarvitse tullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kommentoin, että K ei edelleenkään ole halunnut tuoda tiettyä asiaa julkisuuteen ja sitä aion kunnioittaa niin kauan, kunnes artisti itse tekee toisin.
Iskelmä ja PB kuitenkin julkaisivat/jakoivat videon joten sen videon voi linkata tännekin.
Onko Tampereen keikalle menijöitä? Miten siellä mahtaa tuo jonotussysteemi mennä?
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ. Se on ihan sama, vaikka tietäisin tän faktaksi. Spekuloinnit pidän aivan kiinni siihen pisteeseen asti, kunnes tää muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen keikalle menijöitä? Miten siellä mahtaa tuo jonotussysteemi mennä?
Numerot käteen. Tällä hetkellä numero 31.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/Nea09321828/status/1705027556225802526
Yöketjusta poimittua
Ja siis mitä hittoa!?? *Kai nukut edes Bojanin viekussa? Niin klo 4: *tottakai*
!Valitettavasti lienee vain huumoria. :)
No niinpä. Kuten toivottavasti tuo pusu-kommenttikin :)
Jos se pusu tulee niin se on korkeintaan sellainen että silleen kummartuvat vastakkain ja nopea pikkupusu vartalot kaukana toisistaan. Silloin lupaus on täytetty mutta selvää huumoria. Itse en usko että mitään on tulossa eikä tarvitse tullakaan.
I hope for something like Rosa Chemical and Fedez in Sanremo.
Hauska tuo B n hiuskommentti lopussa
https://www.instagram.com/reel/CxWZH_5tUgW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Oi niitä aikoja kun julkkisten parittaminen toistensa sänkyihin ei ollut "kevyttä viihdettä" 😏
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertaa miljoona!!
Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että jotain heille itselleenkin mystistä ja selittämätöntä noissa heidän väleissä on. Ja että ovat sitä joutuneet jollain tavalla käsittelemään. Ylen haastattelussa K:n puhuessa taas tästä "something between us" hän katsoi B:tä sillä tavalla kiinteästi, kysyvästi ja vähän epävarmasti, kuin varmistellen, että "saihan näin siis sanoa, saihan?".
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä tule mitää, sain nukuttua keikan jälkeisissä adrenaalineissa nelisen tuntia ja univelkaa oli jo Tavastian keikan jälkeen. Olin siis molemmissa paikan päällä. Onneksi tänään on lomapäivä, eilen yritin tehdä töitäkin.. yritykseksi jäi.
Sellainen ajatus vaan heti aamusta tuli mieleen, että uskon että viimeistään eilen Logomossa Jokereille ja Käärijällekin valkeni että ihmiset(aivan valtaosa) on kyllä ihan jokereita noilla keikoilla katsomassa ja kuuntelemassa, sen verran hyvin mukana elettiin. Ja vaikka Kärtsä siellä lavalla pyörähti, en usko että se oli kovinkaan monen mielestä edes mikään kohokohta. Kauniisti B kyllä puhui Käärijästä ennen CcC, tai siitä hypestä mikä Suomessa oli.
Samat fiilikset! Musta oli ihana se hetki, kun biisi keskeytyi hetkeksi (jollain oli ilmeisesti tullut huono olo) ja silloin jengi bongasi K:n ja H:n sivuparvelta ja huusi ha vilkutti niille. Mutta heti kun biisi jatkui, kaikkien huomio oli taas 100% Jokereissa. 💜
Leijun edelleen eilisen jäljiltä. Itse huomasin parvella olleet pottatukat jo ennen keikan alkua, ja tuntui vielä ekstraerityiseltä että K oli siellä kans katsomassa keikkaa muualtakin kuin lavan takaa. Ja kun sit yhdessä vaiheessa huomasin niitten kadonneen, niin tiesin että kohta tulee CCC 😄
Ihana, maaginen ilta. Rakastan Jokereita, rakastan K:ta, yhdessä ja erikseen. 🥰
Varmaan! 💗 Mietinkin, että hyvä puoli instan muuten käyttämättömyydessäni oli se, että saan rauhassa seurata nyt näitä kaikkia. Niin oli Bojankin seurannassa, joo